تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان + 2 دلیل تعمیر تلویزیون قدیمی چیست؟

تعمبر تلویزیون-نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

تعمبر تلویزیون-نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان |در این مقاله به بررسی تاریخچه تلویزیون و تعمیر تلویزیون های قدیمی می پردازیم. اگرچه تلویزیون مدت زیادی است که در خانه ها نیست. اما جعبه آن به سرعت تبدیل به یکی از وسایل ضروری خانه شده است. شاید تماشای سریال مورد علاقه تان بعد از یک روز سخت در محل کار لذتی باشد. که اکثر ما تجربه می کنیم. ممکن است دلیل این امر باشد با پیشرفت تکنولوژی، تکامل این جعبه جادویی بسیار سریع اتفاق افتاد. تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد ابتدا در اندازه های کوچک و تصاویر سیاه و سفید بود.

سپس در اندازه های بسیار بزرگ با وضوح تصویر بسیار بالا در بازار ظاهر شد. نوستالژی تلویزیون های قدیمی برخی از ما را تشویق می کند .که آنها را نگه داریم و از آنها استفاده کنیم. از آنجایی که زمان زیادی از عرضه این نسخه از تلویزیون به بازار می گذرد.واضح است که آنها با مشکل یا اختلال مواجه خواهند شد. پخش تصاویر صفحه هنگام راه اندازی، پخش صداها و غیره می تواند باعث این مشکل شود. قبل از هر اقدامی بهترین کار این است که علت و نوع مشکل را بیابید. در ادامه مقاله اصفهان تی وی سرویس نحوه عیب یابی مشکلات احتمالی استفاده از آچار برای تعمیر تلویزیون را توضیح می دهیم.

فهرست مطالب

یک تلویزیون قدیمی را تعمیر کنید و با قطعات آن آشنا شوید

مشکلات تصویر که در هنگام  تعمیر تلویزیون قدیمی وجود دارد

کاربرد PTC در تعمیر تلویزیون در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

رفع خرابی های قطعات تلویزیون درنمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

مشکلات رایج تلویزیون های CRT و تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

تلویزیون های قدیمی سامسونگ از اجزای ساده ای تشکیل شده اند

تعمیر تلویزیون پاناسونیک و تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

نتیجه در زمینه نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

سوالات متداول در زمینه تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

فهرست تصاویر

تلویزیون قدیمی 1

رفع خرابی تلویزیون قدیمی 2

تلویزیون قدیمی پاناسونیک 3

یک تلویزیون قدیمی را تعمیر کنید و با قطعات آن آشنا شوید

با پیشرفت تکنولوژی، تکامل این جعبه جادویی بسیار سریع اتفاق افتاد. ابتدا در اندازه های کوچک و تصاویر سیاه و سفید است.و سپس در اندازه های بسیار بزرگ با وضوح تصویر بسیار بالا در بازار ظاهر شد. نوستالژی تلویزیون های قدیمی برخی از ما را تشویق می کند. که آنها را نگه داریم و از آنها استفاده کنیم. از آنجایی که زمان زیادی از عرضه این نسخه از تلویزیون به بازار می گذرد. واضح است که آنها با مشکل یا اختلال مواجه خواهند شد.

اولین قدم برای عیب یابی هر گونه مشکل تجهیزات، از جمله تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد، یافتن منبع مشکل است. از آنجایی که تعمیر تلویزیون قدیمی یک کار حرفه ای است. معمولاً هیچ توضیح مناسبی در مورد مشکلات تلویزیون داده نمی شود. به عنوان مثال، مشکل در تصویر کاملا با استفاده از کلمه روشن نشدن شکایت می شود. در نسخه قدیمی معمولاً با مشکلاتی مانند پخش نشدن صدا یا تصویر، روشن نشدن یا پرش تصویرروبرو می‌شوید. اشکالات پیکسلی، مشکلات نور پس زمینه و صفحه و نقص پنل تلویزیون مواجه بودیم. بله، با دلایل احتمالی روشن نشدن تلویزیون آشنا شوید.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان
دپارتمان اوج شید
نام نویسنده نسیم بهاران
تعداد کلمات 1798
زمانه مطالعه 18 دقیقه

 

مشکلات تصویر که در هنگام  تعمیر تلویزیون قدیمی وجود دارد

رایج ترین مشکلات تعمیر تلویزیون های قدیمی مربوط به نمایشگر تصویر است. به عنوان مثال: دستگاه شروع نمی شود یا دیر روشن می شود.صفحه پرش می کند، دستگاه دیر استارت می خورد یا شروع نمی شود. برای عیب یابی ابتدا موارد زیر را بررسی می کنیم.اطلاعات بیشتر در سایت  esfahantvservice دیدن کنید.

  • قسمت افقی سوال
  • خرابی سیستم کنترل تلویزیون
  • فعال سازی با تاخیر یا نادرست نسخه های قدیمی تر.
  • مشکل از منبع تغذیه

یکی از واضح ترین مشکلات تصویر زمانی است که تلویزیون دیر یا ضعیف روشن می شود. در روزهای اولیه این مشکل معمولا بعد از روشن شدن تلویزیون مدتی طول می کشد. تا تصویر ظاهر شود. همچنین چندین بار در هنگام شروع آپلود تصاویر با وقفه در تصاویر یا دستگاه های لکنت مواجه شدیم. حتی ممکن است یک چراغ سبز روشن باشد. اما تا زمانی که دستگاه گرم شود، به این می‌گویند. نه روشن می شود و نه تصویری را نمایش می دهد.تلویزیون قدیمی 1را نشان می دهد.

هر بار که بوت دیر می شود، روند ارتقای تصویر طولانی تر می شود. تا زمانی که دیگر تصویری دریافت نکنیم. مراجعه به نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان برای تعمیر تلویزیون قدیمی در این مدت اتفاق افتاد.معمولاً این مشکل به دلیل معیوب بودن خازن برق دستگاه است. ساخت خازن های الکترولیتی می تواند ترکیب شیمیایی آنها را در طول زمان تغییر دهد .که می تواند منجر به از دست دادن ظرفیت شود .که می تواند منجر به مشکلات عملکرد شود. گرمایش دسته ای این کاهش ظرفیت را جبران می کند. عبور جریان از قطعه در لحظه اولیه روشن شدن باعث شارژ شدن ورفع کوتاه مدت ظرفیت قطعه معیوب می شود.

تعمیر تلویزیون-نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

تعمیر تلویزیون-نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس

تلویزیون قدیمی 1

کاربرد PTC در تعمیر تلویزیون در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

PTC یک مقاومت متغیر است. ابتدا وقتی قطعه هنوز گرم نشده است جریان زیادی از آن عبور می کند. اما با گذشت زمان، با عبور جریان و گرم شدن قطعه، مقاومت تغییر می‌کند. و جریان کاهش می‌یابد تا جایی که دیگر جریانی نمی‌رود.هنگام تعمیر تلویزیون در منزل باید بدانید که ساختار لامپ به گونه ای است. که آخرین تصویر تا روشن شدن لامپ بعدی در لامپ باقی می ماند. پس از روشن شدن، به عنوان یک نقطه نور در نظر گرفته می شود. برای از بین بردن این لکه های رنگی می توانیم از کویل های بزرگ اطراف چراغ ها استفاده کنیم.

قطعه PTC از دو طریق می تواند مشکل ایجاد کند. حالت اول می تواند مشکلاتی را در مدار دیگاز ایجاد کند. و لکه های رنگی ایجاد کند. در حالت دوم، مقدار مقاومت با عبور جریان تغییر نمی کند .و باعث سوختن فیوز ورودی می شود. برای رفع این مشکلات کافی است. به خدمات تعمیر تلویزیون خانگی (اصفهان تی وی سرویس) مراجعه کنید.

یکی دیگر از مشکلات تلویزیون های قدیمی، قطع شدن تصویر و یک خط افقی روشن است. این خط در واقع خطوط تصویری است که با هم جمع شده اند. اگر لایه عمودی از کار بیفتد، تصویر باز نمی شود. و در همان حالت افقی باقی می ماند. خرابی صفحه پشتی عمودی نیز می تواند. باعث ایجاد یک خط سفید روشن در بالای تصویر شود و عرض تصویر را کاهش دهد.

رفع خرابی های قطعات تلویزیون درنمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

  1. خرابی PTC: در مرحله اولیه راه اندازی باعث سوختن فیوز ورودی می شود.رفع خرابی تلویزیون قدیمی 2 را نشان می دهد.
  2. خرابی فیوز ورودی برق: آی سی STR و PTC مشکل دارد.جریان کشیدن از این قسمت باعث از کار افتادن منبع تغذیه می شود.
  3. خرابی ترانزیستور افقی: خرابی درایو چوک، خرابی ترانزیستور ولتاژ بالا، اتصالات لحیم سرد در مدار افقی.

به طور کلی، چراغ پاور مهم است. وضعیت روشن یا خاموش بودن آن اطلاعات مفیدی را در اختیار ما قرار می دهد. باز شدن آن نشان دهنده سالم بودن قسمت اول منبع تغذیه است.و باز نشدن آن نشان دهنده خرابی قسمت اول منبع تغذیه یا خرابی سیستم کنترل است.

رفع خرابی-نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

رفع خرابی-نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس

رفع خرابی تلویزیون قدیمی 2

 مشکلات رایج تلویزیون های CRT و تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

  • فیوز اصلی بارها و بارها منفجر می شود.
  • نمایش با تاخیر و تصاویر تقویت شده
  • فقط یک خط افقی در وسط صفحه قابل مشاهده است.
  • تصویر جمع می شود و خطوط سیاه در بالا یا پایین صفحه ظاهر می شوند.
  • دید متناوب افق
  • خطوط سفید بالای صفحه را ببینید.
  • قابلیت مشاهده خطوط عمودی روی صفحه نمایش
  • صفحه نمایش آبی است، اما صدا در حال پخش است.
  • تصویر زرد یا بنفش و آبی روشن به نظر می رسد.
  • عکس خوبه ولی صدا مشکل داره

این موارد بیشتر مشکلات تلویزیون های قدیمی را تشکیل می دهند. برای رفع این مشکلات کافی است با یک متخصص تعمیر تلویزیون قدیمی در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان در  esfahantvservice تماس بگیرید.

تلویزیون های قدیمی سامسونگ از اجزای ساده ای تشکیل شده اند

  • منابع صوتی و تصویری
  • فرستنده صدا و تصویر.
  • آنتن دریافت صدا و تصویر
  • نمایشگری با قابلیت تبدیل سیگنال های الکتریکی به تصویر و نور مرئی.
  • مبدل صوتی که امواج الکتریکی را به امواج صوتی تبدیل می کند.

تعمیر تلویزیون پاناسونیک و تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

برند پاناسونیک یکی از برندهای قدیمی و محبوب در بازار است. همانند سایر مدل ها، تعمیر تلویزیون قدیمی این برند نیاز به تخصص دارد.به متخصصان esfahantvservice بسپارید.تلویزیون قدیمی پاناسونیک 3 را نشان می دهد.تلویزیون های CRT به دلیل افزایش سن و طول عمر مستعد ساییدگی و پارگی هستند. این سایش باعث کاهش قدرت و کیفیت بصری لامپ های کاتد می شود.

که به ترتیب وظیفه نمایش و تعدیل یکی از سه رنگ اصلی آبی، قرمز و زرد را بر عهده دارند. تضعیف هر یک از این کاتدها منجر به تضعیف آن طیف رنگی و تسلط بر رنگ های دیگر می شود. به عنوان مثال، اگر کاتد قرمز آسیب دیده باشد، تصویر سبز می شود. یکی از راه‌های بررسی این مشکلات کاتد، صفر کردن رنگ‌های تصویر در منوی تنظیمات است. برای تصاویر باید کاملا سیاه و سفید باشند و رنگ صفحه به یک رنگ متمایل نشود.

تلویزیون قدیمی پاناسونیک-نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

پاناسونیک-نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس

تلویزیون قدیمی پاناسونیک 3

نتیجه در زمینه نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

تلویزیون های قدیمی علاوه بر استفاده، یادآور خاطرات دوران کودکی و حتی قبل از آن است. ارزش این دستگاه ها نه تنها در تکنیک های ساخت آنهاست، بلکه در نوستالژی آنها نیز هست. بازگردانی این جعبه های جادویی یک کار بسیار تخصصی است .که نیاز به دانش تخصصی دارد. با توجه به اهمیت این دستگاه های ارزشمند لطفا تعمیرآنها را به تیمی حرفه ای و مسئولیت پذیر بسپارید.مقالات بیشتر در سایت اصفهان تی وی سرویس ببینید.

سوالات متداول در زمینه تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

قطعات تلویزیون های قدیمی چیست؟

در نسخه قدیمی معمولاً با مشکلاتی مانند پخش نشدن صدا یا تصویر، روشن نشدن یا پرش تصویرروبرو می‌شوید. اشکالات پیکسلی، مشکلات نور پس زمینه و صفحه و نقص پنل تلویزیون مواجه بودیم.

کاربرد ptc در تلویزیون چیست؟

PTC یک مقاومت متغیر است. ابتدا وقتی قطعه هنوز گرم نشده است جریان زیادی از آن عبور می کند. اما با گذشت زمان، با عبور جریان و گرم شدن قطعه، مقاومت تغییر می‌کند. و جریان کاهش می‌یابد تا جایی که دیگر جریانی نمی‌رود.

تلویزیون های crt چه مشکلاتی دارند؟

  • فیوز اصلی بارها و بارها منفجر می شود.
  • نمایش با تاخیر و تصاویر تقویت شده
  • لکه های رنگی روی تصویر وجود دارد.
  • فقط یک خط افقی در وسط صفحه قابل مشاهده است.
  • تصویر جمع می شود و خطوط سیاه در بالا یا پایین صفحه ظاهر می شوند.
  • دید متناوب افق

بیشتر بخوانید : در مقاله قبلی ما میتوانید در زمینه دلایل خرابی تلویزیون بیشتر اطلاعات کسب کنید.

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *