تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان + تعمیر 2 سیستم صوتی اسپیکر و باند چیست؟

سیستم صوتی-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

سیستم صوتی-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان | کاربرانی که دوست دارند فیلم های اکشن و فیلم های عالی تماشا کنند. دوست دارند بازی کنند و فوتبال تماشا کنند. آنها هرگز از استفاده از بلندگوهای تلویزیون راضی نخواهند بود. آنها همیشه ترجیح می دهند از سیستم صوتی خانگی برای بهبودکیفیت صدای خروجی تلویزیون و بلندگوهای ضعیف آن استفاده کنند. اما مشکل این است که سیستم های صوتی خانگی مانند هر تجهیزات و سیستم دیگری ممکن است.

به هر دلیلی از جمله استفاده نادرست توسط کاربر نیاز به عیب یابی و تعمیر داشته باشد دچار مشکل شوند. در صورت بروز مشکل در سیستم صوتی شما می توانید. با متخصصین تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان درسایت  اصفهان تی وی سرویس  تماس بگیرید. و به تکنسین های این مرکز اجازه دهید تا درب منزل شما مراجعه کنند. تا خدمات عیب یابی و تعمیر سیستم صوتی معیوب را به شما ارائه دهند. در زیر محتوای خدماتی esfahantvservice را برای شما معرفی می کنیم.

فهرست مطالب

آشنایی با انواع خدمات تعمیرات سیستم های صوتی خانگی

تعمیر و بازسازی ساندبار در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

آشنایی با تعمیرات آمپلی فایر تلویزیون های ال جی و سونی

آشنایی با نحوه تعمیر اسپیکرهای تلویزیون و تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

آشنایی با تفاوت های دو سیستم صوتی باند و اسپیکر

چرا بعضی از دستگاه صوتی  دیسک را پخش نمی کند؟

دلایلی که باعث می شود کنترل از راه دور کار نکند

نتیجه گیری نهایی در زمینه تعمیرات سیستم های صوتی تلویزیون

سوالات شما در مورد تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان و سیستم صوتی

فهرست تصاویر

تعمیر تلویزیون 1-ساندبار

تعمیر تلویزیون 2-آمپلی فایر

تعمیر تلویزیون 3-اسپیکر

آشنایی با انواع خدمات تعمیرات سیستم های صوتی خانگی

خدماتی که ما در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان ارائه می دهیم. تعمیر و تعویض مادربرد، تعمیر مشکل هیس باند فرکانس، تعمیر مشکل قطع صدا است تعمیر مدار تغذیه، تعمیر مدار تقویت کننده است. تعمیر مدار LPF، تعمیر مدار HPF ،تعمیر پورت های ورودی و خروجی قطعات معیوب را همانطور که هستند تعویض کنید.همچنین از دیگر خدمات ما تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان است.

که حفاظت و رفع مشکل چراغ قرمز،رفع مشکل افت صدا در هنگام بالا رفتن صدا تعویض ترانسفورماتور برق را شامل می شود.و رفع مشکلات کم صدا، رفع مشکلات باند باس پایین و تعمیر خازن های آسیب دیده از مهم ترین موارد خانه هستند. خدمات تعمیر سیستم صوتی شامل تمامی مدل های سیستم صوتی خانگی بوده و در این زمینه نامحدود می باشد.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان
دپارتمان اوج شید
نام نویسنده نسیم بهاران
تعداد کلمات 1632
زمان مطالعه 16 دقیقه

 

تعمیر و بازسازی ساندبار در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

یکی از محبوب ترین پخش کننده های صوتی خانگی، نوار صدا است .که یک بلندگوی استوانه ای شکل است که در جلوی تلویزیون قرار می گیرد.تعمیر تلویزیون 1-ساندبار را نشان می دهد. و صدایی با حجم بالا و با کیفیت پخش می کند. از شایع ترین مشکلاتی که برای نوار صوتی پیش می آید.

می توان به روشن نشدن آن، خاموش شدن نوار صوتی با روشن شدن عدم تولید صدا اشاره کرد.همچنین گرم شدن بیش از حد، صداهای عجیب و غریب از نوار صوتی اشاره کرد. اگر از بلندگوهای نوار صوتی نیز برای پخش صدای باکیفیت استفاده می کنید. اما در صورت بروز هر یک از این مشکلات، به سادگی با متخصصین اصفهان تی وی سرویس تماس بگیرید. این مرکز تکنسین هایی را به درب منزل شما می فرستد. تا خدمات عیب یابی و تعمیر و نگهداری در محل را به شما ارائه دهند.

ساندبار-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

ساندبار-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 1-ساندبار

آشنایی با تعمیرات آمپلی فایر تلویزیون های ال جی و سونی

چرا آمپلی فایر روشن نمی شود؟تعمیر تلویزیون 2-آمپلی فایر را نشان می دهد.

دلیل روشن شدن چراغ قرمز تقویت کننده برق چیست؟

چرا صدای خش خش از یکی از کانال های آمپلی فایر من می آید؟

همه این مسائل از رایج ترین مشکلاتی هستند که آمپلی فایرها با آن مواجه هستند. همانطور که می دانید، تقویت کننده قدرت به سیستم صوتی خانگی کمک می کند .تا صدایی با کیفیت بالا پخش کند. به همین دلیل، اکثر کاربرانی که نمی توانند صدای باکیفیت را از بلندگوهای تلویزیون پخش کنند. برای رهایی از کیفیت پایین بلندگوهای تلویزیون، تقویت کننده های برق را خریداری کرده وبه تلویزیون متصل می کنند.

در واقع زمانی که آمپ را به تلویزیون وصل می کنید. ابتدا صدا به آمپ ارسال شده و قبل از ارسال به بلندگوهای تلویزیون وپخش توسط این دستگاه تقویت می شود. که از این طریق صدای با کیفیت بالا تقویت شده به بلندگوهای تلویزیون ارسال می شود. اگر مشکلی با آمپلی فایر خود دارید، بهتر است .برای عیب یابی و تعمیر حرفه ای به تعمیرگاه سیستم صوتی اعتماد کنید. زیرا تکنسین های نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان در  esfahantvservice به خوبی از تمامی مشکلات سیستم آگاه هستند.و به راحتی می توانند آن ها را تشخیص و تعمیر کنند.

آمپلی فایر-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

آمپلی فایر-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 2-آمپلی فایر

آشنایی با نحوه تعمیر اسپیکرهای تلویزیون و تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

امروزه برخی از کاربران از بلندگوهای فعال و برخی دیگر از بلندگوهای غیرفعال استفاده می کنند. زیرا دو نوع بلندگو وجود دارد: فعال و غیرفعال. همانطور که می دانید اسپیکر فعال به بلندگوی گفته می شود .که علاوه بر پخش صدای باکیفیت، دارای سیستم کنترل الکترونیکی صوتی مانند اکولایزر باشد. با این حال، کسانی که بلندگوهای فعال دارند می توانند صدا را در حین پخش به طور کامل کنترل کنند. اما نسبتاً در مورد بلندگوهای غیرفعال، آنها فقط صدای دریافتی از یک تقویت کننده و غیره را پخش می کنند. به زبان ساده، آنها نوعی بلندگو هستند که نمی توان از آنها برای کنترل صدا استفاده کرد.تعمیر تلویزیون 3-اسپیکر را نشان می دهد.

خرابی ها و مشکلاتی که برای هر یک از این بلندگوها ایجاد می شود متفاوت است. به عنوان مثال، یک بلندگوی غیرفعال یا می سوزد، یا لایه نرم آن که ارتعاشات صدا را منتقل می کند. آسیب می بیند و در نتیجه هنگام پخش صدا، نویز صوتی شنیده می شود. در حالی که فعال است ایرادات و مشکلات زیادی در بلندگوها وجود دارد. که منبع مشکل را فقط می توان از طریق عیب یابی دقیق پیدا کرد.که فقط توسط یک تکنسین در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان انجام می شود.

اسپیکر-سیستم صوتی-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

اسپیکر-سیستم صوتی-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 3-اسپیکر

آشنایی با تفاوت های دو سیستم صوتی باند و اسپیکر

اکثر کاربران باند را با بلندگو اشتباه می گیرند.هیچ تفاوتی بین دو سیستم صوتی وجود ندارد. همانطور که اشاره کردیم. اگرچه اسپیکر یک پخش کننده صدا در نظر گرفته می شود. اما مدل فعال آن به کاربر امکان کنترل صدا را نیز می دهد. اما وقتی بلندگو در جعبه قرار می گیرد وقتی داخل آن باشد به آن باند می گویند. بلندگوها و باندها از چند جهت با یکدیگر متفاوت هستند. از جمله: اندازه و شکل، امپدانس یا مقاومت اهمی و توان خروجی.

از جمله رایج ترین مشکلاتی که برای باندها ایجاد می شود .می توان به کیفیت پایین صدا، صدای خش خش و خرابی باند اشاره کرد. اصفهان تی وی سرویس علاوه بر اینکه خدمات عیب یابی و تعمیر اسپیکر به کاربران خود ارائه می دهد. خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان را نیز به کاربران خود ارائه می دهد. با این حال، چه از بلندگو یا باند استفاده کنید.همچنان می توانید هر یک از این تعمیرات سیستم صوتی را به نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان مراجعه کنید.

چرا بعضی از دستگاه صوتی  دیسک را پخش نمی کند؟

دیسک های غیرقابل پخش یکی دیگر از مشکلات تجهیزات صوتی است .که بسیاری از افراد از آن شکایت دارند. در این حالت، دستگاه سی دی، حتی دیسک های اصلی یا قبلا پخش شده را پخش نمی کند. این وضعیت نشان دهنده یک مشکل یا آسیب جدی است .و باید در اسرع وقت دستگاه را نزد متخصص تعمیر سیستم صوتی خانگی در esfahantvservice ببرید.

دلایلی که باعث می شود کنترل از راه دور کار نکند

عدم کار کردن کنترل یکی از مشکلاتی است که تجهیزات صوتی باید آن را ریشه کن و برطرف کنند. باتری کنترل ممکن است کم باشد. یا به دلایل دیگر، سیگنال بین کنترل و دستگاه به درستی تکمیل نشود. اگر پس از تعویض باتری ها مشکل همچنان ادامه داشت. بهتر است تعمیر سیستم صوتی خانه خود را به شیوه ای حرفه ای تر در نظر بگیرید. اگر مانعی در دسترسی موج به چشمی دستگاه وجود دارد، آن را بردارید. اگر بررسی این موارد مشکل را برطرف نکرد، مشکل یا از راه دور یا خود دستگاه است.

نتیجه گیری نهایی در زمینه تعمیرات سیستم های صوتی تلویزیون

در نهایت نمی توان به طور دقیق گفت که کدام  سیستم صوتی بهتر است . هر کاربر باید با توجه به انتظارات خود از عملکرد تلویزیون سیستم صوتی را انتخاب کند.همچنین بودجه خود و فضای نصب تلویزیون و بلندگوهای خارجی و البته خروجی صدای مورد انتظار تصمیم بگیرد. زیرا ارزیابی عملکرد دو برند تقریباً یکسان است. در این مقاله سعی کرده ایم تمامی اطلاعات لازم در مورد سیستم های صوتی تلویزیون را برای شما شرح دهیم. تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان از دیگر خدمات ما است.

سوالات شما در مورد تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان و سیستم صوتی

چرا کنترل از را ه دور کار نمی کند؟

باتری کنترل ممکن است کم باشد. یا به دلایل دیگر، سیگنال بین کنترل و دستگاه به درستی تکمیل نشود.

چرا دستکاه صوتی من  دیسک پخش نمی کند؟

این وضعیت نشان دهنده یک مشکل یا آسیب جدی است .و باید در اسرع وقت دستگاه را نزد متخصص تعمیر سیستم صوتی ببرید.

فرق بین باند و اسپیکر چیست؟

هیچ تفاوتی بین دو سیستم صوتی وجود ندارد. همانطور که اشاره کردیم. اگرچه اسپیکر یک پخش کننده صدا در نظر گرفته می شود. اما مدل فعال آن به کاربر امکان کنترل صدا را نیز می دهد. اما وقتی بلندگو در جعبه قرار می گیرد وقتی داخل آن باشد به آن باند می گویند.

بیشتر بخوانید: در مقاله قبلی ما میتوانید در زمینه بررسی تلویزیون هایسنس بخوانید.

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *