تعمیر تلویزیون - جایگزینی قطعات خراب

تعمیر تلویزیون - جایگزینی قطعات خراب- اصفهان تی وی سرویس


با جایگزینی قطعات خراب تلویزیون توسط نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان از مشکلات موجود در تلویزیون رهایی یابید. تلویزیون یکی از اصلی‌ترین وسایل ارتباطی در روزگار حاضر بوده و در هر خانه‌ای نیز یک تلویزیون حتماً وجود دارد. با گذر زمان، این وسیله نیز همانند دیگر وسایل الکترونیکی دچار خرابی می‌شود. با چند قدم ساده و مراعات نکاتی، می‌توانید این خرابی‌ها را به‌راحتی برطرف کنید و قطعات خراب را جایگزین کنید. حل این مشکلت را به خدمات اصفهان تی وی سرویس محول کنید. شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان درخواست ارسال متخصص را ثبت کنید.

نویسنده سامان رحیمی
تاریخ 31 خرداد 1402
قطع و وصل شدن تصویر بررسی نوع اختلال و عیب یابی
اختلال در بک لایت و مادربورد تشخیص علت خرابی و جایگزینی قطعات خراب
اختلال در پنل و پاور تلویزیون بررسی نوع اسیب و علت ان و رفع اختلال

فهرست تصاویر :

جایگزینی قطعات خراب  1تلویزیون های خراب

جایگزینی قطعات خراب  2 تعمیرات تلویزیون

جایگزینی قطعات خراب  3تعمیر قطعات

حالت های قطع و وصل شدن تصویر در تلویزیون

به طور معمول قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون در دو حالت اتفاق می افتد. یا اینکه تصویر به طور کلی قطع شده و پس از چند ثانیه وصل شود. یا اینکه قسمتی از تصویر تیره شده و تصویر را نمی‌توان دید. این مشکلات ممکن است به دلیل ایجاد اختلال! در قطعاتی مثل بک لایت، مین برد، پاور و یا خود پنل دستگاه ایجاد شود. در هر صورت اگر دستگاه شما با چنین مشکلاتی مواجه است. باید برای رفع هرچه سریعتر مشکل دست به کار شوید و مشکل را حل کنید. با مراحعه به سایت esfahantvservice  از خدمات ما مطلع شوید.  در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان می توانید از خدمات جایگزینی قطعات خراب ما بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید  نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان | 5 حرکت اصولی!

تلویزیون خراب - جایگزینی قطعات خراب

تلویزیون خراب – جایگزینی قطعات خراب – اصفهان تی وی سرویس

جایگزینی قطعات خراب 1تلویزیون های خراب

چند مورد از دلایل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون

تشخیص علت خرابی تصویر تلویزیون تنها توسط متخصصان خبره اصفهان تی وی سرویس انجام می شود. با جایگزینی قطعات خراب، آنها با استفاده از تجهیزات و تجربه‌ای که در اختیار دارند، عیب دستگاه را برطرف می‌کنند.

همانطور که گفته شد، مشکلات مختلفی در سخت افزار تلویزیون ممکن است باعث ایجاد مشکل تصویر در ان شود. برای رفع این اشکال باید پیش از هر چیز دلایل بروز این اشکال با عیب‌یابی دقیق شناسایی شود. با جایگزینی قطعات خراب مشکلات تلویزیون بر طرف شود. اصلی ترین عواملی که باعث بروز این مشکل در تلویزیون می شود عبارتند از :

  1. خرابی بک لایت تلویزیون
  2. خرابی مادر برد تلویزیون
  3. خرابی برد پاور تلویزیون
  4. ایراد در پنل دستگاه
  5. اختلال در تصویر تلویزیون

در ادامه به بررسی هر یک از انها می‌پردازیم.

خرابی بک لایت تلویزیون و خرابی مادر برد تلویزیون

خرابی لامپ های تصویر، یکی از رایج ترین علت های قطع شدن تصویر در تلویزیون ها است. در تلویزیون‌های ال‌ای‌دی و ال‌سی‌دی، زمانی که یک یا چند لامپ خراب می‌شود به تدریج بقیه لامپ‌های تصویر خراب می‌شود. ناگهان به طور کلی تصویر تلویزیون قطع می‌شود. اما در تلویزیون هایی که دو سری لامپ دارند فرق می کند. زمانی که تلویزیون روشن می شود! لامپ های معیوب برای لحظاتی روشن می شوند و پس از چند لحظه خاموش می شود. اگر ایراد تصویر از بک لایت دستگاه باشد در این صورت با جایگزینی قطعات خراب مشکل حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید  10 علت خرابی مین‌برد به همراه 6 راهکار تعمیر و حل مشکل!

مادر‌برد یکی از قطعاتی است که با تصویر و قطعاتی که باعث نمایش تصویر در تلویزیون می‌شوند، ارتباط مهمی دارد. اختلال در این قطعه! تأثیر مهمی بر تصویر دارد و ممکن است یکی از دلایل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون باشد. در صورتی که مادر برد مشکل داشته باشد ممکن است تلویزیون به صورت ناگهانی خاموش و روشن شود. با جایگزینی قطعات خراب می توان این مشکل را حل کرد.­­­

تعمیر قطعات - جایگزینی قطعات خراب

تعمیر قطعات – جایگزینی قطعات خراب – صفهان تی وی سرویس

جایگزینی قطعات خراب  2 تعمیرات تلویزیون

ایراد در پنل دستگاه و خرابی برد پاور تلویزیون

ضعیف شدن پنل و یا قطع اتصالات درپنل دستگاه می‌تواند یکی دیگر از عوامل مهم بر قطع شدن تصویر باشد. خرابی پنل دستگاه ممکن است به ندرت اتفاق بیفتد. کار کردن بیش از حد دستگاه، ضربه‌خوردن و ریختن مایعات بر تلویزیون می‌تواند باعث بروز مشکل در پنل دستگاه شود. تشخیص خرابی و جایگزینی قطعات خراب پنل تنها توسط متخصصان فنی تیم اصفهان تی وی سرویس صورت می گیرد.

یکی دیگر از قسمت های مهم تلویزیون برد پاور می باشد است که نقش مهمی را ایجاد می کند. این قطعه با تقسیم جریان الکتریکی بین قطعات مختلف، انرژی مورد نیاز را برای فعالیت آنها تأمین می کند. اگر برد‌پاور خراب شود و یا ضعیف شده‌باشد، یکی از بخش هایی که تحت تأثیر قرار می‌گیرد تصویر نمایشگر است. در شرایط خرابی برد‌پاور معمولاً یا تصویر به طور کامل قطع می‌شود و یا اینکه تصویر به شدت تیره می‌شود.

حل مشکل اختلال در تصویر تلویزیون های ال جی

برای حل کردن این مشکل ابتدا باید علت بروز مشکل را پیدا کرد سپس به حل مشکل پرداخت . بنابراین اگر علت مشکل تلویزین از خرابی قطعات تلویزیون باشد باید با تعمیر یا تعویض این قطعات، مشکل رفع می‌شود. برای رفع مشکل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون باید انرا به طور کامل بررسی و عیب یابی کرد.  این امرتوسط متخصص های این حوظه انجام می گیرد. در بعضی از خرابی‌‌ها مشکل با تعمیر قطعه برطرف نمی‌شود و باید جایگزینی قطعات خراب صورت گیرد تا مشکل برطرف‌شود.

بیشتر بخوانید  تلویزیون ضربه خورده + 2 راه برای تعمیر تخصصی آن

اگر با مشکل خرابی تلویزیون خود رو به رو هستید و نمی توانید به نمایندگی مراجعه کنید! شما می توانید با ثبت درخواست کارشناس فنی در زمان و هزینه خود صرقه جویی کنید. تعمیر دستگاه خود را به متخصصین ما بسپارید . مزیت دیگر این امر این است که شما می توانید نظاره گر تعمیر دستگاه خود در منزل باشید. کارشناسان esfahantvservice  با جایگزینی قطعات خراب مشکلات را به سرعت حل می کنند.

برد تلویزیون - جایگزینی قطعات خراب

برد تلویزیون – جایگزینی قطعات خراب – اصفهان تی وی سرویس

جایگزینی قطعات خراب  3تعمیر قطعات

سوالات متداول در رابطه با مشکلات تلویزیون و نتیجه گیری:

یکی از مشکلات رایج خرابی تصویر تلویزیون است که در تمامی دستگاه های تلویزیون رخ می‌دهد. دلایل زیادی برای بروز مشکل در تصویر تلویزیون وجود دارد که راه های زیادی برای رفع مشکلات وجود دارد.

به عبارت دیگر، بسته به مشکل و علت آن، راه حل مورد استفاده برای رفع این مشکل نیز متفاوت است. شما مشتریان گرامی می‌توانید برای مشاوره و دریافت تخصصی ترین خدمات مربوط به تعمیرات تلویزیون با ما تماس بگیرید. برای استفاده از سایر خدمات ما مانند جایگزینی قطعات خراب به سایت ما مراجعه نمایید.

۱.آیا امکان دارد پنل تلویزیون تعمیر نشود؟

بله در مواردی شدت خرابی به طوری است که پنل دستگاه شما دیگر قابل تعمیر نیست. در این حالت باید پنل توسط متخصص با تجربه جایگزینی قطعات خراب صورت گیرد.
۲.در صورت سیاه شدن تصویر تلویزیون باید چه کاری انجام دهیم؟

باید سنسور نور محیطی و همچنین حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را خاموش کنیم. و میزان کنتراست را میانه قرار دهیم قرار دهیم.
۳.برای حل مشکلات تلویزیون خود به کجا مراجعه کنم؟

برای این منظور می توانید به سایت esfahantvservice  مراجعه کنید. فرم درخواست تعمیر با کارشناسان تیم جهت رفع مشکل تلویزیون خودپر کنیدو با ما ارتباط برقرار کنید.

  1. تعرفه خدمات جایگزینی قطعات خراب چگونه است؟

هزینه خدمات جایگزینی قطعات خراب وابسته به نوع خدمات و قطعات تعویضی است و نمی توان مشخص کرد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *