تعمیر برد اصلی تلویزیون - نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

تعمیر برد اصلی تلویزیون - نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان - اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان در حال خدمت رسانی به شما هم وطنان گرامی می باشد. با این حال، وقتی تلویزیون خود را روشن می‌کنید و روشن نمی‌شود! نیمی از زمان‌ها، یک واحد مین برد شکسته است.  تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان با بهترین کیفیت در این مجموعه انجام می گیرد.

تعداد زیادی از دارندگان تلویزیون نمی دانند که چگونه یک مین برد تلویزیون را تعمیر کنند! مخصوصاً برای تلویزیون های با رتبه برتر مدرن. اگر هیچ سرنخی ندارید، هنوز وحشت نکنید. ما راهنمای گام به گام نحوه تعمیر مین برد تلویزیون خود را گردآوری کرده ایم.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان
نویسنده عارف حسین جعفری
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1700کلمه
مدت زمان مطالعه 17دقیقه

فهرست

برد اصلی تلویزیون چیست؟ تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

عیب یابی برد اصلی تلویزیون و تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

تعمیر مین برد تلویزیون نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

نحوه تعمیر برد اصلی تلویزیون، تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

ادامه مراحل تعمیر در منزل، نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

علت سوختن خازن، تلویزیون نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

کاربردهای اصلی خازن ها تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

نتایج مرتبط با تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

سئوالات متدوال در رابطه با تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

نگارخانه

تعمیرات تلویزیون 1 تعمیر تخصصی مین برد

تعمیرات تلویزیون 2 تست و بررسی قطعات خراب

تعمیرات تلویزیون 3 جایگزینی قطعات معیوب

برد اصلی تلویزیون چیست؟ تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

برد اصلی تلویزیون دارای چندین نام فنی است! از جمله مادربرد، برد منطقی، برد الکترونیکی، برد مدار، پنل اصلی و برد مقیاس‌کننده. مین برد در یک تلویزیون به راحتی پیدا می شود. برای شناسایی مین برد باید نگاه کنید که ورودی های صوتی و تصویری روی چه چیزی سوار است.

همیشه به یاد داشته باشید که با مراجعه به!  نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان با اطمینان دستگاه خود را تعمیر کنید. وظیفه اصلی مین برد گرفتن سیگنال های ویدئویی و آنالوگ! و تبدیل آنها به سیگنال های دیجیتال است که به برد T-con منتقل می شوند.

عیب یابی برد اصلی تلویزیون و تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

اگر تلویزیون شما روشن نمی شود یا رنگ آن مشکل برق دارد. ممکن است بخواهید آن را بسته بندی کنید و برای تعویض یا تعمیر به سازنده برگردانید. اگر مشکل سیگنال است، ممکن است بخواهید نکات تعویض گوش تلویزیون را جایگزین کنید. در غیر این صورت باید خودتان مین برد را تعمیر کنید.

بسته به مشکل ارسال تلویزیون شما به مرکز تعمیرات مجاز سازنده می تواند گران باشد. همچنین هزینه‌های حمل و نقل و جابجایی اضافی نیز وجود دارد که می تواند هزینه کل را چهار برابر کند. با استفاده از مهارت و تجربه ما در اصفهان تی وی سرویس از مراجعه خود رضایت داشته باشید.

برخی از خطاهای معمولی در صفحه اصلی تلویزیون عبارتند از! بدون تصویر در مانیتور، خطوط عمودی یا افقی، یا گاهی اوقات بدون خروجی صدا. عیب یابی و تعمیر مین برد تلویزیون شما نسبتاً آسان است.  تعمیرات تلویزیون 1 حاوی تصویر مرتبط با این موضوع می باشد.

تعمیر مین برد تلویزیون نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

ذکر این نکته ضروری است که گاهی اوقات تلویزیون شما ممکن است! به دلیل مشکل نرم افزاری که نیاز به به روز رسانی دارد، مشکلاتی شبیه به مین برد معیوب نشان دهد. در موارد دیگر، ممکن است برد پاور باشد، اما می توانید نحوه تعمیر پاوربرد تلویزیون خود را نیز بیابید. به یاد داشته باشید که همیشه اطلاعات گارانتی تلویزیون خود را! قبل از انجام هر نوع تعمیرات فراری در تلویزیون خود بررسی کنید. اگر هنوز گارانتی کامل دارید، ممکن است تلویزیون شما بدون هیچ هزینه ای تعویض یا تعمیر شود. بنابراین اگر آن را دارید نمی خواهید این امکان را از بین ببرید.

تعمیر تلویزیون به صورت حرفه ای - نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

تعمیر تلویزیون به صورت حرفه ای – نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان – اصفهان تی وی سرویس

تعمیرات تلویزیون 1 تعمیر تخصصی مین برد

نحوه تعمیر برد اصلی تلویزیون، تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

تعمیر مین برد تلویزیون شما نسبتاً آسان است. برای این کار به یک مولتی متر  و پیچ گوشتی نیاز دارید. همچنین بسته به نوع و میزان خرابی به برخی قطعات یدکی نیاز دارید.  با مراجعه به سایت ما به نام اصفهان تی وی سرویس از  تمامی امکانات و خدمات ما بهره کامل را ببرید.

در مرحله اول شماتیک های تلویزیون را دریافت کنید. ابتدا، نمودار شماتیک برد مدار تلویزیون خود را از سازنده دستگاه خود دانلود یا درخواست کنید.

برای مرحله دوم باید دستگاه را از برق جدا کنید. تلویزیون را از برق جدا کرده، از ر وی دیوار یا میز برداشته و باصفحه نمایش روی سطح صافی قرار دهید. وجود یک حوله در زیر از آسیب به صفحه نمایش جلوگیری می کند.

از شارژ استاتیک اجتناب کنید. مطمئن شوید که برای حذف شارژ ساکن به زمین متصل هستید. شما می توانید این کار را با لمس یک جسم فلزی انجام دهید.  تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان به راحتی در مجموعه ما قابل انجام است.

پنل پشتی تلویزیون را بردارید. بر اساس نموداری که در دفترچه راهنمای کاربر آمده است، پیچ پنل پشتی تلویزیون خود را باز کنید. برای این مرحله به یک پیچ گوشتی سر صاف و فیلیپس نیاز دارید. مولتی متر را وصل کرده و پورت های مربوطه را تست کنید. آنها معمولاً دارای کد رنگی هستند. قبل از مراجعه حضوری می توانید به سایت ما با نامک  Esfahantvservice   سر بزنید.

ادامه مراحل تعمیر در منزل، نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

صفحه اصلی را برای آسیب قابل مشاهده بررسی کنید. اگر می‌توانید نقاط متورم، تاب‌خورده یا سوخته‌ای را که ممکن است نشان‌دهنده افزایش برق باشد! شناسایی کنید، صفحه اصلی را برای علائم قابل مشاهده آسیب بررسی کنید. مشاهده تصویر در تعمیرات تلویزیون 2.

مقاومت را بررسی کنید. از مولتی متر برای بررسی مقاومت استفاده کنید. سپس، دو سر  مولتی‌متر را در دو طرف قسمت مورد نظر  تماس دهید. اعدادی که مولتی متر نشان می دهد را با هرآنچه که در شماتیک آمده مقایسه کنید.  یکی از گزینه هایی که اکثر افراد پیشنهاد داده اند مراجعه به سایت Esfahantvservice می باشد.

تکرار کنید تا زمانی که عیب پیدا شود. این کار را برای هر یک از اجزای صفحه اصلی انجام دهید تا زمانی که منبع خطا را پیدا کنید. پس از  پیدا کردن قطعه معیوب آن را با احتیاط جدا کرده و اجزا را سرهم می کنیم. اگر باز هم مشکل شما حل نشد، ممکن است لازم باشد! به عیب یابی و تعمیر تلویزیون مراجعه کنید تا ببینید چه چیز دیگری می تواند باشد.

بررسی موقعیت خرابی - نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

بررسی موقعیت خرابی – نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان – اصفهان تی وی سرویس

تعمیرات تلویزیون 2 تست و بررسی قطعات خراب

علت سوختن خازن، تلویزیون نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

تلویزیون برای هر یک از ما لوازم خانگی کوچک ضروری است. پس دلیل اینکه همیشه خازن تلویزیون می سوزد چیست؟ بیایید آن را تجزیه کنیم. مانند ولتاژ مقاومت ناکافی، کیفیت پایین خازن و غیره. یکی از دلایلی که باعث می شود تلویزیون به درستی کار نکند، خازن فیلتر پاور است. از آنجایی که عیوب رایج خازن های فیلتر منبع تغذیه شامل مدار باز و کاهش ظرفیت است. پس از آسیب دیدن خازن یا خراب شدن ویژگی های آن، ریپل خروجی منبع تغذیه افزایش می یابد. در صورت بروز خطا، بررسی کنید که آیا خازن فیلتر آسیب دیده است یا خیر.

می توانیم خازن تلویزیون را جایگزین کنیم. به طور کلی، مشخصات مشابه نسخه اصلی است (به همان ظرفیت و مقدار فشار اشاره دارد).  یک گزینه بسیار عالی برای مراجعه نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان بوده! که با تجربه و مهارتی که دارد اطمینان خاطر را به شما ارزانی می دارد.

اگر انتخاب اصلی 100 میکروفاراد باشد، اکنون مشکلی ندارد که آن را به 120 میکروفاراد تغییر دهید. پس باید توجه داشت که ظرفیت نه می‌تواند کمتر از اصلی باشد و نه خیلی بزرگتر از اصلی باشد. دلیل اینکه نباید خیلی بزرگ باشد این است که هنگام راه‌اندازی، تأثیر آن بر برخی اجزا (مانند یکسو کننده‌ها) افزایش یابد. گاهی اوقات مدار خاموشی غیرعادی است.

کاربردهای اصلی خازن ها تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

ذخیره انرژی خازن، انتشار با سرعت بالا. اصفهان تی وی سرویس  تمام تعمیرات تخصصی خود را به شما ارائه می دهد.

فلش از این قابلیت استفاده می کند. لیزرهای بزرگ نیز از این تکنیک برای دستیابی به فلاش های بسیار درخشان و لحظه ای نور استفاده می کنند. تعمیرات تلویزیون 3 نمایی از تعمیر درست و اصولی می باشد.

اگر خطی که ولتاژ  را حمل می کند دارای موج ها یا نوک DC باشد! یک خازن حجیم می‌تواند با جذب قله‌ها و پر کردن دره‌ها، ولتاژ را صاف کند. خازن ها همچنین می توانند ضربان را از بین ببرند. نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان تمامی این مراحل را با سرعت برای تان انجام می دهد.

خازن ها می توانند DC را مسدود کنند. اگر خازن کوچکی به باتری متصل شود، فرآیند شارژ بلافاصله پس از شارژ کامل خازن! (زمانی که ظرفیت خازن کم است) تکمیل می شود و هیچ جریانی بین دو قطب باتری جریان نخواهد داشت.  با این حال، هر سیگنال جریان متناوب (AC) می تواند بدون مانع از خازن عبور کند. دلیل آن این است که با نوسانات جریان AC! خازن به شارژ و دشارژ ادامه می‌دهد که گویی جریان AC در حال جریان است. خازن ها و سلف ها با هم برای تشکیل یک نوسان ساز استفاده می شوند.

نمای پشتی تلویزیون - نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

نمای پشتی تلویزیون – نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان – اصفهان تی وی سرویس

تعمیرات تلویزیون 3 جایگزینی قطعات معیوب

نتایج مرتبط با تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

برخی از ماشین ها از یک مدار تخلیه کننده برای خاموش کردن استفاده می کنند. (خازن را هنگام خاموش شدن خاموش کنید تا هایلایت خاموش شدن از بین برود. اگر خازن را تعویض کنید پدیده های خاصی به وجود می آید. مثلاً وقتی برق قطع می شود صدای بلندی در بلندگو به گوش می رسد. بنابراین، باید فاکتورهای عملی تعویض خازن را در نظر بگیریم . در صورت بروز هر گونه مشکل به سایت ما به نشانی  Esfahantvservice  مراجعه کنید.

از سوی دیگر، کیفیت خازن ها اصل است. بنابراین هنگام خرید خازن، باید یک سازنده معمولی را انتخاب کنید تا از عمر مفید وسایل کوچک اطمینان حاصل کنید. به  یاد داشته باشید که کارهای تخصصی را به اهل فن سپرده تا اصولی و بدون هزینه اضافی پیش روند.

تعمیر و عیب‌یابی برد اصلی تلویزیون به تخصص فنی و دانش فنی مورد نیاز دارد. این فرایند به منظور تشخیص مشکلات در برد اصلی و رفع آنها انجام می‌شود. در ادامه، مراحلی که تعمیرکاران متخصص معمولاً برای عیب‌یابی و تعمیر برد اصلی تلویزیون انجام می‌دهند را بررسی خواهیم کرد:

  1. تجزیه و تحلیل علائم: تعمیرکار برای شروع، با توجه به علائم و مشکلاتی! که تلویزیون نشان می‌دهد، تلاش می‌کند تا علت مشکل را شناسایی کند. برای این کار، از اطلاعات و شرح مشکلی که توسط مالک تلویزیون ارائه شده استفاده می‌کند.
  2. بررسی تجهیزات: تعمیرکار برای بررسی برد اصلی تلویزیون از ابزارها و تجهیزات مربوطه استفاده می‌کند. این شامل استفاده از مولتی‌مترها، اسیلوسکوپ‌ها، تسترها و سایر ابزارهای اندازه‌گیری است.
  3. جستجوی قطعات معیوب: تعمیرکار برای یافتن قطعه معیوب، برد را مورد بررسی و برجسته‌سازی می‌کند. این می‌تواند شامل بررسی قطعات الکترونیکی مانند خازن‌ها، مقاومت‌ها! ترانزیستورها و سایر قطعات با استفاده از ابزارهای خاص و بررسی جریان بر روی برد باشد.
  4. تعمیر یا تعویض قطعات: پس از شناسایی قطعه معیوب، تعمیرکار می‌تواند قطعه را تعمیر کند (اگر ممکن است) یا قطعه معیوب را تعویض کند. این شامل لحیم‌کاری، جابجایی قطعات، وصل کابل‌ها و سایر فعالیت‌های مرتبط است.
  5. تست و تأیید عملکرد: بعد از تعمیر یا تعویض قطعات! تعمیرکار برای اطمینان از عملکرد صحیح برد اصلی، تست‌های لازم را انجام می‌دهد. این شامل اجرای تست‌های الکتریکی، بررسی کارکرد دستگاه در شرایط مختلف و ارزیابی کیفیت تصویر و صدا است.

به عنوان یک توصیه، در صورتی که تمام این مراحل را خودتان انجام ندهید، بهتر است به تعمیرکاران! مجرب و متخصص مراجعه کنید تا مشکل را تشخیص دهند و تلویزیون شما را تعمیر کنند.

سئوالات متدوال در رابطه با تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

  1. برای تعمیر تلویزیون در منزل به چه مواردی باید دقت کرد؟

دقت در تمامی مراحل لازم می باشد ولی در ابتدا باید روی شماتیک تلویزیون دقت داشت.

  1. وسایل مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون توسط خودمان چیست؟

وجود یک مولتی متر سالم، هویه، انواع پیچ گوشتی و دستانی ماهر.

  1. از اعواملی که باعث خرابی برد پاور تلویزیون می شود چیست؟

بعضی مواقع خرابی ترانزیستور می تواند باعث سوختن و خرابی برد پاور می شود.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *