تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر 4راهکار برای شما!

متخصص- تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر- اصفهام تی وی سرویس

متخصص- تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر- اصفهام تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر اغلب ساده ترین توصیه بهترین کار را دارد. اگر تلویزیون شما پس از فشار دادن دکمه پاور روشن نمی شود، یک تنظیم مجدد نرم انجام دهید. باید بررسی کنید که کابل برق شما مشکلی نداشته باشد و تلویزیون شما به منبع برق متصل باشد. اگر سیم های خالی یا سایر آسیب های قابل مشاهده روی سیم برق خود مشاهده کردید، آن را تعویض کنید. تعمیر تلویزیون ال جی در شاهین شهر در اصفهان تی وی سرویس در خدمت شماست.

فهرست عناوین

اگر تلویزیون شما معمولاً به دوشاخه برق وصل است

سنسور تلویزیون ال جی خود را بررسی کنید و تعمیر کنید

تلویزیون خود را با استفاده از سوئیچ خود تلویزیون روشن کنید.

پاسخ سوالات متداول خود را در رابطه با مطلب بالا مطالعه کنید.

 

فهرست تصاویر

تعمیر 1 تلویزیون

تعمیر 2 اسان

 

اگر تلویزیون شما معمولاً به دوشاخه برق وصل است

در عوض آن را به پریز برق وصل کنید. این هنوز کار نمی کند ؟ یک دستگاه کاملاً متفاوت را به برق وصل کنید تا خود پریز را بررسی کنید. اگر دستگاه جدید نیز روشن نمی شود، مشکل از منبع تغذیه شما است. ممکن است لازم باشد با یک برقکار تماس بگیرید تا منبع تغذیه پریز خود را تعمیر کند. کنترل از راه دور نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر خود را بررسی کنید: اگر تلویزیون ال جی اصفهان تی وی سرویس صفحه سیاهی نشان می دهد اما چراغ قرمز روشن است، این را امتحان کنید. در ادامه تعمیر 1 تلویزیون را ببیند.

یکی دیگر از دلایل احتمالی روشن نشدن تلویزیون ال جی اصفهان تی وی سرویس مشکل ریموت کنترل است. سعی کنید تلویزیون را با استفاده از سوئیچ خود تلویزیون روشن کنید. اگر تلویزیون به این پاسخ پاسخ می دهد، اما به دکمه پاور روی کنترل از راه دور پاسخ نمی دهد، در اینجا سه ​​راه برای تعمیر ریموت شما وجود دارد.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر
نویسنده فلاحت
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 900 کلمه
مدت مطالعه 9 دقیقه

سنسور تلویزیون ال جی خود را بررسی کنید و تعمیر کنید
خط دید بین سنسورهای تلویزیون ال جی esfahantvservice.com  و کنترل از راه دور باید واضح باشد. اگر سنسور تلویزیون مسدود باشد، سیگنال‌هایی را از ریموت شما دریافت نمی‌کند. تلویزیون های ال جی اغلب دارای سنسور در پنل پایین سمت راست هستند. تمام اشیاء اطراف آن را بردارید و دوباره از کنترل از راه دور استفاده کنید.

متخصص- تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر- اصفهان تی وی سرویس

متخصص- تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر- اصفهان تی وی سرویس

تعمیر 1 تلویزیون

 

باتری ریموت تلویزیون ال جی خود را بررسی کنید: اگر نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر شما همچنان روشن نمی‌شود، ممکن است کنترل از راه دور به باتری‌های جدیدی نیاز داشته باشد. محفظه باتری در پشت کنترل از راه دور را باز کنید و باتری های جدید را وارد کنید. مطمئن شوید که انتهای + و – به درستی تراز شده اند.

ریموت کنترل تلویزیون ال جی را ریست کنید
اگر تلویزیون شما همچنان با کنترل از راه دور کار نمی کند، ریموت را بازنشانی کنید. دانگل که به عنوان ضمیمه با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر شما موجود است) را به شکاف تعیین شده آن در پنل پشتی تلویزیون وصل کنید. در ادامه تعمیر 2 اسان را ببیند.

تلویزیون خود را با استفاده از سوئیچ خود تلویزیون روشن کنید.

 

روی کنترل از راه دور، دکمه‌های بازگشت و صفحه اصلی را به طور همزمان به مدت 5 ثانیه فشار دهید. با این کار ریموت شما ریست می شود. چرخ اسکرول روی کنترل از راه دور را فشار دهید تا دوباره آن را در تلویزیون ال جی خود ثبت کنید. اگر کنترل از راه دور شما چرخ اسکرول ندارد، به سایت پشتیبانی اصفهان تی وی سرویس بروید و تعمیر تلویزیون ال جی در شاهین شهر خود را به صورت آنلاین جستجو کنید. دفترچه راهنمای کاربر esfahantvservice.com حاوی دستورالعمل های دقیق تری در مورد نحوه تنظیم مجدد ریموت شما خواهد بود.در مورد مدل های مختلف دستگاه ال جی خود گیج شده اید؟ خب، در اینجا صفحه اختصاصی ما است که شماره مدل تلویزیون ال جی و معانی مربوط به تعمیر تلویزیون ال جی در شاهین شهر را توضیح می دهد.

متخصص- تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر- اصفهام تی وی سرویس

متخصص- تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر- اصفهام تی وی سرویس

تعمیر 2 اسان

 

پاسخ سوالات متداول خود را در رابطه با مطلب بالا مطالعه کنید.

  • چگونه دستگاه ها و کابل های متصل را بررسی کنید؟
    اگر تلویزیون ال جی شما روشن است، اما صفحه نمایش کار نمی کند، این را امتحان کنید. اگر منبع تغذیه و کنترل از راه دور به خوبی کار می کنند، اما صفحه نمایش شما خالی می ماند، ممکن است یکی از دستگاه های خارجی یا سایر اتصالات معیوب باشد.
  • چگونه اطمینان حاصل کنید که همه کابل ها به درستی به دستگاه های مربوطه وصل شده اند؟
    بررسی کنید که تعمیر تلویزیون ال جی در شاهین شهر شما روی منبع ورودی صحیح تنظیم شده باشد. دکمه Input را روی ریموت خود فشار دهید و گزینه صحیح را انتخاب کنید.
    اگر لپ تاپ یا دستگاه HDMI دیگری به تلویزیون شما متصل است، بررسی کنید که تنظیمات وضوح تصویر آنها مطابقت داشته باشد. می توانید این مورد را در منوی تنظیمات هر دو دستگاه تغییر دهید.
  • چگونه خازن های برق تلویزیون خود را تعویض کنید؟
    اگر تمام نکات قبلی را امتحان کردید و هیچ کدام مشکل را حل نکرد، این را امتحان کنید. اگر هیچ یک از نکات تعمیر تلویزیون ال جی در شاهین شهر ساده تر در این لیست جواب نداد، ممکن است خازن های تلویزیون com نیاز به تعویض داشته باشند. خازن های بد در جریان برق از طریق تلویزیون شما اختلال ایجاد می کنند. علائم متداول خازن های دمیده شده است.

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *