تنظیم تلویزیون - تعمیر تلو.یزیون در نجف آباد

تنظیم تلویزیون - تعمیر تلو.یزیون در نجف آباد - اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد در این مقاله تنظیم زیرنویس را برای شما توضیح می دهد. زیرنویس در تلویزیون یکی از ویژگی های منحصر به فردی است. که به کاربران اجازه می دهد فیلم ها را به زبان اصلی خود تماشا کنند. به لطف این ویژگی، افراد ناشنوا نیز می توانند از تماشای فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرند. برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید آن را در دستگاه خود فعال کنید. در ادامه با esfahantvservice همراه باشید تا نحوه روشن کردن زیرنویس برندهای مختلف تلویزیون را به شما معرفی کنیم. تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد از دیگر خدمات ما است.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید فیلم یا سریال خارجی را از تلویزیون تماشا کنید. اما هنگام تماشای تلویزیون، فایل زیرنویس آن باز نشود. همه ما می دانیم که تماشای فیلم ها و سریال های خارجی در تلویزیون بزرگ لذت بیشتری دارد. در این مقاله اطلاعاتی را برای حل مشکل در اختیار شما قرار می دهیم. لطفا با اصفهان تی وی سرویس همراه باشید.

فهرست تصاویر

زیرنویس تلویزیون 1-فیلم خارجی

زیرنویس تلویزیون 2-فیلم فارسی

زیرنویس تلویزیون 3-نرم افزار زیرنویس

آموزش زیرنویس کردن فیلم در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد

برای فعال کردن عملکرد زیرنویس در تلویزیون سامسونگ مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. گزینه MENU را روی کنترل تلویزیون فشار دهید.
  2. سپس بر روی گزینه Set کلیک کرده و دکمه ENTER را فشار دهید.
  3. در مرحله بعد Caption را انتخاب کرده و دوباره دکمه enter را فشار دهید.

اکنون، با استفاده از کلیدهای جهت نما، گزینه تنظیمات زیرنویس را روی On قرار دهید. اگر زبان دستگاه شما روی فارسی تنظیم شده باشد. این گزینه به عنوان تنظیمات زیرنویس ظاهر می شود.مقاله های بیشتر در تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد را در سایت ما مشاهده کنید.

زیرنویس را در تلویزیون سونی فعال کنید.

اگر تلویزیون شما برند سونی است، برای فعال کردن زیرنویس مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. تنظیمات دستگاه را وارد کنید.
  2. سپس بر روی گزینه Number Settings کلیک کنید.
  3. در مرحله بعد گزینه Subtitles را انتخاب کنید تا بتوانید به تنظیمات زیرنویس دسترسی داشته باشید.
  4. زیرنویس را در تلویزیون های ال جی روشن کنید

برای فعال کردن زیرنویس در تلویزیون ال جی خود نیازی به اعمال تنظیمات خاصی ندارید. البته قبل از تماشای فیلم حتماً نام یکسانی را برای فیلم و زیرنویس انتخاب کنید .و سپس هر دو فایل را در یک پوشه کپی کنید. راه حل دیگر این است که با استفاده از برنامه ای که برای این منظور طراحی شده است. زیرنویس را به ویدیو متصل کنید.

گاهی اوقات زیرنویس در تلویزیون های ال جی فعال می شود. اما نمایش متن برعکس است. در این حالت باید از طریق قسمت تنظیمات گزینه های پخش ویدیو را تنظیم کنید. سپس روی گزینه Code Page کلیک کرده و آن را به عربی تغییر دهید.

آموزش تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد چگونه فونت زیرنویس را تغییر دهم؟

ممکن است از فونت زیرنویس تلویزیون ناراضی باشید. و بخواهید آن را به یک فونت خوانا تغییر دهید. برای تغییر فونت دستگاه خود مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دکمه هوم روی کنترل خود را فشار دهید و به قسمت تنظیمات بروید.
  • گزینه های دسترسی را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد گزینه Subtitles را روی On قرار دهید تا به تنظیماتی مانند فونت دسترسی داشته باشید.انواع تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد توسط بهترین متخصصان انجام می شود.

چگونه زیرنویس فیلم های خارجی را در تلویزیون فعال کنیم

فرمت زیرنویس فیلم ها و سریال های درام خارجی متفاوت است. اما اکثر آنها با فرمت srt و sub/idx هستند. برخی از تلویزیون ها مانند سامسونگ، ال جی، سونی و … زیرنویس فیلم را نمایش نمی دهند. زیرنویس ها معمولاً در یک فایل جداگانه هستند و با فیلم جفت نمی شوند. به همین دلیل است که تماشای تلویزیون می تواند مشکل ساز باشد. چرا زیرنویس فارسی در تلویزیون پخش نمی شود.زیرنویس تلویزیون 1-فیلم خارجی را نشان می دهد.

برای حل این مشکل کافیست زیرنویس فارسی با فرمت srt را در کنار فیلم مورد نظر قرار دهید. و فیلم را با زیرنویس فارسی در تلویزیون تماشا کنید تا لذت ببرید. نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد آماده خدمت رسانی در esfahantvservice است. توجه: فایل زیرنویس برای نمایش در تلویزیون باید همان نام ویدیو باشد.

زیرنویس تلویزیون 1-فیلم خارجی

تماشای تلویزیون - تعمیر تلویزیون در نجف آباد

تماشای تلویزیون – تعمیر تلویزیون در نجف آباد – اصفهان تی وی سرویس

نحوه اضافه کردن زیرنویس به فایل های تصویری تلویزیون

برای افزودن زیرنویس به فایل های AVI، MKV، MP4، کلیپ های یوتیوب می توانیم ازبرنامه Freemake Video Converter استفاده کنیم. Freemake Video Converter برنامه ای برای تبدیل فرمت ویدئو و فرمت صوتی به یکدیگر است. برنامه بسیار سریع اجرا می شود و کیفیت خوبی دارد. با این نرم افزار می توانید فرمت های ویدئویی را پخش کنید. بر روی آیفون، آی پاد تاچ، آیفون 4، آیپد، آیپاد 5G، Psp، پخش کننده های رسانه دیجیتال.

چگونه زیرنویس فارسی را به صورت دائمی روی فیلم نصب کنیم؟

مراحل زیر را دنبال کنید تا زیرنویس ها را روی ویدیوی خود بچسبانید:زیرنویس تلویزیون 2-فیلم فارسی را نشان می دهد.

  • ابتدا Freemake را نصب کنید.
  • برنامه را اجرا کنید.
  • روی دکمه افزودن ویدیو کلیک کنید
  • یک فایل ویدئویی AVI را انتخاب کنید. سایر فرمت‌های ویدیویی که می‌توانید انتخاب کنید عبارتند از: MP4، MKV، و کلیپ‌های YouTube.
  • یک فایل زیرنویس را انتخاب کنید.
  • اگر نام فایل زیرنویس با فایل ویدیویی متفاوت است، دکمه افزودن زیرنویس را انتخاب کنید.

توجه: فقط می‌توانید فایل‌های زیرنویس را به فایل AVI اضافه کنید. یا می‌توانید فرمت ویدیویی دیگری انتخاب کنید یا مستقیماً آن را روی DVD رایت کنید. نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد دارای تمام خدمات تعمیر در اصفهان تی وی سرویس است.

زیرنویس تلویزیون 2-فیلم فارسی

فیلم خارجی - تعمیر تلویزیون در نجف آباد

فیلم خارجی – تعمیر تلویزیون در نجف آباد – اصفهان تی وی سرویس

نرم افزار چسباندن زیرنویس در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد

یکی از راه های نمایش زیرنویس برای فیلم های مورد علاقه خود استفاده از برنامه ای است .که در زیرنویس فیلم ها تخصص دارد. برای این کار از نرم افزار ویژه ای برای فیلم های با فرمت های AVI، MP4 و MKV استفاده می شود. یکی از معروف ترین نرم افزارها در این میان MKV Merge است .که رابط کاربری ساده ای داردوبه شما امکان می دهد به راحتی زیرنویس فیلم ها رابا فرمت AVI بچسبانید. توجه داشته باشید که MKV Merge فقط از فرمت AVI پشتیبانی می کند.بنابراین باید فرمت ویدیوی مورد نظر را به AVI تغییر دهید.

تبدیل فیلم زیرنویس به فایل های ISO وتعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

برای تبدیل یک فیلم با زیرنویس به فایل ISO، باید روی دکمه DVD در پایین صفحه کلیک کنید.گزینه ها عبارتند از: با یا بدون منو، نوع فایل هایی که روی دیسک رایت می شوند.فایل ها را در یک پوشه ذخیره کنید و غیره. باید این ها را مشخص کنید.زیرنویس تلویزیون 3-نرم افزار زیرنویس را نشان می دهد. سپس روی دکمه آبی کلیک کنید و منتظر بمانید. برای رایت فایل ها، یک DVD را در دستگاه قرار دهید.

زیرنویس تلویزیون 3-نرم افزار زیرنویس

تعمیر تلویزیون - تعمیرات تلویزیون در نجف آباد

تعمیر تلویزیون – تعمیر تلویزیون در نجف آباد – اصفهان تی وی سرویس

عدم نمایش زیرنویس فارسی در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد

  • اگر زیرنویس فارسی در تلویزیون شما نمایش داده نمی‌شود، لطفاً برای رفع مشکل این کار را انجام دهید:
  • ابتدا فایل زیرنویس SRT را از اینترنت دانلود کنید و سپس آن را با Notepad باز کنید.
  • پس از اجرای فایل زیرنویس، هیچ تغییری در آن ایجاد نکنید، فقط آن را ذخیره کنید. برای این کار به منوی File رفته و روی گزینه Save As کلیک کنید.
  • در پنجره باز شده گزینه Unicode را انتخاب کرده و فایل را در همان محل فیلم ذخیره کنید.
  • در مرحله بعد می توانید با کلیک راست بر روی فایل زیرنویس فیلم و انتخاب Rename .از منوی ظاهر شده فرمت آن را از txt به srt تغییر دهید.نمایش زیرنویس با تغییر تنظیمات اگر مراحل بالا را دنبال کرده‌اید. و زیرنویس‌های تلویزیون هنوز نشان داده نمی‌شوند احتمالاً تنظیمات دستگاه مانع از کار کردن آن شده است. برخی از تلویزیون ها از فرمت MKV پشتیبانی نمی کنند. بنابراین، بهتر است فرمت ویدیوی مورد نظر را به Avi تغییر دهید.

چگونه فایل ویدئویی را برای نمایش زیرنویس در تلویزیون به AVI تبدیل کنیم؟

راه دیگر برای نمایش زیرنویس در تلویزیون استفاده از برنامه ای است.برای اضافه کردن زیرنویس به فیلم و خروجی آن با فرمت AVI است. مراحل اجرا به شرح زیر است:

  • روی دکمه to AVI کلیک کنید.
  • گزینه Same as Source (در اینجا مشخص می کند که فرمت فایل خروجی و ورودی یکسان است.)
  • سرعت کدگذاری یکباره را انتخاب کنید و کیفیت خروجی را افزایش یا کاهش دهید.
  • Convert را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا فرآیند تکمیل شود.

پس ازانجام این مراحل می توانیدبا استفاده ازنرم افزارهای رایت مانند Nero فایل های AVI را با زیرنویس رایت کنید .تا مشکل نمایش زیرنویس فارسی در تلویزیون حل شود. تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد از جمله خدمات ما در esfahantvservice است.

رفع مشکل نمایش ندادن زیرنویس در تلویزیون در منزل

شما می توانید خودتان به راحتی مشکل نمایش ندادن زیرنویس در تلویزیون را حل کنید. این کار نیاز به تخصص خاصی ندارد. اما در صورتی که به مشکل برخورد کردید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما آماده ی تعمیر تلویزیون ال جی در منزل در نجف آباد هستند. همچنین در صورت نیاز امکان تعمیر تلویزیون ال جی در محل در نجف آباد وجود دارد. کافی است از طریق راه های ارتباطی در صفحه ی تماس با ما، با ما در ارتباط باشید. ما مرحله به مرحله شما را در حل این مشکل همراهی می کنیم.

تنظیم زیرنویس موضوعی است که می تواند لذت بردن از تماشای فیلم های خارجی را برای ما ساده تر کند. اما گاهی ممکن است این موضوع برای ما ایجاد چالش کند. گاهی تنظیم زیرنویس در تلویزیون نیاز به یک راهنمایی ساده دارد. ما حتی به صورت تلفنی نیز شما را در این رابطه همراهی می کنیم. اگر مشکل شما حل نشد می توانید از کارشناسان ما در خواست تعمیر تلویزیون ال جی در محل در نجف آباد را داشته باشید. البته نمایندگی های ما در شهرهای دیگر نیز در این رابطه و به طور کلی برای تعمیر تلویزیون همراه شما هستند.

نتیجه گیری آخر در زمینه نحوه زیر نویس کردن فیلم در تلویزیون

در این مقاله از اصفهان تی وی سرویس سعی کردیم. شما را با انواع روش های زیر نویس کردن فیلم در تلویزیون های سامسونگ ال جی و سونی آشنا کنیم.همچنین نرم افزارهای مورد نیاز که دربعضی از تلویزیون ها نیست را به شما معرفی کردیم. نمایندگی تعمیرات تلوزیون ال جی در نجف آباد سعی دارد تا شما را با انواع امکانات موجود در یک تلویزیون آشنا کند.تا در هنگام هرگونه خرابی تلویزیون اول به علم خود بسنده کنید.

سوالات شما در زمینه زیرنویس وتعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

چگونه زیر نویس فیلم های خارجی را در تلویزیون فعال کنیم؟

فرمت زیرنویس فیلم ها و سریال های درام خارجی متفاوت است. اما اکثر آنها با فرمت srt و sub/idx هستند. برخی از تلویزیون ها مانند سامسونگ، ال جی، سونی و … زیرنویس فیلم را نمایش نمی دهند.

چگونه زیرنویس فارسی را به صورت دائمی روی فیلم نصب کنیم؟

  • ابتدا Freemake را نصب کنید
  • برنامه را اجرا کنید.
  • روی دکمه افزودن ویدیو کلیک کنید
  • یک فایل ویدئویی AVI را انتخاب کنید. سایر فرمت‌های ویدیویی که می‌توانید انتخاب کنید عبارتند از: MP4، MKV، و کلیپ‌های YouTube.

تبدیل فیلم های زیر نویس با فایل IOS به چه صورت است؟

برای تبدیل یک فیلم با زیرنویس به فایل ISO، باید روی دکمه DVD در پایین صفحه کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: در مقاله قبلی ما میتوانید در مورد فرمت های صوتی و تصویری تلویزیون اطلاعات مفیدی کسب کنید.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد
دپارتمان اوج شید
نام نویسنده نسیم بهاران
تعداد کلمات 1835
زمان مطالعه 18 دقیقه

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *