تعمیر تلویزیون LCD و LED تعمیر تلویزیون LCD و LED

تعمیر تلویزیون LCD و LED _ تعمیر تلویزیون LCD و LED _ تعمیر تلویزیون LCD _ اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان شما را درتعمیر تلویزیون LCD  یاری رساند. خراش یا ترک بر روی صفحه نمایش تلویزیون LCD، LED، یا پلاسما، اغلب می تواند به معنای تعمیر حرفه ای گران قیمت باشد.  یا حتی تعویض قطعات یا خرید یک تلویزیون جایگزین باشد. به خصوص اگر یک تلویزیون درجه یک باشند . اما بسته به میزان آسیب، چند ترفند DIY وجود دارد که می تواند وضعیت را نجات دهد. دانستن اینکه چگونه صفحه نمایش شکسته تلویزیون را تعمیر کنید می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند.

این ترفندهای تعمیر تلویزیون LCD  معمولاً برای شما هزینه زیادی ندارد. یا اصلاً هیچ چیز، و هر کسی می تواند آنها را انجام دهد، صرف نظر از اینکه چقدر مفید هستند یا ممکن نیست . حتی می توانند شما را از تعمیر تلویزیون LCD  با کیفیت بالا نجات دهند. هزینه ها یا حتی بهتر از آن، شما را از تعویض یک تلویزیون باکیفیت نجات می‌دهند . مثلاً اگر روی یکی از بهترین تلویزیون‌ها برای اتاق‌های روشن سرمایه‌گذاری کرده باشید نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان  می تواند به شما در این سرمایه گذاری کمک کند.

فهرست تصاویر موجود در مقاله

تعمیرات تخصصی تلویزیون 1 تلویزیون LCD

تعمیرات تخصصی تلویزیون 2  پیکسل های مزده

تعمیرات تخصصی تلویزیون 3 ترک های تار عنکبوتی

 تعمیر صفحه نمایش ترک خورده و خط و خش

قبل از انجام هر گونه تعمیرات خانگی، نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان دستورالعمل هایی نشان می دهد چه نوع آسیب صفحه نمایش می تواند واقعاً بدون متخصص (یا اصلاً) برطرف شود. ترک‌های تارعنکبوتی، ترک‌های کم عمق مویی هستند که تا پایان  صفحه نمی‌روند و اغلب قابل رفع هستند، معمولاً به این معنی است که به اجزای زیرین آسیبی وارد نشده است. خراش ها – به ویژه موارد جزئی – اغلب قادر به “پاک شدن” یا محو شدن هستند تا بر تجربه تماشای شما تأثیری نگذارند.

در مورد نحوه تعمیر تلویزیون LCD   بدون تصویر جز صدا ، باید تنظیمات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها به درستی تنظیم شده اند. در صورت نیاز، آنها را ریست کنید و ببینید آیا مشکل حل می شود یا خیر. اگر نه، ممکن است لازم باشد کابل های شل یا آسیب دیده را بررسی کنید. علاوه بر این، ممکن است بخواهید نحوه  صفحه سیاه را بررسی کنید . با این حال، اگر تصویری دارید که واضح نیست و مسدود به نظر می‌رسد، صفحه اصفهان تی وی سرویس را در مورد عیب‌یابی مشکلات پیکسل‌سازی تلویزیون بررسی کنید . ما همچنین می‌توانیم به شما در esfahantvservies کمک کنیم مشکلتان را عیب‌یابی کنید، اگر می‌پرسیدید چرا تلویزیون من همچنان خاموش می‌شود ؟

مانند هر نوع آسیب صفحه نمایش در تلویزیون های صفحه تخت، هر ترک تار عنکبوتی در خانه قابل تعمیر نیست و ترک های عمده، خطوط عمودی و خطوط افقی همیشه به معنای تعمیر تلویزیون LCD  حرفه ای هستند

تعمیرات پنل در منزل _ تعمیر تلویزیون LCD

تعمیرات پنل در منزل _ تعمیر تلویزیون LCD _ اصفهان تی وی سرویس

تعمیرات تخصصی تلویزیون 1 تلویزیون LCD

تعمیر تلویزیون LCD  و LED  با پیکسل های مرده و از کار افتاده

یک مشکل مکرر اما اغلب جزئی در مورد صفحه نمایش تلویزیون و مانیتور کامپیوتر، پیکسل ها یا پیکسل های “مرده” هستند که به نظر می رسد روی یک رنگ یا پیکسل های بیش از حد روشن گیر کرده اند. در حالی که گاهی اوقات این نشانه آسیب فیزیکی غیرقابل برگشت است، اما اغلب، چیزی است که می تواند به سرعت و به راحتی برطرف شود و شما را از هزینه های تعمیر تلویزیون LCD  نجات دهد. ابتدا، می خواهید مطمئن شوید که مشکل یک پیکسل مرده است، می توانید این کار را با دنبال کردن راهنمای  اصفهان تی وی سرویس در مورد نحوه رفع یک نقطه سیاه روی صفحه تلویزیون انجام دهید .

برای خرید تعویض صفحه نمایش، تعویض کل برد، تعمیر نور پس زمینه، و نه به ندرت، نیاز به تعویض کل واحد تلویزیون در صورتی که هزینه تعمیر تلویزیون LCD  بیشتر از هزینه اصلی باشد، باید به مرکز تعمیر مجاز مراجعه کنید. هزینه تلویزیون با این حال، یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که باید اندازه صفحه نمایش و وزن تلویزیون را در نظر بگیرید . علاوه بر این، اگر به انرژی هوشیار هستید، باید در مورد فناوری های مختلف صفحه نمایش و میزان مصرف انرژی و  تعمیر تلویزیون LCD   بیاموزید

مرحله1: یک مداد را در یک پارچه مرطوب بپیچید یک مداد یا سایر شی های باریک و کسل کننده را در یک پارچه مرطوب و نرم (غیر ساینده) بپیچید.

مرحله2:  پیکسل های مرده را به آرامی مالش دهید تا بیدار شوند هر پیکسل مرده را به آرامی مالش دهید تا آن پیکسل ها “بیدار شوند”. احتیاط کنید، زیرا که مالش بیش ازاندازه می تواند به پیکسل ها آسیب جدی تری برساند. اگر نتایجی را با این روش نمی‌بینید، می‌توانید از نرم‌افزار طراحی‌شده برای چرخش سریع رنگ‌ها برای بیدار کردن پیکسل‌ها استفاده کنید، که برخی از آنها به صورت رایگان در esfahantvservies دسترس هستند.

STATگارانتی تمدید شده به جای گارانتی محدود می تواند بین 10 تا 20 درصد قیمت تلویزیون شما هزینه داشته باشد، اما می تواند شما را از هزینه های تعویض و تعمیر در صورت آسیب جدی نجات دهد. گارانتی تمدید شده معمولاً با تلویزیون قابل خریداری است.

تعمیر پیکسل در کارخانه _ تعمیر تلویزیون LCD

تعمیر پیکسل در کارخانه _ تعمیر تلویزیون LCD _ اصفهان تی وی سرویس

تعمیرات تخصصی تلویزیون 2  پیکسل های مرده

ترمیم ترک های تار عنکبوتی و خراش های جزئی

ترک‌های تار عنکبوتی، ترک‌های ریز صفحه‌نمایش هستند که از یک نقطه مرکزی بیرون می‌آیند و الگویی شبیه به تار ایجاد می‌کنند. این ترک‌ها معمولاً از برخورد تصادفی با صفحه نمایش یا افتادن تلویزیون شما ایجاد می‌شوند. به دلیل ماهیت شکننده صفحه نمایش، هنگام ترک خوردن مانند شیشه خرد می شود.بسته به شدت ترک های تار عنکبوت، ممکن است بتوانید با استفاده از کیت مخصوص تعمیر صفحه نمایش، آنها را با کمک اصفهان تی وی سرویس تعمیر کنید.

با این حال، اگر ترک تار عنکبوتی در قسمت داخلی صفحه باشد، رفع آن مشکل خواهد بود و ممکن است نیاز به تعویض صفحه نمایش داشته باشید.با توجه به ماهیت گران قیمت صفحه نمایش تلویزیون، ممکن است به جای تعویض صفحه نمایش شکسته، تعویض به  جای تعمیر تلویزیون LCD  به طور کامل مقرون به صرفه تر باشد. اگر نه، موارد زیر را امتحان کنید:

مرحله 1 :از یک پاک کن مداد جدید استفاده کنید با استفاده از یک پاک کن مداد تمیز و خشک، خراش ها یا ترک های تار عنکبوت را به آرامی مالش دهید و مطمئن شوید که در حین جمع شدن، باقی مانده های پاک کن را پاک کنید.

 مرحله 2 : روی کل ترک مالیده تا محو شود اگر در عرض یک دقیقه نتایج را مشاهده کردید، مالش را روی کل ترک یا خراش ادامه دهید تا جایی که ممکن است محو یا پر شود.

خطوط افقی یا عمودی : اگر خطوط افقی یا عمودی را در صفحه نمایش خود مشاهده کردید، به این معنی است که کابل نواری که پنل LCD را به برد درایور متصل می کند شل شده است.این می تواند منجر به یک تجربه مشاهده ناخوشایند شود زیرا خطوط صفحه را به دو قسمت تقسیم می کنند که یکی از آنها سیاه می شود در حالی که دیگری تصویر را نمایش می دهد.

ترک های تار عنکبوتی _ تعمیر تلویزیون LCD

ترک های تار عنکبوتی _ تعمیر تلویزیون LCD _ اصفهان تی وی سرویس

تعمیرات تخصصی تلویزیون 3 ترک های تار عنکبوتی

سوالات متداول در ارتباط با تعمیر تلویزیون LCD  

اگر صفحه نمایش تلویزیون شما ترک خورده باشد چه کاری می توانید انجام دهید؟

اگر این یک ترک مو یا تار عنکبوتی است که تا آخر صفحه نمایش نمی رود، ممکن است بتوانید خودتان آن را با استفاده از چند روش DIY یا با خرید یک کیت آنلاین تعمیر کنید. اگر آسیب قابل توجه باشد، احتمالاً باید صفحه نمایش را به طور کامل تعویض کنید.برای پاسخ به سوالات بیشتر به صفحه esfahantvservies  بروید.

آیا صفحه تلویزیون های پلاسما قابل تعمیر هستند؟

گاهی اوقات بله – بستگی به میزان آسیب دارد. اگر آسیب صفحه نمایش جزئی باشد، مانند ترک مو یا خراش، روش‌های DIY ممکن است کارساز باشند، اما ترک‌های بزرگ اغلب می‌توانند به اجزای پلاسما زیر آن آسیب برسانند و هزینه تعمیرتلویزیون LCD  را گاهی از هزینه اصلی خود تلویزیون بیشتر می‌کنند. اگر آسیب بزرگ به نظر می رسد، مشاوره با تعمیرگاهی که تعمیر تلویزیون LCD  پلاسما را انجام می دهد، ایده خوبی است. تکنسین های تعمیر تلویزیون LCD  اغلب می توانند تعویض پنل، تعویض مادربرد، تعمیر منبع تغذیه، تعمیر اینورتر و موارد دیگر را از طریق تلفن تشخیص دهند.

برخی از تعمیرات تلویزیون LCD متداول که نیاز به متخصص دارد چیست؟

مشکلات رایجی که معمولاً در خانه قابل حل نیستند عبارتند از: تعمیر اینورتر، تعویض سیم برق، بسیاری از تعمیرات تلویزیون LED، تعویض پنل، صفحه خالی، تعویض برد منبع تغذیه، تعویض برد کنترل و فرسودگی لامپ. آزمایش عیب‌یابی اغلب می‌تواند مشکلات دیگری را در مجموعه شما نشان دهد که به مشکل اصلی مربوط می‌شود.

محتوا 3 روش برای تنظیم مانیتور و تعمیر تلویزیون LCD و LED
تاریخ 2/3/1402
المان ها تعمیر صفحه نمایش – پیکسل های مرده – ترک های تار عنکبوتی
نویسنده  محدثه محسنی

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *