تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر + 2 دلیل معایب و مزایا پنل چیست؟ | 09381150135

پنل oled-تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر

پنل oled-تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر-اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر|OLED یا Organic Light Emitting Diode یک فناوری پانل در حال گسترش است که بسیار محبوب است. پس این فناوری چیست؟ تفاوت آن با LCD یا LED چیست؟در دنیای دیجیتال امروزی مانیتورها با فناوری ها و پنل های مختلفی در بازار موجود هستند .و هر مانیتور بسته به فناوری و پنل و امکاناتی که ارائه می دهد. می تواند تجربه کاربری رضایت بخشی را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد.

در واقع مانند کامپیوترها، مانیتورها نیز فناوری های پیچیده ای دارند. و اگر آنها را درک کنید، می توانیدبهترین محصول را برای نیازها واستفاده خود با قیمتی مناسب در اصفهان تی وی سرویس تهیه کنید. فناوری نمایشگر از زمان ورود به عرصه الکترونیک با تغییرات و پیشرفت های زیادی همراه بوده است .و خریداران امروزی با انتخاب های زیادی روبرو هستند. تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر آماده خدمت رسانی در تمامی زمینه های تعمیر است.

فهرست مطالب

آشنایی با پنل OLED در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در شاهین شهر

آشنایی با پنل OLED و تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر

مزایای پنل های OLED در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در شاهین شهر

معایب پنل های OLED و تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

آشنایی با تفاوت های بین LCD و OLED در تلویزیون

انواع مختلف پنل های OLED در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در شاهین شهر

نتیجه گیری آخر در زمینه انواع OLED ها در تلویزیون

سولات متداول شما در زمینه تاثیر OLED ها در تلویزیون

فهرست تصاویر

تعمیرات تلویزیون 1-پنل

تعمیرات تلویزیون 2-پنل تلویزیون

تعمیرات تلویزیون 3-پنل oled

آشنایی با پنل OLED در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر

در حال حاضر، فناوری مورد استفاده در پنل‌های OLED به عنوان پیشرفته‌ترین و کامل‌ترین فناوری تولیداست.که صفحه نمایش درجهان با استفاده ازال‌ای‌دی‌های آلی بسیار کوچک که هنگام روشن شدن، نور رنگی از خود ساطع می‌کنند.مورد استقبال قرار می‌گیرد. برای ایجاد یک تصویر روی صفحه، تنها چیزی که نیاز داریم .نور قرمز، سبز و آبی است که توسط یک پنل OLED یا دیود ساطع کننده نور است.ارگانیک با ارسال سیگنال های الکتریکی به هر پیکسل تولید می شود. و نیاز به نور پس زمینه را از بین می برد.ارائه بهترین خدمات در esfahantvservice.

در ابتدا، CRT ها (صفحه نمایش فسفر قدیمی و مانیتورهای لوله اشعه کاتدی) بر صنعت نمایشگر مسلط بودند. این صفحه نمایش ها سنگین، بزرگ بودند و فضای زیادی را اشغال می کردند. اما امروزه فناوری های جدیدی مانند LCD و LED جایگزین CRT برای انواع مختلف دستگاه ها شده اند.در همین حال، OLED (دیودهای ساطع کننده نور آلی)، ساخته شده از پلیمرهای ساطع کننده نوراست. نمایشگرهای نازک و کم مصرفی هستند که از فناوری کاملاً متفاوتی نسبت به پنل های LCD استفاده می کنند.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر
دپارتمان اوج شید
نام نویسنده نسیم بهاران
تعداد کلمات 1768
زمان مطالعه 17 دقیقه

 

آشنایی با پنل OLED و تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر

میلیون ها LED کوچک در نمایشگرهای OLED می توانند .به طور مستقل رنگ های خاصی را با استفاده از فناوری تابشی تولید کنند. LEDبا روشن و خاموش شدن، مشکی را در عمیق ترین حالت ممکن با کنتراست عالی نمایش می دهند.تعمیرات تلویزیون 1-پنل را نشان می دهد.

توانایی هر نمایشگر برای تولید رنگ مشکی، عامل مهمی در کیفیت تصویر آن است. و OLED ها به لطف فناوری ساخت خود، بهتر از هر نمایشگر دیگری می توانند مشکی را به نمایش بگذارند. علاوه بر این، پنل‌های OLED زوایای دید وسیع و کیفیت چشمگیری را ارائه می‌کنند. و زمان پاسخگویی آن‌ها تقریباً آنی است.

پنل oled-تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر

پنل oled-تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر-اصفهان تی وی سرویس

تعمیرات تلویزیون 1-پنل

مزایای پنل های OLED در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر

پنل های OLED نازک تر، سبک تر و عملکرد بهتری نسبت به سایر پنل های موجود دارند. هر پیکسل را می توان روشن و خاموش کرد تا سیاهی مطلق ایجاد شود. و در نتیجه شفافیت چشمگیر ایجاد شود. این یکی از ویژگی های منحصر به فرد OLED ها است. زیرا هر پیکسل به طور مستقل روشن می شود.تعمیرات تلویزیون 2-پنل تلویزیون را نشان می دهد.

یکی دیگر از مزایای پنل OLED عدم نیاز به منبع نور پس زمینه است. که ضخامت پنل را تا حد زیادی کاهش می دهد. بر اساس این فناوری می توان نمایشگر 4 تا 7 میلی متری تولید کرد که بسیار سبک است.

B در هر پیکسل کنتراست بسیار خوبی را ارائه می دهد. و رنگ مشکی در این نمایشگرها بسیار عمیق است و رنگ سفید در سطح رضایت بخشی قرار دارد. با تمام این توضیحات، سخت است که در مورد فناوری OLED هیجان زده نشوید. زیرا تمام ویژگی های یک نمایشگر رویایی از جمله وضوح خیره کننده است. و نازکی باورنکردنی همراه با مصرف کم انرژی را برای ارمغان به ارمغان می آورد. تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر از دیگر خدمات ما در اصفهان تی وی سرویس است.

پنل oled-تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر

پنل oled-تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر-اصفهان تی وی سرویس

تعمیرات تلویزیون 2-پنل تلویزیون

معایب پنل های OLED و تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

با تمام توانایی های پنل های OLED، این پنل ها نیز بی نقص نیستند. در OLED، خطر سوختن تصویر یا سوختن دائمی وجود دارد. به خصوص زمانی که عناصر برای مدت زمان طولانی روی صفحه ثابت هستند. در برخی از مانیتورها، اگر تصویر برای مدت طولانی (مثلاً روزها) روی صفحه باشد.تصویر روی صفحه باقی می ماند و خود به خود حل نمی شود. این پدیده را سوزاندن تصویر یا سوختن صفحه نمایش می نامند.تعمیرات تلویزیون 3-پنل oled را نشان می دهد. نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر آماده هرگونه خدمات رسانی در زمینه پنل تلویزیون است.

احتراق زمانی اتفاق می‌افتد که برخی از پیکسل‌ها بیشتر از بقیه استفاده می‌شوند. و رنگ‌های آن‌ها کمی با پیکسل‌های دیگر اطرافشان متفاوت می‌شود. در این حالت، پیکسل های آسیب دیده نمی توانند رنگ را تغییر دهند. در حال توسعه، قیمت بالا و روشنایی کم از دیگر معایب پنل های OLED هستند .که انتظار می رود در آینده نزدیک برطرف شوند.

پنل oled-تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر

پنل oled-تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر-اصفهان تی وی سرویس

تعمیرات تلویزیون 3-پنل oled

آشنایی با تفاوت های بین LCD و OLED در تلویزیون

ال سی دی ها از فیلترهای رنگی و کریستال های مایع برای نور پس زمینه استفاده می کنند .و پلاسماها نیز از نور فرابنفش موجود در جیب های گاز استفاده می کنند. که فسفرهای قرمز، آبی و سبز را تحریک می کند.

از طرف دیگر در پنل های LCD نور پس زمینه توسط LED یا لامپ های فلورسنت تامین می شود. در واقع، پنل‌های OLED می‌توانند وضعیت تک تک پیکسل‌ها را از روشن به خاموش تغییر دهند. به همین دلیل، دیگر در اطراف اجسام ساطع کننده نور مانند پانل های LCD قابل مشاهده نیست .و سیاهی عمیق تر و یکنواخت تر است.

پنل LED یا مجهز به نمایشگر دیود ساطع کننده نور یک پنل مسطح نور با عمق کم است. در واقع به عنوان یک پنل LCD با ساختار مشابه دارد. اما فناوری متفاوت برای انتشار نور پس زمینه همراه با کریستال مایع در نظر گرفته می شود. نمایش دادن در LED، سیستم روشنایی LED به جای لامپ های فلورسنت، نور تولید می کند. و لامپ های LED جایگزین سیستم نور پس زمینه یکپارچه برای روشن کردن پیکسل ها می شوند. بنابراین نام کامل این نوع نمایشگر LED LCD یا به اختصار LED است. نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر دارای بهترین متخصصین تعمیر تلویزیون در اصفهان است.

انواع مختلف پنل های OLED در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر

ماتریس فعال، ماتریس غیرفعال، شفاف، پرتاب کننده بالا، منعطف و سفید انواع مختلفی از پنل های OLED هستند که هر کدام انواع مختلفی از برنامه ها را ارائه می دهند.

PMOLED (ماتریس غیرفعال)

یک OLED PMOLED یا پسیو ماتریس دارای نوارهای کاتدی و لایه های آلی و نوارهای آند است که در آن نوارهای آند عمود بر نوارهای کاتد قرار می گیرند. محل اتصال کاتد و آند پیکسلی را تشکیل می دهد که نور ساطع می کند. مدار خارجی جریان را به نوارهای آند و کاتد انتخاب شده اعمال می کند و تعیین می کند که کدام پیکسل روشن و کدام یک خاموش باشد.

ساخت پانل های PMOLED آسان است. اما آنها انرژی بیشتری نسبت به سایر انواع OLED مصرف می کنند که عمدتاً به دلیل برق مورد نیاز مدار خارجی است. PMOLED می تواند محتوای متنی را به طور موثر نمایش دهد و در نمایشگرهای کوچک مانند نمایشگر تلفن همراه، دستگاه های قابل حمل و پخش کننده های MP3 استفاده می شود. البته، حتی با وجود مدارهای خارجی، OLED های ماتریس غیرفعال همچنان انرژی کمتری نسبت به LCD ها مصرف می کنند. تعمیر تلویزیون سامسونگ در شاهین شهر توسط بهترین متخصصین  esfahantvservice انجام می شود.

AMOLED (ماتریس فعال)

AMOLED یا Active Matrix OLED دارای یک لایه کاتدی کامل، یک لایه از مولکول های آلی و یک لایه آند در بالای مجموعه ای از ترانزیستورهای لایه نازک (TFT) است. آرایه های TFT به برق مدار خارجی کمتری نیاز دارند و پنل های AMOLED انرژی بسیار کمی مصرف می کنند. بنابراین، آنها برای نمایشگرهای بزرگتر کارآمدتر هستند. علاوه بر این، AMOLED دارای نرخ رفرش بالا است که برای پخش ویدیو مناسب است.از بهترین کاربردهای پنل های AMOLED می توان به مانیتور کامپیوتر و تلویزیون های بزرگ و همچنین بردهای الکترونیکی یا تبلیغاتی اشاره کرد.

نتیجه گیری آخر در زمینه انواع OLED ها در تلویزیون

OLED های شفاف فقط دارای اجزای شفاف (زیر لایه، کاتد و آند) هستند و وقتی خاموش می شوند، تا 85 درصد از تصویر پشتی قابل مشاهده است. پنل‌های OLED شفاف می‌توانند از انواع ماتریس فعال یا غیرفعال باشند و وقتی روشن می‌شوند، نور می‌تواند از هر جهت عبور کند. نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر ارائه بهترین خدمات سرویس تلویزیون در اصفهان تی وی سرویس است.

این فناوری را می توان در نمایشگرهای هدآپ یا نمایشگرهایی که اطلاعات را در مقابل دید بیننده نمایش می دهد، استفاده کرد. اما امروزه در تجهیزات دیگری مانند هواپیماهای تجاری، تانک ها و خودروها استفاده می شود.OLED از بالا ساطع می شود OLED های با تابش بالا در نسخه های مات یا بازتابنده برای طرح های ماتریس فعال تولید می شوند. این فناوری را می توان با کارت های هوشمند دارای نمایشگر یا پیجر استفاده کرد.خدمات ما در esfahantvservice بهترین در اصفهان است.

سولات متداول شما در زمینه تاثیر OLED ها در تلویزیون

پنل چیست؟

صفحه نمایش درجهان با استفاده ازال‌ای‌دی‌های آلی بسیار کوچک که هنگام روشن شدن، نور رنگی از خود ساطع می‌کنند.مورد استقبال قرار می‌گیرد. برای ایجاد یک تصویر روی صفحه، تنها چیزی که نیاز داریم .نور قرمز، سبز و آبی است که توسط یک پنل OLED یا دیود ساطع کننده نور است.

معایب پنل چیست؟

با تمام توانایی های پنل های OLED، این پنل ها نیز بی نقص نیستند. در OLED، خطر سوختن تصویر یا سوختن دائمی وجود دارد. به خصوص زمانی که عناصر برای مدت زمان طولانی روی صفحه ثابت هستند.

چند نوع پنل داریم؟

PMOLED (ماتریس غیرفعال)

AMOLED (ماتریس فعال)

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *