نحوه پاک کردن صفحه -صفحه نمایش تلویزیون

نحوه پاک کردن صفحه -صفحه نمایش تلویزیون-اصفهان تی وی سرویس-


نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در خمینی شهر با داشتن متخصصین با تجربه قادر به انجام انواع تعمیرات از جمله تعمیر صفحه نمایش تلویزیون می باشد.

هنگامی که شما تصمیم به خرید یک تلویزیون می گیرید زمانی را صرف تحقیق درباره ی نوع صفحه نمایش تلویزیون که تصمیم به خرید آن دارید می کنید. تلویزیون های نسل جدید که شامل انواع  LCD،LED ، OLED و PLASMA می باشند علاوه بر کیفیتی که دارند بسیار حساس می باشند و مصرف کننده باید برای هر چه طولانی تر شدن عمر و دوام دستگاه نکات بسیاری را رعایت کند.

هنگامی که تلویزیون خود را خریدید مانند هر وسیله ی دیگری که در منزل یا محل کار خود دارید باید آن را تمیز کنید. پاک کردن تلویزیون و صفحه نمایش تلویزیون کاری است که بایستی به شکل منظم و با دقت زیاد انجام گیرید تا کوچکترین خدشه و آسیبی به آن وارد نشود. و باعث می شود از کیفیت واقعی تصویر خروجی تلویزیون لذت برد.

از نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در خمینی شهر می توانید راهنمایی لازم در این زمینه را دریافت کنید.

فهرست تصاویر:

پاک کردن صفحه نمایش 1نکات مهم پاک کردن

پاک کردن صفحه نمایش 2خاموش کردن تلویزیون

پاک کردن صفحه نمایش 3محلول مناسب

 

برای پاک کردن صفحه نمایش تلویزیون به چه نکاتی باید دقت کرد؟

نکات مهم برای پاک کردن صفحه نمایش-صفحه نمایش تلویزیون

نکات مهم برای پاک کردن صفحه نمایش-صفحه نمایش تلویزیون-اصفهان تی وی سرویس

پاک کردن صفحه نمایش 1نکات مهم پاک کردن

به منظور پاک کردن صفحه نمایش باید از ابزار و روش مخصوص استفاده کرد. صفحه نمایش تلویزیون های امروزی را فارغ از نوع آن می شود به یک روش پاک کرد. از نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در خمینی شهر می توانید راهنمایی های لازم دراین زمینه را دریافت کنید.اما به شکل کلی به نکات زیر دقت کنید:

بیشتر بخوانید  نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در خمینی شهر 3نمایشگر!

1.قبل از شروع کردن تلویزیون خود را خاموش کنید. این کار باعث ایمنی بیشتر می شود. همچنین لکه های موجود روی صفحه نمایش تلویزیون به راحتی دیده می شوند.

خاموش کردن تلویزیون-صفحه نمایش تلویزیون

خاموش کردن تلویزیون-صفحه نمایش تلویزیون-اصفهان تی وی سرویس

پاک کردن صفحه نمایش 2خاموش کردن تلویزیون

2.به منظور پاک کردن ایمن تر صفحه فارغ از این که از چه نوعی است از پارچه های میکروفایبر که با استفاده از الیاف خیلی ریز بافته می شود استفاده کنید. زیرا صفحات نمایش به راحتی دچار خراشیدگی می شوند. پارچه های میکروفایبر فشار وارد شده به روی صفحه نمایش تلویزیون را یکنواخت تر می کنند و احتمال ایجاد خراش یا آسیب را کم می کنند. همچنین می توانید از گردگیر های الکترواستاتیک استفاده کنید.

3.هرگز از دستمال کاغذی و یا پاک کننده های با سطوح ساینده استفاده نکنید. در صورت انجام این کار روی صفحه خراش ایجاد می شود و باعث آسیب دیدن دائمی تلویزیون می شوید. در صورت آسیب دیدن تلویزیون خود به سایت esfahantvservice مراجعه کنید و فرم درخواست تعمیرات را تکمیل کنید تا با شما در اسرع وقت تماس گرفته شود.

با دیگر نکات پاک کردن صفحه نمایش تلویزیون آشنا شوید:

4.هیچ وقت مواد پاک کننده را مستقیما به روی صفحه نمایش تلویزیون اسپری نکنید. صفحه نمایش دارای لایه‌های خاصی است که برای به حداقل رساندن تابش و بازتاب خیره کننده طراحی شده‌اند و ممکن است به پوشش های ظریف انعکاسی صفحه آسیب وارد شود. همچنین حتما حتما از پاک کننده مخصوص صفحه نمایش استفاده کنید. دیگر پاک کننده ها ممکن است روی آن اثر عکس داشته باشند.

5.لبه ها و گوشه های صفحه را هم به خوبی پاک کنید. دستمال را پشت رو کنید و بچرخانید تا همیشه از قسمت تمیز پارچه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  مصرف انرژی هنگام استفاده از تلویزیون چقدر است؟

6.موقع تمیز کردن صفحه نمایش تلویزیون هیچ گونه فشاری به آن وارد نکنید زیرا صفحه بسیار حساس است و به راحتی آسیب می بیند. در صورت آسیب دیدن به سایت اصفهان تی وی سرویس مراجعه کرده و مشکل خود را با کارشناسان در میان بگذارید.

7.به منظور هرچه بهتر پاک شدن صفحه و جلوگیری از ایجاد لکه ها و رگه ها روی آن با حرکت یکنواخت و همپوشی به تمیز کردن صفحه نمایش خود بپردازید. از حرکت دادن دستمال به شکل دایره ای روی آن بپرهیزید. همچنین پس از پاک کردن با پاک کننده مخصوص یک دستمال خشک روی صفحه بکشید تا لکه ای روی صفحه باقی نماند.

از چه موادی می توان برای پاک کردن صفحه نمایش تلویزیون استفاده کرد؟

محلول مناسب تمیز کردن-صفحه نمایش تلویزیون

محلول مناسب تمیز کردن-صفحه نمایش تلویزیون-اصفهان تی وی سرویس

پاک کردن صفحه نمایش 3محلول مناسب

از آب شیر استفاده نکنید. در آب شیر مقداری مواد معدنی، رسوب و نمک های محلول هست که باعث می شود این مواد پس از خشک شدن رطوبت آب روی صفحه نمایش تلویزیون باقی بمانند.

می توانید در بعضی مواقع از آب مقطر استفاده کنید. به این صورت که آن را روی دستمال میکروفایبر اسپری کنید و سپس با دستمال به تمیز کردن بپردازید.
در پاک کننده های شیمیایی مثل شیشه پاک کن ها و یا پاک کننده های چند منظوره مقدار زیادی مواد شیمیایی وجود دارد. این مواد باعث کدر شدن و حتی در مواردی موجب آسیب رسیدن به صفحه نمایش تلویزیون می شوند. پس توصیه جدی می شود که هرگز از این گونه مواد استفاده ننمایید. به منظور دریافت راهنمایی بیشتر به سایت اصفهان تی وی سرویس مراجعه فرمایید.

از هرچیزی که شامل الکل، استون و یا آمونیاک است استفاده نکنید. تماس این گونه مواد با صفحه نمایش تلویزیون موجب به وجود آمدن لکه های سیاه رو آن می شود.

بیشتر بخوانید  4 روش برای تعمیر مدار کنترل تلویزیون و هزینه ی تعمیر آن!

می توانید از مخلوط سرکه که یک تمیز کننده اورگانیک و شفاف کننده سطوح می باشد با آب مقطر که عاری از مواد معدنی و نمک و رسوبات مختلف است استفاده کنید. به این منظور داخل یک ظرف مناسب مقداری سرکه بریزید و حدودا دوبرابر آن مقدار آب مقطر را اضافه کنید تا حسابی رقیق بشود. محلول به دست آمده را هرگز به شکل مستقیم به صفحه نمایش تلویزیون نزنید. زیرا نفوذ قطره های آن از کناره های صفحه به داخل باعث آسیب جدی به آن می شود. از محلول به دست آمده روی دستمال اسپری کرده و صفحه نمایش تلویزیون را تمیز نمایید. در صورت آسیب دیدن صفحه تلویزیون خود به سایت esfahantvservice مراجعه کنید تا کارشناسان با تجربه به شما در جهت تعمیر آن کمک کنند.

نتیجه گیری و سوالاتی درباره نحوه پاک کردن صفحه نمایش تلویزیون:

در این مقاله درباره نکاتی که برای تمیز کردن صفحه نمایش تلویزیون باید رعایت کنیم صحبت کردیم و گفتیم که به این منظور حتما از دستمال های میکروفایبر استفاده کنید. همچنین از تماس مستقیم مواد با صفحه نمایش بپرهیزید زیرا ممکن است آسیب جدی به آن برسد. از فشار آوردن هنگام تمیز کردن نیز خودداری کنید زیرا صفحه بسیار حساس می باشد. از محلول پاک کننده مخصوص استفاده کنید که پیشنهاد می شود به منظور انتخاب بهترین محلول برای پاک کردن صفحه نمایش خود دفترچه راهنمای دستگاه تان را مطالعه بفرمایید. زیرا هر شرکتی یک محلول یا برند مخصوصی را توصیه می کند که در صورت رعایت کردن بهترین نتیجه را در پی دارد.

در صورت وارد شدن هر گونه آسیب به صفحه نمایش از هرگونه دستکاری کردن آن بپرهیزید و سریعا مشکل را به کارشناسان با تجربه در اصفهان تی وی سرویس ارجاع دهید.

1.آیا می توان از آب شیر به منظور پاک کردن صفحه نمایش تلویزیون استفاده کرد؟

خیر، زیرا باعث به جا ماندن رسوبات آب روی صفحه می شود.

2.بهترین محلول برای پاک کردن صفحه تلویزیون چیست؟

از پاک کننده های مخصوص این کار استفاده کنید که انواع مختلفی از برند ها در بازار موجود می باشد.

3.در صورت وجود لکه ی مقاوم روی صفحه نمایش تلویزیون چه کنیم؟

به سایت اصفهان تی وی سرویس مراجعه کنید و از راهنمایی های متخصصین با تجربه استفاده کنید.

 

نویسنده مقاله

محمودزاده

مدت زمان مطالعه

10 دقیقه

تاریخ نگارش

18/03/1402

 

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در خمینی شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *