شناسایی نشدن فلش در تلویزیون-تعمیر تخصصی تلویزیون

شناسایی نشدن فلش در تلویزیون-تعمیر تخصصی تلویزیون-اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر با دراختیار داشتن تکنسین های ماهر قادر است که هرگونه تعمیر تخصصی تلویزیون را با تعرفه مناسب ارایه دهد.
در دنیای امروز فلش مموری ها از پرکاربردترین ابزارها برای ذخیره سازی و تبادل اطلاعات است. تلویزیون های هوشمند هم از فلش ها پشتیبانی می کنند. کاربران به راحتی می توانند فلش را به تلویزیون خود متصل کنند و اطلاعاتی مانند موزیک، فیلم و عکس هایشان را در تلویزیون ببینند. حال گاهی اوقات ممکن است هنگامی که فلش خود را به تلویزیون متصل می کنید دستگاه شما نتواند آن را شناسایی کند و در نتیجه قادر نیستید اطلاعات آن را ببینید. در این صورت مشکل ممکن است مربوط به تلویزیون شما باشد و یا فلش دچار اشکال باشد. تشخیص این مورد به عهده ی متخصص با تجربه می باشد.
نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر  با ارایه انواع خدمات تعمیر تخصصی تلویزیون می تواند مشکلات مربوط به خوانده نشدن فلش در تلویزیون شما را نیز حل کند.

عدم شناسایی فلش 1دلایل شناسایی نشدن فلش

عدم شناسایی فلش 2حل مشکل شناسایی نشدن فلش

عدم شناسایی فلش 3تعمیر تخصصی پورت فلش

با دلایل شناسایی نشدن فلش در تلویزیون آشنا شوید:

خرابی و وجود مشکل در پورت USB: در صورتی که پورت تلویزیون شکسته یا آسیب دیده باشد قادر به شناسایی فلش نیست حتما از این نظر پورت را بازدید نمایید. ممکن است پورت سوخته باشد و همچنین در برخی موارد وجود گرد و خاک در این پورت موجب می شود که فلش شناسایی نشود.
برای تعمیر تخصصی تلویزیون خود می توانید به سایت اصفهان تی وی سرویس مراجعه کنید و از متخصصین با تجربه کمک بگیرید.

دلایل شناسایی نشدن فلش در تلویزیون-تعمیر تخصصی تلویزیون

دلایل شناسایی نشدن فلش در تلویزیون-تعمیر تخصصی تلویزیون-اصفهان تی وی سرویس

عدم شناسایی فلش 1دلایل شناسایی نشدن فلش

بعضی از تلویزیون ها بیش از یک پورت دارند و باید دقت کنید که فلش را داخل پورت مخصوص که اسم  USBدر کنار آن نوشته شده است قرار بدهید. همچنین تنها وجود پورت ملاکی بر شناسایی فلش توسط تلویزیون نمی باشد و دستگاه باید توانایی پخش فایل های مدیا را از این طریق دارا باشد. در غیر این صورت تلویزیون قادر به شناسایی آن نیست. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر  ارایه دهنده انواع خدمات تعمیر تخصصی تلویزیون می باشد.

آپدیت نبودن سیستم عامل تلویزیون هوشمند: ممکن است سیستم عامل تلویزیون قدیمی باشد دراین صورت باید آن را آپدیت کرد.برای تعمیر تخصصی تلویزیون خود می توانید به سایت esfahantvservice  مراجعه فرمایید و فرم درخواست تعمیرات را تکمیل کنید تا در اسرع وقت با شما در جهت تعمیر تخصصی تلویزیون تان تماس برقرار شود.

اتصال نادرست فلش به دستگاه: در صورتی که فلش به درستی و از جهت مناسب آن به محل متصل نشده باشد موجب آسیب دیدن پورت و در نتیجه عدم شناسایی فلش توسط تلویزیون می شود.

دیگر دلایل شناسایی نشدن فلش در تلویزیون را بشناسید:

پشتیبانی نکردن فرمت فلش: ممکن است تلویزیون از فرمت فلش شما پشتیبانی نکند. در حال حاضر بیشتر تلویزیون های هوشمند از فرمتی مثل NTFS  پشتیبانی نمی کنند  و مناسب ترین فرمت فلش برای تلویزیون  FAT32 یا  exFAT است.می توانید به راحتی فرمت فلش خود را به یکی از این دو حالت تغییر دهید. تعمیر تخصصی تلویزیون باید توسط متخصص با تجربه انجام گیرد.

علاوه بر این بعضی از تلویزیون ها تا حجم مشخصی از فلش ها را قادرند شناسایی کنند. مثلا ممکن است از فلش های با حجم بیشتر از 64 گیگ شناسایی نکنند در این صورت باید از فلش هایی با حجم کمتراستفاده کرد. جهت دریافت انواع خدمات تعمیر تخصصی تلویزیون می توانید به سایت اصفهان تی وی سرویس مراجعه فرمایید.
ویروس داشتن فلش: اگر فلش دارای ویروس باشد و به تلویزیون وصلش کنید محتویات فلش به شما نشان داده نمی شود. ویروس های کامپیوتری بر سیستم عامل تلویزیون ها تاثیر گذار نیست و مشکلی ایجاد نمی کند. تنها در صورت وجود باعث عدم شناسایی فلش و فایل های درون آن توسط  تلویزیون می شود.تعمیر تخصصی تلویزیون خود را به متخصصین با تجربه بسپارید.
خراب بودن مین برد تلویزیون: مین برد که از قطعات اصلی و در واقع مغز تلویزیون می باشد و عملکرد بقیه ی قطعات را در کنترل خود دارد. در صورتی که خراب باشد می تواند باعث عدم شناسایی فلش مموری در تلویزیون شود.

تعمیر تخصصی تلویزیون زیر نظر متخصصان با تجربه با مراجعه به سایت esfahantvservice و تکمیل فرم درخواست تعمیر امکان پذیر می باشد.

مشکل شناسایی نشدن فلش در تلویزیون را چگونه حل کنیم؟

حل مشکل شناسایی نشدن فلش در تلویزیون-تعمیر تخصصی تلویزیون

حل مشکل شناسایی نشدن فلش در تلویزیون-تعمیر تخصصی تلویزیون-اصفهان تی وی سرویس-

عدم شناسایی فلش 2حل مشکل شناسایی نشدن فلش

درست متصل کردن فلش به تلویزیون: به هنگام اتصال فلش حتما آن را از جهت درست به محل وارد کنید و هیچ گونه فشاری را وارد نکنید. همچنین موقع خارج کردن هم هیچ ضربه ای به محل وارد نکنید تا پورت دچار آسیب دیدگی نشود.همچنین حتما بعد از این که کارتان تمام شد فلش را از دستگاه جدا کنید و از قرار دادن طولانی مدت داخل دستگاه پرهیز کنید زیرا باعث آسیب دیدن پورت و یا خود تلویزیون  می شود. جهت تعمیر تخصصی تلویزیون خود به سایت اصفهان تی وی سرویس مراجعه فرمایید.

برای متصل کردن فلش به دستگاه آن را خاموش نکنید. این مساله می تواند مانع شناسایی فلش شود. بعضی اوقات تنها به دلیل این که روش درست و استاندارد وصل کردن فلش را نمی دانید، تلویزیون آسیب میبیند و فلش شناسایی نمی شود.تعمیر تخصصی تلویزیون خود را به متخصص با تجربه بسپارید.
ریست کردن تلویزیون: گاهی اوقات می توانید با ریست کردن تلویزیون و برگرداندن آن به حالت تنظیمات پیش فرض کارخانه این مشکل را حل کنید.
ویروس کشی کردن فلش: قبل از اتصال فلش با تلویزیون آن را از ویروس خالی و یا اصطلاحا ویروس کشی کنید. به این منظور می توانید از آنتی ویروس های موجود در بازار استفاده کنید.یا برای تعمیر تخصصی تلویزیون خود به سایت esfahantvservice مراجعه فرمایید و از متخصصین در این حوزه کمک بگیرید.

تعمیر تخصصی پورت فلش-تعمیر تخصصی تلویزیون

تعمیر تخصصی پورت فلش-تعمیر تخصصی تلویزیون-اصفهان تی وی سرویس

عدم شناسایی فلش 3تعمیر تخصصی پورت فلش

تغییر فرمت فلش: مناسب ترین فرمت فلش برای تلویزیون  FAT32یا  exFAT به این نکته دقت داشته باشید که قبل از آن که فرمت فلش خود را عوض کنید حتما از اطلاعات خود در فلش بک آپ گیری کنید زیرا در غیر این صورت تمامی اطلاعاتتان را از دست می دهید.تعمیر تخصصی تلویزیون خود را به متخصص با تجربه بسپارید.

دیگر راهکارهای حل مشکل  شناسایی نشدن فلش در تلویزیون:
آپدیت کردن سیستم عامل تلویزیون: برای این منظور می توانید به سایت سازنده  دستگاه خود مراجعه کنید و آخرین آپدیت را دریافت کنید.
تمیز کردن پورت دستگاه: گرد و خاک احتمالی موجود بر روی پورت را با استفاده از یک دستمال نرم و تمیز پاک کنید.تعمیر تخصصی تلویزیون باید توسط متخصص انجام گیرد.
اتصال به دیگر پورت ها: اگر تلویزیون شما دارای چند پورت USB است در صورت شناسایی نشدن فلش آن را به دیگر پورت ها متصل کنید و آن ها را نیز امتحان کنید.
همچنین دقت فرمایید که در تلویزیون های قدیمی درایو USB خودکار شناسایی نمی شود و باید از طریق گزینه ی source  و سپس Usb/Media  به شکل دستی به فلش و اطلاعات آن دسترسی پیدا کنید. برای تعمیر تخصصی تلویزیون خود به متخصص با تجربه مراجعه کنید.

خلاصه عوامل شناسایی نشدن فلش در تلویزیون و سوالات مرتبط:

 

خرابی در پورت USB ویروس داشتن فلش
        آپدیت نبودن سیستم عامل تلویزیون               عدم پشتیبانی از حجم فلش
           اتصال نادرست فلش به دستگاه              خراب بودن مین برد تلویزیون
پشتیبانی نکردن فرمت فلش نویسنده :محمودزاده

 

در این مقاله با دلایل شناسایی نشدن فلش توسط تلویزیون آشنا شدیم و همچنین به بررسی راه حل های موجود برای رفع این مشکل پرداختیم وهمچنین گفتیم که برای تعمیر تخصصی تلویزیون خود می توانید به سایت اصفهان تی وی سرویس مراجعه کنید و فرم درخواست تعمیر را تکمیل کنید تا با شما در جهت رفع مشکل تلویزیون تان تماس گرفته شود. امیدواریم که این مقاله براتون مفید بوده باشه.

1.چه عواملی را نمی توانیم خودمان برای شناسایی نشدن فلش تشخیص دهیم؟ مواردی مثل تشخیص خرابی مین برد تلویزیون و تعمیر تخصصی تلویزیون نیاز به فرد با تجربه در این زمینه دارد.

2.چگونه می توانیم فرمت فلش را بفهمیم؟ به یک کامپیوتر آن را متصل کنید روی درایو مربوط به فلش کلیک راست کرده گزینه format را زده و در قسمت file system می توانیم فرمت فلش را ببینیم.

3.هزینه ی تعمیر خرابی تشخیص ندادن فلش چه قدر است؟ بستگی به علت خرابی متغیر است.
تعمیر تخصصی تلویزیون خود را به متخصص با تجربه بسپارید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در خمینی شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *