تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان +4 پورت های تلویزیون !

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان-پورت

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان-پورت -اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان | پورت USB یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده توسط تلویزیون هوشمند است. اگر می خواهید محتویات فلش مموری یا هارد اکسترنال را مستقیماً بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید.باید از پورت USB استفاده کنید. از آنجایی که این پورت ها به مادربرد تلویزیون متصل هستند. برای جلوگیری از خرابی زودهنگام آنها، توصیه می شود.پس از مشاهده عکس ها یا فیلم ها، فلش یا هارد دیسک را از تلویزیون خارج کنید.تا درگاه ها و سایر اتصالات خنک شوند.

یکی دیگر از پورت ها مورد استفاده در تلویزیون پورت HDMI است.از این پورت باید برای اتصال وسایل جانبی مانندکنسول های بازی، پخش کننده های DVD، گیرنده های دیجیتال واستفاده شود. برای انتقال سریع و با کیفیت تصویر بهتر است. از کابل های HDMI مسی کوتاهتر استفاده کنید. زیرا کابل های بلند می توانند نویز ایجاد کنند. علاوه بر این، شل یا قطع سوکت HDMI نیز یکی از دلایل قطع و وصل شدن صدا یا تصویر است. تعمیر تلویزیون سونی در خمینی شهر یکی دیگر از نمایندگی های ما در شرکت اصفهان تی وی سرویس است.

فهرست مطالب

علت کار نکردن USB تلویزیون و بالا نیامدن فلش در تلویزیون

در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان به تمام سوالات پاسخ خواهیم داد

رفع مشکل روشن نشدن تلویزیون در تعمیر تلویزیون سونی در خمینی شهر

پشتیبانی گرفتن از فلش مموری توسط نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

دلایل اصلی که موجب خرابی پورت USB تلویزیون چیست

مشکل روشن نشدن فلاش در تلویزیون را برطرف کنید

نکات پایانی در مورد مشکلات پورت USB تلویزیون

نتیجه گیری آخر در زمینه پورت های تلویزیون و نحوه تعمیر آن

سوالات متداول در مورد انواع پورت های و خرابی آن

فهرست تصاویر

تعمیر تلویزیون 1-پورت

تعمیر تلویزیون 2-پورت usb

تعمیر تلویزیون 3-پورت html

علت کار نکردن USB تلویزیون و بالا نیامدن فلش در تلویزیون

متأسفانه پورت USB تلویزیون کار نمی کند. بنابراین نمی تواند فلش مموری تلویزیون را بخواند. که تقریباً یک مشکل رایج است. البته نگران نباشید، زیرا در بیشتر موارد، تعمیر آن آسان است. بنابراین تعمیر پورت USB را می توان در لیست خدمات تعمیر تلویزیون قرار داد.چندین سال است که پورت‌های USB در دستگاه‌های تلویزیون هوشمند تعبیه شده‌اند. که به شما امکان می‌دهد محتویات فلش مموری یا هارد اکسترنال را مشاهده کنید. فیلم‌ها و عکس‌ها را مستقیماً روی صفحه تلویزیون تماشا کنید.مقالات بیشتر در اصفهان تی وی سرویس مشاهده کنید.

از نمونه های رایج اتصال لپ تاپ به تلویزیون می توان به اتصال گوشی به تلویزیون قدیمی اشاره کرد.و نحوه اتصال سینمای خانگی به تلویزیون و خدمات مشابه مرتبط با وضعیت این پورت درانواع تلویزیون ها اشاره کرد. همه مشکل پورت های USB تلویزیون را به شکلی خاص و با کلمات متفاوت بیان می کنند.

در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان به تمام سوالات پاسخ خواهیم داد

  1. چرا تلویزیون فلش مموری را نمی خواند؟
  2. چرا پورت USB تلویزیون کار نمی کند؟
  3. دلیل عدم شناسایی فلش مموری و هارد دیسک توسط تلویزیون چیست؟
  4. چرا هارد اکسترنال پس از اتصال به تلویزیون شناسایی نمی شود؟
  5. آیا خرابی پورت USB تلویزیون قابل تعمیر است؟
  6. دلایل روشن نشدن فلش تلویزیون سامسونگ یا ال جی چیست؟
  7. برای جلوگیری از بروز مشکل در پورت های USB تلویزیون چه کنیم؟
  8. آیا فقط با تعویض پورت USB تلویزیون مشکل حل می شود؟
عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان
دپارتمان اوج شید
نام نویسنده نسیم بهاران
تعداد کلمات 1635
زمان مطالعه 16 دقیقه

 

رفع مشکل روشن نشدن تلویزیون در تعمیر تلویزیون سونی در خمینی شهر

تعمیر تلویزیون و عیب یابی تلویزیون ، بازرسی تلویزیون وسایر تعمیرات به یک خدمات مشترک نیاز دارد.که مهمترین آن بررسی رابط USB تلویزیون برای دسترسی به خدمات فوق است.در شرایط عادی، سه دلیل اصلی وجود دارد که تلویزیون نمی تواند فلش مموری را بخواند. مشکلات ساختاری در فلش مموری یا هارد اکسترنال.فرمت نادرست فلش مموری، آسیب به رابط USB تلویزیون و غیره. تعمیر از طریق خدمات مانند تعمیر پورت USB، مشابه تعمیر پورت HDMI تلویزیون.برای اینکه بفهمید چرا تلویزیون شما هارد یا فلش مموری شما را نمی شناسد. و در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان مشکل را برطرف کنید، این مراحل را در مقاله esfahantvservice دنبال کنید.تعمیر تلویزیون 1-پورت را نشان می دهد.

  • از سلامت فلش یا هارد اکسترنال خود اطمینان حاصل کنید.
  • سعی کنید از فلش مموری یا هارد اکسترنال با دستگاه دیگری استفاده کنید.
  • اگر مشکلی برای دستگاه شما وجود ندارد، می توانید مطمئن باشید که مشکل از پورت USB تلویزیون است.
  • تلویزیون محتوای هارد دیسک را نمایش نمی دهد.
  • پورت USB تلویزیون را بررسی کنید.
  • پورت USB را برای علائم تغییر شکل، حتی انسداد و گرد و غبار بررسی کنید. اگر گرد و غبار وجود دارد، پورت USB را تمیز کنید.
  • به روز رسانی سیستم عامل تلویزیون و تعمیر تلویزیون سونی در خمینی شهر
  • گاهی اوقات فریمورک های قدیمی تلویزیون باعث می شود. که سیستم عامل تلویزیون از فرمت فلش پشتیبانی نکند. با اتصال به اینترنت می توانید سیستم عامل تلویزیون خود را به روز کنید.
  • فرمت حافظه فلش USB را به FAT32 یا exFAT تغییر دهید.

تعمیر تلویزیون 1-پورت

تعمیر تلویزیون 1-پورت-تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

تعمیر تلویزیون 1-پورت

پشتیبانی گرفتن از فلش مموری توسط نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

اکثر درایوهای فلش به طور پیش فرض دارای فرمت NTFS هستند. برخی از تلویزیون‌های مدل پایین‌تر از این فرمت پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین باید فلش مموری خود را با کمک کامپیوتر فرمت کنید.(توجه داشته باشید که با فرمت کردن، تمام اطلاعات روی فلش پاک می‌شود. بنابراین قبل از انجام این کار، برای انتقال فایل بازگردید.)

صبور باشید و هر یک از مراحل بالا را به ترتیب دنبال کنید. اگر مشکل کار نکردن پورت USB تلویزیون حل نشد.به احتمال زیاد پورت USB بر روی برد تلویزیون چک و تعمیر شده است.و در صورت خرابی آن را تعویض کنید. در صورت نیاز به تعویض یا تعمیر پورت USB تلویزیون، بهتر است از کارشناسان مجرب تعمیر تلویزیون این کار را به متخصصین تعمیر تلویزیون سونی در خمینی شهر بسپارید. برای تعمیر پنل تلویزیون، مادربرد و نور پس زمینه تلویزیون و همچنین خدمات تعمیر تلویزیون صفحه تخت کمک بخواهید.

دلایل اصلی که موجب خرابی پورت USB تلویزیون چیست

پورت‌های USB یک رابط استاندارد جهانی هستند .که دو کار را انجام می‌دهند. اول اینکه اتصالی را برای انتقال داده و اطلاعات فراهم می‌کنند .و دوم اینکه با عبور مقدار مشخصی جریان به روشن شدن و شارژ دستگاه‌ها کمک می‌کنند. به طور کلی، جریانی که از طریق پورت USB تلویزیون می گذرد .برای اجرای یک هارد دیسک یا درایو فلش کافی است.تعمیر تلویزیون 2-پورت usb را نشان می دهد.

بنابراین پورت های USB در تلویزیون ها فقط برای انتقال تصاویر و فیلم ها مناسب هستند. زیرا جریان بسیار کمی دارند. اگر از پورت USB تلویزیون برای شارژ استفاده می کنید. یا دستگاهی مانند گوشی هوشمندی که از پورت USB تغذیه می کند. را به پورت USB تلویزیون متصل می کنید.این کار را میتوانید به متخصصان ما در esfahantvservice بسپارید.درگاه USB تلویزیون در اثر حرارت بالا آسیب می بیند. از آنجایی که این رابط به مادربرد دستگاه متصل است. مادربرد هیچ هیت سینک نصب نشده است و واحد تلویزیون اصلاً فن ندارد.

تعمیر تلویزیون 2-پورت usb

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان-تعمیر تلویزیون 2-پورت usb

تعمیر تلویزیون 2-پورت usb

مشکل روشن نشدن فلاش در تلویزیون را برطرف کنید

اگر می خواهید درگاه USB تلویزیون خود را عیب یابی کنید. بهتر است در مورد سرویس و تعمیر تلویزیون پروجکشن بدانید.عیب یابی وتعمیر تلویزیون توشیبا،بررسی برگه عیب یابی تلویزیون سونی،عیب یابی تلویزیون دوو،عیب یابی تلویزیون اسنووا وسایر برندهای معرفی شده.که می توانید در کارگاه های مجاز بیابید. به صورت حرفه ای تکمیل و ارائه شده است.

ما در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان توصیه می کنیم دستگاه خود را برای مدت طولانی به درگاه USB تلویزیون وصل نکنید .تا با مشکل کار نکردن درگاه USB تلویزیون مواجه نشوید. وقتی تماشای محتوای ویدیویی یا گوش دادن به فایل‌های صوتی را تمام کردید.هارد یا فلش درایو را بردارید و تلویزیون را کنار بگذارید تا پورت‌ها و اتصالات خنک شوند.

نکات پایانی در مورد مشکلات پورت USB تلویزیون

علاوه برتنظیم زیرنویس روی تلویزیون،کنترل تلویزیون با موبایل، بررسی علت سوسوزدن نور تلویزیون،علت صدای گیرنده دیجیتال قطع شد. و در نهایت علت ایجاد خطوط افقی روی صفحه تلویزیون بود. همچنین برای جزئیات کوچک مانند نگهداری درگاه USB مهم است.در اینجا، به مواردی اشاره می‌کنیم که وقتی تلویزیون فلش را نمی‌شناسد. به ندرت اتفاق می‌افتد و ممکن است مفید باشد. ما همچنین در تعمیر تلویزیون سونی در خمینی شهر پیشنهاداتی برای استفاده از پورت های USB تلویزیون شما داریم.

گاهی اوقات، ظرفیت زیاد فلاش باعث می شود تلویزیون از فلاش پشتیبانی یا تشخیص ندهد.در برخی موارد دستکاری و تغییر ناخواسته تنظیمات تلویزیون باعث روشن نشدن فلاش تلویزیون می شود. که در این صورت تلویزیون را ریست کنید. در تلویزیون ال جی، قسمت General و گزینه های Reset to default را در تنظیمات انتخاب و تایید کنید. برای بازنشانی به تنظیمات کارخانه در تلویزیون سامسونگ، مراحل کمی پیچیده است. برای این کار لطفا به دفترچه راهنمای دستگاه در اصفهان تی وی سرویس مراجعه کنید.برخی از دستگاه ها به طور خودکار محتوای Flash را نمایش نمی دهند. بنابراین باید از قسمت input گزینه USB را انتخاب کنید.تعمیر تلویزیون 3-پورت html را نشان میدهد.

بسیاری از افرادی که با خرابی درگاه USB تلویزیون مواجه شده اند. دیسک U یا هارد دیسک را همیشه به تلویزیون متصل کرده اند. مخصوصاً از آنجایی که فضای کمی برای فلش یا پورت ها وجود دارد. چندان به چشم نمی آید و حتی ممکن است هفته ها بدون استفاده در آنجا بماند.دستگاه شارژ با پورت USB را برای مدت طولانی به تلویزیون وصل نکنید. از تجهیزات تلویزیون برای شارژ دستگاه های دیجیتال دیگر استفاده نکنید.در “خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان ” می توانید با بهترین متخصصان تعمیر تلویزیون در شهر خود در تماس باشید.

تعمیر تلویزیون 3-پورت html

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان-پورت html

تعمیر تلویزیون 3-پورت html

نتیجه گیری آخر در زمینه پورت های تلویزیون و نحوه تعمیر آن

امیدواریم با توضیحاتی که داده شد، بتوانید دلیل خواندن فلاش را در تلویزیون شناسایی و رفع کنید. اگر باز هم نمی توانید فلش مموری را به تلویزیون وصل کنید. و از پورت USB تلویزیون استفاده کنید. می توانید با ثبت سفارش تعمیر تلویزیون از طریق بازار آنلاین خدمات  esfahantvservice با ما در ارتباط باشید. در تعمیر تلویزیون سونی در خمینی شهر ضمن سؤال، بهترین تکنسین ها و کارشناسان را انتخاب کنید.

سوالات متداول در مورد انواع پورت های و خرابی آن

در تعمیر تلویزیون سونی در خمینی شهر چه خدماتی ارائه میسشود؟

تمامی خدمات تعمیر تلویزیون از جمله برطرف کردن مشکلات مربوط به پورت تلویزیون انجام میشود.

علت روشن نشدن تلویزیون چیست ؟

مشکلات ساختاری در فلش مموری یا هارد اکسترنال.فرمت نادرست فلش مموری، آسیب به رابط USB تلویزیون و غیره.

نحوه پشتیبانی گرفتن از فلش مموری به چه صورت است؟

اکثر درایوهای فلش به طور پیش فرض دارای فرمت NTFS هستند. برخی از تلویزیون‌های مدل پایین‌تر از این فرمت پشتیبانی نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: در مقالات قبلی ما در مورد نحوه تعمیرات تلویزیون سامسونگ و دیگر برندها بیشتر آشنا شوید.

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *