تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر #4 موردرفع خطاتلویزیون | 09381150135

تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر | تعمیر

تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر | تعمیر | اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر مشکلاتی مانند ظاهر شدن پیام no signal را حل می‌کنند. ما همچنین شعبه ای برای تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر را نیز برای ارائه خدمات به شما داریم.

یکی از پیام های دردسرساز که کاربران در مانیتور سیستم خود با آن مواجه می شوند. پیام بدون سیگنال است. در این حالت با نمایش پیغام جدید سیگنال مانیتور سیستم هیچ دریافتی ندارد. هیچ ورودی دریافت نمی کند. در واقع در این حالت مانیتور هیچ سیگنالی از کارت گرافیک دریافت نمی کند. بنابراین نمی تواند تصویر و محتوای تصویر را نمایش دهد.

در بیشتر موارد نمایش پیغام بدون سیگنال به دلیل قطع شدن کابل های سیستم است. در واقع کابلی که ارتباط بین مانیتور و کیس را برقرار می کند قطع شده است. به همین دلیل این پیغام روی مانیتور نمایش داده می شود. اما دلایل مختلف دیگری می تواند باعث نمایش این پیام بر روی صفحه نمایش شود که اکثر آنها ریشه سخت افزاری دارند. در ادامه می خواهیم دلیل این پیام و راهکارهای رفع آن را در تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر بررسی کنیم.

فهرست عناوین

دلایل نمایش پیام  خطای بدون سیگنال در مانیتور چیست؟

راه حل هایی برای رفع خطای بدون سیگنال در تلویزیون

رفع مشکل  پیغام خطا nosignal در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی درشاهین شهر

تامین برق مورد نیاز سیستم در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی درشاهین شهر

نصب برنامه روی تلویزیون هوشمند در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی درشاهین شهر

نتیجه گیری درباره ی تعمیرات و خدمات تلویزیون شما

سوالات متداول مشتریان درباره ی تعمیرات و خدمات تلویزیون

فهرست تصاویر

تعمیرتلویزیون 1پیغام خطا

تعمیرتلویزیون 2 برد

تعمیرتلویزیون 3 صفحه نمایش

دلایل نمایش پیام  خطای بدون سیگنال در مانیتور چیست؟

اولین دلیل برای پیام سیگنال جدید در مانیتور، مشکل در کابل اتصال کیس به مانیتور است. قطع شدن، پوسیدگی و پاره شدن کابل می باشد. مواردی از این دست می تواند باعث نمایش این پیام بر روی صفحه نمایش شود. مانیتور و خرابی و وجود مشکلات سخت افزاری مختلف در آن می تواند دلیل نمایش این پیام باشد. خرابی و مشکلات موجود در کارت گرافیک سیستم و رم آن نیز می تواند دلیل دیگری باشد. برای حل این مشکل به تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر مراجعه کنید. در ادامه یک نمونه از تعمیرتلویزیون 1 مشاهده می‌کنید.

گاهی اوقات گرد و غبار جمع شده روی کارت گرافیک یا کارت گرافیک و رم است. به درستی در جای خود قرار نمی گیرد، باعث نمایش این پیام می شود. سایر مشکلات و خرابی های سخت افزاری، بروز مشکل در درایورهای سیستم است. به خصوص کارت گرافیک آن و بروز یک سری ارورهای سیستمی از دیگر دلایل نمایش این خطا است. برای اطلاعات بیشتر به سایت اصفهان تی وی سرویس مراجعه کنید.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر
نویسنده بدری کاظمی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1691کلمه
مدت زمان مطالعه 16دقیقه

راه حل هایی برای رفع خطای بدون سیگنال در تلویزیون

اولین کاری که باید برای رفع پیام بدون سیگنال انجام دهید. این است که کابل اتصال کیس به مانیتور را بررسی کنید. ممکن است کابل شل شده باشد یا به درستی وصل نشده باشد. این باعث شده است که این خطا روی نمایشگر سیستم ظاهر شود. اگر کابل مانیتور به درستی به کارت گرافیک متصل نباشد. سیستم قادر به نمایش تصویر نخواهد بود. در نتیجه، باید آن را سفت کنید. علاوه بر این، اگر این کابل پوسیدگی یا پارگی دارد، باید در اسرع وقت آن را تعویض کنید تا مشکل برطرف شود. برای خدمات بیشتر به سایت esfahantvservice مراجعه کنید.

در واقع نمایشگر باید دقیقاً مطابق با اتصال کابل تنظیم شود. اگر ورودی اشتباه برای مانیتور انتخاب شود، پیغام no signal نمایش داده می شود. ابتدا پورت های سیستم را شناسایی کنید. با انتخاب دکمه منو در صفحه کامپیوتر وارد قسمت Input Source شوید. حال با توجه به پورت سیستم یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر تمامی این خدمات را دارد.

در مرحله بعد برای رفع پیام عدم سیگنال باید ببینید مانیتور سالم است یا خیر. خرابی و مشکلات مانیتور یکی از دلایل اصلی نمایش پیام سیگنال جدید بر روی صفحه نمایش است. با اتصال مانیتور مورد نظر به کیس سالم دیگری می توانید از سالم بودن یا نبودن آن مطمئن شوید.

در صورتی که پس از اتصال مانیتور به کیس سالم دیگر همچنان همان پیغام بدون سیگنال نمایش داده می شود. می توان نتیجه گرفت که مانیتور مشکل دارد. برای عیب یابی و تعمیر باید تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر مراجعه کنید. در ادامه یک نمونه از تعمیرتلویزیون 2 مشاهده می‌کنید.

تعمیرتلویزیون 1پیغام خطا

تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر | پیغام خطا

تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر | پیغام خطا

رفع مشکل  پیغام خطا nosignal در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر

گاهی اوقات عدم بروز رسانی درایورها به خصوص درایور کارت گرافیک است. که دلیل نمایش پیام عدم سیگنال بر روی مانیتور است. در این صورت به احتمال زیاد با نصب و آپدیت درایور کارت گرافیک می‌توان این پیغام خطا را برطرف کرد. در ادامه یک نمونه از تعمیرتلویزیون 3 مشاهده می‌کنید.

گاهی نیز به دلیل مشکلات کارت گرافیک و رم روی مادربرد پیام سیگنال جدید ظاهر می شود. برای حل آن باید کیس را باز کرده و با دسترسی به کارت گرافیک و رم آن ها را بررسی کنید. مطمئن شوید که آنها به درستی نشسته اند. علاوه بر این، گرد و غبار روی آنها را تمیز کنید. یک بار آنها را از شیارهایشان خارج کرده. تمیز کرده و در جای خود قرار دهید. مطمئن شوید که رم و کارت گرافیک در جای خود محکم هستند. درب کیس را ببندید و دوباره پیام عدم سیگنال را بررسی کنید. اگر مشکلی در کارت گرافیک و رم وجود داشته باشد، باید پیام سیگنال جدید را حل کند.

یکی دیگر از اجزای سخت افزاری که در نمایش پیام بدون سیگنال نقش دارد. باتری روی مادربرد است. ممکن است مشکلات این قسمت باعث نمایش این پیغام بر روی مانیتور شده باشد. برای این منظور باید سیستم را خاموش کرد و با باز کردن کیس باتری مادربرد را خارج کرد. سپس باتری را در جای خود قرار داده و سیستم را روشن کنید.

تعمیرتلویزیون 2 برد

تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر | تعمیربرد

تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر | تعمیربرد | اصفهان تی وی سرویس

تامین برق مورد نیاز سیستم در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر

منبع انرژی باید بتواند برق مورد نیاز سیستم را تامین کند. این الکتریسیته به ویژه برای کارت های گرافیک و طرفداران اهمیت دارد. اگر منبع تغذیه کامپیوتر مشکل داشته باشد و نتواند برق کافی را به سیستم برساند، با پیغام عدم وجود سیگنال در مانیتور مواجه می شویم. برای بررسی دقیق تر این مشکل بهتر است از تعمیرگاه تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر کمک بگیرید. تا برق دستگاه و کابل آن بررسی شود و در صورت وجود مشکل در این قسمت آن را برطرف کنید. گاهی اوقات برای رفع پیام سیگنال جدید باید کابل برق یا خود برق را تعویض کنید. برای اطلاع از قیمت خدمات تعمیر به سایت esfahantvservice مراجعه کنید.

نصب برنامه روی تلویزیون هوشمند در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر

اگر قصد نصب برنامه بر روی تلویزیون هوشمند سونی را دارید.  با مراحل انجام این کار آشنا نیستید، می‌توانید به مقاله تعمیر تلویزیون بروید. تلویزیون های هوشمند سونی قابلیت نصب برنامه و حتی بازی را بر روی خود دارند. معمولاً برای نصب برنامه روی تلویزیون های هوشمند نیازی به انجام مراحل بسیار دشوار نیست.

با این حال، ممکن است در حین انجام این کار با مشکلاتی مواجه شوید. راهنمای نصب اپلیکیشن روی تلویزیون هوشمند سونی به شما کمک می کند. تا این کار را به راحتی انجام دهید. اگر در این زمینه مشکل دارید می توانید از تیم نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر کمک بگیرید.

اکثر مدل های تلویزیون هوشمند این برند به صورت پیش فرض دارای این برنامه هستند. پس از راه اندازی تلویزیون مراحل زیر را به ترتیب بروید.

  • اگر اکانت سونی دارید، در نوار منو روی گزینه Applications کلیک کنید.
  • لیستی از برنامه های مختلف در صفحه My Apps نمایش داده می شود. البته در این قسمت شما به برنامه های دیگری وجود دارد. در زمینه های جدیدترین برنامه ها، محبوب ترین ها، ویدئوها، سبک زندگی، سرگرمی و غیره دسترسی دارید.
  • اگر برنامه مورد نظر شما در My Applications نیست، نماد آن را در یکی از دسته ها انتخاب کنید.
  • پس از نصب برنامه بر روی تلویزیون هوشمند سامسونگ وارد صفحه نصب شوید. در این صفحه می توانید اطلاعات مربوط به برنامه و تصاویری از عملکرد آن را مشاهده کنید.
  • حال باید برنامه مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس Install را بزنید.
  • پس از نصب برنامه از شما سوال می شود که آیا می خواهید برنامه را باز کنید یا خیر. می توانید نرم افزار مورد نظر خود را بعدا در قسمت My Apps اجرا کنید.

تعمیرتلویزیون 3 صفحه نمایش

تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر | مانیتور

تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر | مانیتور | اصفهان تی وی سرویس

نتیجه گیری درباره ی تعمیرات و خدمات تلویزیون شما

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شاهین شهر زیر نظر مرکز تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر که مرکز تخصصی معتبر تعمیراتی است. ما تعمیرات انواع مانیتور اعم از دل، لنوو، ال جی و برندهای دیگر را انجام می دهیم. برای اطلاع از خدمات بیشتر به سایت esfahantvservice مراجعه کنید.

سوالات متداول مشتریان درباره ی تعمیرات و خدمات تلویزیون

  1. چه چیزی ممکن است با تلویزیون اشتباه کند؟

تلویزیون های صفحه تخت دارای بردهای مدار مینیاتوری هستند که فقط باید توسط یک تکنسین الکترونیکی تعمیر شوند. بیشتر مشکلاتی که می توانید برطرف کنید به دلیل شل بودن اتصالات یا تنظیم نادرست کنترل ها ایجاد می شود.

  1. چگونه می توانم مشکل تلویزیون را شناسایی کنم؟

کارهای زیادی می توانید قبل از تماس برای خدمات در تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر انجام دهید. ابتدا، به کانال دیگری بروید یا چند ساعت صبر کنید تا ببینید آیا ممکن است مشکل از سرویس کابی یا پخش کننده باشد. دفترچه راهنمای مالک خود را بیرون بیاورید و مطمئن شوید که کنترل ها به درستی تنظیم شده اند. مطمئن شوید که برق به پریز برق وصل است و سیم برق را تست کنید. علاوه بر این، کنترل از راه دور را بررسی کنید.

  1. مراحل تعمیر تلویزیون چیست؟

در صورت وجود مشکل به تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر یا سایت اصفهان تی وی سرویس مراجعه کنید. برای اطلاعات در مورد تست و تعویض قطعات الکترونیکی به سایت اصفهان تی وی سرویس مراجعه کنید.

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *