روشن نشدن-تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

روشن نشدن-تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر-اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر بررسی کرده است که روشن نشدن تلویزیون یک مشکل رایج است.که ممکن است در همه مدل ها و مارک های تلویزیون رخ دهد. ممکن است نقص و قطعات فرسوده تلویزیون باشد. یا ممکن است چیزی جزئی مانند تنظیمات تلویزیون باشد. در این مقاله به دلایل روشن نشدن تلویزیون قدم به قدم می پردازیم. همانطور که در بالا انجام شد. در صورتی که انجام تمام مراحل ذکر شده مشکل را حل نکرد.لطفاً با مرکز فنی تلویزیون برای سرویس و تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهرتماس بگیرید.

پس از تماس با مرکز تعمیر تلویزیون اصفهان تی وی سرویس، متخصص تعمیر تلویزیون در زمان مقرر با شما تماس گرفته .و برای تعمیر می آید. به طور معمول، یک تکنسین قبل از آمدن به درب منزل، مدل تلویزیون شما را می‌پرسد. و قطعات لازم را برای تعمیر دستگاه می‌آورد. این مرکز در تلاش است تا مشکل روشن نشدن تلویزیون را در اسرع وقت برای شما برطرف کند. خدمات ارائه شده توسط این esfahantvservice شامل شش ماه ضمانت نامه کتبی می باشد.

فهرست تصاویر

تعمیر تلویزیون 1-دکمه پاور

تعمیر تلویزیون 2-ریست کردن

تعمیر تلویزیون 3-ابزار تعمیر

چرا تلویزیون روشن نمی شود؟از کجا بفهمم علت خرابی تلویزیون از کجاست؟

بسیاری از افراد شرایطی را پشت سر گذاشته اند که برای تماشای فیلم یا سریال تلویزیون را روشن کرده اند.اما پس از چند ثانیه متوجه شده اند که تلویزیون روشن نمی شود. در این مورد دلایل متعددی برای روشن نشدن تلویزیون وجود دارد. اما این مشکل جای نگرانی ندارد. زیرا در این مواقع مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری ممکن است تلویزیون شما مشکل برق داشته باشد. و نیازی به تعمیر تلویزیون شما نباشد. خبر خوب این است که اکثر این مشکلات را می توان در خانه با چند تغییر ساده حل کرد. در این مقاله دلایل روشن نشدن تلویزیون را به شما می گوییم .

و در مورد تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر چه کاری باید انجام دهید.ابتدا بررسی کنید که سیم برق وصل است یا خیر.اگر تلویزیون روشن نمی شود، بررسی کنید.که سیم برق به درستی به پریز برق وصل شده باشد. اگر شل شد، آن را محکم روی پریز دیوار قرار دهید. اگر پریز خراب است، قبل از اتصال تلویزیون مشکل را برطرف کنید .یا تلویزیون را به پریز دیگری وصل کنید.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر
آیا مشکل روشن نشدن تلویزیون به خرابی داخلی دستگاه مربوط است؟ – خیر، بیشترین موارد مرتبط با روشن نشدن تلویزیون به مشکلات خارجی مانند اتصال برق نادرست یا قطع برق مربوط است.
آیا نیاز به تعمیر تخصصی برای رفع مشکل وجود دارد؟

– بسته به مشکل، ممکن است نیاز به تعمیر تخصصی باشد، اما در بسیاری از موارد، با انجام چندین اقدام ساده، می‌توان مشکل را برطرف کرد.

 

قبل ازتعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهرازکجا مطمئن شویم تلویزیون روشن نیست

گاهی اوقات تلویزیون روشن است اما تصویری روی صفحه نمایش وجود ندارد. و فکر می کنید تلویزیون روشن نیست. در اینجا، دکمه منوی تلویزیون را فشار دهید. فقط به این دلیل که تصویری روی صفحه تلویزیون وجود ندارد.به این معنی نیست که دستگاه روشن نیست.دکمه منو را فشار دهید تا ببینید جدول منو روی صفحه نمایش داده می شود یا خیر. ممکن است فید شما تغییر کرده باشد. بررسی کنید که منبع انتخابی با پورت ورودی انتخاب شده مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر از کابل HDMI استفاده می کنید.روی منبع یا دکمه ورودی روی کنترل ضربه بزنید. و بررسی کنید که آیا روی حالت HDMI تنظیم شده است یا خیر.بهترین تصمیم انتخاب یک متخصص خوب در esfahantvservice است.

اگر با «سیگنال در دسترس نیست» یا «سیگنال ضعیف» مواجه شدید. ممکن است مشکل از سیستم آنتن شما باشد. برای رفع مشکل از تکنسین نصب آنتن کمک بخواهید. یا با واحد نصب و راه اندازی نمایندگی ما تماس بگیرید. اما اگر هنگام مشاهده جدول منو پیامی مبنی بر ناکافی بودن سیگنال یا پیام دیگری مشاهده نکردید. می توانید با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر در اصفهان تی وی سرویس تماس بگیرید. واحد پشتیبانی تعمیرات تلویزیون، نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان و نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان.

با استفاده از دکمه پاور تلویزیون ،تلویزیون را روشن کنید

دلیل روشن نشدن تلویزیون ممکن است خرابی کنترل از راه دور باشد. قبل از اینکه بفهمید مشکل از تلویزیون شماست. از دکمه پاور تلویزیون استفاده کنید تا ببینید آیا روشن می شود یا خیر.اگر روشن شود، به احتمال زیاد ریموت از کار افتاده است.یا به این دلیل که باتری ها تمام شده اند یا به دلیل اینکه چیزی مانع از سنسور شده است. اکثر تلویزیون های مدرن دارای دکمه پاور تلویزیون هستند. از این دکمه برای روشن کردن تلویزیون استفاده کنید .تا ببینید مشکل از ریموت کنترل است یا تلویزیون.دلیل روشن نشدن تلویزیون، سوختن فیوز داخلی است.تعمیر تلویزیون 1-دکمه پاور را نشان می دهد.

منبع تغذیه تلویزیون شما برای کمک به محافظت از اجزای داخلی حیاتی تلویزیون در صورت افزایش برق، ذوب شده است. اگر تلویزیون روشن نشود.ممکن است فیوز منفجر شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. اما به خاطر داشته باشید که فیوزها به خودی خود منفجر نمی شوند. آنها همیشه پس از از کار افتادن یک قطعه تلویزیون اتفاق می افتند. بنابراین هنگام تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر ابتدا باید علت ایمنی آن بررسی شود. قبل از تعویض، مدار کامل باید تعمیر و قطعات سوخته تعویض شوند.

در نهایت فیوز را تعویض کنید. زیرا نصب فیوز جدید بدون تعمیر مدار می تواند باعث وارد شدن جریان به مدار آسیب دیده شود .و باعث دوبرابر شدن دستگاه شود.این فرآیند بسیار پیچیده و خطرناک است. به خصوص برای افرادی که تجربه کمی در تعمیر تلویزیون دارند یا اصلاً تجربه ندارند. از این رو، عاقلانه است که برای رفع این مشکل از یک تعمیرکار حرفه ای تلویزیون در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر استفاده کنید.

دکمه پاور-تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

دکمه پاور-تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 1-دکمه پاور

به کمک نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر تلویزیون را ریست کنید

اگر تلویزیون روشن نشد، آن را خاموش کنید و سیم برق را از پریز برق جدا کنید. قبل از شروع مجدد، حداقل یک دقیقه به آن فرصت دهید. این روش بازنشانی نرم افزار نامیده می شود و به تنظیمات برق کمک می کند. این یک تکنیک عالی برای تعمیر تلویزیونی است که روشن نمی شود.تعمیر تلویزیون 2-ریست کردن را نشان می دهد.

اگر متخصص تعمیر برق نباشید، این ایده خوبی نیست که خودتان تلویزیون خود را تعمیر کنید. زیرا اگر این کار اشتباه انجام شود.ممکن است حوادث جبران ناپذیری از جمله خطربرق گرفتگی یا آسیب بیشتر به تلویزیون داشته باشید. بنابراین بهترین انتخاب شما این است که یک متخصص نصب و تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر معتبردر اصفهان تی وی سرویس استخدام کنید.پایه دیواری را بردارید.هنگامی که همه چیز را از تلویزیون خارج کردید، باید پایه را بردارید. اگر تلویزیون شما به دیوار نصب شده است.

نحوه جدا کردن پایه نصب از دیوار و از پشت تلویزیون

فلش قرمز: این پیچ ها را بردارید تا پایه را از تلویزیون جدا کنید.

فلش آبی: این 4 پیچ را بردارید تا براکت دیواری (نشان داده نشده) را از تلویزیون جدا کنید.

تلویزیون در بالای پایه و داخل پایه قرار می گیرد. بنابراین نه تنها می توان آن را با برداشتن پیچ های پایه جدا کرد.بلکه همیشه مفید است که یکی از دوستان تلویزیون را به صورت عمودی قرار دهد. در حالی که پیچ ها را از پایه جدا می کنید. این امن تر است. سپس هر کدام از شما قسمتی را برداشته و با احتیاط آن را روی سطح فرش شده قرار می دهد. اجزای داخلی تلویزیون را به دقت بررسی کنید.

ریست-تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

ریست-تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 2-ریست کردن

ابزاری تعمیرات اولیه تلویزیون در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

اگر مشکل عمده ای برای تلویزیون شما وجود ندارد. نیازی به تجهیزات عیب یابی تخصصی نیست و یک راه حل ساده لحیم کاری این کار را انجام می دهد.تعمیر تلویزیون 3-ابزار تعمیر را نشان می دهد.

شما به 6 ابزار اساسی نیاز دارید که در زیر توضیح داده شده است:

  • دستگاه شناسایی
  • پیچ گوشتی فیلیپس
  • انبر
  • کابل برق از چین
  • سیم لحیم کاری
  • روغن لحیم کاری

ابزارهای ذکر شده در بالا به راحتی در بازار یافت می شوند. و با قیمت های مناسب در دسترس هستند. مشمول؛ اتو لحیم کاری ابزاری بسیار ارزان و ساده است. و برای استفاده با کیت لحیم کاری 60 وات به شدت توصیه می شود. آنها قیمت مناسبی دارند و تقریباً ارزان هستند و حمل آن آسان است.

ابزارهای اختیاری به این معنی است که این ابزارها مورد نیاز نیستند، اما می توانند روند را آسان تر کنند.

  • پیچ گوشتی مغناطیسی (برای کمک به برداشتن تمام پیچ های بدنه)
  • پیچ گوشتی شارژی (برای کمک به برداشتن تمام پیچ های پوشش)
  • فیتیله (برای جذب لحیم ذوب شده)
  • ونتوس لحیم کاری (برای حذف لحیم ذوب شده)

ابزار تعمیر-تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

ابزار تعمیر-تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر -اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 3-ابزار تعمیر

نتیجه گیری آخر در مورد نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

در پایان لازم به ذکر است اگر در زمینه تعمیرات تلویزیون تخصص و انضباط ندارید. لطفا به سراغ تعمیرات تلویزیون نروید. زیرا حتی کوچکترین اشتباه ممکن است به شما یا تلویزیون آسیب برساند. گاهی افراد بدون دانش حرفه ای بدون دلیل در کار تعمیر تلویزیون دخالت می کنند .و باعث سوختن تلویزیون می شوند. و در نهایت مجبور به تعویض و خرید تلویزیون جدید می شوند که هزینه بالایی دارد. بنابراین در این موارد توصیه می شود برای تعمیر تلویزیون با خدمات تخصصی esfahantvservice تماس بگیرید.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر
آیا مشکل روشن نشدن تلویزیون به خرابی داخلی دستگاه مربوط است؟ – خیر، بیشترین موارد مرتبط با روشن نشدن تلویزیون به مشکلات خارجی مانند اتصال برق نادرست یا قطع برق مربوط است.
آیا نیاز به تعمیر تخصصی برای رفع مشکل وجود دارد؟

– بسته به مشکل، ممکن است نیاز به تعمیر تخصصی باشد، اما در بسیاری از موارد، با انجام چندین اقدام ساده، می‌توان مشکل را برطرف کرد.

 

سوالات متداول درزمینه روشن نشدن و تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر

۱. تلویزیون چرا گاهی روشن نمی‌شود؟

علت اصلی عدم روشن شدن تلویزیون ممکن است اتصال برق نادرست یا قطع برق باشد.

۲. چگونه می‌توانم مشکل روشن نشدن تلویزیون را بررسی کنم؟

ابتدا از اطمینان حاصل کنید که کابل برق به‌طور صحیح وصل شده باشد، سپس سوئیچ روشن/خاموش را چک کنید.

۳. چه اقداماتی می‌تواند در رفع مشکل کمک کند؟

برای رفع مشکل، می‌توانید کابل برق را بررسی کرده و اتصالات آن را چک کنید یا از دیگر امکانات مانند پریز و سوئیچ جایگزین استفاده کنید.

 

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *