خراب بودن صدای تلویزیون-رفع مشکلات صدا

خراب بودن صدای تلویزیون-رفع مشکلات صدا-اصفهان تی وی سرویس


رفع مشکلات صدا در تلویزیون از جمله مواردی است که باید برای آن ها به متخصص با تجربه مراجعه کنید. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان با دارا بودن متخصصین با تجربه می تواند برای رفع مشکلات صدا در انواع تلویزیون ها به شما خدمات تخصصی ارائه دهد. اگر می خواهید از تماشا کردن و گوش دادن به برنامه مورد علاقه خود در یک صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید، به یک تلویزیون با کیفیت نیاز دارید. متأسفانه تلویزیون ها بی نقص نیستند و ممکن است هر لحظه پخش صدا از آن ها با مشکل مواجه شود. بنابراین، اگر نمی توانید صدا را بشنوید اما می خواهید بهترین تجربه را در تماشای یک برنامه ی  داشته باشید، باید سریعا مشکل را حل کنید.
در این حالت مناسب ترین راه حل این است که با تعمیرکار مجرب و متخصص تماس بگیرید تا برای رفع مشکل پیش آمده اقدامات لازم را انجام دهد. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه ارائه خدمات تعمیر تلویزیون از جمله تعمیر و رفع مشکلات صدا قادر است مشکل شما را حل کند. از طریق سایت اصفهان تی وی سرویس و پرکردن فرم درخواست تعمیرات می توانید با کارشناسان ارتباط برقرار کنید.

مشکلات صدا در تلویزیون 1خرابی بلندگوهای خارجی

مشکلات صدا در تلویزیون 2خرابی مین برد تلویزیون

مشکلات صدا در تلویزیون 3خرابی کابل برق تلویزیون

چه عواملی مشکلات صدا را در تلویزیون به وجود می آورند؟

بعضی مواقع یک عامل خیلی معمولی باعث به وجود آمدن این مشکل می شود. به گونه ای که خودتان هم می توانید به رفع مشکلات صدا اقدام کنید. در بعضی مواقع به علت بروز یک مشکل فنی این مشکل به وجود می آید. مشکلات صدا انواع مختلفی دارد از جمله: قطع شدن و وصل شدن صدا، خش خش کردن صدا، همزمان نبودن صدا با تصویر که همه ی این ها لذت تماشا کردن تلویزیون را می گیرند. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان می تواند درشناسایی و رفع انواع عوامل بروز مشکلات صدا به شما کمک رسانی کند. حال نوبت به بررسی تک تک این عوامل می رسد در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید  4روش برای تنظیمات تلویزیون و کنترل و بهینه سازی تصویر

خرابی بلندگوهای خارجی: می توان به سینمای خانگی و یا اسپیکرها اشاره کرد. در صورت وجود مشکل در این وسایل و یا اتصالات مربوط به آن ها در پخش صدا مشکل ایجاد می شود. برای تست کردن آن یک باتری قلمی را به سیم های سینما خانگی وصل کنید اگر صدای خش خش شنیدید یعنی مشکل از این وسیله است. برای بررسی این موارد و رفع مشکلات صدا در تلویزیون می توانید با متخصصین این حوزه ارتباط برقرار کنید.

خراب بودن بلندگوهای خارجی-رفع مشکلات صدا

خراب بودن بلندگوهای خارجی-رفع مشکلات صدا-اصفهان تی وی سرویس

مشکلات صدا در تلویزیون 1خرابی بلندگوهای خارجی

قرار گرفتن روی حالت صدا خاموش یا MUTE: ممکن است به شکل غیر ارادی تلویزیون روی حالتMUTE  رفته باشد. که در این حالت تنها تصویر را می بینید ولی صدا قطع است. که در این حالت دوباره دکمه MUTE  کنترل را بزنید و یا از دکمه های زیاد و یا کم کردن صدا کمک بگیرید تا مشکل حل شود.

عوامل دیگر بروز مشکلات صدا در تلویزیون را بشناسید:

خراب شدن بلند گوهای داخلی تلویزیون: معمولا قبل از این که بلندگوهای داخلی تلویزیون به طور کامل خراب شوند از آن صدای خش خش به گوش می رسد. که گرد و خاک و یا وجود کثیفی و جرم می تواند باعث بروز آن شود. این جزء عوامل سخت افزاری است و برای رفع مشکلات صدا به دنبال خراب شدن بلندگوهای داخلی به دانش تخصصی نیاز دارید. در مواقعی ممکن است دیافراگم و یا فوم بلندگوها دچار آسیب دیدگی شده باشد و با جا به جا شدن آن درکنار صدای اصلی، صدای نویز به گوش می رسد که خش خش کردن صدای تلویزیون نیز به همین دلیل است.

در ابتدا برای حل مشکل بلندگوهای داخلی آن را تمیز کنید و در مرحله ی بعد آن را به وسایل دیگری مثل CD PLAYER وصل کنید و ببینید که آیا مشکل هنوز وجود دارد یا نه. در صورت وجود مشکل برای رفع مشکلات صدا به متخصصین با تجربه در esfahantvservice مراجعه فرمایید.

بیشتر بخوانید  مشکل تداخل سیگنال کنترل تلویزیون + 4 راهکار خانگی

وجود خرابی در کابل HDMI: در صورتی که تلویزیون به دستگاه دیگری مثل لپ تاپ وصل باشد وجود پارگی و یا قطع شدگی  در کابل رابط HDMI می تواند در صدای خروجی مشکل ایجاد کند.

برای رفع مشکل صدا در این حالت اول از سالم بودن کابل HDMI و اتصال درست آن مطمئن شوید. در مرحله بعدی تنظیمات لپ تاپ را درست کنید. به این منظور بلند گوی لپ تاپ در قسمت تنظیمات مربوط به اسپیکر را عوض کنید و تلویزیون را به عنوان پخش کننده صدای پیش فرض انتخاب کنید. برای انجام این تنظیمات و رفع مشکلات صدا می توانید از متخصصان اصفهان تی وی سرویس راهنمایی بگیرید.

با دیگر عوامل بروز مشکلات صدا در تلویزیون آشنا شوید:

خرابی در برد اصلی یا مین برد: مین برد قطعه ای است که سیگنال‌های آنالوگ صوتی و تصویری را دریافت می کند و سپس آن ها را به سیگنال‌های دیجیتال و باکیفیت تبدیل می‌کند و بعد از آن به بلندگوها برای پخش شدن فرستاده می شود. بنابراین وجود مشکل در آن باعث ایجاد بروز مشکل در صدا می شود. برای تشخیص خرابی مین برد و تعمیر آن و رفع مشکلات صدا با متخصصین esfahantvservice ارتباط برقرار کنید.

خراب بودن مین برد تلویزیون-رفع مشکلات صدا

خراب بودن مین برد تلویزیون-رفع مشکلات صدا-اصفهان تی وی سرویس

مشکلات صدا در تلویزیون 2خرابی مین برد تلویزیون

تنظیم نبودن خود تلویزیون: ممکن است علت وجود مشکل صدا مرتبط با تنظیمات صدای تلویزیون باشد. که در این حالت باید به منوی تنظیمات تلویزیون رفته و از آن جا این مشکل را حل کنید. با مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه خود با این تنظیمات آشنا شوید. همچنین برای انجام این تنظیمات و رفع مشکلات صدا در تلویزیون خود می توانید به سایت اصفهان تی وی سرویس مراجعه کنید و از راهنمایی متخصصان مجموعه بهره مند شوید.

خراب شدن آنتن: این عامل نیز می تواند باعث بروز مشکلات صدا از جمله خش خش کردن و یا نویز صدا شود. در این حالت باید برای تعمیر آنتن تلویزیون و رفع مشکلات صدا ناشی از خرابی آن اقدام کرد.

بیشتر بخوانید  تعمیرات سخت افزار تلویزیون و 3 نوع دستگاه دیگر در نمایندگی ما !

بررسی دیگر عوامل بروز مشکلات صدا در تلویزیون:

متصل بودن دستگاه های بلوتوث: ممکن است بلندگوها یا هدفون های بی سیم به تلویزیون وصل باشند که در این صورت باعث قطعی صدا می شوند. حتی درحالتی که خروجی صدا را در تنظیمات تلویزیون خود عوض کنید، ممکن است صدا در هدفونی که دراتاق دیگری است پخش شود. تنظیمات صدا اغلب توسط دستگاه های بلوتوث نادیده گرفته می شود. برای رفع این مشکل تمامی دستگاه های بلوتوث خود را چک کنید تا هیچ ارتباطی با دستگاه نداشته باشند.

برای دریافت راهنمایی در زمینه رفع مشکلات صدا در تلویزیون خود می توانید به سایت esfahantvservice مراجعه کنید.

وجود مشکل در کابل برق تلویزیون: می تواند مشکل خرابی صدا به علت وجود مشکل در کابل برق دستگاه از جمله پارگی و یا قطع شدگی در آن باشد. که در این صورت باید به رفع عیب آن بپردازیم.

خراب بودن کابل برق تلویزیون-رفع مشکلات صدا

خراب بودن کابل برق تلویزیون-رفع مشکلات صدا-اصفهان تی وی سرویس

مشکلات صدا در تلویزیون 3خرابی کابل برق تلویزیون

به روز نبودن نرم افزار تلویزیون: تلویزیون های هوشمند باید پیوسته به روز شوند تا عملکرد عالی  داشته باشند. برای رفع مشکلات صدا در تلویزیون حتما نرم افزار آن را به روز رسانی کنید. که پس از اتصال به وای فای از طریق منوی تلویزیون می توانید این کار را انجام دهید. همچنین می توانید  تلویزیون خود را به حالت تنظیمات کارخانه ببرید که ممکن است در این صورت به رفع مشکلات صدا در تلویزیون شما منجر شود.

نتیجه گیری و سئوالات متدوال در این زمینه رفع مشکلات صدا در تلویزیون:

ما در این مقاله به بررسی عوامل بروز مشکلات صدا در تلویزیون پرداختیم و فهمیدیم که عوامل بسیاری در بروز مشکلات صدا دخیل هستند. رفع مشکلات صدا از عهده افراد معمولی بر نمی آید و می بایست به متخصصین با تجربه رجوع کرد.

1.چگونه اتصال تلویزیون به وسایل بلوتوث را بررسی کنیم؟ می توانیم از داخل خود سیستم عامل تلویزیون قسمت بلوتوث در صورتی که تلویزیون به دستگاهی متصل باشد آن را ببینیم.

2.در صورت خرابی مین برد آیا می توانیم خودمان آن را تعمیر کنیم؟ خیر. تعمیر مین برد تلویزیون در صورتی که خراب شده باشد از عهده ی افراد معمولی بر نمی آید و باید به متخصص با تجربه مراجعه فرمایید.

3.برای رفع مشکلات صدا در تلویزیون به کجا می توانم مراجعه کنم؟ می توانید به سایت اصفهان تی وی سرویس مراجعه کنید و فرم درخواست تعمیرات را تکمیل کنید تا کارشناسان مربوطه جهت رفع مشکل با شما تماس بگیرند.

مدت زمان مطالعه 10 دقیقه
نویسنده مقاله محمودزاده
تاریخ نگارش 30/03/ 1402

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *