تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان+9 فرمت های صوتی و تصویری تلویزیون! | 09381150135

سیستم صوتی-تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

سیستم صوتی-تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان | فرمت های صوتی و تصویری تلویزیون ماهیت فایل ها و پروتکل مناسب برای استفاده از آنها را تعیین می کند. فرمت های صوتی و تصویری زیادی وجود دارد .که هر کدام مختصات خاص خود را دارند. حتما در مورد فرمت هایی مانند MP4، MP3، Avi و غیره شنیده اید. این فرمت ها پرکاربردترین فرمت های صوتی و تصویری هستند. اگر از فرمت فایلی استفاده می‌کنید که رایانه و تلویزیون شما از آن پشتیبانی نمی‌کنند. دستگاه نمی‌تواند فایل را نمایش دهد. زمانی که قصد دارید گوشی، لپ تاپ، فلش مموری و غیره را به تلویزیون وصل کنید. فرمت فایل اهمیت پیدا می کند.

هنگامی که فایل های صوتی یا تصویری مهمی دارید که قابل پخش در تلویزیون نیستند. یکی از دلایل این است که این فرمت توسط تلویزیون پشتیبانی نمی شود. برای رفع این مشکل، می توانید فرمت فایل را به یکی از فرمت های استاندارد تلویزیون تغییر دهید.و یا به تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان بسپارید. اما برای آن، ابتدا باید فرمت تلویزیون را بدانید. در این بخش به مهم ترین فرمت های صوتی و تصویری تلویزیون در اصفهان تی وی سرویس می پردازیم.

فهرست مطالب

معرفی سیستم صوتی و تصویری تلویزیون در نمایندگی تعمیرات تلویزیون

فرمت کدنویسی پیشرفته صوتی در نمایندگی تعمیرتلویزیون سامسونگ در اصفهان

آشنایی با فرمت FLAC و WMV در سیستم صوتی و تصویری در تلویزیون

فرمت صوتی  و تصویری WAV در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

آشنایی با فرمت صوتی و تصویر اوگ درتعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

آشنایی با فرمت Ape و MKV در سیستم صوتی و تصویری در esfahantvservice

فرمت MOV و DTS در تلویزیون در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

نتیجه گیری در زمینه سیستم های صوتی وتعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

سوالات متداول شما در مورد سیستم های صوتی و تصویری سامسونگ در اصفهان

فهرست تصاویر

تعمیر تلویزیون 1-فرمت صوتی

تعمیر تلویزیون 2-فرمت صوتی و تصویری

تعمیر تلویزیون 3-فرمت تصویری

معرفی سیستم صوتی و تصویری تلویزیون در نمایندگی تعمیرات تلویزیون

یکی از مهمترین فرمت های صوتی و تصویری تلویزیون mp3 است .که  مخفف MPEG Layer3 است. در واقع MP3 یک فایل صوتی فشرده است .که می تواند روی سی دی پلیر پخش شود. این یک فرمت سیستم موسیقی فشرده است.زیرا با کاهش تعداد بایت های آهنگ و درعین حال کیفیت صدای آن، حجم فایل صوتی را کاهش می دهد.

به عنوان مثال، حجم فایل 32 مگابایتی را می توان با کمک این فرمت به 3 مگابایت کاهش داد. همچنین اکثر پخش کننده های سخت افزاری و نرم افزاری از آن پشتیبانی می کنند. بنابراین MP3 موفق ترین فرمت در خانواده Mpeg است.آیا تلویزیون شما مشکلی دارد و شما را آزار می دهد.بهترین راه حل این است که برای عیب یابی و تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان به تعمیرگاه های معتبر مانند اصفهان تی وی سرویس مراجعه کنید.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان
دپارتمان اوج شید
نام نویسنده نسیم بهاران
تعداد کلمات 1900
زمان مطالعه 19 دقیقه

 

فرمت کدنویسی پیشرفته صوتی در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

AAC یا Audio Advanced Coding یکی از فرمت های صوتی و تصویری تلویزیون است .که مشابه MP3 است. البته فایل های صوتی AAC نسبت به MP3 فضای کمتری را اشغال می کنند.تعمیر تلویزیون 1-فرمت صوتی را نشان می دهد.

همچنین AAC کیفیت و وضوح بهتر و صدای بلندتری نسبت به MP3 دارد. علاوه بر این، AAC پشتیبانی گسترده ای در دستگاه های مختلف دارد. این فرمت از ISO و IEC پیروی می کند. علاوه بر این، به لطف روش های فشرده سازی با تلفات، کارایی بیشتری را ارائه می دهد. تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان آماده خدمت رسانی در تمام زمینه های تعمیر است.

از سوی دیگر، اگرچه MP3 فرمت شناخته شده ای است.اما اکثر پلتفرم های مهم مانند iTunes، YouTube، Android، PlayStation وغیره است.از روش فشرده سازی صدا AAC استفاده می کنند. همچنین   AAC ها با پسوندهای mpa، m4a و aac شناخته می شود.

فرمت صوتی-تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

فرمت صوتی-تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 1-فرمت صوتی

آشنایی با فرمت FLAC و WMV در سیستم صوتی و تصویری در تلویزیون

FLAC یکی از فرمت های صوتی و تصویری تلویزیون است.که مخفف Free Lossless Audio است و یک نرم افزار متن باز است. امروزه یکی از محبوب ترین فرمت های بدون ضرر است. FLAC همچنین می‌تواند فایل‌های صوتی خام یا غیرفشرده را بین ۵۰ تا ۶۰ درصد فشرده‌سازی کند.تعمیر تلویزیون 2-فرمت صوتی و تصویری را نشان می دهد.

این بدان معناست که شما یک فایل صوتی فشرده نشده با حجم تقریباً نصف خواهید داشت. فرمت صوتی FLAC توسط اکثر دستگاه ها و سیستم ها به جز دستگاه های اپل پشتیبانی می شود. اما متاسفانه فایل های موسیقی با فرمت FLAC تقریبا نادر هستند.Windows Media Audio یا به اختصار WMA یکی دیگر از فرمت های صوتی و تصویری تلویزیون است. این فرمت که توسط مایکروسافت ارائه شده است. نصف اندازه MP3 است.برای تعمیر و عیب یابی تلویزیون به نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان  در esfahantvservice مراجعه کنید.

WMA برای فشرده سازی داده های صوتی استفاده می شود. این فرمت بسیار شبیه به AAC است. همچنین کیفیت صدای بهتری نسبت به MP3 ارائه می دهد. تحت نام WMA Lossless دو نوع WMA “با افت کیفیت” و “بدون افت کیفیت” وجود دارد.این فرمت در ابتدا تنها توسط مایکروسافت و Windows Media Player، پخش کننده موسیقی رسمی ویندوز پشتیبانی می شد. اما این روزها بسیاری از سایت های موسیقی از این فرمت پشتیبانی می کنند.

فرمت صوتی-تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

فرمت صوتی-تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 2-فرمت صوتی و تصویری

آشنایی با فرمت صوتی و تصویر اوگ درتعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

یکی دیگر از فرمت های صوتی و تصویری تلویزیون OGG است. این فرمت صوتی از نوع خاصی از فشرده سازی استفاده می کند که البته متن باز است. این ویژگی باعث می شود که سازندگان پخش کننده رسانه کیفیت خود را بسته به رسانه خود تغییر دهند. در نتیجه، این فایل ها را می توان در مقادیر و کیفیت های مختلف یافت. از آنجایی که OGG اغلب برای آهنگ های زنگ استفاده می شود. حجم صدا کمتر است. فایل های صوتی Vorbis بیشترین استفاده را در بین فایل های OGG دارند. بنابراین، OGG اغلب به عنوان OGG Vorbis شناخته می شود.

از جمله فرمت های سمعی و بصری برای تلویزیون می توان به Re اشاره کرد. این قالب مخفف صدای/تصویری واقعی است. و با پسوندهای (.ra، .ram، .rm) قابل مشاهده است. Re بسیاری از قسمت های فایل را با استفاده از فشرده سازی خاصی به نام Loosy Compression حذف می کند.بنابراین اندازه آن کوچک است. همچنین کیفیت Re پایین است. بنابراین برای آپلود فایل ها در وب سایت هایی که نیاز به سرعت دارند.و صرفه جویی در ترافیک اینترنت دارند استفاده می شود.

فرمت صوتی  و تصویری WAV در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

WAV یکی از فرمت های صوتی و تصویری تلویزیون است. در واقع، WAV یکی از فرمت های محبوب فایل های موسیقی است .که به طور مشترک توسط مایکروسافت و IBM توسعه یافته است. WAV فرمتی برای انتقال ویدئو از طریق اینترنت است.و دارای پسوند فایل wav است. این فرمت به طور کلی در همه دستگاه های اندروید و سایر دستگاه ها پشتیبانی می شود. بنابراین اکثر تلفن های همراه موجود در بازار که امکان پخش فایل های موسیقی را دارند. می توانند از این فرمت به عنوان آهنگ زنگ پیش فرض استفاده کنند.تعمیر تلویزیون 3-فرمت تصویری را نشان می دهد.

برخی از مردم WAV را به عنوان یک فرمت غیر فشرده تصور می کنند. اما همیشه اینطور نیست. زیرا WAV مانند ظرفی است که می تواند دارای فرمت های مختلف فشرده و غیر فشرده باشد. اما عمدتا برای فایل های غیر فشرده استفاده می شود. در انواع فرمت های صوتی و تصویری، تلویزیون WAV می تواند کیفیت صدای اصلی را حفظ کند. اما حجیم است. با این حال، WAV یکی از فرمت های رایج برای فایل های CD صوتی است.

فرمت صوتی-تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهانتعمیر تلویزیون 3-فرمت تصویری

آشنایی با فرمت Ape و MKV در سیستم صوتی و تصویری در esfahantvservice

Ape یکی دیگر ازفرمت های صوتی وتصویری تلویزیون است که با نام APE یا فرمت MAC نیز شناخته می شود. این فرمت نوعی صدای بدون افت است که داده های صوتی را حذف نمی کند. Ape می تواند فایل های صوتی دیجیتالی ایجاد کند. که منبع صوتی اصلی را در حین پخش بازتولید می کند. تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان آماده خدمت رسانی به شما می باشد.نکات بیشتر در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان ببینید.

MKV یکی از فرمت های صوتی و تصویری تلویزیون است .که بیشتر به عنوان فرمت ویدئویی شناخته می شود. نام این قالب از کلمه انگلیسی MATORASKA گرفته شده است .که خود از کلمه روسی Matrushka اقتباس شده است. ماتریوشکا یک اسباب بازی تخم مرغ مانند است .که می تواند 7 یا 8 تخم مرغ را در هنگام باز کردن داخل آن نگه دارد.

MKV بسیار محبوب است زیرا می تواند چندین کانال صوتی را برای یک ویدیو پشتیبانی کند. و زیرنویس ها را همراه با فیلم نمایش دهد. MKV یک فرمت رایگان و منبع باز است. به همین دلیل است که روزانه به روز می شود. البته ممکن است برخی از پخش کننده ها و تلویزیون ها از این فرمت پشتیبانی نکنند.

فرمت MOV و DTS در تلویزیون در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

در بین فرمت های ویدئویی تلویزیون، MOV یکی از فرمت های ویدئویی اپل است. ویدیوهای ضبط شده با دستگاه های اپل با این فرمت ذخیره می شوند. و تصاویری با کیفیت بسیار بالا ارائه می دهند.متاسفانه این فرمت به جز محصولات اپل پشتیبانی نمی شود. بنابراین، برای استفاده از آن در سایر برندها، باید از برنامه QuickTime استفاده کنید. اندازه فایل های MOV در مقایسه با فایل های MP4 بزرگتر است.بنابراین زمان و حجم بیشتری برای آپلود و دانلود آن در اینترنت نیاز است. اگر حجم فایل ویدیوهای این فرمت کمتر از 4 گیگابایت است. می توانید آنها را در فیسبوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

سیستم انتقال داده

DTS یکی از مهم ترین فرمت های صوتی و تصویری تلویزیون است. DTS مخفف Digital Theater System است. DTS در سال 1993 به عنوان رقیبی برای آزمایشگاه دالبی در توسعه فناوری کدگذاری/رمزگشایی صدای فراگیر معرفی شد.این فرمت در سینماها و برنامه های سینمای خانگی استفاده شده است. این فرمت DTS Digital Surround یا DTS Core نام دارد. DTS در ابتدا به عنوان فرمت دیسک لیزری استفاده می شد. بعداً روی DVD کارایی خود را نشان داد.

نتیجه گیری در زمینه سیستم های صوتی وتعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

در این مقاله با 10 مدل از انوع سیستم های صوتی و تصویری آشنا شدین.در هر تلویزیون امکان دارد فرمت صوتی و تصویری متفاوت باشد.برای اینکه بتوانید متوجه شوید سیستم صوتی تلویزیون شما چیست.باید به قسمت تنظیمات بروید.همچنین هر تلویزیون یک سیستم صوتی و چند مدل گوشی را ساپورت می کند.در صورت بروز هر گونه مشکل در سیستم های صوتی در تلویزیون میتوانید.با متخصصان ما در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

سوالات متداول شما در مورد سیستم های صوتی و تصویری سامسونگ در اصفهان

مهمترین سیستم صوتی کدام است؟

یکی از مهمترین فرمت های صوتی و تصویری تلویزیون mp3 است.

FLAC چیست ؟

یکی از فرمت های صوتی و تصویری تلویزیون است.که مخفف Free Lossless Audio است و یک نرم افزار متن باز است.

مهمترین فرمت سمعی و بصری در تلویزیون چه نام دارد؟

میتوان به Re اشاره کرد. این قالب مخفف صدای/تصویری واقعی است.

بیشتر بخوانید: آیا از عدم هماهنگی صدا و تصویر تلویزیون خود ناراحت هستید. مقاله در مورد نمایندگی های تلویزیون در اصفهان تی وی سرویس در حل این مشکل کمک می کند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان+9 فرمت های صوتی و تصویری تلویزیون!

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *