تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان + 7 روش تشخیص اصل یا تقلبی بودن چیست؟

تقلبی-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

تقلبی-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان | سوالی که این روزها در ذهن مشتریان تلویزیون وجود دارد. این است که چگونه تلویزیون اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم! که بیشترین نگرانی را برای خریداران این محصول که هر خانواده ای به آن نیاز دارد. ایجاد می کند و مشتریان را وادار می کند .تا اطلاعاتی در مورد تلویزیون کسب کنند .تا بتوانند تلویزیون اصلی را از تقلبی تشخیص دهند.

به طور کلی می توان گفت که هر کالایی که دقیقاً با مدل اصلی معرفی شده .توسط سازنده آن محصول مطابقت نداشته باشد تقلبی تلقی می شود. مثلاً اگر تلویزیون 39 اینچی ال جی در بازار وجود داشته باشد.این محصول قطعاً می باشد. تقلبی و تقلبی است و به هیچ وجه اصل نیست. حتی اگر از طریق نمایندگی های مجاز فروخته شود.پس به این نتیجه می رسیم که تلویزیون هایی که خریداری کرده اید باید دقیقاً مشابه تلویزیون های اصلی باشند. تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان از دیگر خدمات قابل دسترس در سایت اصفهان تی وی سرویس است.

فهرست مطالب

نکات مهم برای تشخیص تلویزیون اصلی از تقلبی

چگونه تلویزیون را با وب سایت سازنده محصول مقایسه کنیم

آشنایی با روش تشخیص تلویزیون اصل و غیر اصل

تاثیر بسته بندی محصول در تشخیص اصل و تقلبی بودن محصول

معرفی شماره سریال توسط نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

یافتن شماره سریال توسط متخصصان ما به کمک شناخت نمونه محصول

پیدا کردن طرح تلویزیون توسط  پشتیبانان تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

پیدا کردن رابط کاربری در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

آخرین سخن های ما در مورد اصل یا غیر اصل بودن تلویزیون

سولات متداول شما از متخصصان تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

فهرست تصاویر

تعمیر تلویزیون 1-تشخیص اصل و تقلبی

تعمیر تلویزیون 2-تشخیص اصل و تقلب در مرورگر

تعمیر تلویزیون 3-تاثیر بسته بندی

نکات مهم برای تشخیص تلویزیون اصلی از تقلبی

ظاهر تلویزیون |مهم ترین نکته ای که برای تشخیص تلویزیون اصلی از تقلبی باید در نظر گرفته شود. رعایت ظاهر تلویزیون و مقایسه آن با نمونه اصلی قرار داده شده .در وب سایت های تولیدکنندگان بزرگ است .مثلاً اگر تلویزیونی که انتخاب می کنید .کاملاً مطابق با اگر نمونه نشان داده شده .در سایت اصلی یکسان است،اما فقط قاب اطراف تلویزیون نازک تر یا ضخیم تر است، این تلویزیون 100٪ اشتباه است.مرکز خدماتی ما ضمن ارائه  تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان به شما در تشخیص اصل یا تقلبی بودن تلویزیون کمک می نماید.

تاسیسات تلویزیون|ویژگی‌های تلویزیون راه دیگری برای تشخیص تلویزیون اصلی از تقلبی است. به عنوان مثال، تلویزیون هوشمند ال‌جی باید دارای Wi-Fi و بلوتوث باشد .و می‌توانید با آن در وب بگردید. بنابراین اگر تلویزیون انتخابی شما این کار را نکند. این اقلام را داشته باشید. در حالی که همین مدل در سایت ال جی همه این ویژگی ها را دارد. و هوشمند است و فروشنده بر تفاوت این مدل با مدل موجود در سایت ال جی اصرار دارد .به این دلیل که جدیدتر یا قدیمی تر است .یا هر بهانه دیگر، بدون شک تکرار می کنم، بدون شک دروغ است.

اندازه تلویزیون|سایز تلویزیون یکی از راه‌های تشخیص تلویزیون اصلی از تقلبی است. همانطور که در پاراگراف بالا اشاره کردیم. اگر تلویزیون شما اینچ متفاوت از آن چیزی است .که در وب‌سایت اصلی محصول نشان داده شده است100% تقلبی است.

مدل تلویزیون|اگر مدل تلویزیون تبلیغ شده توسط فروشنده در سایت اصلی سازنده تلویزیون موجود نباشد. این تلویزیون قطعا تقلبی است.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان
دپارتمان اوج شید
نام نویسنده نسیم بهاران
تعداد کلمات 1589
زمان مطالعه 15 دقیقه

 

چگونه تلویزیون را با وب سایت سازنده محصول مقایسه کنیم

به طور کلی تلویزیون هایی که این روزها در بین مردم شهرت دارند. سه برند ال جی، سونی و سامسونگ هستند که جزو پرفروش ترین و بهترین تلویزیون های بازار هستند. البته تلویزیون های فیلیپس، توشیبا و پاناسونیک نیز نمونه هایی از آن هستند. آنها اصلی ترین های موجود در بازار را دارند و واقعاً تلویزیون های باکیفیتی هستند. برای تشخیص تلویزیون اصلی از تقلبی برندهای معرفی شده باید مقالات زیر را مطالعه کنید.تعمیر تلویزیون 1-تشخیص اصل و تقلبی را نشان می دهد.

  • شناسایی اصالت تلویزیون سامسونگ
  • تلویزیون ال جی اصل را از تقلبی تشخیص دهید

توجه: برای راحتی کار می توانید به سایت اصفهان تی وی سرویس مراجعه کرده. و مدل خود را در کادر جستجوی بالای وبسایت esfahantvservice  وارد کنید. سپس بر روی لینک سایت مرجع در قسمت توضیحات کوتاه کلیک کنید. همچنین می توانید مدل تلویزیون را در گوگل جستجو کنید. و سایت های مرجع را در نتایج گوگل جستجو کنید و سپس مقایسه کنید.

تعمیر تلویزیون 1-تشخیص اصل و تقلبی

آشنایی با روش تشخیص تلویزیون اصل و غیر اصل

در اینجا 7 راه برای تشخیص اصل بودن تلویزیون سامسونگ آورده شده است؟ ما به شما ارائه خواهیم کرد تا در انتخاب خود مشکلی نداشته باشید.اولین راه برای تشخیص تلویزیون اصلی از تقلبی یا تشخیص اصل بودن تلویزیون سامسونگ جستجو است. اولین کاری که باید هنگام دریافت محصول خود یا خرید حضوری تلویزیون انجام دهید.جستجوی مدل تلویزیون در مرورگر است.متخصصان  تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان پیشرو در اصفهان است.تعمیر تلویزیون 2-تشخیص اصل و تقلب در مرورگر را نشان می دهد.

این به تضمین سازنده اصلی محصول کمک می کند ودرصورتی که مدل مورد نظر شما در جستجوی گوگل یافت نشد. باعث شک در اصل بودن محصول می شود. البته این پارامتر نمی تواند دلیلی بر تقلبی بودن کالا به طور کامل باشد.اما با توجه به پارامترهای دیگری که در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان زیر به آنها اشاره خواهیم کرد .روش اصل یا غیر اصل بودن کالا مشخص می شود.

تعمیر تلویزیون 2-تشخیص اصل و تقلب در مرورگر

تاثیر بسته بندی محصول در تشخیص اصل و تقلبی بودن محصول

فقط از بسته بندی محصول خود غافل نشوید. اولین چیزی که میتوان به آن توجه کرد مدل تلویزیون است مدل تلویزیون های سامسونگ مانند کدی است .که به شما این امکان را می دهد که به راحتی اطلاعات شاخص تلویزیون را دریافت کنید. برای شناسایی مدل تلویزیون خود با استفاده از کدخوانی است.تعمیر تلویزیون 3-تاثیر بسته بندی را نشان می دهد.

معرفی شماره سریال توسط نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

شماره سریال یکی از نکات بسیار مهمی است .که روی بسته بندی محصول و خود محصول به چشم می خورد .که می تواند دست افراد سودجو را برای شما بچرخاند. اگر به جعبه تلویزیون نگاه کنید میتوانید شماره سریال آن را ببینید. برای تشخیص اصل بودن تلویزیون، باید شماره سریال روی بسته بندی را با شماره سریال پشت تلویزیون مقایسه کنید. در صورت عدم تطابق ذکر کنید که تلویزیون تقلبی است.

تعمیر تلویزیون 3-تاثیر بسته بندی

یافتن شماره سریال توسط متخصصان ما به کمک شناخت نمونه محصول

اما در این قسمت علاوه بر مقایسه مدل تلویزیون خود با وب سایت اصلی سامسونگ.نحوه دریافت مدل و شماره سریال آن را از طریق تنظیمات تلویزیون و اطلاعات دقیق آن را به شماخواهیم گفت.برای پیدا کردن شماره سریال تلویزوین میتوانیدازقسمت منو ،قسمت پشتیبانی  گزینه Contact Samsung یا About this TV را انتخاب کنید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید. تمام اطلاعات تلویزیون درج شده است که به شما امکان می دهد .بارکد، شماره سریال، کد محصول و سایر اطلاعات تلویزیون سامسونگ .را با آنچه روی بسته بندی محصول نوشته شده است مقایسه کنید.

پیدا کردن طرح تلویزیون توسط  پشتیبانان تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

برای کنترل دقیق سفارش تلویزیون و جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو برای ارسال مدل های مشابه. کپی شده یا تقلبی، تلویزیون خود را با مدل اصلی سفارش داده شده مقایسه کنید. تنها کافی است مدل تلویزیون خود را در مرورگر جستجو کنید. و آن را با تصویر های موجود در وب سایت اصفهان تی وی سرویس مقایسه کنید. توجه، در صورت مغایرت کالا با سایت اصلی سامسونگ، از تحویل آن خودداری نمایید.

پیدا کردن رابط کاربری در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

یکی از راه‌های تشخیص تلویزیون اصلی سامسونگ از تقلبی، نوع رابط کاربری است. با وجود رابط کاربری تلویزیون میتوان تقلبی بودن تلویزیون را تشخیص داد. برای آشنایی با سبک محتوا و چیدمان تلویزیون های سامسونگ می توانید. به تصویر زیر نگاه کنید یا در اینترنت جستجو کنید و گول کلاهبرداران را نخورید.

آخرین سخن های ما در مورد اصل یا غیر اصل بودن تلویزیون

امیدوارم در این مقاله توانسته باشیم به شما عموم متقاضیان خرید تلویزیون سامسونگ در زمینه تشخیص اصالت تلویزیون های سامسونگ کمک کرده باشیم. در صورت مفید بودن این مقاله می توانید آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید تا با این نکات و اجزای ذکر شده تلویزیون های اصلی سامسونگ را از تقلبی تشخیص دهند.

شایان ذکر است اگر به دنبال خرید تلویزیون سامسونگ و یا سایر لوازم خانگی هستید، می توانید خرید آسان و مطمئن از اصالت کالای خود را در سایت اینترنتی esfahantvservice که یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی به حساب می آید، تجربه کنید.

به طور کلی می توان گفت مهم ترین و مطمئن ترین راه تشخیص تلویزیون تقلبی مقایسه آن با سایت مرجع است و 5 دقیقه از وقت شما را می گیرد. لطفا نظرات خود را برای بهبود محتوای این مقاله از نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان و همچنین تبادل نظر با سایر مشتریان ذخیره کنید.

تلویزیون سامسونگ یکی از لوازم خانگی، صوتی و تصویری است که کیفیت بسیار بالایی دارد و افراد زیادی در کشور به دنبال مدل های سامسونگ هستند، اما به دلیل سودجویی مردم، خرید برایشان سخت شده است. برای این منظور در این مقاله  از esfahantvservice در مورد روش های تشخیص اصالت تلویزیون سامسونگ صحبت می کنیم .و به شما می گوییم که چگونه و با چه ترفندهایی فریب دزدان کلاه را نخورید.پشتیبانی 24 ساعته  تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان .

سولات متداول شما از متخصصان تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

چکونه تلویزوین اصل را از غیر اصل تشخیص دهیم؟

مهم ترین نکته ای که برای تشخیص تلویزیون اصلی از تقلبی باید در نظر گرفته شود. رعایت ظاهر تلویزیون و مقایسه آن با نمونه اصلی قرار داده شده .

راه های تشخصیص تلویزیون اصل از تقلبی چیست؟

اولین کاری که باید هنگام دریافت محصول خود یا خرید حضوری تلویزیون انجام دهید.جستجوی مدل تلویزیون در مرورگر است.

شماره سریال تلویزوین را از کجا ببینم؟

برای پیدا کردن شماره سریال تلویزوین میتوانیدازقسمت منو ،قسمت پشتیبانی  گزینه Contact Samsung یا About this TV را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: برای آشنایی با تلویزیون های اندروید دار مقاله قبلی ما را بخوانبد.

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *