بهترین نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان#13راهنمای خرید تلویزیون مخصوص بازی

نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان

نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان


نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان . اکثر سازندگان تلویزیون برای تماشا کردن فیلم ها و سریال های باکیفیت محصولاتی تولید می کنند. و مشاهده فیلم به خصیصه های بازی نیاز ندارد!. در واقع، تلویزیون ها امکان دارد عملکرد خوبی داشته باشند، اما در مورد بازی خیلی خوب نیستند. بنابراین، هنگام تهییه ی تلویزیون، باید طیف وسیعی از خصیصه ها و عملکردها را در نظر داشته باشید. اگر بدنبال راهنمای تهییه ی تلویزیون بازی هستید، این مقاله از سایت اصفهان تی وی سرویس برای شما مناسب است. نمایندگی تعمیرات تلوزیون سونی در اصفهان .1- نمایندگی تعمیر تلوزیون sony دراصفهان

فهرست مطالب

تلویزیون بازی چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

حداقل افت سرعت  را نیز باید در نظر گرفت

نمایندگی  تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان ، نرخ تجدید

کیفیت و وضوح تصویر را مورد توجه  قرار دهید

نمایندگی  تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان  ،  رنج دینامیکی بالا (HDR)

نمایندگی  تعمیرات تلوزیون سونی در اصفهان ، زمان پاسخ

عمق نمایش (عمق بیت) به عنوان یک ویژگی دیگر

آیا تلویزیون های OLED یا تلویزیون های LED برای بازی بهتر هستند؟

تلویزیون های بازی ، نمایندگی  تعمیرات تلوزیون سونی در اصفهان

آیا باید یک تلویزیون بازی تخت بخریم یا منحنی؟

معرفی چند مدل از بهترین تلویزیون های مخصوص گیمینگ

نتیجه گیری در مورد راهنمای تهییه ی تلویزیون مخصوص بازی

سوال های متداول در مورد راهنمای تهییه ی تلویزیون مخصوص گیمینگ

 

فهرست عکس ها

1- نمایندگی تعمیر تلوزیون sony دراصفهان

2- نمایندگی تعمیر تلوزیون sony دراصفهان

3- نمایندگی تعمیر تلوزیون sony دراصفهان

 

عنوان نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان
نویسنده صادق ترکیان
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمه 1820 کلمه
زمان مطالعه 18 دقیقه

نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان

نمایندگی تعمیر تلوزیون sony در اصفهان

1- نمایندگی تعمیر تلوزیون sony دراصفهان

تلویزیون بازی چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

هدف از ساخت تلویزیون‌های ورزشی الکترونیکی این است که به بازی کننده ها این امکان را می‌دهد. تا عکس ها با وضوح زیاد را بدون تأخیر در حین بازی ببیند. مشخصه هایی که در تهیه این تلویزیون ها باید در نظر گرفته شوند عبارتند از.:

  • حداقل افت سرعت: بهترین تلویزیون ها برای بازی آنهایی هستند که کمترین تاخیر را دارند. در حالت ایده آل، هیسترزیس باید 30 میلی متر یا کمتر باشد. نمایندگی تعمیرات تلوزیون سونی در اصفهان .
  • نرخ تازه سازی: اگر یک بازی کننده معمولی هستید، تلویزیونی با نرخ تازه سازی 60 هرتز برای شما کافی است. اما برای بازی کنندههای رقابتی و حرفه ای، تلویزیونی با نرخ رفرش 120 هرتز بهترین انتخاب است.
  • کیفیت و وضوح تصویر: یکی از مشخصه های مهم در کیفیت صحنه بازی، قابلیت 4K است. که بازی را به خوبی نمایش می دهد.
  • رنج ی دینامیکی بالا (HDR): این ویژگی برای بهبود رنگ و کنتراست تصویر به تلویزیون های جدید اضافه شده است.
  • زمان پاسخ دادن: تلویزیون های بازی دارای زمان پاسخ دادن بین 5 تا 7 میلی ثانیه هستند. نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان در حالی که برای تلویزیون های معمولی 15 میلی ثانیه است.
  • : Bit Depthهر چه عمق نمایش بیشتر باشد، کیفیت و کارایی نمایشگر بازی بیشتر می شود. تلویزیون های قدیمی معمولا دارای عمق نمایشگر 10 بیت هستند. در حالی که سایر انواع تلویزیون ها دارای عمق نمایشگر 8 بیت هستند.

حداقل افت سرعت  را نیز باید در نظر گرفت

قبل از اینکه نگران کیفیت تصویر یا هر ویژگی دیگر تلویزیون بازی خود باشید. باید میزان تاخیر آن را بررسی کنید!. نرخ تأخیر زمانی است که تلویزیون برای نمایش یک تصویر بر روی نمایشگر نیاز دارد. نمایندگی تعمیرات تلوزیون سونی در اصفهان . همانطور که میدانید هنگام انجام بازی، کمترین تاخیر در نمایش تصویر بر واکنش بموانع یا دشمنان تاثیر میگذارد.بیشتر تلویزیون ها حدود 60 میلی ثانیه تاخیر دارند که برای بازی کنندههای حرفه ای بسیار زیاد است.

برای بازی، بهتر است تلویزیونی با نرخ تاخیر 30 میلی متر یا کمتر خریداری کنید.اصفهان تی وی سرویس ، دلیل اینکه می گوییم اول به کیفیت نگاه کنید. و اول به میزان تاخیر به این دلیل است. که در بسیاری از تلویزیون های 4k و HDR با وجود اینکه کیفیت تصویر بسیار خوب است.نرخ تاخیر بسیار بالاست و ممکن است هنگام اجرای بازی ها مشکلاتی به وجود بیاید.

نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان ، نرخ تجدید

بازتولید فریم های تولید شده توسط دستگاه فرستنده در مقیاس دوم را نرخ تازه سازی می نامند. بسیاری از مردم فکر می کنند نرخ تجدید بی معنی است. چشم انسان نمی تواند تفاوت بین 60 و 120 هرتز را تشخیص دهد. اگر مغز انسان می توانست در عرض یک میلی ثانیه (1/1000 ثانیه) به تغییرات محرک های بینایی پاسخ دهد!.البته، احتمالاً نیازی به تلویزیون 120 هرتزی ندارید.زیرا نرخ تازه سازی بالا معمولاً کیفیت بصری بی نظیری را به همراه دارد.

بنابراین اگر یک بازی کننده رقابتی هستید یا به مانیتورهای 120 هرتزی عادت دارید.اصفهان تی وی سرویس نمایندگی تعمیرات تلوزیون سونی در اصفهان یک تلویزیون 120 هرتزی ممکن است بهترین گزینه باشد. اما اگر معمولی بازی می کنید، در مورد نرخ تازه سازی خیلی حساس نباشید.

کیفیت و وضوح تصویر را مورد توجه  قرار دهید

اجرای بازی در تلویزیون با کیفیت 4k بسیار هیجان انگیز است. زیرا تمام جلوه های بازی مانند صحنه های انفجار، آتش سوزی و طبیعی تر بنظر میرسند. البته اگر صفحه تلویزیون جدید شما 45 اینچ یا بزرگتر باشد، این ویژگی ارزشمند است. زیرا در نمایشگرهای کوچکتر از 45 اینچ، تفاوت بین P1080 و 4Kچندان محسوس نیست.در حالیکه تلویزیون 4K ممکن است برای کنسول شما مفید نباشد، وقتی نسل بعدی کنسول ها عرضه شد.2- نمایندگی تعمیر تلوزیون sony دراصفهان

نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان  ،  رنج دینامیکی بالا (HDR)

اصطلاح HDR کوتاه شده ی رنج دینامیکی بالا است و حضور آن بر روی نمایشگر رنگها را غنی می کند. کنتراست را افزایش می دهد و به طور کلی کیفیت تصویر را بهبود می بخشد. برخلاف K4 که معیاری برای رزولوشن است و باید بر اساس اندازه نمایشگر انتخاب شود.وجود HDR همیشه ارزشش را دارد. این ویژگی عکس های با جزئیات بالا را ارائه می دهد. که می توان آنها را در هر نمایشگر با هر اندازه ای مشاهده کرد. توصیه میکنیم رنج دینامیکی تلویزیون را پس از نرخ تاخیر در نظر بگیرید.

نمایندگی تعمیرات تلوزیون سونی در اصفهان ، زمان پاسخ

زمان پاسخ دادن مدت زمانی است .که برای تغییر نمایشگر یک پیکسل و انتقال اطلاعات از دستگاه فرستنده و برگشت برای پردازش لازم است. به عنوان مثال، پس از فشار دادن یک کلید روی کنترلر، کنسول به مدتی نیاز دارد. تا دستور مورد نظر را پردازش کند. هر چه زمان پاسخ کوتاه تر باشد، عملکرد تلویزیون و کیفیت تصویر بهتر است. در حال حاضر نمایشگر بازی دارای زمان پاسخ دادن یک میلی ثانیه است.

عمق نمایش (عمق بیت) به عنوان یک ویژگی دیگر

 نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان ، یکی از ویژگیهای نمایشگر که نقش بسیار مفیدی در ارائه عکس ها دارد. عمق نمایش است. هر نمایشگر داده ها را با قدرت و سرعت متفاوت پردازش می کند. اکثر تلویزیون های موجود در بازار امروزه دارای عمق نمایش 8 بیتی و 10 بیتی هستند. و تلویزیون های قدیمی معمولا اعداد بزرگتری را روی نمایشگر می بینند.

آیا تلویزیون های OLED یا تلویزیون های LED برای بازی بهتر هستند؟

در تلویزیون های OLED، هر پیکسل می تواند مستقل از همسایگان خود روشن و خاموش شود. نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان . در حالی که در تلویزیون های LED، پیکسل نور را از پنل در پس زمینه دریافت می کند. در حالی که کیفیت تلویزیون های قدیمی قابل مقایسه با سایر گزینه ها نیست. به عنوان راهنمای تهییه ی تلویزیون بازی، باید بگوییم که در برخی موارد ممکن است. این گزینه بهترین گزینه نباشد.به دلیل نحوه عملکرد.

نمایشگر های OLED نسبت به LCD های معمولی بیشتر در معرض سوختن هستند.این مشکل برای بازی کنندههای حرفه ای است که بیش از 10 ساعت در روز بازی می کنند.همچنین مشکل تار بودن عکس ها نیز وجود دارد.

نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان

نمایندگی تعمیر تلوزیون sony در اصفهان

2- نمایندگی تعمیر تلوزیون sony دراصفهان

تلویزیون های بازی ، نمایندگی تعمیرات تلوزیون سونی در اصفهان

قیمت تلویزیونهای بازی بر اساس مشخصهها مختلفی مانند اندازه نمایشگر، کیفیت تصویر، نوع نمایشگر و غیره متفاوت است. برای بهترین تجربه بازی در تلویزیون می توانید به راحتی یک تلویزیون قدیمی با کیفیت 4k خریداری کنید. اما فراموش نکنید که قیمت این تلویزیون ها از LED و LCD بیشتر است. بنابراین لازم است با توجه به بودجه خود و در نظر گرفتن شرایط تصمیم درستی بگیرید.

آیا باید یک تلویزیون بازی تخت بخریم یا منحنی؟

امروزه با طراحی نمایشگر های منحنی، توجه بسیاری از بازی کنندههای جوان به این نوآوری جلب شده است. esfahantvservice نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان در این زمینه باید بگوییم. که نمایشگر خمیده کوچک و متوسط ​​چندان مناسب بازی نیست و هیجان لازم را منتقل نمی کند. اما اگر به دنبال خرید یک تلویزیون گیمینگ با نمایشگر بزرگ هستید. توصیه می کنیم حتما طراحی منحنی را در نظر بگیرید. نمایشگر منحنی بزرگ فضای هیجان انگیزی ایجاد می کند. که با کیفیت تصویر و نحوه نمایش آن شما را شگفت زده خواهد کرد.3- نمایندگی تعمیر تلوزیون sony دراصفهان

معرفی چند مدل از بهترین تلویزیون های مخصوص گیمینگ

همانطور که بازی‌های ویدیویی محبوب‌تر می‌شوند. تولیدکنندگان تلویزیون نیز محصولاتی با وضوح زیادتر،نمایندگی تعمیرات تلوزیون سونی در اصفهان،تأخیر کمتر و زمان پاسخ‌دهی بالاتر ارائه می‌کنند. در اینجا برخی از بهترین گزینه ها برای تهییه ی تلویزیون بازی آورده شده است.بهترین تلویزیون بازی از برند سامسونگ مدل QN90A QLED است که در سال 2021 عرضه می شود. این تلویزیون کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهد و عملکرد آن برای بازی شناخته شده است.esfahantvservice چیزی که این گزینه را از سایر مدل ها متمایز می کند.

عملکرد فوق العاده بازتابنده و نور پس زمینه Mini LED برای عکس ها روشن تر است. این گزینه همچنین عکس ها را در محتوای HDR برجسته می کند. و نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان از فرمت های HDR10+ HDR پشتیبانی می کند. این تلویزیون با پنل 120 هرتزی طراحی شده و دارای ورودی HDMI 2.1 است. بنابراین می توانید. ازآن برای اجرای بازی های 4K بروی Xbox Series X یا PS5 خود با سرعت 120 فریم برثانیه استفاده کنید. از دیگر ویژگی های آن می توان به پشتیبانی از VRR، تاخیر کم و زمان پاسخ دادن سریع اشاره کرد.

نتیجه گیری در مورد راهنمای تهییه ی تلویزیون مخصوص بازی

در این مقاله از esfahantvservice سعی کرده ایم. تمامی ویژگی هایی که در هنگام تهییه ی تلویزیون بازی باید در نظر داشته باشید. را به عنوان راهنمای خرید بیان کنیم. به علاوه، ما تعدادی از بهترین تلویزیون های بازی را پوشش داده ایم . تا بتوانید بهترین گزینه را با توجه به بودجه و ویژگی های مورد علاقه خود انتخاب کنید.

نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان

نمایندگی تعمیر تلوزیون sony در اصفهان

3- نمایندگی تعمیر تلوزیون sony دراصفهان

سوال های متداول در مورد راهنمای تهییه ی تلویزیون مخصوص گیمینگ

  • یک تلویزیون مخصوص بازی باید چه خصوصیاتی داشته باشد.؟

در مورد آیتم های یک تلویزیون ایده آل در مقاله ی بالا صحبت کردیم .

  • منظور از زمان پاسخ گویی چیست.؟

مقدار زمانی است که برای تغییر یک پیکسل از نمایشگر و جابجایی اطلاعات از دستگاه فرستنده و برگشت برای پردازش ضروری است.

  • تلویزیون تخت برای بازی بهتر است یا خمیده.؟

تلویزیون منحنی بزرگ برای بازی مناسبتر است.

 

همینطور بخوانید : نحوه اتصال لپتاپ ایسوس به تلویزیون

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *