رفع باگ حرفه ای TV هوشمند - رفع مشکلات تلویزیون ها

رفع باگ حرفه ای TV هوشمند - رفع مشکلات تلویزیون ها - اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر در خدمت شماست تا خدمات گوناگونی را ارائه می دهد. تکنولوژی در تمام جوانب زندگی ما در حال پیشرفت است. که باعث بوجود آمدن نسل جدیدی از تلویزیون ها با سیستم عامل اندروید شد. این تلویزیون ها مزایای زیادی نسبت به تلویزیون های نسل قبل دارد. اما هوشمند شدن تلویزیون ها باعث شد مثل هر gadget smart نیازمند به روز رسانی برنامه های خود باشد.
اولین دلیل برای آپدیت و رفع اشکالات تلویزیون سخت افزاری ونرم افزاری است. سیستم عامل هر تلویزیون در رابطه با سخت افزار نصب شده روی آن است. این ارتباط به صورت فرستادن دستورات سخت افزاری ازسمت نرم افزار یا سیستم عامل صورت می‌گیرد. نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر می تواند گزینه مناسبی برای رفع اشکالات تلویزیون های شما باشد.
فهرست تصاویر موجود در مقاله
خدمات تلویزیون 1 تعمیر آسان
خدمات تلویزیون 2 در محل
خدمات تلویزیون 3 تعمییر کار مجرب

چگونگی بروزرسانی امنیت وبهبود عملکرد ویژگی های تلویزیون ها

تلویزیون ها برای کارکرد بهتر و به‌روزرسانی ویژگی‌های جدید به مرور زمان نیاز به اپدیت دارند. بعضی از دلایل اصلی برای رفع اشکالات تلویزیون شامل موارد زیر می‌شود:
-1 به‌روزرسانی امنیت: با رفع اشکالات تلویزیون شما می‌توانید از مشکلات امنیتی جدید که توسط هکرها استفاده می‌شوند در محافظت خودتان اطمینان حاصل کنید. پس از به‌روزرسانی سیستم عامل، باید تنظیمات امنیتی تلویزیون را بررسی کنید. مطمئن شوید که برای استفاده از اینترنت رمز عبور قوی برای شبکه خود تنظیم کرده‌اید.
همچنین، در گوشه گوشه زندگی ما تکنولوژی در حال پیشرفت است. این پیشرفت باعث بوجود آمدن نسل جدیدی از تلویزیون ها با سیستم عامل اندروید و… شد، ازآنتی‌ویروس و فایروال مطمئن شوید که در تلویزیون شما نصب شده است. نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر با ارائه بهترین خدمات در خدمت شماست.

-2بهبود عملکرد: با اپدیت و رفع اشکالات تلویزیون، می‌توانید نرم‌افزار تلویزیون را بهبود داده و عملکرد بهینه‌تری را تجربه کنید. پشتیبانی نرم افزار یا سیستم عامل تلویزیون از نرم افزارها و اپلیکیشن‌های مختلف است. به عنوان مثال سیستم عامل Andriod در هر آپدیت خود امکانات و قابلیت‌هایی اضافه می‌کند . بدون آپدیت و رفع اشکالات تلویزیون کاربر قادر به استفاده از این امکانات نمی باشد.با استفاده از این قابلیت‌ ها اپلیکیشن‌های اندرویدی نیز به ارتقای خود می‌پردازند.
حالا برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها باید ابتدا سیستم عامل تلویزیون خود را به روزرسانی کنیم. چون که به روز کردن سیستم عامل تلویزیون، از اصلی ترین شرط های استفاده از امکانات , نرم افزارها و اپلیکیشن‌های جدید است.
esfahantvservice انتخابی برای بهبود عملکرد و رفع اشکالات تلویزیون های شماست.

خدمات شبانه روزی تلویزیون – رفع مشکلات تلویزیون ها

خدمات شبانه روزی تلویزیون – رفع اشکالات تلویزیون- اصفهان تی وی سرویس

خدمات تلویزیون 1 تعمیر آسان

به روز رسانی و رفع اشکالات تلویزیون ها و انواع باگ ها

3- اصلاح باگ‌ها: با اپدیت تلویزیون، می‌توانید مشکلاتی که در نسخه‌های قبلی تلویزیون وجود داشته را برطرف کنید. مانند مشکل در نمایش زیرنویس در هنگام تماشای فیلم است. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام پخش فیلم زیرنویس دار، نوشته‌ها به صورت علامت و یا شکلک نمایان ‌شوند. آپدیت رفع اشکالات تلویزیون اضافه کردن فونت‌های مختلف برای زیرنویس را در اختیار کاربران قرار می دهد.
باگ ها و رفع اشکالات تلویزیون ها ممکن است بر اساس علت و خطاهای مختلفی که با آنها روبرو می شویم، دسته بندی شوند. esfahantvservice راهنمایی در راستای برطرف کردن باگ ها می باشد .به صورت کلی میتوان انواع زیر را برای باگ ها و رفع اشکالات تلویزیونی ذکر کرد:
باگ های عملکردی: مانند بافت تصویر، دیر رسیدن به تصویر و صدا، از دست رفتن سیگنال، وضوح استاتیک و ناپایداری اندازه.
باگ های کانال: مانند از دست رفتن نرم افزار، از دست رفتن تصاویر، از دست رفتن یک شبکه کانال، ناپایداری کانال
باگ های سیستم: مانند از دست رفتن صوت و تصویر، درگیر شدن تصویر، از دست رفتن خطوط کامل، تصویر قطع شده، کنتراست، رنگ و هماهنگی تصویر.

تعمیرات تخصصی پنل- رفع مشکلات تلویریون

تعمیرات تخصصی پنل- رفع مشکلات تلویریون – اصفهان تی وی سرویس

خدمات تلویزیون 2 در محل
باگ های اتصال: مانند بافت تصاویر، فاصله های اتصال، کابل های حرکتی افزایش صدا، بافت تصویر و تداخل کابل.
باگ های ظاهری: مانند تصاویرسازی خوب، رعد و برق در خارج دستگاه، بازتاب نور خیلی بالا، عدم اندازه گیری درست، داغ شدن دستگاه الکتریکی و شل تصویر .
باگ های هارد: مانند از دست رفتن دیسک سخت، از دست رفتن رام، هنگ کردن برنامه و نیاز به بازنویسی سیستم عامل و نیز دلایلی نظیر دیگر.
در کل، باگ های تلویزیونی بسیار متنوع هستند و می توانند به دلایل مختلفی باعث مشکلات خطرناک در تجربه تماشا و خدمات تلویزیونی شوند.

نکات و ویژگی های مهم برای آپدیت کردن تلویزیون

مشهودترین ویژگی تلویزیون‌های هوشمند نسبت به تلویزیون های معمولی استفاده از یک سیستم عامل مخصوص درون تلویزیون است. به همین دلیل سیستم عامل ها دارای روش های متفاوتی برای بروزرسانی و رفع اشکالات تلویزیون هستند. تلویزیون‌های هوشمند نسل جدید با توجه به نوع برند سازنده می‌توانند دارای سیستم عامل های مختلف می باشد.
از جمله تایزن Tizen ، وب او اس Web OS، اندروید تی وی Andriod TV، روکو Roku و نت کاست Net Cast و… میباشند. برای مثال سیستم عامل تلویزیون های سامسونگ تایزن، ال جی وب او اس و سیستم عامل تلویزیون های سونی اندروید تی وی می باشد. اصفهان تی وی سرویس ییشنهادی مناسب برای آگاهی کامل تر در جهت رفع اشکالات تلویزیون ها می باشد
1-ایمن‌سازی: پیش از اقدام به اپدیت، از بستن قابیلت اتصال به اینترنت تلویزیون خود اطمینان حاصل کنید.
2- بررسی اطلاعات: مقادیری که در تلویزیون درباره کارت یا فریمور های پشتیبانی شده ذخیره شده است را بررسی کنید، در صورتی که نیاز به بروزرسانی داشتید، دستگاه را آپدیت کنید.
3- بررسی منابع: مطمئن شوید منبع دانلود فایل برای آپدیت از یک منبع پایدار، اطمینان‌بخش، معتبر است. تا بهتر رفع اشکالات تلویزیون صورت گیرد.
4- دانلود فایل: فایل آپدیت را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید.
5- کپی فایل: بعد از دانلود فایل، آن را به یک دستگاه USB منتقل کنید.

6- اپدیت: دستگاه USB را به تلویزیون وصل کنید و عملیات آپدیت را آغاز کنید.
7- شماره های تماس: از شماره‌های تماس برای پشتیبانی تعرفه تلویزیون خود بهره‌مند شوید. در صورت نیاز، با فروشنده یا تولید کننده دستگاه تماس بگیرید. برای اطلاع از هزینه تعمیرات رفع اشکالات تلویزیون ها می توانید به اصفهان تی وی سرویس مراجعه کنید.
8- یادآوری: برای جلوگیری از دیر رسیدن به خطا های ممکن، پس از هر بار استفاده، چک کنید. تلویزیون شما در وضعیت به روز شده قرار دارد اگر برای به روز رسانی تلویزیون از اینترنت استفاده میکنید. باید دارای سرعت مناسب باشد تا هنگام دریافت ارتباط قطع و وصل نشود.

روش های به روزرسانی با استفاده ازاینترنت و USB

آپدیت از طریق اینترنت
روش ساده‌تر و سریع تر و کم هزینه برای بروز رسانی و رفع اشکالات تلویزیون هوشمند، اتصال آن به اینترنت است. سپس از قابلیت‌های به‌روزرسانی خودکار و اتوماتیک مدل‌های مختلف تلویزیون استفاده کنید. ابتدا، اینترنت تلویزیون را متصل کنید و سپس با دستورات ساده، نسخه جدید سیستم عامل تلویزیون را دانلود کنید.
سپس به بخش بروزرسانی یا Update در تلویزیون بروید. این بخش در منوی اصلی یا Home در دسترس است. اگر گزینه‌ی Update را پیدا نکردید، در بخش پشتیبانی یا Support به دنبال گزینه‌ی Software Update یا System Update بگردید. سپس از طریق اینترنت وانتخاب گزینه آپدیت ، تلویزیون در جستجوی آپدیت مورد نظر شما قرار می‌گیرد. اگر پیغامی نشان داده نشد، به این معنی است که تلویزیون شما بروز است. اصفهان تی وی سرویس برای رفع اشکالات تلویزیون در خدمت شما عزیزان است.

عیب یابی و رفع باگ - رفع مشکلات تلویزیون ها

عیب یابی و رفع باگ – رفع مشکلات تلویزیون ها- اصفهان تی وی سرویس

خدمات تلویزیون 3 تعمییر کار مجرب
آپدیت از طریق یو اس بی USB
برای آپدیت تلویزیون از طریق یو اس بی USB باید مدل تلویزیون خود را آگاه باشید. نام مدل تلویزیون روی کارتن و همچنین توسط برچسب در قسمت پشت دستگاه قرارداده شده است. با جست‌وجوی مدل تلویزیون خود در اینترنت یا جستجو در سایت سازنده تلویزیون پیدا کنید. می‌توانید به آخرین بروزرسانی‌های نرم‌افزاری آن دسترسی داشته باشید. سعی کنید همیشه از آخرین نسخه نرم‌افزار استفاده کنید تا از قابلیت‌های جدید و بهبودهای امنیتی ، بهره‌مند شوید.
بعد از دانلود فایل آپدیت، آن را به یک USB انتقال دهید.مطمئن شوید به جز فایل آپدیت، هیچ فایل یا پوشه دیگری در فلش وجود ندارد. فلش را به تلویزیون متصل کرده .در این مرحله، گزینه آپدیت از طریق USB را انتخاب کنید. پس از آن تلویزیون شروع به آپدیت خود و بروزرسانی ورفع اشکالات تلویزیون خواهد کرد. پس از پایان عملیات آپدیت، تلویزیون به طور اتوماتیک ریستارت خواهد شد.
سوالات متداول در خصوص رفع اشکالات تلویزیون و خرابی های جزئی
1.چگونه می توان یک سیستم صوتی را به تلویزیون خود وصل کنیم ؟
اتصال یک کابل HDML ARCاز طریق درگاه HDML
در صورتی که تلویزیون شما دارای پورت HDML نباشد از یک کابل نوری استفاده کنید
اگر تلویزیون شما دارای خروجی صدای آنالوگ باشد از کابل صوتی آنالوگ استفاده کنید
2.چگونه یک سیستم صوتی با بلوتوث به تلویزیون خود متصل کنیم ؟
ابتدا از سازگاری بلوتوث تلویزیون را بررسی کنید سپس جفت شدن بلوتوث را فعال کنید. روش های دقیق در دفترچه راهنما توضیح داده شده .روش های جفت سازی ممکمن است متفاوت باشد .
3.چرا تلویزیون صدا و تصویر ندارد ؟
برای اطمینان به بررسی صحت power board, back light, LED back مورد بررسی قرار می دهیم.
برای اطلاع بیشتر به esfahantvservice مراجعه کنید.

ویژگی های ما خدمات با کیفیت – ضمانت نامه
تاریخ  24 اردیبهشت 1402
موضوع نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر
نویسنده محدثه محسنی

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در شاهین شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *