تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر + 3روش تغییررمزتلویزیون به چه صورت است؟ | 09381150135

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر | اگر رمز تلویزیون خود را فراموش کردید.بازنشانی رمز عبور تلویزیون می تواند به شما کمک کند .زیرا نمی توانید بدون وارد کردن رمز دستگاه خود هیچ تغییری در تنظیمات صدا، روشنایی صفحه و غیره ایجاد کنید. در این مقاله قصد داریم به راهکارهایی برای بازنشانی پسورد تلویزیون برندهای معروف بپردازیم. تعمیر تلویزیون سونی در خمینی شهر از دیگر خدمات ما در اصفهان تی وی سرویس است.

بسیاری از اوقات، تلویزیون خود را رمزگذاری می کنید، اما آن را فراموش می کنید. در این موارد، زمانی که قصد جستجوی کانال های جدید یا تغییر تنظیمات نور، صدا و رنگ را دارید، این امکان وجود ندارد. زیرا بدون وارد کردن رمز عبور نمی توان آن را تغییر داد. به خصوص به این دلیل که با تغییر اساسی فرکانس پخش، تعداد کانال های HD به 12 کانال می رسد. در این مقاله از مجله esfahantvservice به بازنشانی پسورد تلویزیون می پردازیم.

فهرست مطالب

روش تغییر رمز عبور در تلویزیون های سونی و ال جی و سامسونگ

تغییر رمز تلویزیون در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

مراحل تغییر رمز تلویزیون سامسونگ در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

مراحل تغییررمز تلویزیون ال جی درنمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

رمز عبور تلویزیون  را بازنشانی کنید تعمیر تلویزیون سونی در خمینی شهر

تنظیم مجدد رمزعبور تلویزیون ال جی و تعمیر تلویزیون سونی در خمینی شهر

بازنشانی رمز عبور برای تلویزیون های ال جی غیر وبوس قبل از سال 2012

رمز عبور تلویزیون سامسونگ را بازنشانی کنید

نتیجه گیری آخر در زمینه تغییر تغییر رمز تلویزیون

سوالات متداول شما در زمینه تعمیر تلویزیون سونی در خمینی شهر

فهرست تصاویر

تعمیر تلویزیون 1-تغییر رمز

تعمیر تلویزیون 2-تغییر رمز ال جی

تعمیر تلویزیون 3-بازنشانی رمز

روش تغییر رمز عبور در تلویزیون های سونی و ال جی و سامسونگ

برند سونی یک رمز عبور اصلی دارد که می توانید. از آن برای بازنشانی رمز تلویزیون استفاده کنید. اگر دستگاه شما مدل براویا است به راحتی با کد اصلی 4357 ریست می شود.در مدل های دیگر بهتر است مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا دکمه هوم را روی کنترل تلویزیون خود فشار دهید.
  • سپس Device Settings را پیدا کرده و روی OK کلیک کنید تا وارد آن شوید.
  • حال قسمت Personal را انتخاب کرده و روی گزینه Parental Lock کلیک کنید. این گزینه مربوط به تنظیم شخصی قفل والدین است که اغلب توسط کودکان برای جلوگیری ازدستکاری تلویزیون استفاده می شود.
  • در این فیلد کد اصلی سونی 9999 را وارد کنید. در صورت عدم کارکرد می توانید از همان کد 4357 استفاده کنید.
  • در مرحله بعد بر روی گزینه Change Password کلیک کرده و در نهایت رمز مورد نظر خود را وارد کنید.
  • بازیابی رمز عبور نوع webos TV LG

 

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر
دپارتمان اوج شید
نام نویسنده نسیم بهاران
تعداد کلمات 2026
زمان مطالعه 20 دقیقه

 

تغییر رمز تلویزیون در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

راه حل اول در این روش ابتدا دکمه هوم را فشار دهید تا وارد قسمت تنظیمات شوید. از منوی Security روی گزینه Reset Password کلیک کنید. و رمز عبور 4 رقمی دلخواه خود را وارد کنید. سپس دکمه P را در سمت راست ریموت فشار دهید. دکمه را دو بار به بالا و یک بار پایین فشار دهید. سپس دوباره به پایین اسکرول کنید .و در نهایت کد 0313 را وارد کنید. با این روش آسان رمز عبور دستگاه شما به 0000 تغییر می کند.تعمیر تلویزیون 1-تغییر رمز را نشان می دهد.

راه حل دوم دکمه هوم را فشار دهید و به تنظیمات تلویزیون ال جی بروید. سپس از پایین وارد منوی میانبر شوید. بعد، بخش Security را انتخاب کنید. سپس کلید تنظیم کانال را در سمت راست کنترل از راه دور فشار دهید. حروف CH روی این دکمه نوشته شده است. دکمه تنظیم کانال را دو بار به بالا و سپس یک بار پایین فشار دهید. دوباره آن را فشار دهید. اکنون صفحه ای را مشاهده می کنید .که در آن می توانید با وارد کردن کد اصلی (یعنی 0313) رمز تلویزیون را با موفقیت بازنشانی کنید. تعمیر تلویزیون سونی در خمینی شهر از دیگر خدمات ما در esfahantvservice است.

تعمیر تلویزیون 1-تغییر رمز

مراحل تغییر رمز تلویزیون سامسونگ در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

برای تنظیم مجدد کد تلویزیون، ابتدا باید بررسی کنید که آیا دستگاه شما کد 0000 را می پذیرد یا خیر. بنابراین این مراحل را دنبال کنید:

  • دکمه منو روی ریموت را فشار دهید و نماد چرخ دنده یا تنظیمات را وارد کنید.
  • گزینه Change PIN را پیدا کرده و روی OK کلیک کنید تا انتخاب شود.
  • اکنون رمز عبور 0000 را که پین پیش فرض سامسونگ است وارد کنید، اگر آن را قبول کردید، نیازی به تنظیم مجدد رمز عبور ندارید.
  • اگر کد 0000 را قبول نکرد، می‌توانید رمز تلویزیون را با استفاده از مراحل زیر بازنشانی کنید:
  • تلویزیون را خاموش کنید و دکمه بی صدا را روی کنترل از راه دور فشار دهید.

اعداد 8، 2 و 4 را فشار دهید. سپس دکمه پاور روی کنترل از راه دور را فشار دهید تا تلویزیون سامسونگ شما روشن شود.با این کار به راحتی می توان رمز دستگاه را به 0000 تغییر داد. حال اگر می خواهید رمز خود را تغییر دهید می توانید. مرحله اول را برای پین آزمایشی تکرار کرده و رمز جدید خود را وارد کنید.

مراحل تغییررمز تلویزیون ال جی درنمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

برای اینکه بتوانید رمز تلویزیون ال جی خود را بازنشانی کنید، ابتدا باید نوع دستگاه خود را بدانید. تعمیر تلویزیون 2-تغییر رمز ال جی را نشان می دهد.دو نوع تلویزیون از این برند وجود دارد، وبوس و غیر وبوس. هر نوع بازنشانی رمز عبور روش خاص خود را دارد. در تلویزیون Webos منویی وجود دارد که کاربر می تواند با زدن دکمه هوم وارد آن شود. اگرچه این منو در انواع غیر وبوس وجود ندارد. در تایپ Webos ابتدا عدد 0000 را وارد کنید.اگر جواب نداد، مراحل را برای ریست کردن پسورد تلویزیون دنبال کنید.

تعمیر تلویزیون 2-تغییر رمز ال جی

رمز عبور تلویزیون  را بازنشانی کنید تعمیر تلویزیون سونی در خمینی شهر

بسیاری از اوقات، تلویزیون خود را رمزگذاری می کنید. اما آن را فراموش می کنید. در این موارد، زمانی که قصد جستجوی کانال های جدید یا تغییر تنظیمات نور، صدا و رنگ را دارید. این امکان وجود ندارد. زیرا هیچ تغییری بدون وارد کردن رمز عبور امکان پذیر نیست. به خصوص به این دلیل که با تغییر اساسی درفرکانس پخش، تعداد کانال های HD به 12 کانال می رسد. در این مقاله مجله اصفهان تی وی سرویس  به بازنشانی پسورد تلویزیون می پردازیم.

نکته اصلی

  1. با یادگیری نحوه بازنشانی کد تلویزیون خود می توانید کد فراموش شده را تغییر دهید.
  2. برند ال جی دارای 2 نوع تلویزیون وبوس و غیر وبوس است که هر کدام روش ریست متفاوتی دارند.
  3. کد اصلی تلویزیون یا همان کد اصلی تلویزیون ال جی 129472 است
  4. برای تنظیم مجدد رمز عبور تلویزیون سامسونگ، ابتدا باید بررسی کنید که آیا دستگاه شما رمز عبور 00000 را می پذیرد یا خیر.

تنظیم مجدد رمزعبور تلویزیون ال جی و تعمیر تلویزیون سونی در خمینی شهر

ممکن است مانند هزاران کاربر دیگر رمز عبور تلویزیون ال جی خود را فراموش کرده باشید. اما نگران نباشید زیرا در این قسمت یاد می گیرید. که چگونه به راحتی می توانید رمز عبور آن را بازنشانی کنید. برای تنظیم مجدد رمز تلویزیون ال جی، ابتدا باید نوع دستگاه خود را شناسایی و شناسایی کنید. دو نوع تلویزیون ال جی وجود دارد: Webos و غیر وبوس. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر بهترین در اصفهان.تعمیر تلویزیون 3-بازنشانی رمز را نشان می دهد.

در واقع، هر دو نوع بازنشانی رمز عبور روش های خاص خود را دارند. به عنوان مثال در تلویزیون Webos منویی وجود دارد. که کاربر می تواند با زدن دکمه هوم وارد آن شود. در انواع غیر وبوس آن، این منو وجود ندارد. در تایپ Webos ابتدا باید عدد 0000 را وارد کنید. اگر جواب نداد به مراحل ریست پسورد تلویزیون ال جی بروید.

در واقع، هر دو نوع بازنشانی رمز عبور روش های خاص خود را دارند. به عنوان مثال، در Webos TV، یک منو وجود دارد.در نوع غیر وبوس آن، این منو وجود ندارد. در تایپ Webos ابتدا باید عدد 0000 را وارد کنید. اگر جواب نداد به مراحل بازنشانی رمز تلویزیون ال جی بروید.

تعمیر تلویزیون 3-بازنشانی رمز

بازنشانی رمز عبور برای تلویزیون های ال جی غیر وبوس قبل از سال 2012

اگر رمز عبور تلویزیون ال جی خود را فراموش کرده اید. و شماره مدل تلویزیون شما با حرف دیگری شروع می شود. آن را بازنشانی کنید. همانطور که قبل از سال 2012 برای تلویزیون های معمولی ال جی رمز عبور خود را بازنشانی می کردید. برای بازنشانی قفل تلویزیون ابتدا به منوی دستگاه و سپس به منوی امنیتی بروید.

در این صورت دستگاه از شما یک رمز عبور چهار رقمی می خواهد. در این مرحله، کد اصلی تلویزیون یا کد اصلی تلویزیون ال جی، کد آن؛ 0325 را وارد کنید. اکنون باید یک رمز عبور جدید تعریف کرده و برای تایید مضاعف وارد کنید.

اگر می خواهید حالت امنیتی دستگاه خود را خاموش کنید. تا نیازی به وارد کردن رمز عبور نداشته باشید. باید حالت خاموش را از بالای منوی امنیتی انتخاب کنید. هنگامی که می خواهید Safe Mode را خاموش کنید. دستگاه دو بار رمز عبور را درخواست می کند و شما باید رمز عبور دلخواه خود را وارد کنید. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر ارائه دهنده خدمات تعمیر تلویزیون در اصفهان تی وی سرویس است.

رمز عبور تلویزیون سامسونگ را بازنشانی کنید

  1. برای تنظیم مجدد رمز عبور تلویزیون سامسونگ، ابتدا باید بررسی کنید که آیا دستگاه شما رمز عبور 00000 را می پذیرد یا خیر. در صورت عدم پذیرش، مراحل زیر باید طی شود:
  2. دکمه منو روی ریموت را فشار دهید و به نماد چرخ دنده یا نماد تنظیمات بروید.
  3. گزینه Change Pin را پیدا کرده و دکمه OK را فشار دهید تا انتخاب شود.
  4. اکنون باید رمز عبور 0000 را وارد کنید که پین ​​پیش فرض سامسونگ است. اگر دستگاه آن را بپذیرد، نیازی به تنظیم مجدد رمز عبور تلویزیون ندارید.
  5. اگر دستگاه کد 0000 را قبول نکرد، مراحل زیر را برای بازنشانی رمز عبور تلویزیون سامسونگ دنبال کنید
  6. تلویزیون را خاموش کنید و دکمه بی صدا را روی کنترل از راه دور فشار دهید.
  7. اعداد 8، 2 و 4 را فشار دهید، سپس دکمه پاور روی کنترل از راه دور را فشار دهید تا تلویزیون روشن شود.

با انجام این کارها و مراحل، رمز عبور دستگاه به راحتی به 00000 تغییر می کند. اگر هم اکنون می خواهید رمز عبور خود را تغییر دهید، می توانید مرحله اول تست پین را تکرار کرده و رمز جدید خود را وارد کنید.

نتیجه گیری آخر در زمینه تغییر تغییر رمز تلویزیون

ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که از رمز عبور تلویزیون برای امنیت بیشتر استفاده می‌کنید، اما اکنون فراموش کرده‌اید که رمز عبور چیست. اگر می خواهید تنظیمات رنگ، نور یا صدا را همزمان تغییر دهید، نمی توانید این کار را انجام دهید. در مقاله نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر نحوه ریست پسورد تلویزیون سامسونگ و ال جی را توضیح می دهیم و تمامی مراحل را توضیح می دهیم تا بتوانید به راحتی مشکل را حل کنید. برای کلیه خدمات نصب و تعمیر تلویزیون خود می توانید از تیم متخصص esfahantvservice کمک بگیرید. امیدواریم  مقاله ی وی مفید بوده باشد. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید متشکریم.

سوالات متداول شما در زمینه تعمیر تلویزیون سونی در خمینی شهر

روش تغییر رمز تلویزیون در تلویزیون به چه صورت است؟

اگر دستگاه شما مدل براویا است به راحتی با کد اصلی 4357 ریست می شود.

در تلویزیون سامسونگ چگونه رمز خود را تغییر دهم؟

برای تنظیم مجدد کد تلویزیون، ابتدا باید بررسی کنید که آیا دستگاه شما کد 0000 را می پذیرد یا خیر. بنابراین مراحل گفته شدخ در مقاله را انجام دهید.

در تلویزیون ال جی چگونه رمز خود را تغییر دهم؟

برای اینکه بتوانید رمز تلویزیون ال جی خود را بازنشانی کنید، ابتدا باید نوع دستگاه خود را بدانید. دو نوع تلویزیون از این برند وجود دارد، وبوس و غیر وبوس.

بیشتر بخوانید: مقاله قبلی ما در ارتباط با دلیل داغ شدن تلویزیون را حتما بخوانید.

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *