نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان ^و 10ها نکته تعمیر

تلویزیون سامسونگ- نمایندگی تعمیرات تلوزیون ال جی در اصفهان

تلویزیون سامسونگ- نمایندگی تعمیرات تلوزیون ال جی در اصفهان- اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان | تلویزیون یکی از مهم‌ترین وسایل خانگی و شاید مهمترین آنهاست. حتی برخی از ما به گوش دادن دائم به صدای تلویزیون عادت می‌کنیم. و اگر گاهی اوقات تلویزیون روشن نباشد، یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌های خود را از دست می دهیم. مشکلات ممکن است برای هر تلویزیون سامسونگ به هزار دلیل مختلف پیش بیاید.

اما اگر هنگام خرید تلویزیون سامسونگ به گارانتی معتبر محصول توجه کنید، کار شما در این مواقع راحت‌تر خواهد بود. هدف از نوشتن این مقاله در اصفهان تی وی سرویس بررسی تمام مشکلات رایج بین تلویزیون‌ها و ارائه راه‌حل است. اگر نمی خواهید لذت تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را از دست بدهید. از هدر دادن زمان خودداری کنید و به توصیه های تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر توجه فرمایید.

فهرست:

آیا می دانید شایع ترین دلایل خرابی تلویزیون سامسونگ چیست؟ !

– دلایل روشن نشدن تلویزیون در نمایندگی تلویزیون ال جی در اصفهان

تلویزیون سامسونگ را که روشن نمی شود تعمیر کنید.

تصویر برای لحظه ای ظاهر و سپس خاموش می شود

تعمیر تلویزیون سامسونگ زمانی که روشن و خاموش می‌شود.

بررسی کنید که آیا دستگاه در زمان خاصی خاموش و روشن می‌شود؟

تعمیر تلویزیون سامسونگ زمانی که خودکار خاموش می شود

تعمیر تلویزیون سامسونگ زمانی که خودکار روشن می شود

نتیجه گیری شایع‌ترین دلایل خرابی در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

سوالات متداول در مورد راهنمای تعمیر تلویزیون سامسونگ (Samsung)

فهرست تصاویر:

تلویزیون سامسونگ 1-روشن نشدن

تلویزیون سامسونگ 2-عدم وجود تصویر

تلویزیون سامسونگ 3-خاموش شدن در زمان خاص

آیا می دانید شایع ترین دلایل خرابی تلویزیون سامسونگ چیست؟ !

کادر حرفه‌ای تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر، به خوبی از شایع‌ترین خرابی‌هایی که برای تلویزیون‌ها رخ می‌دهد آگاه هستیم. به احتمال زیاد، مشکلات تلویزیون شما نیز در بین این موارد یافت می‌شود.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان
نویسنده بهار موسوی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1801 کلمه
مدت زمان مطالعه 18 دقیقه

– دلایل روشن نشدن تلویزیون در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

احتمالاً اکثر افراد فکر می‌کنند روشن نشدن تلویزیون از آن مشکلاتی است که خودشان نمی‌توانند تلویزیون خود را تعمیر کنند. بهتر است ابتدا نکاتی که در این مقاله از اصفهان تی وی سرویس به آنها اشاره خواهد شد مطالعه کنید. سپس در صورت رفع نشدن مشکل کار را به متخصصان بسپارید. مشکلاتی از این دست در تلویزیونی که روشن نمی‌شود معمولاً به دلیل مشکل در قابلیت های انتقال برق دستگاه است. اما گاهی اوقات ممکن است مشکل از سخت افزار تلویزیون باشد.

به طور خلاصه در صورت بروز مشکل در منبع تغذیه یا سخت افزار تلویزیون، چند اتفاق ممکن است رخ دهد. با توجه به تجربیات متخصصین ما در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. جهت مشاهده تلویزیون سامسونگ 1 کلیک نمایید.

تلویزیون سامسونگ روشن نمی شود.

در تلویزیون های سامسونگ، تصویر برای لحظه ای ظاهر می شود و سپس خاموش می شود.

چراغ پاور تلویزیون سامسونگ چشمک می زند.

روشن و خاموش شدن تلویزیون سامسونگ.

تلویزیون سامسونگ بعد از چند ساعت خاموش می شود.

دلایل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ.

تلویزیون سامسونگ به طور خودکار روشن می شود.

تعمیر تلویزیون- نمایندگی تعمیرات تلوزیون ال جی در اصفهان

تعمیر تلویزیون- نمایندگی تعمیرات تلوزیون ال جی در اصفهان- اصفهان تی وی سرویس

تلویزیون سامسونگ 1-روشن نشدن

تلویزیون سامسونگ را که روشن نمی شود تعمیر کنید.

مشتری با تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر جهت تعمیر تلویزیون تماس گرفت تا مشکل روشن نشدن تلویزیون حل شود. این حالت زمانی اتفاق می افتد که تلویزیون اصلا روشن نباشد. در این صورت ابتدا باید بررسی کنید که پریز یا محافظ برق مشکلی نداشته باشد. سپس دستگاه را مستقیماً به برق وصل کنید تا ببینید محافظ است یا تلویزیون.

دقت کنید که در مدل‌های قدیمی، یک دکمه پاور در پشت یا زیر دستگاه وجود دارد که باید روشن شود. بنابراین حتما دکمه پاور دستگاه خود را بررسی کنید. اگر می بینید که فقط آرم سامسونگ را نشان می دهد و تصویر دیگر ظاهر نمی شود. قطعاً باید کار را به یک متخصص بسپارید تا دستگاه را بررسی کند. اگر برق اصلاً به دستگاه نمی رسد، چیزی مانند محافظ برق را از تلویزیون جدا کنید. بررسی کنید که آیا سالم است؟

شاید مشکل از محافظ برق باشد. در نهایت اگر دستگاه اصلا روشن نمی شود، خبر خوب این است که نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان نیز در این صورت امکان پذیر است. جهت مشاهده تلویزیون سامسونگ 2 کلیک نمایید.

تصویر برای لحظه ای ظاهر و سپس خاموش می شود

– چراغ برق چشمک زن و تلویزیون سامسونگ روشن نمی شود

اگر با این مشکل مواجه شدید، از راه حل‌های مشابهی که ادامه مقاله esfahantvservice توضیح می‌دهیم برای آنها استفاده کنید. برای رفع مشکل در این شرایط ابتدا باید بررسی کنید که آیا پریز یا محافظ برق مشکل دارد. سپس دستگاه را مستقیماً به برق وصل کنید تا ببینید مشکل از محافظ است یا مشکل تلویزیون. شاید دستگاه در این موارد گیر کرده باشد. اگر باز هم مشکل برطرف نشد، کافی است درخواست تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر ثبت کنید. تا در نزدیک ترین زمان برای بازدید از واحد شما بیایند و تلویزیون شما را تعمیر کنند.

عدم وجود تصویر- نمایندگی تعمیرات تلوزیون ال جی در اصفهان

عدم وجود تصویر- نمایندگی تعمیرات تلوزیون ال جی در اصفهان- اصفهان تی وی سرویس

تلویزیون سامسونگ 2-عدم وجود تصویر

-مشکل چشمک زدن دکمه پاور تلویزیون سامسونگ اما بدون تصویر را برطرف کنید:

اگر تصویری در ورودی خاصی وجود ندارد. لوازم جانبی مانند سینمای خانگی را که به تلویزیون وصل شده اند جدا کرده و آنها را بررسی کنید. در صورتی که دستگاه اصلا روشن نمی شود، برای اینکه علت خرابی تلویزیون خود را مشخص کنید. کار را به کارشناسان ما بسپارید و در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر ثبت نام کنید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ زمانی که روشن و خاموش می‌شود.

مشتریان برای تعمیر تلویزیون ال جی در شاهین شهر، برای رفع ایرادات خاموش و روشن با ما تماس می گیرند. این اتفاق زمانی می‌افتد که تلویزیون روشن می‌شود، لوگو را نشان می‌دهد و سپس به سرعت خاموش می‌شود. این حالت از نظر فنی به عنوان راه اندازی مجدد شناخته می شود. در واقع در قلب تلویزیون قطعه ای به نام مادربرد وجود دارد.

اگر تلویزیون شما راه‌اندازی مجدد شود، به احتمال زیاد همه چیز زیر این مادربرد است و باید تعمیر شود. بسیاری از تعمیرات برد مدار را می توان با طیف وسیعی از ابزارهای پیشرفته مانند REBALL یا RESOLD انجام داد. البته همیشه نیازی به تعویض این قطعه نیست. گاهی اوقات تلویزیون فقط با تغییر نرم افزار قابل تعمیر است. البته راه‌اندازی مجدد تلویزیون می‌تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد که به مادربرد محدود نمی‌شود.

به عنوان مثال، برش‌های پانل نیز می‌تواند باعث این مشکل شود. توصیه ما این است که ابتدا مراحل ذکر شده را امتحان کنید. در غیر این صورت اگر خودتان قادر به رفع مشکل نیستید. می توانید از کارشناسان ما برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر کمک بگیرید. جهت مشاهده تلویزیون سامسونگ 3 کلیک نمایید.

بررسی کنید که آیا دستگاه در زمان خاصی خاموش و روشن می‌شود؟

ممکن است یک تایمر تلویزیون تنظیم کرده باشید. در این صورت تلویزیون طبق تنظیماتی که قبلا انجام داده اید روشن و خاموش می شود. اگر دستگاه‌ها یکی پس از دیگری خاموش و روشن می شوند. ممکن است مربوط به برق باشد یا ممکن است محافظ برق قطع شده باشد، حتما محافظ را چک کنید. لوازم جانبی متصل به تلویزیون را جدا کرده و بررسی کنید، مشکل احتمالی مختص آنهاست.

همچنین، می‌توانید باتری‌های کنترلر را برای مدتی (مثلاً یک ربع) خارج کنید. بررسی کنید که آیا کنترلر به تلویزیون پیام خطا می‌دهد یا خیر. اگر پس از انجام آن مجموعه کارها مشکل را حل نکرده اید. باید نیروهای تعمیر و نگهداری حرفه‌ای و مجرب ما برای تعمیر تلویزیون سامسونگ به شاهین شهر بیایند.

خاموش شدن- نمایندگی تعمیرات تلوزیون ال جی در اصفهان

خاموش شدن- نمایندگی تعمیرات تلوزیون ال جی در اصفهان- اصفهان تی وی سرویس

تلویزیون سامسونگ 3-خاموش شدن در زمان خاص

تعمیر تلویزیون سامسونگ زمانی که خودکار خاموش می شود.

امکان تنظیم تایمر خواب که باعث خاموش شدن تلویزیون در یک زمان خاص می شود. این امکان را دارید که از قسمت تایمر یا تنظیمات ساعت لغو شود.

– علل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ

چه چیزی باعث می شود تلویزیون سامسونگ من خاموش شود؟ هر از گاهی ممکن است با خاموش شدن خودکار تلویزیون با مشکل مواجه شوید. ابتدا خوب است راه حل آن را بدانید: اگر برنامه، ورودی و صدای دستگاه را تغییر ندهید (مثلاً تغییر صدا، تغییر کانال و غیره). برخی از مدل های تلویزیون به طور خودکار با توجه به بازه زمانی تعیین شده برای آنها خاموش می شوند.

برای تغییر این دوره یا خاموش کردن این گزینه در مدل‌های مختلف می‌توانید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

تنظیمات – عمو می – تایمر – خاموش شدن خودکار آن را خاموش یا یک بازه زمانی متفاوت تنظیم کنید.

اگر باز هم مشکل برطرف نشد، کافی است درخواست تعمیر تلویزیون ثبت کنید تا به تکنسین‌های ما اطلاع داده شود. به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر اجازه دهید تا برای شما رسیدگی کند.

– تلویزیون سامسونگ به طور خودکار در برخی از دستگاه های سری WEBOS خاموش می شود: البته توجه داشته باشید که خاموشی‌های مداوم بدون دلیل نیاز به بررسی موارد ذکر شده در بندهای قبل دارد. در صورتی که خودتان قادر به رفع مشکل تلویزیون نباشید. تعمیرکاران اصفهان تی وی سرویس با ثبت درخواست برای تعمیر تلویزیون مراجعه خواهند کرد.

 تعمیر تلویزیون سامسونگ زمانی که خودکار روشن می شود

گاهی اوقات، تلویزیون ممکن است زمانی که برق خاموش و روشن می شود، خود به خود روشن شود. این طبیعی است زیرا دستگاه دارای ویژگی به نام روشن شدن خودکار است. این حالت به طور پیش فرض روشن است. همچنین این مشکل ممکن است توسط تایمرهای زیر ایجاد شود. Wakeup وسیله ای است که باید بررسی شود. برای تعمیر تلویزیون می توانید درخواست خود را در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان ثبت کنید.

بیشتر بدانید: پیشنهاد ما این است که مقاله خرابی مانیتور تلویزیون سونی را در سایت esfahantvservice بخوانید.

نتیجه گیری شایع‌ترین دلایل خرابی در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

در این مقاله تلاش کردیم به بررسی دلایل رایج مشکل روشن نشدن تلویزیون سامسونگ بپردازیم. بررسی و رفع مشکل برخی موارد نیاز به تخصص نداشته و خودتان در منزل قادر به چک کردن آن هستید. اما قطعا برای رفع موارد دیگر نیاز است کار را به متخصصین این امر بسپارید. تمامی مشکلات تلویزیون شما به راحتی برطرف می‌شود. فرقی نمی‌کند تلویزیون شما چه مدلی باشد. تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر، آماده ارائه خدمات با بهترین قیمت و کیفیت می باشد.

سوالات متداول در مورد راهنمای تعمیر تلویزیون سامسونگ (Samsung)

  1. با صفحه تلویزیون شکسته چه کار کنم؟

     اگر به دنبال فروش تلویزیون شکسته خود نیستید و می خواهید از شر آن خلاص شوید، بازیافت را در نظر بگیرید.

  1. آیا می توانید صفحه نمایش شکسته تلویزیون سامسونگ را تعمیر کنید؟

     اگر تلویزیون شما بزرگتر از 32 اینچ است، می توانید به سایت ما  esfahantvservice مراجعه کنید. و تعمیر آن را به کارشناسان ما در تعمیر تلویزیون  سامسونگ در شاهین شهر بسپارید.

  1. هزینه تعویض صفحه نمایش تلویزیون ال ای دی سامسونگ چقدر است؟

هزینه تعویض صفحه تلویزیون سامسونگ بسته به ویژگی ها و اندازه تلویزیون LED متفاوت است.

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *