تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان + 3 خدمات آن!


نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان با متخصصان حرفه ای خود می تواند مشکل تلویزیون شما را حل نماید. تلویزیون یکی از وسیله های مهم می باشد که حساس است و همچنین امکان خراب شدن آن سریع می باشد. بنابراین بهتر است هر زمان مشکلی پیش آمد با متخصصین حرفه ای ما در میان بگذارید.

همچنین ما تعمیر تلویزیون سونی در شاهین شهر هم انجام می دهیم. البته که ما در نمایندگی برندهای گوناگون در کنار شما هستیم.

فهرست عناوین

چطور مشکل تلویزیون را شناسایی و آن را تعمیر کنیم؟

کارکرد تلویزیون به چه شکل می باشد و چگونه کار می کند؟

چه اشتباهاتی ممکن است در تعمیر تلویزیون پیش آید؟

پس از شناسایی مشکل تلویزیون چه کاری باید انجام دهیم؟

جهت تعمیرتلویزیون سونی در شاهین شهر به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

مراحل تعمیرتلویزیون سونی در شاهین شهر چطور اجرا شود؟

تنظیمات سرویس تلویزیون های سامسونگ چطور انجام می گیرد؟

نتیجه گیری در رابطه با نمایندگی نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

سوالات متدوال در رابطه با تعمیرات تلویزیون با برندهای متنوع

فهرست تصاویر

مشکلات تلویزیون 1 صفحه سیاه

مشکلات تلویزیون 2 برد داخلی

مشکلات تلویزیون 3 مشکل فنی

 

چطور مشکل تلویزیون را شناسایی و آن را تعمیر کنیم؟

چگونه می توان مشکل تلویزیون را شناسایی کرد، و به چه قطعات و ابزارهایی برای رفع آن نیاز دارید. سپس دستورالعمل های گام به گام ساده ای را برای نحوه سرویس دهی یک تیونر مکانیکی ارائه می دهد و شما را به دستورالعمل هایی برای آزمایش و تعویض قطعات الکترونیکی ارجاع می دهد. قبل از تماس با خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان کارهای زیادی وجود دارد که می توانید خودتان برای حذف یا کاهش هزینه تعمیر فنی انجام دهید.

نکات موجود در این راهنمای Fix-It هم برای تعمیر تلویزیون صفحه تخت و هم برای تعمیر تلویزیون تیوب اعمال می شود. این راهنما همچنین به سایر راهنماهای Fix-It برای مقابله با مشکلات رایج مانند تعمیر سیم برق، تعمیر پریز برق، تعمیر کنترل از راه دور و موارد دیگر اشاره می کند. و نمونه تعمیرات را در اصفهان تی وی سرویس مشاهده نمایید. مانند نمونه که در تصویر مشکلات تلویزیون 1زیر که مشاهده می نمایید.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان
نویسنده فراست پور
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1635
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه

تلویزیون صفحه سیاه- نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

تلویزیون صفحه سیاه- نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان- اصفهان تی وی سرویس

مشکلات تلویزیون 1 صفحه سیاه

کارکرد تلویزیون به چه شکل می باشد و چگونه کار می کند؟

گیرنده تلویزیون یک دستگاه الکترونیکی است که سیگنال های صوتی و تصویری را از یک آنتن، کابل/ماهواره یا پخش کننده ویدئو دریافت می کند و آن سیگنال ها را به پرتوهای نور مرئی و صدای قابل شنیدن تبدیل می کند. گیرنده تلویزیون تصویری را به صورت خطوط افقی روی صفحه نمایش می دهد. هر خط شامل یک سری نوار قرمز، سبز و آبی است.

در فاصله مشاهده، خطوط و راه راه ها با هم ادغام می شوند و ما یک تصویر واضح را به صورت تمام رنگی می بینیم. تلویزیون های مدرن به قطعات الکترونیکی حالت جامد متکی هستند که نیاز به سرویس توسط یک تکنسین آموزش دیده دارند. در صورت نیاز با تعمیر تلویزیون سونی در شاهین شهر تماس حاصل نمایید.

چه اشتباهاتی ممکن است در تعمیر تلویزیون پیش آید؟

بیشتر مشکلاتی که می توانید برطرف کنید به دلیل اتصالات شل یا تنظیم نادرست کنترل ها ایجاد می شود. تلویزیون های ساخته شده از حدود سال 1990 اغلب با کنترل از راه دور دستی و دستورات روی صفحه تنظیم می شوند. تنظیمات دقیق تر را می توان توسط تکنسین سرویس تلویزیون در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان انجام داد.

مشکلاتی که به‌طور ناگهانی ظاهر می‌شوند نشان‌دهنده خرابی قطعه است، به‌خصوص اگر مجموعه اخیراً در معرض شوک، لرزش یا گرمای بیش از حد قرار گرفته باشد. کیفیت تصویر و صدا به تدریج به دلیل افزایش سن بدتر می شود. می توانید جهت تعمیرات و تماس به esfahantvservice مراجعه کنید.

پس از شناسایی مشکل تلویزیون چه کاری باید انجام دهیم؟

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید قبل از تماس برای خدمات انجام دهید. ابتدا، به کانال دیگری بروید یا چند ساعت صبر کنید تا ببینید آیا ممکن است مشکل از سرویس کابلی/ ماهواره ای یا پخش کننده باشد؟

دفترچه راهنمای خود را بیرون بیاورید و مطمئن شوید که کنترل ها به درستی تنظیم شده اند. مطمئن شوید که برق به پریز برق وصل است و سیم برق را تست کنید. علاوه بر این، کنترل از راه دور را بررسی کنید. مانند نمونه در تصویر مشکلات تلویزیون 2زیر می باشد.

اکثر تلویزیون ها دارای تنظیماتی برای روشنایی، رنگ و صدا هستند. برای دستورالعمل های تنظیم به دفترچه راهنمای نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان مراجعه کنید.

اگر لکه های رنگی در تصویر وجود داشته باشد، معمولاً ناشی از مغناطیس شدن قطعات فلزی تلویزیون یا لوله تصویر است. اکثر مجموعه ها دارای یک دستگاه داخلی برای مغناطیس زدایی هستند. دستگاه را برای یک تا دو دقیقه روشن کنید، سپس آن را خاموش کنید. چندین بار در فواصل نیم ساعته تکرار کنید.

اگر نواحی روشن تصویر نقره‌ای به نظر می‌رسند و جزئیات نامشخص هستند، لوله تصویر معیوب است. وقتی روشنایی به سطح پایین تبدیل شود، تصویر عادی اما کسل کننده به نظر می رسد. با افزایش روشنایی، جزئیات در مناطق سفید از بین می رود. ممکن است تصویر پس از یک ساعت یا بیشتر روشن شدن دستگاه بهبود یابد، اما در نهایت باید لوله را تعویض کنید. جهت دیدن خدمات ما به اصفهان تی وی سرویس مراجعه نمایید.

مشکلات داخلی- نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

مشکلات داخلی- نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان- اصفهان تی وی سرویس

مشکلات تلویزیون 2 برد داخلی

تلویزیون شما چقدر باید دوام بیاورد؟ عمر متوسط تلویزیون‌ها از سه تا هشت سال استفاده متوسط است. اکثر تلویزیون ها معمولاً حدود پنج سال عمر می کنند. صدا و تصویر تلویزیون تا حد زیادی بهبود یافته است و معاملات خوبی در دسترس است. و در صورت حل نشدن می توانید با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان تماس برقرار نمایید.

جهت تعمیر تلویزیون سونی در شاهین شهر به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

قطعات جایگزین از سازنده، تامین کنندگان پس از فروش و فروشگاه های الکترونیکی محلی در دسترس هستند. ابزارهایی که برای تعمیر تلویزیون نیاز دارید عبارتند از:

  • پیچ گوشتی
  • آچار
  • تیونر یا پاک کننده الکترونیکی (نمونه ابزار دیگر در esfahantvservice ببینید.)

مراحل تعمیر تلویزیون سونی در شاهین شهر چطور اجرا شود؟

  • سرویس تیونر مکانیکی تلویزیون (تیونرهای حالت جامد باید به صورت حرفه ای سرویس شوند):
  • صفحه فلزی محافظ تیونر را که معمولاً به جلوی کابینت متصل است، بردارید.
  • برای تمیز کردن کنتاکت ها، آنها را با دقت با تیونر یا پاک کننده الکترونیکی اسپری کنید و انتخابگر کانال را بچرخانید تا پاک کننده روی کنتاکت ها توزیع شود. مانند تصویر مشکلات تلویزیون 3که تعمیرات انجام می شود.

در صورت نیاز به تعویض، ممکن است لازم باشد دستگاه را جدا کنید تا آن را جدا کنید. راهنمای آن را در کاتالوگ نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان مشاهده نمایید.

تنظیمات سرویس تلویزیون های سامسونگ چطور انجام می گیرد؟

شما نمی توانید انگشت خود را روی آن بگذارید و آن را تنظیم نمایید. می توانید تنظیمات تصویر را تنظیم کنید تا بتوانید از تمام نمایش ها و فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید. حتی می‌توانید حالت‌های ویژه را کاوش کنید، و اندازه تصویر را تنظیم کنید و یا مشکل خود را با تعمیر تلویزیون سونی در شاهین شهر در میان بگذارید.

یک حالت تصویر را انتخاب کنید

گزینه های موجود را بررسی نمایید:

  • استاندارد: این حالت پیش فرض است که برای اکثر محیط های مشاهده مناسب است.
  • پویا: تصاویر در محیط‌های مشاهده روشن روشن‌تر و واضح‌تر هستند.
  • طبیعی: فشار چشم را برای یک تجربه دید راحت کاهش می دهد.
  • فیلم: مناسب برای تماشای تلویزیون یا فیلم در اتاق تاریک.
  • حالت فیلمساز: محتوا (فیلم یا برنامه تلویزیونی) را بدون هیچ تغییری در تنظیمات تصویر تماشا کنید.

توجه: حالت فیلمساز ممکن است تیره تر از سایر حالت های تصویر به نظر برسد. در صورتی که در حالت های تصویر کیفیت نداشت با تعمیر تلویزیون سونی در شاهین شهر تماس بگیرید.

متخصص حرفه ای- نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

متخصص حرفه ای- نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان- اصفهان تی وی سرویس

مشکلات تلویزیون 3 مشکل فنی

اندازه تصویر را تنظیم کنید

  • اندازه تصویر: نسبت تصویر را انتخاب کنید.
  • 16:9: تصویر را با نسبت تصویر عریض نمایش دهید.
  • سفارشی: نسبت تصویر را به صورت دستی سفارشی کنید.
  • 4:3: تصویر را با نسبت ابعاد استاندارد (کم دف) نمایش دهید. مناسب برای پخش VHS و استاندارد.
  • Fit to Screen: تصویر کامل نمایش داده می شود. هیچ بخشی از تصویر قطع نخواهد شد. جهت تعمیرات به اصفهان تی وی سرویس مراجعه نمایید.

توجه: در دسترس بودن این عملکرد به تنظیمات اندازه تصویر بستگی دارد.

  • زوم و موقعیت: اندازه، موقعیت یا هر دو عکس را تنظیم کنید.

توجه: این عملکرد فقط در صورتی در دسترس است که اندازه تصویر روی سفارشی تنظیم شده باشد. برای تغییر موقعیت تصویر در کانال های آنالوگ، ابتدا تصویر را بزرگ کرده و سپس موقعیت را تغییر دهید.

نتیجه گیری در رابطه با نمایندگی نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیر تلویزیون خود را به نمایندگی های ما در اصفهان و شهرستان های اطراف بسپارید. همچنین ما در شهرستان ها هم نمایندگی متعددی داریم. یکی از آن ها تعمیر تلویزیون سونی در شاهین شهر می باشد. جهت تعمیرات به esfahantvservice مراجعه کنید.

سوالات متدوال در رابطه با تعمیرات تلویزیون با برندهای متنوع

  1. گیرنده های تلویزیون چگونه کار می کند؟

گیرنده تلویزیون یک دستگاه الکترونیکی است که سیگنال های صوتی و تصویری را از یک آنتن، کابل/ماهواره یا پخش کننده ویدئو دریافت می کند و آن سیگنال ها را به پرتوهای نور مرئی و صدای قابل شنیدن تبدیل می کند.

  1. پس از شناسایی مشکل تلویزیون چه کاری انجام دهیم؟

مطمئن شوید که برق به پریز برق وصل است و سیم برق را تست کنید. علاوه بر این، کنترل از راه دور را بررسی کنید. همچنین با تعمیر تلویزیون سونی در شاهین شهر می توانید در ارتباط باشید.

  1. تنظیمات سرویس تلویزیون چیست؟
  • یک حالت تصویر را انتخاب کنید
  • اندازه تصویر را تنظیم کنید
  • سفارشی کردن تنظیمات تصویر
  • تن رنگ را تنظیم کنید
  • حالت بازی
  • کالیبراسیون تلویزیون
  • تصویر را بازنشانی کنید

همچنین جهت مطالعه تعمیر تلویزیون ال جی بخوانید.

محصول

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *