تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر +1 اورکلاک کردن مانیتور به چه صورت است؟ | 09381150135

اورکلاک-تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر

اورکلاک-تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر-اصفهان تی وی سرویس


Table of Contents

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر | در این مقاله از سایت اصفهان تی وی سرویس قصد داریم شما را یا نحوه اورکلارک شما را آشنا کنیم.در کناراورکلاک کردن سی پی یو، کارت گرافیک، رم می توان از روش هایی برای اورکلاک کردن مانیتور نیزاستفاده کرد. اورکلاک یا افزایش قدرت مانیتور می تواند برای موارد متعددی کارایی داشته باشد. و عملکرد سیستم را به مراتب بهبود ببخشد. تعمیر تلویزیون ال جی در شاهین شهر از دیگر خدمات ما است.

اما اورکلاک کردن مانیتور چیست. و برای چه مواردی از آن استفاده می شود؟ در ادامه بیشتر با این روش و نحوه انجام آن آشنا خواهیم شد. قطعا اورکلاک کردن برای مانیتور نیز درست مانند سی پی یو و رم مزیت هایی را به دنبال خواهد داشت. در ادامه در سایت esfahantvservice بیشتر این مورد را بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطالب

نحوه اورکلاک کردن مانیتور به چه صورت است؟

‎اورکلاک کردن مانیتور چیست و چگونه میتوان این کار را انجام داد؟

آشنایی با  کاربرد اورکلاک کردن مانیتوردر نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر

آیا امکان اورکلاک کردن تمام مانیتور ها وجود دارد؟

آشنایی با  بهترین روش های اورکلاک کردن مانیتور تلویزیون

نحوه اورکلاک کردن مانیتور با نرم افزار تنظیمات کارت گرافیک AMD

نحوه افزایش نرخ نوسازی تصویر با تنظیمات کارت گرافیک NVidia

شنایی چند خطر اورکلاک مانیتور و تعمیر تلویزیون ال جی در شاهین شهر

نتیجه گیری در خصوص اورکلاک کردن صفحه نمایش تلویزیون

سولات متداول شما از نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر

 

 

فهرست تصاویر

‎اورکلاک کردن مانیتور چیست و چگونه میتوان این کار را انجام داد؟

واژه اورکلاک کردن به صورت خاص برای افزایش قدرت و سرعت به کار می رود. به صورت روتین کاربران ازاین تکنیک برای افزایش سرعت قطعاتی مانندسی پی یو، رم وکارت گرافیک استفاده می کردند. حتی در برخی مواقع از این تکنیک برای افزایش سرعت حافظه SSD نیز استفاده می شود. اما حالا اورکلاک کردن مانیتور کارایی بسیار بیشتری پیدا کرده است.

در این تکنیک که با نام افزایش قدرت مانیتور هم آن را می شناسند. نرخ نوسازی نمایشگر ها افزایش می یابد. این کار را هم برای نمایشگر مانیتور و هم برای تلویزیون ها  انجام می دهند. در نتیجه برای مثال تصویر نمایشگر به جای این که در هر ثانیه 60 مرتبه تغییر کند. به دنبال اورکلاک کردن این نرخ افزایش خواهد یافت. این کار می تواند سرعت نمایش تصویر را به طرز قابل توجهی افزایش دهد.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر
دپارتمان اوج شید
نام نویسنده نسیم بهاران
تعداد کلمات 1835
زمان مطالعه 18 دقیقه

آشنایی با  کاربرد اورکلاک کردن مانیتوردر نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر

به صورت کلی با اورکلاک کردن هر قطعه ای در صورت امکان، سرعت آن افزایش می یابد. این افزایش سرعت می تواند به بهبود عملکردآن قطعه در دستگاه ودر نهایت به ارتقای کیفیت عملکرد کل سیستم بیانجامد. تعمیر تلویزیون 1-اورکلاک را نشان می دهد.با این کار مانیتور عملکرد بالاتری دارد و با حداکثر توان خود کار می کند. در نتیجه با اورکلاک کردن مانیتور سرعت نمایش تصاویر در مانیتور به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت .و نمایش آن ها روان تر خواهد شد.اطلاعات بیشتر در سایت esfahantvservice مشاهده کنید.

هدف و کاربرد اصلی افزایش قدرت مانیتور برای گیمینگ است. افزایش لذت از بازی ها و افزایش سرعت واکنش به وقایع طول بازی از جذابیت های اورکلاک است. با افزایش فریم ریت تصویر از طریق اورکلاک کردن نمایشگر امکان پذیر خواهد بود. به این ترتیب نمایش تصاویر به مراتب با کیفیت تر، سریع تر، جذاب تر و هیجان انگیز تر خواهد شد.

تعمیر تلویزیون 1-اورکلاک

آیا امکان اورکلاک کردن تمام مانیتور ها وجود دارد؟

به صورت کلی می توان اورکلاک کردن مانیتور را برای تمام نمایشگر ها انجام داد. تفاوت و موضوع حائز اهمیت در خصوص میزان این افزایش قدرت مانیتور است. تعمیر تلویزیون 2-اورکلاک 2 را نشان می دهد.در واقع میزان افزایش نرخ نوسازی تصویر و افزایش سرعت آن بستگی به مانیتور مورد نظر دارد. در برخی مانیتور هامی توان این میزان را تا حدمحدودی بیشتر از مقدار اعلام شده توسط شرکت سازنده، افزایش داد.بنا به تجربه نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر می توانید این کار را انجام دهید.

در خصوص سایر مدل ها این مقدار می تواند بیشتر شود. علاوه بر این در خصوص اورکلاک کردن مواردی هست. انواع مانیتور ها، باید به نوع پنل آن ها و واکنش شان نسبت به این کاررا نیز در نظر گرفت. تعیین مدل مانیتور و مشخص کردن نرخ اولیه نوسازی تصویر در آن مهم ترین مورد است.که برای بررسی امکان یا عدم امکان ارتقای افزایش سرعت تصویر در آن مانیتور است.

تعمیر تلویزیون 2-اورکلاک 2

آشنایی با  بهترین روش های اورکلاک کردن مانیتور تلویزیون

برای افزایش قدرت مانیتور روش های متعددی وجود دارد. در این مسیر می توان از نرم افزار های تخصصی متعددی استفاده کرد. یک سری نرم افزار ها، نرم افزار های تنظیمات کارت گرافیک اختصاصی سیستم هستند. نرم افزار CRU نیز می تواند برای انجام این کار مورد استفاده قرار بگیرد.از دیگر خدمات ما در سایت اصفهان تی وی سرویس   تعمیر تلویزیون ال جی در شاهین شهر است.

نحوه اورکلاک کردن مانیتور با نرم افزار تنظیمات کارت گرافیک AMD

این روش برای سیستم هایی است که در آن ها از کارت گرافیک AMD استفاده شده است. در نتیجه می توان برای اورکلاک کردن مانیتور چندین راه استفاده وجود دارد. سیستم هایی ازنرم افزاراختصاصی تنظیم کننده کارت گرافیک خود شرکت استفاده کرد. برای این منظور باید روی صفحه نمایش کلیک راست کرد و وارد تنظیمات کارت گرافیک شد.تعمیر تلویزیون 3-اورکلاک را نشان می دهد.

حال تب DISPLAY را باز کرده و در آن جا دکمه Create را انتخاب کنید. حال می توان در این جا میزان نرخ نوسازی مد نظر را انتخاب کرد. و با ذخیره سازی این تغییرات، افزایش قدرت مانیتور را انجام داد. با یک بار راه اندازی مجدد ویندوز، می توان رفرش ریت نمایشگر را افزایش داد. میتوانید از تجربه متخصصان مادر  نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر استفاده کنید.

تعمیر تلویزیون 3-اورکلاک

نحوه افزایش نرخ نوسازی تصویر با تنظیمات کارت گرافیک NVidia

حالت دیگر برای اورکلاک کردن مانیتور، اورکلاک مانیتور هایی است .که کارت گرافیک آن ها از نوع انویدیا است. باز هم مانند روش قبلی باید روی صفحه نمایش کلیک راست کرده. و وارد کنترل پنل انویدیا شوید. حال در این بخش Display menu را باز کرده .و روی Change resolution کلیک کنید. حال می توان با استفاده از custom resolution میزان نرخ نوسازی مورد نیازرا تعیین و آن را شخصی سازی کرد. در خصوص این دست کارت گرافیک این امکان وجود دارد. تا قبل از ذخیره سازی داده ها، عملکرد رفرش ریت تعیین شده روی مانیتور را تست کرد. و مناسب بودن یا نبودن آن را مد نظر قرار داد.

شنایی چند خطر اورکلاک مانیتور و تعمیر تلویزیون ال جی در شاهین شهر

اورکلاک مانیتور سونی/ اگر گیمر هستید. احتمالاً قبلاً در مورد امکان اورکلاک کردن مانیتور سونی برای بهبود عملکرد صفحه نمایش خود شنیده اید. اما اورکلاک یک مانیتور سونی چقدر خطرناک است؟ آیا اورکلاک مانیتور سونی در دراز مدت ایمن است؟ با این حال، قبل از اورکلاک کردن مانیتور سونی، بهتر است در مقاله esfahantvservice بدانید که چه معنایی دارد .ومهمتر از همه  چه خطراتی به این عمل مربوط می شود. این مقاله از اصفهان تی وی سرویس به بررسی خطرات اورکلاک مانیتور سونی می پردازد. همچنین، ممکن است لازم باشد. بدانید که آیا خطر آسیب دائمی وجود دارد؟ آیا در دراز مدت روی دوام مانیتور سونی تاثیر می گذارد؟ در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر بهترین متخخصان مشغول به فعالیت می باشند.

 سوسو زدن

رایج‌ترین مشکل هنگام اورکلاک کردن مانیتور سونی، سوسو زدن است. که ممکن است منجر به خرابی مانیتور سونی شود. زمانی که کارت گرافیک فریم‌های کمتری نسبت به صفحه نمایش مانیتور سونی تولید می‌کند. کاهش سرعت تصویر برای چشم قابل‌ توجه است. اما ممکن است گاهی اوقات نیز اتفاق بیفتد. (برای به عنوان مثال، فقط در تنظیمات وضوح خاص).

 نرخ فریم کاهش یافته و پیکسل های سفید گیر کرده است

هنگامی که مانیتور سونی خود را اورکلاک می کنید. یک عارضه جانبی احتمالی این است که متوجه افزایش فریم های افت شده خواهید شد. که می تواند به صورت گرافیکی پرش به نظر برسد. گاهی اوقات، شما همچنین می توانید پیکسل های سفید گیر کرده یا مرده را ببینید .که به طور تصادفی پس از اورکلاک روی صفحه نمایش شما ظاهر می شوند.

تعمیر تلویزیون ال جی در شاهین شهر و برطرف کردن مشکل  صفحه سیاه

در بدترین حالت، صفحه نمایش شما پس از اورکلاک کاملا سیاه می شود. خبر خوب این است که همه این مسائل، در بیشتر موارد، کاملا قابل برگشت هستند. می‌توانید تنظیمات خود را به حالت پیش‌فرض برگردانید .و صفحه باید طبق معمول شروع به کار کند. اگر صفحه کاملاً سیاه شد، همچنان می‌توانید به بایوس دسترسی داشته باشید. به تنظیمات پیش‌فرض برگردید و رایانه را راه‌اندازی مجدد یا راه‌اندازی مجدد کنید.

مسائل حل و فصل در تعمیر تلویزیون ال جی در شاهین شهر

گاهی اوقات، تغییر نرخ تازه‌سازی غیرممکن است یا باعث بروز مشکلاتی می‌شود. زیرا تنظیماتی که انتخاب می‌کنید با وضوح صفحه مطابقت ندارند. برای رفع این مشکل رزولوشن های مختلف را امتحان کنید .از پایین ترین آنها شروع کنید.

 مصرف برق بیشتر ازحد معمول و تعمیر تلویزیون ال جی در شاهین شهر

مانیتور سونی اورکلاک شده برق بیشتری مصرف می‌کند. زیرا برای اجرا فراتر از نرخ تازه‌سازی معمولی، انرژی بیشتری نسبت به معمول مصرف می‌کند.

 گرم شدن بیش از حد و تعمیر تلویزیون ال جی در شاهین شهر

هنگام اورکلاک، دمای کلی که معمولاً با رایانه‌ها مرتبط است افزایش می‌یابد. که می‌تواند عملکرد رایانه را مختل کند. در واقع گرمای بیش از حد پردازنده مضر است. بنابراین ممکن است برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد نیاز به عبور از سیستم خنک کننده باشد.

نتیجه گیری در خصوص اورکلاک کردن صفحه نمایش تلویزیون

نکته ای که در خصوص اورکلاک کردن. هر قطعه ای از جمله سی پی یو، مادربرد و حتی مانیتور سیستم ها باید به آن توجه کرد. این است که این کار می تواند روی عمر مفید این قطعات تاثیر منفی بگذارد. در نتیجه همیشه انجام این کار توصیه نمی شود. در این موارد خصوصا برای گیمینگ بهتر است مانیتور های مخصوص آن ها را خریداری کرد.

برای مثال .با معرفی جدید ترین مانیتورگیمینگ 32 اینچی سامسونگ، می توان این مانیتوررا برای انجام بازی های هیجان انگیز خریداری کرد. نکته مهم دیگر این که حتی اگر به ظاهر رفرش ریت تعیین شده .مشکلی برای مانیتور ایجاد نکند و نمایشگر سیاه نشود. ممکن است برخی پیکسل ها رنگ درستی را نمایش ندهند. در این مواقع باید مجددا عدد مشخص شده برای رفرش ریت را تغییر داد. و آن را روی میزان پایین تری قرار داد. به این ترتیب مشکلات تصویر به دنبال اورکلاک کردن مانیتور برطرف می شود.

سولات متداول شما در مورد اورکلاک کردن مانیتور تلویزیون

بهترین روش اورکلاک چیست؟

برای افزایش قدرت مانیتور روش های متعددی وجود دارد. در این مسیر می توان از نرم افزار های تخصصی متعددی استفاده کرد.

نحوه افزایش نرخ نوسازی تصویر چگونه است؟

حال می توان با استفاده از custom resolution میزان نرخ نوسازی مورد نیازرا تعیین و آن را شخصی سازی کرد

خطر اورکلاک چیست؟

سوسو زدن-گرم شدن بیش از حد-مصرف بیش از حد برق

بیشتر بخوانید : در مقاله قبلی ما میتوانید در رابطه با سیستم های صوتی تلویزیون بخوانید.

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *