تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر + 1 آشنایی باتلویزیون های اندرویدی ! | 09131150180

نصب اپلیکیشن-تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر

اپلیکیشن-تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر-اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر|تلویزیون های اندرویدی یکی از جذاب ترین فناوری های موجود در دنیای امروز برای کاربران هستند. این دستگاه های هوشمند درست مانند یک گوشی هوشمند اندرویدی به کاربران این امکان را می دهند .که برنامه های مختلفی را روی تلویزیون نصب کنند. و از یک ابزار هوشمند نهایت استفاده را ببرند. چه یادگیری نحوه ضبط ویدیو در تلویزیون هوشمند. یا سایر ویژگی ها و نصب برنامه های مستقل در Android TV. تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر بهترین نمایندگی تعمیرات در اصفهان است.

معمولا یک سری برنامه و نرم افزار در تلویزیون های هوشمند موجود است.که از طریق گوگل پلی قابل دانلود و استفاده است. اما گاهی اوقات کاربران تمایل به نصب و اجرای برنامه هایی دارند .که در حالت عادی از طریق گوگل پلی در دسترس نیستند .و به همین دلیل مجبور به دانلود و نصب جداگانه می شوند. به این ترتیب نصب نرم افزار مستقل را روی تلویزیون اندروید مورد نظر جستجو می کنند. اصفهان تی وی سرویس پیشرو در تعمیرات تلویزیون است.اما چگونه می توان یک برنامه مجزا را روی Android TV نصب کرد؟

فهرست مطالب

تفاوت در نحوه نصب برنامه های مستقل در Android TV

معرفی روش بارگذاری جانبی در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر

برنامه های مستقل را روی Android TV با تلفن Android نصب کنید

تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر رابرای اجرای فایل APK به مابسپارید

دانلود برنامه ها از طریق فضای ذخیره سازی ابری

نحوه بارگذاری جانبی از طریق فضای ذخیره سازی ابری

نحوه اجرای برنامه های نصب شده در Android TV

نتیجه گیری آخر راه های نصب نرم افزار مستقل در Android TV

سوالات شمادر زمینه نصب نرم افزاردر نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر

فهرست تصاویر

تعمیر تلویزیون 1-بارگذاری اپلیکیشن

تعمیر تلویزیون 2-اندورید تی وی

تعمیر تلویزیون 3-فایل APK

تفاوت در نحوه نصب برنامه های مستقل در Android TV

برنامه های معمولی موجود در Google Play بسیار محدود هستند .و برای استفاده از آنها به راحتی می توان آنها را دانلود و نصب کرد. اما برای دانلود برنامه های مستقلی که به طور معمول از طریق گوگل پلی در دسترس نیستند. این کار را به صورت دستی انجام شود. و دریافت آن کمی پیچیده تر خواهد بود. به عنوان مثال، مهمترین نرم افزاری که در گوگل پلی موجود نیست. برنامه گوگل کروم است که کاربران اندروید تی وی برای وبگردی آسانتر و پیشرفته تر به آن نیاز دارند.

این برنامه به طور کلی در Google Play در دسترس نیست. بنابراین کاربران اندروید تی وی برای نصب و دسترسی به آن باید. از روش های دستی برای دانلود و نصب اپلیکیشن مجزا در اندروید تی وی استفاده کنند. یکی از مفیدترین روش های موجود برای این منظور روش بارگذاری جانبی است. در ادامه esfahantvservice با این روش بیشتر آشنا خواهیم شد.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر
دپارتمان اوج شید
نام نویسنده نسیم بهاران
تعداد کلمات
زمان مطالعه

 

معرفی روش بارگذاری جانبی در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر

یکی از روش‌های مفیدی که دنیای فناوری برای نصب اپلیکیشن‌های مستقل روی Android TV در اختیار کاربران قرار می‌دهد. روش بارگذاری جانبی است.تعمیر تلویزیون 1-بارگذاری اپلیکیشن را نشان می دهد. به این ترتیب می توانید هر برنامه ای را که در گوگل پلی موجود نیست دانلود و نصب کنید.

این روش مشابه روش sideloading نصب نرم افزار در گوشی های اندرویدی است. در واقع در این روش نصب یک اپلیکیشن مجزا .در تلویزیون اندروید به جای فایل های معمولی از فایل های APK استفاده می شود. تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر دارای بهترین متخصصین تعمیر در اصفهان است.

با این کار به جای دانلود مستقیم برنامه ها، فایل APK آنها را اجرا می کنید. این نیز به دلیل ساختار سیستم عامل Android TV است .که امکان نصب و اجرای فایل ها با فرمت APK را فراهم می کند. برای استفاده از این روش دو روش معرفی شده است. از یک طرف برای دانلود برنامه مستقل از تلفن همراه و در روش دوم از فضای ذخیره سازی ابری برای نصب نرم افزار مستقل روی اندروید تی وی استفاده می شود.

نصب اپلیکیشن-تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر

نصب اپلیکیشن-تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 1-بارگذاری اپلیکیشن

برنامه های مستقل را روی Android TV با تلفن Android نصب کنید

در روش اول ساید لود کردن اپلیکیشن در اندروید تی وی می توانید از گوشی های اندرویدی استفاده کنید. این مسیر روند نصب یک برنامه جداگانه در Android TV را آسان می کند. ابتدا باید برنامه مورد نظر را به صورت فایل APK از اینترنت دانلود کرده. و در گوشی خود ذخیره کنید. تعمیر تلویزیون 2-اندورید تی وی را نشان می دهد.وب سایت APKMirror یک منبع عالی برای یافتن .فایل های APK برای همه برنامه ها است. در مرحله بعد باید برنامه Send Files To TV را هم روی تلفن همراه وهم روی تلویزیون موردنظر نصب کنید. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر شما را در سایت اصفهان تی وی سرویس راهنمایی میکند.

این برنامه در فروشگاه بازی موجود است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی فایل APK را از گوشی به تلویزیون منتقل کنید. برنامه را روی تلویزیون باز کنید و گزینه دریافت را انتخاب کنید. برای ارسال برنامه را در گوشی خود باز کنید. گزینه با انتخاب نام تلویزیون، برنامه را از گوشی به تلویزیون ارسال کنید. تاکنون مراحل ارسال فایل برای نصب اپلیکیشن های مستقل در Android TV را تکمیل کرده اید.

نصب اپلیکیشن-تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر

نصب اپلیکیشن-تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 2-اندورید تی وی

تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر رابرای اجرای فایل APK به مابسپارید

پس از انتقال فایل APK از گوشی به تلویزیون، مرحله بعدی نصب اپلیکیشن های مستقل است.در اندروید تی وی، اجرای فایل مورد نظر است. در اکثر مواقع فرآیند اجرای فایل بسیار ساده است .و می توانید از طریق اعلان ظاهر شده برنامه را روی اندروید تی وی اجرا و نصب کنید. این اپلیکیشن در فروشگاه گوگل نیز موجود است و قابل دانلود و نصب است.تعمیر تلویزیون 3-فایل APK را نشان می دهد.

با اجرای برنامه File Commander در حافظه داخلی برنامه فایل APK را انتخاب کرده و باز کنید. با انتخاب فایل پیامی روی تلویزیون ظاهر می شود که موضوع آن اپلیکیشن Staging می باشد. در این مرحله باید اجازه دهید. فایل به صورت دستی اجرا شود. این برای فایل هایی که منبع آنها ناشناخته است مهم است. با این کار می توان برنامه را به راحتی اجرا و نصب کرد.

بیشتر بدانید: با خواندن مقالات اصفهان تی وی سرویس تلفن را به کنترل تلویزیون تبدیل کنید.

نصب اپلیکیشن-تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر

نصب اپلیکیشن-تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 3-فایل APK

دانلود برنامه ها از طریق فضای ذخیره سازی ابری

روش دیگری که می توان برای دانلود برنامه های مستقل در Android TV استفاده کرد. دانلود و نصب برنامه های مستقل در Android TV از طریق فضای ذخیره سازی ابری است. در این روش می توان ازمنابعی مانند گوگل درایویا دراپ باکس برای نصب فایل APK برنامه مورد نظر استفاده کرد. در این روش فایل ها در فضایی غیر فیزیکی ذخیره می شوند. و از طریق اتصال به اینترنت به راحتی قابل دسترسی خواهند بود. در ادامه مقاله esfahantvservice  نحوه استفاده از این روش را توضیح می دهیم. یکی از خدمات نمایندگی های  تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر است.

نحوه بارگذاری جانبی از طریق فضای ذخیره سازی ابری

ابتدا باید برنامه مورد نظر را با فرمت APK دانلود و ذخیره کنید. مجددا می توانید فایل های مورد نظر را از سایت APKMirror دانلود کنید. این بار به جای ذخیره فایل ها در گوشی خود، آنها را در حساب گوگل خود مانند گوگل درایو ذخیره کنید. سپس برای نصب یک اپلیکیشن مجزا در اندروید تی وی همچنان به برنامه File Commander نیاز دارید. که از فروشگاه گوگل قابل دانلود و نصب است. اکنون می توانید در تلویزیون وارد حساب Google Drive یا Dropbox خود شوید.

با ورود به این فضای ذخیره سازی ابری که فایل APK برنامه مورد نظر در آن ذخیره می شود. می توان فایل را باز و نصب و روی تلویزیون اجرا کرد. باز هم با فعال سازی امکان نصب برنامه هایی با منبع نامشخص در تنظیمات اندروید تی وی. به راحتی می توان برنامه مستقل مورد نظر را روی تلویزیون نصب کرد. این روش همچنین به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی برنامه های مستقل را روی Android TV نصب کنند. تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر پیشرو در تعمیرات .

نحوه اجرای برنامه های نصب شده در Android TV

پس از توضیح مراحل نصب اپلیکیشن های مستقل در اندروید تی وی، این سوال پیش می آید .که چگونه می توان این برنامه ها را در تلویزیون پیدا کرد و اجرا کرد. زیرا در اندروید تی وی بر خلاف گوشی های اندروید معمولا برنامه ها در لانچر دیده می شوند. برای اجرای این برنامه ها باید وارد قسمت تنظیمات اندروید تی وی شوید. و در قسمت برنامه ها اپلیکیشن مورد نظر را پیدا کرده و اجرا کنید. البته می‌توانید از لانچر Sideload برای ساده‌سازی اجرای برنامه‌های دانلود شده .در Android TV نیز استفاده کنید. آشنایی با خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر در سایت esfahantvservice.

این نرم افزار در فروشگاه گوگل نیز موجود است و قابل دانلود و نصب می باشد. در نهایت اگر مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی در رابطه با این دستگاه ها دارید. به خصوص مشکلاتی که مانع از فرآیند نصب و اجرای برنامه های مختلف بر روی دستگاه می شود. می توانید با مرکز تخصصی مانند مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. تا مشکلات را برطرف کرده و راهنمایی دریافت کنید. در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر کارشناسان مجرب طیف وسیعی .از خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در خمینی شهر را ارائه می دهند.

نتیجه گیری آخر راه های نصب نرم افزار مستقل در Android TV

روش های مستقل بارگذاری جانبی نرم افزار بسیار راحت و کاربردی هستند. اما راه های دیگری برای نصب برنامه های مستقل در Android TV وجود دارد. به عنوان مثال می توانید فایل APK برنامه مورد نظر را روی فلش یا هارد دیسک قرار دهید. و با اتصال آن به تلویزیون، برنامه را از طریق برنامه File Commander انتقال داده .و بر روی اندروید تی وی نصب کنید.

برنامه ADB همچنین می تواند برای نصب برنامه های جداگانه در Android TV استفاده شود. این برنامه باید بر روی یک سیستم کامپیوتری مانند لپ تاپ نصب و اجرا شود. البته استفاده از این روش برای نصب نرم افزارهای مستقل روی اندروید تی وی دارای پیچیدگی های بیشتری است .که در این مقاله نمی توان به طور کامل توضیح داد. در هرصورت، روش های بارگذاری جانبی برنامه ها را می توان راحت ترین روش های موجود در نظر گرفت.

سوالات شمادر زمینه نصب نرم افزاردر نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر

روش بارگذاری اپلکیشن در تلویزیون به چه صورت است؟

در واقع در این روش نصب یک اپلیکیشن مجزا .در تلویزیون اندروید به جای فایل های معمولی از فایل های APK استفاده می شود

بارگذاری از طریق فضای ابری به چه صورت است؟

در این روش می توان ازمنابعی مانند گوگل درایویا دراپ باکس برای نصب فایل APK برنامه مورد نظر استفاده کرد.

نحوه اجرای برنامه های نصب شده در تلویزیون به چه صورت است؟

برای اجرای این برنامه ها باید وارد قسمت تنظیمات اندروید تی وی شوید. و در قسمت برنامه ها اپلیکیشن مورد نظر را پیدا کرده و اجرا کنید.

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *