تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان+ تلویزیون طعم دار و معرفی 4 برنامه پیشرو!

تلویزیون طعم دار-تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

تلویزیون طعم دار-تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان | آیا می دانستید که در حال حاضر حتی تلویزیون های خوش ذوق نیز عرضه شده اند. و در این مقاله شما را با این تلویزیون که محققان ژاپنی در سال 2021 روانه بازار کرده .و از آن رونمایی کرده اند، آشنا می کنیم.پیشرفتی در تلویزیون برای قرن بیست و یکم که امکان نمایش تصاویر رادررنگ های کاملاً طبیعی تقریباً واقعی می دهد. عرضه تلویزیون های Full HD، 4K و 8K  .و ایجاد استانداردهای HDR 10 و HDR 10+ و Dolby Vision برای آن ها، تلویزیون ها را قادر می سازد.

تا تصاویر را با وضوح و جزئیات بسیار بالاوطیف بسیار گسترده ای از رنگ ها را هنگام مشاهده نمایش دهند. این تصاویر تلویزیونی، حتی برای لحظه ای، با تصوراز اینکه جایی که واقعاً در تلویزیون ظاهر می شوند. اکنون وقت آن است که علاوه بر دیدن تصاویر با کیفیت، به سراغ تلویزیون خوش ذوق ژاپنی بروید.

او حتی ممکن است بگوید: «اگر شخصاً آنجا بودم، جزئیات را به این وضوح نمی‌دیدم.» در همین حال، در دهه دوم قرن بیست و یکم، تلویزیون‌های سه بعدی وارد بازار شدند .که برای نشان دادن کاملا واقعی طراحی و تولید شدند. تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان از دیگر خدمات ما در اصفهان تی وی سرویس (esfahantvservice)است.

فهرست مطالب

آشنایی با تلویزیون سه بعدی  در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

معرفی تلویزیون خوش مزه در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

پاسخ شما به اینکه چگونه یک  تلویزیون خوشمزه کار می کند؟

برنامه تلویزیونی خوشمزه چگونه است و چه برنامه هایی را نمایش می دهد

معرفی برنامه های پیشرو در ساخت تلویزیون طعم دار

آشنایی با امکانات تلویزیون و صفحه نمایش بو دار

نتیجه گیری آخر در مورد تلویزیون های طعم دار و بودار

سوالات متداول شما در مورد تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

فهرست تصاویر

تعمیر تلویزیون 1-تلویزیون خوشمزه

تعمیر تلویزیون 2-تلویزیون طعم دار

تعمیر تلویزیون 3-برنامه های تلویزیون طعم دار

آشنایی با تلویزیون سه بعدی  در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

اگر تلویزیون سه بعدی باکیفیت دارید و در حال تماشای محتوای سه بعدی باکیفیت هستید. زمانی که از عینک مخصوص برای تماشای تصاویر سه بعدی استفاده می کنید. تصور می کنید که تصاویر نمایش داده شده از تلویزیون خارج می شوند. و با دیدن این تصاویر خواهید دید. تصور کنید که در واقع در صحنه ای هستید که در تلویزیون تماشا می کنید.گرافیک سه بعدی برای برخی افراد بیش از حد واقعی است.

به عنوان مثال، هنگامی که یک تیر از کمان پرتاب می شود. فردی که این صحنه را مشاهده می کند .با عینک مخصوص برای مشاهده گرافیک سه بعدی، به طور موقت سر خود را می دزد.تا تیر به آنها اصابت نکند.با خواندن مقالات  نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان میتوانید در سایت esfahantvservice از مطالب جالب روز دنیا با خبر شوید.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان
دپارتمان اوج شید
نام نویسنده نسیم بهاران
تعداد کلمات 1751
زمان مطالعه 17 دقیقه

 

علاوه بر این، شرکت هایی مانند سامسونگ و ال جی برای مدتی نمایشگرها و تلویزیون های خمیده تولید و عرضه کردند.و فاصله ای که فردی که مستقیماً در مقابل این تلویزیون ها نشسته بود. تصویر را مشاهده می کرد، به دلیل سطح خمیده و عمق بخشیدن به تصویر، تقریباً سه برابر شد. ساختار حالت بعدی داشته باشید و در تماشای تصاویر نمایش داده شده غرق شوید.اما سال گذشته ژاپنی ها نمونه اولیه تلویزیون بسیار ویژه ای را روانه بازار کردند. می توان گفت که طراحی و تولید آن انقلابی شگفت انگیز در صنعت تلویزیون است. تولید آن به سادگی یک گام بزرگ در واقعیت شبیه سازی تلویزیونی است.هرگونه  تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان انجام می شود.

معرفی تلویزیون خوش مزه در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

همانطور که گفتیم این تلویزیون لیسیدنی است. و افراد می توانند با لیسیدن آن طعم شبیه سازی شده غذاهای مختلف را تجربه کنند. نمونه اولیه این تلویزیون توسط Nomi Miyashita، استاد دانشگاه میجی ژاپن طراحی شده است.و انتظار می رود تلویزیونی تولید کند که حواس پنج گانه افراد را به حرکت درآورد.تعمیر تلویزیون 1-تلویزیون خوشمزه را نشان می دهد.

تلویزیون طعم دار-تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

تلویزیون طعم دار-تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 1-تلویزیون خوشمزه

پاسخ شما به اینکه چگونه یک  تلویزیون خوشمزه کار می کند؟

این دستگاه که Taste the TV یا به اختصار TTTV نامیده می شود. از صفحه گردانی مشابه آنچه در کمدها استفاده می شود. با 10 محفظه قوطی شکل پر از طعم های شیرین، شور، تند و تند استفاده می کند. با یکدیگر ترکیب می شوند تا طعم های متفاوتی ایجاد کنند و طعم غذای خاصی را ایجاد کنند.پس از تولید طعم نهایی، با اسپری به لایه بهداشتی قرار داده شده روی نمایشگر منتقل می شود.برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان با متخصصان ما تماس بگیرید.تعمیر تلویزیون 2-تلویزیون طعم دار را نشان می دهد.

و افراد می توانند با لیسیدن لایه بهداشتی نمایشگر، غذای نمایش داده شده روی نمایشگر را بچشند. چنین فناوری‌هایی می‌توانند به افراد این امکان را بدهند .که بدون تماس غذا را در طول یک بیماری همه‌گیر یا همه‌گیر ویروس عفونی خطرناک مانند کووید-19 بچشند. یا طعم غذایی مشابه آنچه را که به صورت آنلاین یا دیجیتال فروخته می‌شود، بچشند.

پروفسور میاشیتا در این تلویزیون اظهار داشت:

هدف ما از انجام این تلویزیون چشایی این است .که تجربه ای نزدیک به چشیدن طعم غذای واقعی ایجاد کنیم .تا مردم با تماشای غذاهای مختلف از تلویزیون طعم خود را بچشند.برای به نتیجه رساندن این پروژه، میاشیتا با تیمی متشکل از 30 دانش آموز برای ایجاد طعم های متنوع کار کرد. در همان زمان، دانش‌آموزان ابزارهای مرتبط با غذا خوردن از جمله چنگال را نیز طراحی و ساختند. تا با استفاده از تلویزیون‌های خوش ذوق، تجربه غذا خوردن را واقعی‌تر کنند. این پروفسور ژاپنی مدعی است که در سال 2020 نمونه اولیه TTTV را خودش ساخته است. و یک نمونه تجاری از این محصول می تواند حدود 875 دلار قیمت داشته باشد.

تلویزیون طعم دار-تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

تلویزیون طعم دار-تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 2-تلویزیون طعم دار

برنامه تلویزیونی خوشمزه چگونه است و چه برنامه هایی را نمایش می دهد

شکی نیست که چنین تلویزیون بی نظیر و شگفت انگیزی پتانسیل بالایی دارد. برای مثال میتوان از این دستگاه برای آشپزی کردن از راه دور استفاده کرد. از این دستگاه ها می توان در رستوران ها و کافی شاپ ها نیز استفاده کرد. تا طعم های مختلف غذا و نوشیدنی را در اختیار مشتریان قرار دهد. و این امکان را به مشتریان می دهد که قبل از سفارش غذاها و نوشیدنی هایی را که با آن آشنا نیستند. یا نمی دانند بچشند. سپس تصمیم بگیرید که آیا سفارش دهید. تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان توسط متخصصین سایت اصفهان تی وی سرویس انجام می شود.تعمیر تلویزیون 3-برنامه های تلویزیون طعم دار را نشان می دهد.

شکی نیست که استفاده از این فناوری جدید بسیار جذاب است.ودر رستوران ها، کافی شاپ ها و مراکز مشابه، مشتریان زیادی را به خود جذب خواهد کرد. از دیگر جذابیت های دستگاه استفاده از تلویزیون Tasting برای انجام بازی های مربوط به مزه کردن غذا و همچنین تکمیل پرسشنامه ها است.و حتی شرکت در آزمون های مرتبط با موضوع، یکی دیگر از کاربردهای بالقوه جذاب دستگاه است. نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان پیشرو در انواع تعمیرات تلویزیون می باشد.

تلویزیون طعم دار-تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

تلویزیون طعم دار-تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 3-برنامه های تلویزیون طعم دار

معرفی برنامه های پیشرو در ساخت تلویزیون طعم دار

علاوه بر این می توانید از نمایشگرهای طعم دهنده در دستگاه ها استفاده کنید. که برای تهیه غذاهای مختلف مانند شکلات یا بیسکویت یا هر نوع غذا طراحی شده اند استفاده کنید. بدون شک استفاده از چنین فناوری جذابی درماشین آلات موادغذایی می تواند محبوبیت و فروش آنها را چند برابر کند.مزیت  تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان در سایت اصفهان تی وی سرویس داشتن پشتیبان 24 ساعته است.

میاشیتا ادعا می‌کند که فناوری‌ای که او برای شبیه‌سازی طعم غذاهای مختلف در تلویزیون‌ها و سایر دستگاه‌های دیجیتال ایجاد کرده است. امکان شبیه‌سازی طعم چیزهایی مانند پیتزا، شکلات یا نان تست را فراهم می‌کند.او همچنین امیدوار است که فناوری که طعم‌های مختلف را در دستگاه‌های دیجیتال تقلید می‌کند. روزی بتواند طعم‌ها را دانلود کند ومردم بتوانند طعم‌های مختلف مانند موسیقی و فایل‌های ویدیویی را ذخیره و انتقال دهند.

آشنایی با امکانات تلویزیون و صفحه نمایش بو دار

جالب اینجاست که فناوری انتشار بو از صفحه نمایش نیز در سال 2013 اختراع شد. حتی با این تکنیک، بو می تواند از قسمت های خاصی از تصویر متصاعد شود.در مانیتورهایی که برای انتشار بو و بو طراحی شده اند. چهار فن وجود دارد که هر کدام در قسمتی از مانیتور قرار می گیرند. هر عطر و رایحه ای که منتشر می شود در یک پاکت ژله ای کوچک ذخیره می شود.

با تنظیم سرعت و قدرت هر فن نصب شده در پشت صفحه. رایحه را می توان به قسمت مورد نظر تصویر منحرف کرد. این فن ها با سرعت بسیار کم می چرخند. بنابراین، کاربر به سختی جریان هوا را در پشت صفحه نمایش درک می کند. و فقط می تواند بویی را که از جایی روی صفحه پخش می شود درک کند. نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان در تمامی شهرستان های اطراف اصفهان آماده خدمت رسانی به شما است.

نتیجه گیری آخر در مورد تلویزیون های طعم دار و بودار

جالب اینجاست که فناوری نمایشگر توانایی تولید نمایشگرهای بو و طعم را دارد که توسط ژاپنی ها طراحی و تولید شده است. نمونه اولیه نمایشگر Budar توسط محققان دانشگاه کشاورزی و فناوری توکیو ساخته شد و نمونه اولیه تجاری آن در سال 2013 در کنفرانس واقعیت مجازی موسسه مهندسین برق و الکترونیک (IEEE) و انجمن ماشین های محاسباتی (ICM) ارائه شد.متاسفانه هیچ برنامه ای برای تولید و عرضه نمایشگرهای تولید کننده بو در آینده نزدیک اعلام نشده است.

ذکر این نکته ضروری است که از تکنیک های مشابهی که برای ایجاد طعم و بوی استفاده می شود می توان برای ایجاد محرک برای هر دو حواس در بازی ها، محتوای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، محتوای وب و موسیقی استفاده کرد.برای اطلاع از هزینه های تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان به سایت esfahantvservice سر بزنید.

سوالات متداول شما در مورد تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

تلویزیون من بخاطر پاشیدن آب روی آن تار شده ،باید چیکا ر کنم؟

درچنین شرایطی از روشن کردن تلویزیون خودداری کنید.و به یک متخصص زنگ بزنید.

تلویزیونم یک دفعه تصویرش سیاه شد و تصویر رفت اما بعد از چندساعت دوباره تصویر آمد و رفت،علت چیست؟

به احتمال زیاد از قسمت بک لایت تلویزیون شماست.

روی صفحه ال ای دی من روغن چرخ خیاطی ریخته شده چکار باید بکنم؟

تنها کافی است آن قسنت را تمیز کنید،پنل تلویزیون های اال ای دی و ال سی دی در مقابل مواد شیمیایی مقاوم هستند.

بیشتر بخوانید : برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله قبلی ما در زمینه اورکلاک کردن تلویزیون را بخوانید.

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *