متخصص- نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان- اصفهان تی وی سرویس

متخصص- نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان- اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان حتی در تلویزیون های ال سی دی نیز گاهی خرابی برد پاور باعث روشن شدن دیرتر تصویر می شود که می تواند یکی از علائم خرابی برد پاور تلویزیون باشد. اصولاً اگر تلویزیون را دستگاه مرجع در نظر بگیریم: برد اصلی یا برد کنترل وظیفه کنترل اصلی را در این دستگاه انجام می دهد. تمامی ورودی های تصویر و سیگنال و تبدیل آنها به آنالوگ و دیجیتال اصفهان تی وی سرویس توسط برد اصلی انجام می شود.
مادربرد گران ترین قسمت تلویزیون است. قسمت اصلی رم مادربرد CPU نام دارد که کار پردازش را نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان انجام می دهد.

فهرست عناوین

علائم خرابی مادربرد تلویزیون چیست؟ چگونه تعمیر می‌شود

برد نیکان توسط کابل ریبون به یا برد اصلی متصل می شود

علائم خرابی برد اینورتر تلویزیون چیست؟ چرا خراب می‌شود؟

پاسخ سوالات متداول خود را در مطلب پائین مطالعه فرمایئد.

فهرست تصاویر

تلویزیون 1عالی

تلویزیون 2 درجه1

علائم خرابی مادربرد تلویزیون چیست؟ چگونه تعمیر می‌شود؟

وقتی تلویزیون شما روشن می شود؛ در شروع کار اصفهان تی وی سرویس مشاهده خواهید کرد که: تصویر لوگوی سازنده به صورت دائمی بر روی صفحه نمایش قابل مشاهده است و عمل زیر انجام نمی شود. بنابراین، روی تصویر لوگوی تلویزیون آویزان است. این مورد می تواند یکی از نشانه های خرابی مادربرد تلویزیون باشد. در ادامه تلویزیون 1عالی را ببیند.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان
نویسنده فلاحت
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 900 کلمه
مدت مطالعه 9 دقیقه

یکی دیگر از علائم خرابی مادربرد تلویزیون این است که وقتی تلویزیون را روشن می کنید، تمام تنظیمات تلویزیون به حالت اولیه خود باز می گردد.این بدان معناست که باید زبان تلویزیون خود را انتخاب کرده و شبکه را دوباره تعریف کنید. مانند افراد مبتلا به آلزایمر، پس از خاموش و روشن کردن مجدد تلویزیون، تنظیمات به حالت اولیه خود باز می گردند.   هنگام استفاده از خروجی های تلویزیون مانند HDMI: تصویری نمی بینید، این مشکل می تواند به دلیل خرابی برد اصلی نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان نیز ایجاد شود.

متخصص- نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان- اصفهان تی وی سرویس

متخصص- نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان- اصفهان تی وی سرویس

تلویزیون 1عالی

برد نیکان توسط کابل ریبون به یا برد اصلی متصل می شود.
کار اصلی esfahantvservice.com   این است که وقتی کارت اصلی اطلاعات را پردازش می کند، آن را از طریق کابل فلت به کارت نیکان منتقل می کند. کارت نیکان این اطلاعات را از طریق کابل های دیتا به پنل تلویزیون منتقل می کند تا تصویر پخش شود.

علائم خرابی esfahantvservice.com  یا TFD در تلویزیون چیست؟

علائم خرابی esfahantvservice.com  یا TFD در تلویزیون چیست؟
هنگامی که نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان را روشن می کنید، اگر کارت نیکان تلویزیون شما معیوب باشد، خواهید دید که:رنگ تصویر قرمز یا سفید و رنگ تلویزیون شما غیرعادی است، این آسیب ها ممکن است به دلیل کیفیت خوب تلویزیون شما باشد. در ادامه تلویزیون 2 درجه1 را ببیند.

کارت اینورتر تلویزیون چیست؟
در تلویزیون های LCD، وظیفه نوردهی توسط لامپ های فلورسنت انجام می شود. هنگامی که نوردهی باید توسط لامپ های فلورسنت انجام شود، کشش نزدیک به 6000 ولت ضروری است. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان  در خدمت شماست.

 تلویزیون 2 درجه1

علائم خرابی برد اینورتر تلویزیون چیست؟ چرا خراب می‌شود؟
تلویزیون روشن می شود اما تصویری ندارید یا صفحه نمایش کاملا سیاه است اما صدای تلویزیون شنیده می شود. چراغ پنل تلویزیون یا صفحه تلویزیون چشمک می زند یا چشمک می زند و خاموش و روشن می شود. در نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان ، بخشی از تصویر تاریک و در قسمتی دیگر روشن است. این خرابی ها بسیار شبیه به خرابی نور پس زمینه هستند. در ادامه بیشتر در مورد نور پس زمینه  esfahantvservice.com صحبت خواهیم کرد.

پاسخ سوالات متداول خود را در مطلب پائین مطالعه فرمایئد.

  • نور پس زمینه تلویزیون چیست و علائم خرابی آن چیست؟
    در قسمت نور پس زمینه 4 صفحه نمایش روی پنل داریم که به آنها صفحه نمایش دیفیوزر می گویند که وظیفه آنها پخش کردن نور پس زمینه روی صفحه است.
  •   به نورپرداز جهت نمایش تصاویر نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان نیازمندیم.

در تلویزیون های LCD و قدیمی تر، از لامپ های فلورسنت یا کاتد سرد برای تامین این نور استفاده می شد. اما این روزها از چراغ های LED برای تامین این نور استفاده می کنند. که از نظر مصرف انرژی و کیفیت با سیستم های فلورسنت تفاوت دارد.

اگر از لامپ های فلورسنت برای روشنایی تلویزیون استفاده کنیم، تلویزیون LCD است.

اگر از لامپ ال ای دی در تلویزیون استفاده می کنند، تلویزیون از نوع LED است.

در تلویزیون های LED ردیف های مختلفی از نور پس زمینه وجود دارد.

تلویزیون های ال ای دی که از ال ای دی برای روشنایی صفحه استفاده می کنند به صورت یک سری LED در کنار هم قرار می گیرند. اصفهان تی وی سرویس نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان را ارائه می‌دهد.

وقتی یکی از این LED ها می سوزد، تصویر کاملا سیاه می شود و همه LED ها خاموش می شوند.

به همین دلیل است که وقتی نور پس‌زمینه خاموش است، تلویزیون شما هیچ تصویری ندارد

چگونه با  شما تماس بگیریم؟

به سایت مراجعه کنید

 

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *