بهترین نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد #7برنامه های کاربردی برای تلویزیون

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد


نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد ، آیا اخیرا تلویزیون مبتنی بر سیستم عامل اندروید خریداری کرده اید؟. اگر تلویزیون اندرویدی دارید اما نمیدانید کدام برنامه ها در دسترس هستند، این مقاله به شما کمک خواهد کرد. در این مقاله از برخی از برنامه‌های Android TV را که باید روی تلویزیون خود نصب کنید، بررسی می‌کنیم. بنابراین تا پایان این مقاله از اصفهان تی وی سرویس استفاده کنید.Android TV برای اولین بار در سال 2014 به عنوان یک پلت فرم تلویزیون هوشمند راه اندازی شد. از آن زمان تا کنون زمان زیادی می گذرد و این سیستم عامل دستخوش تغییرات مختلفی شده است. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در نجف آباد . پیش از این این تلویزیون ها توسط شرکت های مختلفی ساخته می شدند. که در واقع سیستم عامل اندروید تی وی را بر روی تلویزیون های پرچمدار خود نصب می کردند.1- نمایندگی تعمیر تلویزیون sumsong در نجف آباد

اما اکنون به راحتی می توانیم باکس اندروید تی وی بخریم. و تلویزیون خود را با پورت HDMI و با استفاده از HDMI CEC به تلویزیون اندرویدی کامل تبدیل کنیم. برای اکثر مردم. این تی وی باکس ها، Android TV را بیش از همیشه در دسترس و مقرون به صرفه تر میکنند.در حالی که امروزه رقابت برای تسلط بر بازار نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد.بین شرکت‌های تلویزیون هوشمند مانند ال‌جی، سامسونگ، سونی و فیلیپس تشدید شده است، پلتفرم Android TV همچنان کار می‌کند. استفاده از آن برای استفاده از آخرین فناوری های گوگل میتواند کار بسیاری از کاربران را آغاز کند. علاوه بر این، کاربران می توانند اپلیکیشن های زیادی را روی این محصولات نصب کنند. اگر فهرستی از چندین برنامه Android TV را که باید روی تلویزیون خود نصب کنید در نظر دارید. آن را از دست ندهید. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

فهرست مطالب

برنامه پخش  MXیک برنامه ی پخش کننده ی عالی برای تلویزیون شما

نمایندگی  تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد  Sidebar Launcher App

نمایندگی  تعمیرات تلویزیون سامسونگ در نجف آباد برنامه نتفلیکس

برنامه Kodi نمایندگی  تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

برنامه ی Plex یک برنامه ی کاربردی دیگر است

نتیجه گیری در مورد تعدادی برنامه  جذاب که میتوانید روی تلویزیون نصب کنید

سوال های متداول درمورد معرفی چند برنامه باید روی تلویزیون خود داشته باشید

 

فهرست تصاویر

1- نمایندگی تعمیر تلویزیون sumsong در نجف آباد

2- نمایندگی تعمیر تلویزیون sumsong در نجف آباد

3- نمایندگی تعمیر تلویزیون sumsong در نجف آباد

 

عنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در نجف آباد
نویسنده صادق ترکیان
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1923 کلمه
زمان مطالعه 19 دقیقه

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

1- نمایندگی تعمیر تلویزیون sumsong در نجف آباد

 برنامه پخش  MXیک برنامه ی پخش کننده ی عالی برای تلویزیون شما

MX Playerمدت زیادی است که وجود داشته و بدون شک یکی از بهترین پخش کننده های اندروید است. شاید شما هم از این برنامه در گوشی خود استفاده کرده باشید و از مزایای آن اطلاع داشته باشید. اما شایان ذکر است که در صفحه نمایش تلویزیون های بزرگتر موجود است.Max Player قادر به پخش بسیاری از کدک های مختلف است. نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد  و همچنین از فایل های زیرنویس برای فیلم ها نیز پشتیبانی می کند. رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا و جذاب است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.MX Player می تواند فایل ها و محتوای ذخیره شده محلی را در درایوهای خارجی پخش کند. بنابراین اگر تلویزیون اندروید شما دارای پورت USB است .و می خواهید از آن برای تماشای محتوای مورد علاقه خود استفاده کنید، می توانید از این برنامه استفاده کنید.

یکی از مزایای این اپلیکیشن قابلیت پشتیبانی از زیرنویس در بیش از 10 فرمت مختلف است. این زیرنویس ها میتوانند به زبان های نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در نجف آباد مختلف باشند. و در رنگ ها یا فونت های مختلف نمایش داده شوند. اگر در حال تماشای یک فیلم هستید، به دلایلی ناگهان متوقف میشود و چند ساعت بعد به نمایش باز میگردد. میتوانید ویدیو را از جایی که متوقف کرده اید تماشا کنید. جالب اینجاست که به لطف Max Peeler، از قابلیت پخش آنلاین محتوای ویدیویی نیز بهره مند خواهید شد. فقط حالت پخش را فعال کنید و آدرس فایل مربوطه را وارد کنید. بخش تنظیمات برنامه شامل بسیاری از تم های مختلف. امکان مخفی کردن فایل ها و پوشه ها و موارد دیگر اصفهان تی وی سرویس است. 2- نمایندگی تعمیر تلویزیون sumsong در نجف آباد

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد  Sidebar Launcher App

برنامه Google Play Store در Android TV در واقع یک نسخه مینیاتوری از برنامه در تلفن هوشمند شما است. برخی از برنامه ها با Android TV سازگار نیستند. با این حال باید بدانید که این سیستم عامل بطور کلی قادر به اجرای تمامی اپلیکیشن های اندروید است. بهمین دلیل است که sideloading در Android TV بسیار محبوب است.اما اینجا یک مشکل وجود دارد. یعنی برنامه‌هایی که به‌عنوان سایدلودر استفاده می‌کنید. در صفحه اصلی دستگاه یا فهرست برنامه‌ها نشان داده نمی‌شوند. تنها راه عادی برای دسترسی به آنها از طریق منوی تنظیمات است. اما باید بگوییم نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در نجف آباد که راه حلی برای این مشکل وجود دارد. و آن نصب برنامه شخص ثالث است.  برنامه Sideload Launcher را می توان به عنوان برنامه Android TV در نظر گرفت. که باید آن را روی تلویزیون خود نصب کنید.

یکی از ساده ترین راه حل ها برای کسانی است که با این نوع مشکل دست و پنجه نرم میکنند. با باز کردن این اپلیکیشن میتوانید فهرستی از تمامی برنامه‌هایی که به‌عنوان بارهای جانبی نصب شده‌اند را مشاهده کنید.Sideload Launcher که توسط Chainfire توسعه یافته است، همه برنامه های مورد علاقه شما را به شما نشان میدهد. نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد در واقع، این تنها راهی است که میتوانید. به لطف آن، برنامه های جانبی را در یک مکان داشته باشید. بنابراین، اگر قصد نصب چنین برنامه هایی را دارید، بدون شک به Sideload Launcher نیاز خواهید داشت. البته چند برنامه مشابه دیگر نیز وجود دارد، اما هیچ کدام به این اپلیکیشن نزدیک نمی شوند. بدون شک شما همچنین میدانید که Sideload Launch برنامه Android TV است که باید در تلویزیون خود داشته باشید. اصفهان تی وی سرویس  در بسیاری از تلویزیونها نیز این برنامه بهصورت پیش فرض نصب میشود.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در نجف آباد برنامه نتفلیکس

اگر متوجه شدید که دستگاه شما این برنامه را ندارد، توصیه میکنیم خودتان آن را نصب کنید.با پرداخت هزینه اشتراک ماهانه نتفلیکس میتوانید به هزاران فیلم و سریال دسترسی داشته باشید. اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید و میخواهید زمان زیادی را صرف این سرگرمی ها کنید. به شما توصیه میکنیم حتما این پلتفرم و برنامه را انتخاب کنید.در واقع میتوان گفت که نتفلیکس مدل ویدیو محور Spotify است. Spotify روی موسیقی تمرکز دارد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

2- نمایندگی تعمیر تلویزیون sumsong در نجف آباد

برنامه Kodi نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

اگر محتوای دیجیتالی روی سیستم خود ندارید، Kodi ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. و حتی می تواند گزینه بهتری نسبت به Plex در نظر گرفته شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. برخی حتی آن را قدرتمندترین برنامه سرور رسانه ای می دانند. Kodi تمام فایل های رسانه ای شما را در یک مکان مدیریت می کند. با این برنامه می توانید فایل ها را برای دسترسی از راه دور نیز تنظیم کنید. جدای از آن، افزونه های Kodi یکی از مهم ترین مزایای آن است.اگر رسانه‌های آفلاین زیادی در تلویزیون Android خود دارید.قطعاً باید Kodi نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در نجف آباد را در نظر بگیرید. به دلیل این برنامه می توان تمامی فایل ها را به بهترین شکل مدیریت و سازماندهی کرد.

esfahantvserviceهر چیزی که پس از راه اندازی Kodi به دستگاه خود منتقل می کنید. به طور خودکار دسته بندی می شود و می توانید هر طور که بخواهید آن را مدیریت کنید. به لطف افزونه ها، این برنامه از فایل های صوتی و تصویری تقریباً در هر فرمتی پشتیبانی می کند.علاوه بر این، افزونه های Kodi به شما امکان می دهد به خدمات پخش دسترسی داشته باشید. نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد به عنوان مثال، می توانید. به راحتی به Fox Sports و BBC iPlayer دسترسی داشته باشید. محتوای موجود در YouTube، Mojo، Twitch و دیگر پلتفرم‌ها نیز با استفاده از این برنامه در دسترس است.بطور کلی باید بگوییم. زمان زیادی را صرف تماشای ویدیو، گوش دادن به موسیقی و پادکست یا پخش فایل های رسانه ای دیگر میکنید.باید Kodi را در نظر بگیرید.3- نمایندگی تعمیر تلویزیون sumsong در نجف آباد

برنامه ی Plex یک برنامه ی کاربردی دیگر است

یکی دیگر از برنامه های Android TV که باید در تلویزیون خود داشته باشید Plex است. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در نجف آباد اگر سریال ها و فیلم های دیجیتالی زیادی دارید که نگه داشته اید. این برنامه برای شما مفید است. با استفاده از این برنامه می توانید. آنها را در تمام صفحه ها و دستگاه ها پخش کنید.علاوه بر یک کتابخانه زیبا، برنامه Plex به شما اجازه می دهد .تا به طور خودکار فایل های زیرنویس را دانلود کنید، ابرداده ها را مشاهده کنید، پوسترهای فیلم را دانلود کنید. رتبه بندی ها و موارد دیگر را مشاهده کنید. تا زمانی که قصد ندارید آنچه را که می خواهید به صورت آنلاین تماشا کنید. این برنامه برای شما مناسب خواهد بود. نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد البته باید بگوییم که این اپلیکیشن به اندازه Kodi قدرتمند نیست. و حتی esfahantvserviceافزونه های زیادی هم ندارد.

اما مزیت اصلی Plex سهولت استفاده از آن است. اگر از Kodi استفاده کرده باشید. ممکن است در ابتدا کمی از رابط نسبتاً پیچیده آن اذیت شوید، اما به مرور زمان عادت خواهید کرد. اما رابط کاربری Plex به قدری کاربرپسند است که بینندگان می توانند به سرعت با آن ارتباط برقرار کنند. بنابراین زمان زیادی را صرف آشنایی با نحوه عملکرد آن نخواهید کرد.برای استفاده از این برنامه در Android TV، باید سرور Plex را روی لپ تاپ یا. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در نجف آباد رایانه خود نصب کنید. کاربران می توانند از طریق Wi-Fi به سرور دسترسی داشته باشند. پس از آن، فایل های رسانه ای را می توان در سرور Plex پخش کرد. و مستقیماً از طریق Android TV تماشا کرد. بنابراین در این حالت نیازی به انتقال فایل یا اتصال از طریق کابل و غیره نیست.

نتیجه گیری در مورد تعدادی برنامه  جذاب که میتوانید روی تلویزیون نصب کنید

در مقاله ی بالا که esfahantvservice  قرار دادیم به معرفی تعدادی برنامه برای تلویزیون شما پرداختیم. اگر شما هم تلویزیون هوشمند دارید توصیه می کنیم مقاله ی بالا را حتما مورد مطالعه قرار دهید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

3- نمایندگی تعمیر تلویزیون sumsong در نجف آباد

سوال های متداول درمورد معرفی چند برنامه باید روی تلویزیون خود داشته باشید

  • بهترین برنامه های پخش فیلم که می توان در Android TV نصب کرد کدامند؟

در بین تمامی اپلیکیشن های مرتبط با پخش فیلم، نصب MX Player یا VLC Media Player را توصیه می کنیم. هر دو برنامه را می توان گزینه های مناسبی برای پخش فایل های ویدئویی در نظر گرفت.

  • چه برنامه هایی به عنوان جایگزین پلی استور مناسب هستند؟

برنامه Aptoide به شما دسترسی نامحدود به هزاران برنامه را می دهد، بنابراین می تواند جایگزین بسیار خوبی برای فروشگاه Play باشد. در واقع، اگر می خواهید اپلیکیشن هایی را نصب کنید که در گوگل پلی در دسترس نیستند، باید اپلیکیشن Aptoide را انتخاب کنید.

  • روی اندروید تی وی هم میشه بازی کرد؟

آره. با شبیه سازهایی مانند Retroarch، می توانید بازی های کلاسیک را در تلویزیون اندروید خود تجربه کنید. این برنامه به شما امکان می دهد بازی های NES، Nintendo 64، SNES و PlayStation 1 را تجربه کنید.

 

همینطور بخوانید: تبدیل تلویزیون معمولی به هوشمند

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *