تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان + 3نکته تمیزکردن تلویزیون به چه صورت است؟

تمیز کردن تلویزیون-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

تمیز کردن تلویزیون-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان | تنها یک قانون برای تمیز کردن تلویزیون وجود دارد و آن عدم استفاده از مایعات شیمیایی و عدم پاشیدن مایعات به صفحه و سایر قسمت های تلویزیون است. مهم نیست که چه نوع تلویزیونی دارید، روش های تمیز کردن توصیه شده یکسان است.همه چیزهایی که برای تمیز کردن صفحه تلویزیون خود نیاز دارید. حوله های میکروفایبر خشک و بدون پرز هستند. این دستمال‌ها معمولاً برای تمیز کردن و پاک کردن لکه‌های عینک، تلفن همراه و چاه دوربین استفاده می‌شوند. شما میتوانید به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر واقع در میدان لاله  مراجعه کنید.

حوله میکروفایبر شما ترجیحاً باید بزرگ باشد تا از اثر انگشت روی تلویزیون جلوگیری شود. و در اسرع وقت تلویزیون را تمیز کنید. در مرحله بعد، بهترین راه برای تمیز کردن تلویزیون صفحه تخت را به همراه چند نکته مفید در مورد نحوه تمیز کردن تمام لوازم جانبی همراه تلویزیون به شما نشان خواهیم داد. (اگر به هر دلیلی در حین تمیز کردن متوجه شدید مایعی وارد تلویزیون شد، بلافاصله تلویزیون را از برق بکشید و خشک کنید. بهتر است تلویزیون را برای یک روز کامل خاموش بگذارید).میتوانید به صورت آنلاین به سایت اصفهان تی وی سرویس مراجعه کنید.

فهرست مطالب

تمیز کردن تلویزیون های پلاسما، ال ای دی، ال سی دی و OLED

نحوه تمیز کردن بلندگوهای تلویزیون در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

راه حل هایی برای پاک کردن کنترل از راه دور تلویزیون

چند نکته برای تمیزکردن تلویزیون در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

روش های تمیزکردن صفحه تلویزیون در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

نتیجه گیری آخردر مورد بهترین راه برای تمیز کردن صفحه تلویزیون

سولات متداول در مورد تمز کردن تلویزیون نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

فهرست تصاویر

تعمیر تلویزیون 1-تمیزکردن کنترل

تعمیر تلویزیون 2-تمیز کردن تلویزیون

تعمیر تلویزیون 3-استفاده از شیشه پاکن

تمیز کردن تلویزیون های پلاسما، ال ای دی، ال سی دی و OLED

صفحه نمایش های LCD نازک تر و پلاسما نمی توانند رطوبت بیش از حد را تحمل کنند. بنابراین چه تلویزیون سامسونگ، سونی یا ال‌جی داشته باشید یا صفحه تلویزیون شما صفحه‌نمایش تخت 4K باشد. اگر می خواهید تلویزیون های پلاسما، ال ای دی، ال سی دی و OLED خود را بدون آسیب رساندن به آن تمیز کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک پارچه میکروفیبر یا رسوب‌دهنده الکترواستاتیک یا دستمال مرطوب از قبل مرطوب شده است.

تلویزیون را با یک پارچه میکروفیبر نرم و خشک یا گردگیر الکترواستاتیک گردگیری کنید. لکه های سرسخت را با دستمال های مخصوص وسایل الکترونیکی تمیز کنید. با استفاده از یک پارچه میکروفیبر یا پارچه، دکمه ها و پشت تلویزیون را جارو کنید تا گرد و غبار را از دریچه ها جمع کنید.

نکاتی برای تمیز کردن تلویزیون پلاسما: با این حال، صفحه نمایش های پلاسما از شیشه ساخته شده اند. اما آنها یک پوشش مقاوم در برابر تشعشع دارند و محصولات تمیز کننده سنتی می توانند به آنها آسیب برسانند. بنابراین بهتر است از همان روشی که برای تمیز کردن تلویزیون های LED، LCD و OLED استفاده می کنید استفاده کنید. همچنین برای این تلویزیون ها موجود است. نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر از دیگر نمایندگی های ما برای ارائه خدمات تعمیر در esfahantvservice  است.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان
دپارتمان اوج شید
نام نویسنده نسیم بهاران
تعداد کلمات 1754
زمان مطالعه 17 دقیقه

 

نحوه تمیز کردن بلندگوهای تلویزیون در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

اگر صدای بلندگو قطع شود. شاید وقت آن رسیده باشد که آنها را تمیز کنیم. این نکات را دنبال کنید تا صدایی شفاف و روان از بلندگوهای خود دریافت کنید. در این حالت می توانید از غلتک پرزدار و جاروبرقی برای تمیز کردن تلویزیون استفاده کنید. اگر پوشش پارچه ای روی اسپیکر قابل جدا شدن باشد. (دفترچه راهنما را بررسی کنید)، آنها را بردارید .و کناره ها را جاروبرقی بکشید تا از گرد و غبار، پرز و موهایی که اغلب آنجا می چسبند خلاص شوید. اگر پوشش را نمی توان برداشت، از جلو جاروبرقی بکشید یا از یک غلتک پرز استفاده کنید.

راه حل هایی برای پاک کردن کنترل از راه دور تلویزیون

همه اعضای خانواده می توانند از کنترل تلویزیون استفاده کنند.درست مانند تلفن خانواده که آن را کثیف می کند. راه حل رایج برای تمیز کردن آن استفاده از جاروبرقی است. که از طریق آن می توانید گرد وغباررا به راحتی و به صورت خشک از گوشه های دستگاه پاک کنید. راه دیگر این است که انگشت خود را روی یک لایه حوله کاغذی مرطوب قرار دهید. و آن را به آرامی بین کنترل ها بلغزانید. شما میتوانید به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر در اصفهان یا شعب دیگر ما مراجعه کنید.تعمیر تلویزیون 1-تمیزکردن کنترل را نشان می دهد.

کنترل از راه دور بخشی از تمیز کردن تلویزیون شما است. برای تمیز کردن ریموت، اولین کاری که باید انجام دهید این است که باتری ها را خارج کنید. کنترل از راه دور را به آرامی روی میز یا سطح صاف ضربه بزنید. زباله های گیر کرده در شکاف را بردارید.یک دستمال مرطوب ضد عفونی کننده از قبل مرطوب شده تهیه کنید.

خوب فشار دهید تا آب میوه گرفته شود. از آن برای تمیز کردن کناره های کنترل از راه دور استفاده کنید. به دکمه ها و فضاهای تنگ اطراف آنها توجه ویژه ای داشته باشید. قبل از تعویض باتری ها اجازه دهید هوای راه دور خشک شود. همچنین می توانید از دستمال مرطوب الکلی برای تمیز کردن فاصله بین دکمه ها استفاده کنید. نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر پاسخوگی شما در تمام زمینه های تعمیر تلویزیون در سایت esfahantvservice است.

تمیز کردن کنترل تلویزیون-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

تمیز کردن کنترل تلویزیون-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس-esfahantvservice

تعمیر تلویزیون 1-تمیزکردن کنترل

چند نکته برای تمیزکردن تلویزیون در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

هرگز مایعات (آب ساده یا مواد پاک کننده مانند پاک کننده شیشه) را مستقیماً روی صفحه تلویزیون اسپری نکنید.حتی در تلویزیون های قدیمی. اسپری بیش از حد می تواند به داخل کابین و داخل تلویزیون نفوذ کند. و به اجزای آن آسیب برساند.

از برس نرم و مکش کم جاروبرقی استفاده کنید .تا گرد و غبار را از هر دریچه، پورت و اتصال کابل پاک کنید.تلویزیون خود را هر هفته تمیز کنید تا گرد و غبار و اثر انگشت روی آن ننشیند. یک پارچه میکروفایبر را نزدیک تلویزیون نگه دارید. تا کار را برای خودتان راحت تر کنید.از محصولاتی که حاوی آمونیاک، الکل یا استون هستند استفاده نکنید. ممکن است به صفحه تلویزیون آسیب برسانند.تعمیر تلویزیون 2-تمیز کردن تلویزیون را نشان می دهد.

تلویزیون های امروزی (LCD، LED، OLED، PLASMA) علاوه بر کیفیت و لبه بالایی که دارند. حساسیت های ظریفی دارندکه مصرف کنندگان را وادار به تماشای آن ها می کند تا عمر دستگاه حفظ شود. یکی از این حساسیت ها تمیز کردن تلویزیون است .و آسیب جزئی و استرس اضافی می تواند. منجر به آسیب پیکسل ها و در برخی موارد آسیب کامل به صفحه نمایش شود.

در این مقاله از نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان روش صحیح تمیز کردن .صفحه تلویزیون را به شما نشان خواهیم داد.در صورتی که صفحه تلویزیون شما به هر دلیلی آسیب دید لطفا با شماره های موجود در سایت اصفهان تی وی سرویس  تماس بگیرید.

تمیز کردن تلویزیون-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

تمیز کردن تلویزیون-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس-esfahantvservice

تعمیر تلویزیون 2-تمیز کردن تلویزیون

روش های تمیزکردن صفحه تلویزیون در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در خمینی شهر

یک راه حل جالب برای تمیز کردن تلویزیون ها استفاده از محلول سرکه و آب .(یک فنجان سرکه به یک فنجان آب) برای تمیز کردن صفحه های بسیار کثیف است. با این حال، از این روش به عنوان آخرین راه حل استفاده کنید.تعمیر تلویزیون 3-استفاده از شیشه پاکن را نشان می دهد.

استفاده نادرست از شیشه پاک کن

تصور غلط اکثر مردم این است که می توانند به جای پاک کننده صفحه از شیشه پاک کن استفاده کنند .و به دلیل در دسترس بودن این مواد، اغلب از آن استفاده می کنند. در واقع این مواد حاوی آمونیاک، الکل، استون یا اتیل کلرید هستند.

استفاده از شیشه پاکن-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

استفاده از شیشه پاکن-تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 3-استفاده از شیشه پاکن

که می تواند به لایه ضد لک روی صفحه آسیب برساند. استفاده مداوم از این مواد می تواند کیفیت تصویر صفحه نمایش را کاهش دهد. و عمر تلویزیون شما را کوتاه کند. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان از دیگر شعب ما در اصفهان است.

استفاده نادرست از الکل و استون

استفاده از محلولی که حاوی الکل و استون است. راه خوبی برای تمیز کردن صفحه نمایش شما نیست. زیرا الکل در نهایت باعث کدر شدن و کدر شدن صفحه نمایش می شود .که می تواند به بدنه صفحه تلویزیون آسیب برساند.

نتیجه گیری آخردر مورد بهترین راه برای تمیز کردن صفحه تلویزیون

ابتدا باید هر چیزی را که صفحه نمایش را مخدوش می کند حذف کنیم. برای این کار از یک پارچه میکروفیبر (برای تمیز کردن صفحه نمایش) استفاده می کنیم. توصیه می‌کنیم راهنمای تلویزیون خود را بخوانید. تا روش صحیح تمیز کردن تلویزیون خود را بدانید.زیرا شرکت‌ اصفهان تی وی سرویس برندهای خاصی را برای تمیز کردن صفحه نمایش خود توصیه می‌کنند.

در بیشتر موارد می توانید از پاک کننده صفحه LCD استفاده کنید. ابتدا مقدار کمی مایع پاک کننده صفحه را روی یک پارچه میکروفیبر اسپری کنید. و آن را به آرامی با حرکات دایره ای روی صفحه بکشید. تا کل صفحه تمیز و خشک شود. حتی اگر لکه روی صفحه پاک نشد، فشار زیادی به صفحه نمایش وارد نکنید. فقط چند اسپری کوچک دیگر می تواند لکه موجود را از بین ببرد.

به یاد داشته باشید، هرگز مایع تمیز کننده را مستقیماً روی صفحه نمایش اسپری نکنید. زیرا ممکن است به پوشش نازک بازتابنده صفحه آسیب برساند. همچنین، نباید از دستمال کاغذی و پارچه های خشک خشن استفاده کنید. زیرا می توانند صفحه نمایش را تغییر شکل دهند.سایت esfahantvservice پیشرو در تعمیر تمامی تلویزیون است.

سولات متداول در مورد تمز کردن تلویزیون نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در اصفهان

نحوه تمیز کردن بلندگو تلویزیون به چه صورت است؟

اگر صدای بلندگو قطع شود. شاید وقت آن رسیده باشد که آنها را تمیز کنیم. این نکات را دنبال کنید تا صدایی شفاف و روان از بلندگوهای خود دریافت کنید.

چگونه صفحه تلویزیون را تمیز کنیم؟

یک راه حل جالب برای تمیز کردن تلویزیون ها استفاده از محلول سرکه و آب .(یک فنجان سرکه به یک فنجان آب) برای تمیز کردن صفحه های بسیار کثیف است. با این حال، از این روش به عنوان آخرین راه حل استفاده کنید.

نحوه تمیز کردن کنترل تلویزون به چه صورت است؟

راه حل رایج برای تمیز کردن آن استفاده از جاروبرقی است. که از طریق آن می توانید گرد وغباررا به راحتی و به صورت خشک از گوشه های دستگاه پاک کنید.

بیشتر بخوانید : در مقاله قبلی ما در ارتباط با تغییر رمز تلویزیون نکات بسیار مفیدی را خواهید آموخت.

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *