تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد+2 دلیل آشنایی با تلویزیون اپل | 09381150135

اپل تی وی-تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد

اپل تی وی-تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد-اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد | در جریان رویدادهای سالانه اپل، این برند از نسخه های جدید سیستم عامل خود رونمایی می کند. در سال 2021، مانند هر سال، این شرکت در مراسم .WWDC خود از نسخه های جدید برنامه ها و سیستم عامل های انحصاری اپل رونمایی کرد.

یکی از این رونمایی ها، معرفی نسخه جدید TVS 15 برای تلویزیون های هوشمند اپل بود. این ویژگی در نسخه جدید از عملکرد به روز تری برخوردار بوده .و توانسته با بهبود عملکرد خود توجه کاربران اپل تی وی را به خود جلب کند.بهترین خدمات در اصفهان تی وی سرویس .

به نظر می رسد TVOS 15 برای Apple TV شامل همه چیزهایی است .که علاقه مندان به تلویزیون هوشمند اپل می خواهند. یکی از مهم ترین ویژگی های اضافه شده در این نسخه جدید،.عملکرد SHARE PLAY برای به اشتراک گذاری راحت تر داده ها از جمله محتوای ویدیویی و موسیقی با دیگران است. این ویژگی در کنار سایر ویژگی های جذاب در جریان عرضه TVS 15 برای تلویزیون هوشمند اپل بررسی شد. در ادامه با  تعمیر تلویزیون ال جی در نجف آباد و مشخصات این نسخه جدید اپل بیشتر آشنا می شویم. esfahantvservice پیشرو در تعمیرات تلویزیون است.

فهرست مطالب

مشخصات جدید TVS 15 برای تلویزیون هوشمند اپل

قابلیت اشتراک گذاری پخش درApple TV وتعمیر تلویزیون ال جی در نجف آباد

تغییرات ایجاد شده در قسمت هوم کیت نسخه جدید tvs 15

استفاده از فناوری های صوتی فضایی توسط Apple TV

آشنایی با مدت انتشار TVS 15 برای تلویزیون هوشمند اپل

مشخصات نسخه جدید اپل در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد

استفاده از فناوری صوتی فضایی توسط Apple TV

نتیجه گیری آخر در زمینه تلویزوین های هوشمند اپل

سوالات متداول شما از نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد

 

فهرست تصاویر

تعمیر تلویزیون 1-اپل نی وی

تعمیر تلویزیون 2-هوم کیت

تعمیر تلویزیون 3-فناوری صوتی

 

مشخصات جدید TVS 15 برای تلویزیون هوشمند اپل

در معرفی نسخه جدید TVOS 15 برای تلویزیون های هوشمند اپل .به مشخصاتی مانند بهبود یک سری امکانات و افزودن مشخصات جدید اشاره شد. مهمترین چیز اضافه شدن قابلیت اشتراک گذاری موسیقی و محتوای ویدیویی از طریق FaceTime است. علاوه بر این، تغییراتی در مشخصات Home Kit ایجاد شده .و این مشخصات نیز بهبود یافته است. یکی دیگر از قابلیت های اضافه شده .به نسخه جدید تلویزیون ها، قابلیت simulcast است .که در قسمت home kit در اختیار کاربران قرار گرفته است.

یکی دیگر از ویژگی های این نسخه بهبود کیفیت صدای اپل تی وی با استفاده از آخرین فناوری است. همچنین انتظار می رود تا پایان سال 2021 صدای بدون اتلاف به TVOS 15 برای Apple TV اضافه شود. در این نسخه جدید به جای استفاده از بلندگو در حین کار با تلویزیون،می توانید از Mini Homepad استفاده کنید. در نهایت از مشخصات این نسخه می توان به امکان استفاده از دستیار هوشمند برای پخش محتوا اشاره کرد.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد
دپارتمان اوج شید
نام نویسنده نسیم بهاران
تعداد کلمات 1821
زمان مطالعه 18 دقیقه

 

قابلیت اشتراک گذاری پخش درApple TV وتعمیر تلویزیون ال جی در نجف آباد

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد  معتقدر است ویژگی اشتراک گذاری پخش در Facetime یک ویژگی جدید است. که در نسخه TVS 15 برای تلویزیون های هوشمند اپل ارائه شده است. با استفاده از این ویژگی، کاربران اپل تی‌وی می‌توانند به راحتی با نصب .و استفاده از TVOS 15 برای اپل تی‌وی خود، محتوای تصویر، ویدیو وموسیقی را بادیگران در FaceTime به اشتراک بگذارند.تعمیر تلویزیون 1-اپل نی وی را نشان می دهد.

اما هنوز سوالاتی در مورد نحوه استفاده از این ویژگی در تلویزیون های اپل وجود دارد. زیرا مشخص نیست کاربران چگونه می توانند. از SHAR PLAY از طریق FaceTime در تلویزیون های اپل خود استفاده کنند. در این میان، پلتفرم های اپل هنوز به نسخه های اختصاصی اپلیکیشن FaceTime مجهز نشده اند. اما به نظر می رسد با استفاده از گزینه جدید زیر ویجت NOW PLAYIN در تماس تصویری FaceTime در مرکزکنترل. به راحتی می توانید قابلیت پخش اشتراکی را در تلویزیون فعال کرده و از آن استفاده کنید.

اپل تی وی-تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد

اپل تی وی-تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 1-اپل تی وی

تغییرات ایجاد شده در قسمت هوم کیت نسخه جدید tvs 15

تعمیر تلویزیون ال جی در نجف آباد  .در نسخه جدید TVS 15 برای تلویزیون هوشمند اپل، امکانات و عملکردهای قسمت Home Kit اپلیکیشن نیز بهبود یافته است. بزرگترین تغییر ایجاد شده در این بخش مربوط به مدیریت خانه هوشمند است. و می توان از آن برای کنترل بهتر و کارآمدتر چندین دوربین امنیتی به طور همزمان استفاده کرد. به لطف پخش همزمان تصاویر و فیلم ها از چندین دوربین، می توان .آنها را به طور همزمان در قسمت Home Kit کنترل و مدیریت کرد.تعمیر تلویزیون 2-هوم کیت را نشان می دهد.

به این ترتیب با نصب نسخه جدید tvOS 15 برای اپل تی وی، هر حرکتی که در دوربین ها دیده می شود .و یا هر گونه باز و بسته شدن. درب پارکینگ وهمه روی تصویر تلویزیون نمایش داده می شود. این نمایشگر می تواندبه شکل یک اعلان کوچک در پایین صفحه تلویزیون یا یک پنجره شناور روی صفحه باشد.

اپل تی وی-تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد

اپل تی وی-تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 2-هوم کیت

استفاده از فناوری های صوتی فضایی توسط Apple TV

یکی از ویژگی‌های جذابی که کاربران در نسخه TVS 15 برای تلویزیون‌های هوشمند اپل از آن بهره می‌برند.ویژگی Spatial Audio است. این ویژگی قرار است در آینده نزدیک از طریق tvOS 15 به تلویزیون های اپل بیاید. این ویژگی می تواند با ارائه صدای طبیعی تر و بدون نویز و مزاحمت. کیفیت صدای منحصر به فردی را ارائه دهد.

تعمیر تلویزیون 3-فناوری صوتی را نشان می دهد.و تجربه کاربری بهتری را برای کاربران esfahantvservice فراهم کند. کاربران با استفاده از این قابلیت در tvOS 15 برای اپل تی وی می توانند .از فناوری صدای Dolby Atmos با کیفیتی بی نظیر بدون نیاز. به تجهیزات صوتی خاص و پیشرفته و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران لذت ببرند. تعمیر تلویزیون ال جی در نجف آباد از دیگر خدمات ما در اصفهان تی وی سرویس است.

اپل تی وی-تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد

اپل تی وی-تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 3-فناوری صوتی

آشنایی با مدت انتشار TVS 15 برای تلویزیون هوشمند اپل

تاکنون تنها شرکت اپل نسخه tvOS 15 را برای اپل تی وی در رویداد سالانه خود معرفی کرده .و مشخصات به روز شده آن را به نمایش گذاشته است. البته هنوز نسخه رسمی این اپلیکیشن برای تلویزیون های هوشمند اپل منتشر نشده است. به خصوص که به زودی ویژگی های بسیاری مانندصدای بدون افت یا صدای فضایی به TVS 15 اضافه می شود.

بنابراین بر اساس اطلاعات موجود، قرار است .نسخه کامل و رسمی TVS 15 برای تلویزیون های هوشمند اپل درپاییز سال جاری به عنوان نسخه به روز شده .برای اپل تی وی منتشر و عرضه شود. بنابراین، برای دانستن تمام این مشخصات و عملکردهای وعده داده شده. توسط برند اپل، باید چند ماه دیگر صبر کنید. تعمیر تلویزیون ال جی در نجف آباد توسط بهترین متخصصین انجام می شود.

در سال 2021، مانند هر سال، این شرکت در مراسم WWDC .خود از نسخه های جدید برنامه ها و سیستم عامل های انحصاری اپل رونمایی کرد.یکی از این رونمایی ها، معرفی نسخه جدید TVS 15 برای تلویزیون های هوشمند اپل بود.این ویژگی در نسخه جدید از عملکرد به روزتری برخوردار است. و توانسته با بهبود عملکرد خود توجه کاربران اصفهان تی وی سرویس را به خود جلب کند.

به نظر می رسد TVOS 15 برای Apple TV همه آن چیزی را دارد .که علاقه مندان به تلویزیون هوشمند اپل می خواهند. یکی از مهم ترین ویژگی های اضافه شده .در این نسخه جدید، عملکرد SHARE PLAY برای به اشتراک گذاری راحت تر داده ها. از جمله محتوای ویدیویی و موسیقی با دیگران است.این ویژگی در کنار سایر ویژگی های جذاب در جریان عرضه TVS 15 برای تلویزیون هوشمند اپل بررسی شد.

مشخصات نسخه جدید اپل در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد

اپل با معرفی نسخه جدید tvOS 15 برای تلویزیون های هوشمند. امکاناتی مانند بهبود یک سری امکانات و افزودن امکانات جدید را به آن اضافه کرده است.بهترین و مهم ترین ویژگی آن امکان اشتراک گذاری محتوای موسیقی و ویدئو از طریق FaceTime است.علاوه بر این، مشخصات کیت هوم نیز بهبود یافته است.

یکی دیگر از قابلیت های اضافه شده به نسخه جدید تلویزیون ها. قابلیت simulcast است که در قسمت home kit در اختیار کاربران قرار گرفته است.یکی دیگر از ویژگی های این نسخه بهبود کیفیت صدای اپل تی وی با استفاده از آخرین فناوری است. آشنایی با  خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در نجف آباد در esfahantvservice.

طبق اخبار منتشر شده، قابلیت Lossless Audio تا پایان سال 2021 به TVOS 15 اپل تی وی اضافه خواهد شد.در این نسخه جدید به جای استفاده. از بلندگو در حین کار با تلویزیون، می توانید از Mini Homepad استفاده کنید.در نهایت از مشخصات این نسخه می توان به امکان استفاده از دستیار هوشمند برای پخش محتوا اشاره کرد.

استفاده از فناوری صوتی فضایی توسط Apple TV

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد  می گوید یکی از ویژگی‌های جذابی که کاربران در نسخه TVS 15 برای تلویزیون‌های هوشمند اپل. از آن بهره می‌برند، ویژگی Spatial Audio است.این ویژگی قرار است در آینده نزدیک از طریق tvOS 15 به تلویزیون های اپل بیاید.این ویژگی می تواند با ارائه صدای طبیعی تر و بدون نویز و مزاحمت. کیفیت صدای منحصر به فردی را ارائه دهد و تجربه کاربری بهتری را برای کاربران اپل تی وی فراهم کند.کاربران با استفاده از این قابلیت در tvOS 15 برای اپل تی وی می توانند. از فناوری صدای Dolby Atmos با کیفیتی بی نظیر و بدون نیاز به تجهیزات صوتی .خاص و پیشرفته و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران لذت ببرند.

نتیجه گیری آخر در زمینه تلویزوین های هوشمند اپل

تاکنون تنها شرکت اپل نسخه tvOS 15 را برای اپل تی وی در رویداد سالانه خود معرفی کرده. و مشخصات به روز شده آن را به نمایش گذاشته است.البته هنوز نسخه رسمی این اپلیکیشن برای تلویزیون های هوشمند اپل منتشر نشده است.به خصوص که به زودی ویژگی های بسیاری مانند صدای بدون افت یا صدای فضایی به TVS 15 اضافه می شود.

بنابراین بر اساس اطلاعات موجود، قرار است. نسخه کامل و رسمی TVS 15 برای تلویزیون های هوشمند اپل در پاییز سال جاری به عنوان نسخه به روز شده .برای اپل تی وی منتشر و عرضه شود.بنابراین، برای دانستن تمام این مشخصات و عملکردهای وعده داده شده توسط برند اپل، و تعمیر تلویزیون ال جی در نجف آباد با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول شما از نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد

Tv15  برای تلویزیون اپل چیست؟

در معرفی نسخه جدید TVOS 15 برای تلویزیون های هوشمند اپل .به مشخصاتی مانند بهبود یک سری امکانات و افزودن مشخصات جدید اشاره شد

هوم کیت چیست؟

در نسخه جدید TVS 15 برای تلویزیون هوشمند اپل، امکانات و عملکردهای قسمت Home Kit اپلیکیشن نیز بهبود یافته است. بزرگترین تغییر ایجاد شده در این بخش مربوط به مدیریت خانه هوشمند است.

فناوری صوتی فضایی چیست؟

یکی از ویژگی‌های جذابی که کاربران در نسخه TVS 15 برای تلویزیون‌های هوشمند اپل از آن بهره می‌برند.ویژگی Spatial Audio است. این ویژگی قرار است در آینده نزدیک از طریق tvOS 15 به تلویزیون های اپل بیاید.

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *