تلویزیون قدیمی - مشکلات تلویزیون قدیمی

تلویزیون قدیمی - مشکلات تلویزیون قدیمی - اصفهان تی وی سرویس


مشکلات تلویزیون قدیمی یکی از آزار دهنده ترین اتفاق برای کلکسیون داران یا صاحبان آن ها است. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد برای حل این مشکل در این مقاله همراه شما است. ابتدا یادآوری کنم که تعمیر تلویزیون های قدیمی به دلیل برق قوی در آنها بسیار خطرناک است. به همین خاطر پیشنهاد می شود این کار را به یک شخص متخصص در کاربلد واگذار کنید. در این مقاله به شما اطلاعات و آموزش تعمیر برخی از مشکلات تلویزیون قدیمی داده می شود. همچنین ممکن است برخی از قطعات مورد نیاز سخت پیدا شود یا اصلاً پیدا نشود. همچنین در صورت هرگونه سؤال یا مشکل می توانید با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد تماس بگیرید.

فهرست تصاویر

مشکلات تلویزیون 1 تلویزیون قدیمی

مشکلات تلویزیون 2تعمیر تلویزیون قدیمی

مشکلات تلویزیون 3 عاقبت تلیویزون های قدیمی

آموزش نحوه عملکرد و چگونگی کارکردن تلویزیون های قدیمی

گیرنده های تلویزیون ها معمولاً یک دستگاه الکترونیکی است. این دستگاه سیگنال ها را از یک آنتن یا کابل دریافت می‌کنند و صوت و تصویر تبدیل می کنند. نحوه تبدیل اطلاعات دریافتی از گیرنده به صوت و تصویر در مدل های مختلف تلویزیون متفاوت است. گیرنده تلویزیون تصویری را به صورت خطوط افقی روی صفحه نمایش نشان می‌دهد. هر خط شامل یک ‌سری نوار قرمز، آبی و سبز است. با ادغام شدن این رنگ ها و خط ها باهم یک تصویر واضح را می‌بینیم. حل مشکلات تلویزیون قدیمی نیاز به دلیل خطرناک و تخصصی بودن نیاز به شخصی متخصص و کاربلد دارد. می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد تماس بگیرید.

مشکلات تلویزیون 1 تلویزیون قدیمی

تلویزیون قدیمی-مشکلات تلویزیون قدیمی

تلویزیون قدیمی-مشکلات تلویزیون قدیمی- اصفهان تی وی سرویس

رایج ترین مشکلات تلویزیون قدیمی و آموزش حل آن

اگر تلویزیون خود را روشن می کنید و هیچ تصویری روی صفحه نمایش وجود ندارد. برای حل مشکلات تلویزیون قدیمی ابتدا باید مطمئن شوید که اتصالات به منبع تغذیه ایمن همچنان برقرار است. اگر منبع تغذیه درست است، تنظیمات را بررسی کنید. اگر تصویر با کیفیت پایین و خم شده به نظر می رسد ممکن است به دلیل مدارهای داخلی باشد. معیوب بودن مقاومت ها یا فیوزهای داخلی یکی از دلایل مشکلات تلویزیون قدیمی است. یکی دیگر از مشکلات تلویزیون قدیمی می توان به یک خط عمودی یا افقی در صفحه نمایش است. این اتفاق زمانی می افتد که یکی از سیم پیچ ها سوخته باشد. همچنین سوختگی در خازن ها می تواند علت بعدی این مشکل باشد.

بیشتر بخوانید  دلایل مشکل خرابی اینورتر تلویزیون + 5 راه حل عملی

اگر یک آهن ربا نزدیک تلویزیون خود کنید می بینید که باعث ایجاد لکه های رنگی می شود. آهنرباها معمولاً در بلندگوهای صوتی یافت می شوند؛ بنابراین بلندگوهای صوتی را در نزدیکی تلویزیون قرار ندهید. همچنین برسی کنید هیچ دستگاه آهنربا داری در اطراف تلویزیون نباشد. اگر با این کار مشکل برطرف نشد با دست خود ضربه ای آرام به قسمت رنگی بزنید. اگر حلقه های رنگی با امواج در آن مشاهده شد؛ یعنی صفحه آسیب دیده است. برای حل سریع مشکلات تلویزیون قدیمی خود می توانید با تیم اصفهان تی وی سرویس تماس بگیرید.

دیگر موارد رایج مشکلات تلویزیون قدیمی و آموزش حل آن

وقتی صدا ندارید اولین کاری که باید انجام دهید برسی منوی تنظیمات است. ممکن است شخصی صدا را بسته باشد. همچنین ممکن است هنگام روشن کردن صدای تق تق یا بوی سوختن را حس کنید. به احتمال خیلی زیاد یکی از لوله های اشعه خراب شده است. نوسان ولتاژ ها و گرمای عایق های سیم باعث ایجاد این صدا و بو است. در صورت مشاهده این مشکلات تلویزیون قدیمی خود را خاموش کنید. احتمال آتش گرفتن یا نابودی کامل تلویزیون در این شرایط زیاد است. این یک کار تخصصی است و باید تلویزیون را به یک شخص متخصص بسپارید. برطرف شدن مشکلات تلویزیون قدیمی کار متخصص است. همکاران ما در اصفهان تی وی سرویس آماده برطرف کردن مشکل شما هستند.

توصیه هایی برای شروع تعمیر و حل مشکلات تلویزیون قدیمی

قبل از شروع به تعمیر و حل مشکلات تلویزیون قدیمی چند مورد مهم را توصیه می کنیم. اول اینکه داشتن مهارت کافی در زمینه الکترونیک ضروری است. دانستن نحوه کار مقاومت، خازن و ترانزیستور ها از بسیار مهم است. داشتن مهارت کافی در لحیم کاری یکی از مهم ترین موارد است. اینکه بدانید هرکدام از قطعات چگونه و کجای تلویزیون لحیم کاری می شوند اهمیت بالایی دارد. عدم وجود مهارت کافی و دست به کار شدن صرفاً باعث ایجاد هرچه بیشتر مشکلات تلویزون قدیمی شما می شود.

بیشتر بخوانید  نحوه برقراری تماس تصویری با تلویزیون و دیگر استفاده های تلویزیون

همچنین بدانید تعمیر و حل مشکلات تلویزیون قدیمی مانند تعمیر یک خودرو می ماند! ممکن است به یکسری قطعات برخورد کنید که پیدا کردن قطعه سالم و نو آن ها سخت باشد. البته از کمیابی و سخت پیدا شدن این قطعات نترسید. ممکن است بتوانید قطعه مورد نیاز برای حل مشکلات تلویزیون قدیمی خود را در مدل اوراق شده مشابه پیدا کنید. یا قطعه مورد نظر خود را در یک مغازه تعمیر تلویزیون قدیمی یا وسیله برقی دیگر پیدا کنید. مجموعه esfahantvservice برای راهنمایی شما به بهترین شکل در خدمت شما است.

مشکلات تلویزیون 2تعمیر تلویزیون قدیمی

چند تلویزیون قدیمی- مشکلات تلویزیون قدیمی

چند تلویزیون قدیمی- مشکلات تلویزیون قدیمی – اصفهان تی وی سرویس

تلویزیون های قدیمی چند سال عمر می کنند؟ میانگین عمر آنها چقدر است؟

عمر تلویزیون قدیمی چیزی بین سه تا هشت سال است. هرچه استفاده شما از تلویزیون در طول روز بیشتر باشد، مشکلات تلویزیون قدیمی بیشتر وعمر کمتر می شود. همچنین هر چه استفاده شما از تلویزیون کمتر باشد عمر آن افزایش می یابد. سه تا هشت سال میانگین عمر است. بعضی تلویزیون های با کیفیت با مراقبت و استفاده درست مدت های بسیار طولانی قادر به کار هستند. مانند خیلی از تلویزیون هایی که با وجود عمر زیاد همچنان کار می کنند. برند، تولید کننده و مدل تلویزیون تأثیر زیادی بر ماندگاری و کاهش مشکلات تلویزیون قدیمی دارد. اگر تلویزیون شما برند و مدل خوبی دارد؛ ولی مشکلات تلویزیون قدیمی شما زیاد شده است. وقت خرید یک تلویزیون هوشمند جدید فرارسیده!

تعمیر و حل مشکلات تلویزیون قدیمی بهتر است یا تعویض آن

قبل از تعمیر تلویزیون خود بهتر است این مورد را برسی کنید. گاهی اوقات شما یک کلکسیون دار هستید و مجموعه ای از وسایل قدیمی ازجمله تلویزیون های قدیمی  را دارید. در صورت مشاهده خرابی یا مشکل می توانید آن را درست کنید. البته در صورتی که لزومی به روشن کردن تلویزیون قدیمی خود ندارید! می‌توانید آن را بدون هیچ استفاده ای در کلکسیون قرار دهید. اگر استفاده کننده یک تلویزیون قدیمی هستید و حالا دچار مشکل شده است چه کنیم؟!

این مورد را در نظر بگیرید که تعمیر به صرفه تر است یا خرید یک تلویزیون جدید. همچنین به این نکته توجه داشته باشید. تلویزیون های قدیمی به خاطر فرسودگی و گذشت زمان زیادی از تولید آنها ممکن است دوباره خراب شوند. اما با خرید یک تلویزیون جدید شما تا مدت های بسیاری نیاز به خرید تلویزیون جدید ندارید. همچنین گاهی اوقات حل مشکلات تلویزیون قدیمی به صرفه تر و بهتر از خرید یک تلویزیون جدید است. ممکن است با تعویض یک قطعه مشکلات تلویزیون قدیمی شما حل شود و تا مدت های زیادی کار کند. مجموعه esfahantvservice برای راهنمایی به بهترین شکل در خدمت شما است.

بیشتر بخوانید  آیا تعمیر انواع تلویزیون در منزل امکان پذیر است؟

پس از خرید تلویزیون جدید با تلویزیون قدیمی خود چه کنیم؟

شاید دیگر حوصله تعمیر و حل مشکلات تلویزیون قدیمی خودتان را نداشته باشید. در این مواقع ممکن است به فکر دور انداختن تلویزیون قدیمی بیفتید. در این موارد دور انداختن و تبدیل تلویزیون به زباله یکی از اشتباه ترین کارها است. تلویزیون های قدیمی به دلیل موارد فلزی و شیمیایی اگر دور انداخته شوند، منطقه را آلوده می کنند. در خیلی از جاها دور انداختن تلویزیون غیرقانونی است. این کار موجب آلوده شدن محیط زیست می شود. آزاد شدن آلودگی و سموم به خاک و آب های زیر زمینی وارد می شود. و پس از مدتی در نهایت به خودمان باز می گردند!

می توانید تلویزیون قدیمی خود را به کلکسیون داران یا مغازه های فروش محصولات قدیمی و سمساری ها بفروشید. همچنین اگر تلویزیون شما بسیار قدیمی است می توانید آن را به عتیقه فروشی ها بفروشید. برنامه و سایت های تبادل وسایل دست دوم کار شمارا برای راحتی از محصولات قدیمی آسان کرده اند. اما اگر تلویزیون شما کاملاً خراب شده و قابل استفاده در کلکسیون ها نیست. یا دیگر راهی برای حل مشکلات تلویزیون قدیمی شما وجود ندارد حتماً مطمئن شوید که در طبیعت رها نمی شوند. آن را به مجموعه هایی بدهید که با بازیافت قطعات پلاستیکی و فلزی کمترین آسیب را به طبیعت می زنند.

مشکلات تلویزیون 3 عاقبت تلیویزون های قدیمی

عاقبت تلویزیون قدیمی - مشکلات تلویزیون قدیمی

عاقبت تلویزیون قدیمی – مشکلات تلویزیون قدیمی – اصفهان تی وی سرویس

جمع بندی و نکات تکمیلی در باره حل مشکلات تلویزیون قدیمی

حل مشکلات تلویزیون قدیمی یک موضوع چالش برانگیز برای صاحبان آن است. همچنین دانستن اینکه مهارت های مورد نیاز چه هستند و موارد ایمنی بسیار مهم است. ترجیحاً این کار را به شخص کاربلد و ماهر واگذار کنید. تلویزیون های قدیمی پس از قطع ارتباط با برق تا مدت ها برق را در خود ذخیره می کنند. قبل از حل مشکلات تلویزیون قدیمی مطمئن شوید تعمیر بهتر است یا خرید یک تلویزیون حدید. پس از تصمیم برای رد کردن تلویزیون قدیمی خود مطمئن شوید بهترین راه را برای این کار انجام می دهید. تیم بزرگ اصفهان تی وی سرویس برای انجام هرگونه خدمات و رفع مشکل تلویزیون ها همراه شماست.

سؤالات متداول در رابطه با مشکلات تلویزیون قدیمی

۱. آیا ممکن است تلویزیون قدیمی آتش بگیرد؟

  • در صورت مشکل برقی به دلیل ولتاژ و آمپر بالا بله ممکن است.

۲. خریداران تلویزیون قدیمی را چقدر می خرند؟

  • بستگی به قدمت و سلامت تلویزیون شما دارد.

۳. در صورت درست نشدن تلویزیون حتی با مراحل بالا چکار باید کرد؟

حل مشکلات تلویزیون قدیمی خود را به تیم متخصص بسپارید.

<thwidth=”522″>محمد علی نظریه

موضوع آموزش تعمیرو حل مشکلات تلویزیون قدیمی +۷ راه حل مشکلات مرتبط!
تاریخ ۲۵/۰۸/۱۴۰۲
نویسنده
چرا باید Esfahantvservise را برای حل مشکلات تلویزیون های قدیمی انتخاب کنیم؟
این مجموعه سابقه ای بیش از 15 سال فعالیت در زمینه تعمیرا انواع مشکلات تلویزیون را در کارنامه خود دارد.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در نجف آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *