عیب یابی و نصب قطعات

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد برای اطمینان شما که به ما مراجعه می کنید احترام قائل است. بسیار معمول است که خازن فیلتر را با یک “مخزن” مقایسه کنیم. می دانیم که در خازن ها ولتاژ دو پایانه  ناگهانی   عوض نمی شود. مشاهده می شود که هر چه فرکانس سیگنال بیشتر باشد، ضعیف تر می شود. می‌توان گفت کندانسور مانند حوض است! و با اضافه شدن یا تبخیر چند قطره آب تغییری در مقدار آب ایجاد نمی شود. این تغییر ولتاژ را به تغییر جریان تبدیل می کند که در زیر توسط معادلات ارائه شده است. تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد از خدمات مهم ما در این نمایندگی می باشد.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد
نویسنده عارف حسین جعفری
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1700کلمه
مدت زمان مطالعه 17دقیقه

فهرست مطالب

فیلتر کردن، تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد، خازن و کاربردهای بیشتر

جداسازی قطعات و  تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

ذخیره انرژی کارکرد خازن،  نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد

کوپلینگ، جداسازی و خازن بای پس در تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

نوسان/همگام سازی، نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد

نتیجه گیری های انجام شده درباره تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

سئوالات متدوال  در رابطه با تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

 

فهرست تصاویر

تعمیرات تلویزیون 1 تعمیر از نمایی نزدیک

تعمیرات تلویزیون 2تعمیرات تخصصی برد اصلی

تعمیرات تلویزیون 3 عیب یابی و تعمیر قطعات مختلف

 

فیلتر کردن، تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

فیلتر کردن بخش مهمی از نقش خازن ها است. این مورد  تقریباً  در اکثر مدارهای الکتریکی  مورد استفاده است. در تئوری، این است که هر چه ظرفیت بزرگتر، امپدانس کوچکتر و فرکانس بالاتری برای عبور است. اما در واقع، به استثنای خازن‌های تانتالیوم، بیشتر خازن‌های بیش از 1uF خازن‌های الکترولیتی هستند! که دارای یک جزء القایی بزرگ هستند، بنابراین امپدانس در فرکانس بالا افزایش می‌یابد. با مراجعه به لینک نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد با نحو تعمیرات و تعرفه ها بیشتر آشنا شوید.

 

گاهی اوقات می بینم که یک خازن الکترولیتی با ظرفیت بزرگتر به موازات یک خازن کوچک متصل است. در این زمان، خازن بزرگ به فرکانس پایین و خازن کوچک به فرکانس بالا سوئیچ می شود. وظیفه خازن این است که اجزای فرکانس بالای سیگنال را عبور دهد و قسمت فرکانس پایین را مسدود کند. جستجوی نام ما  Esfahantvservice در  موتور های جستجو نیز می تواند برایتان مفید واقع شود.  مشاهده تصاویر حول این موضوع در تعمیرات تلویزیون 1.

 

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد، خازن و کاربردهای بیشتر

هر چه ظرفیت خازن بزرگتر باشد، سیگنال فرکانس پایین راحت تر عبور می کند.  هر چه ظرفیت ظرفیت کمتر باشد، فرکانس بالا راحت تر عبور می کند. به طور خاص در فیلتر کردن استفاده می شود، یک خازن بزرگ (به عنوان مثال 470uF)!  فرکانس های پایین را فیلتر می‌کند و یک خازن کوچک (به عنوان مثال 120pF) فرکانس های بالا را فیلتر می‌کند.

خازن بای پس یک دستگاه ذخیره انرژی است که برق مورد نیاز لوازم خانگی را تامین می کند. این می تواند خروجی تنظیم کننده ولتاژ را صاف کند و اثر شارژ را کاهش دهد. یکی از مراکزی که می توانید در صورت بروز مشکل به آن مراجعه کنید نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد می باشد.

تعمیر برد تلویزیون - نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد

تعمیر برد تلویزیون – نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد – اصفهان تی وی سرویس

تعمیرات تلویزیون 1 تعمیر از نمایی نزدیک

درست مانند یک باتری کوچک قابل شارژ، خازن بای پس را می توان شارژ و دوباره به دستگاه تخلیه کرد. برای به حداقل رساندن امپدانس، خازن بای پس باید تا حد امکان نزدیک به پایه برق و پایه زمین دستگاه بارگذاری قرار گیرد. می تواند از افزایش پتانسیل زمین و نویز ناشی از مقدار بیش از حد ورودی جلوگیری کند. جهش زمین افت ولتاژ زمانی است که نقطه اتصال زمین از یک سنبله جریان بزرگ عبور می کند. با کلیک روی لینک  Esfahantvservice  به صفحه اصلی در سایت ما هدایت می شوید.

 

جداسازی قطعات و  تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

از منظر مدار، همیشه می توان آن را متشکل از منبع محرک و بار محرک در نظر گرفت. اگر ظرفیت بار نسبتاً زیاد باشد، مدار راننده باید خازن را شارژ و تخلیه کند تا انتقال سیگنال تکمیل شود. هنگامی که لبه بالارونده تندتر است، جریان نسبتاً زیاد است، بنابراین جریان درایو بخش بزرگی از جریان تغذیه را جذب می کند. اندوکتانس و مقاومت، به خصوص اندوکتانس روی پین تراشه، یک جهش ایجاد می کند، این جریان در واقع نوعی نویز در مقایسه با وضعیت عادی است که بر عملکرد عادی مرحله قبل تأثیر می گذارد.

به این وضعیت کوپلینگ می گویند. خازن جداکننده به عنوان یک باتری عمل می کند تا تغییرات جریان مدار کنترل را برآورده کند و از تداخل جفت جلوگیری کند. درک ترکیبی از خازن های بای پس و خازن های جداکننده آسان تر خواهد بود. نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد در صورت وجود هرگونه مشکل درباره تلویزیون تان به شما کمک کند.  خازن بای پس در واقع جدا شده است، اما خازن بای پس به طور کلی به بای پس فرکانس بالا اشاره دارد، که برای افزایش یک روش جلوگیری از نشت امپدانس پایین برای نویز سوئیچینگ فرکانس بالا است.

خازن بای پس فرکانس بالا معمولا کوچک است و با توجه به فرکانس تشدید معمولاً 0.1uF یا 0.01uF و غیره است، در حالی که خازن جداکننده معمولاً بزرگ است، به عنوان مثال، 10uF یا بیشتر، بسته به پارامترهای توزیع در مدار. و تغییر جریان درایو.  Esfahantvservice از مراکز مورد توجه بسیاری از مردم بوده و هست.

Bypass برای فیلتر کردن تداخل در سیگنال ورودی است، در حالی که جداسازی برای فیلتر کردن تداخل از سیگنال خروجی برای جلوگیری از بازگشت سیگنال تداخل به منبع تغذیه است. این باید تفاوت اساسی آنها باشد.

 

ذخیره انرژی کارکرد خازن،  نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد

خازن ذخیره انرژی بار را از طریق یکسو کننده جمع آوری می کند و انرژی ذخیره شده را از طریق هادی مبدل به انتهای خروجی منبع تغذیه منتقل می کند. خازن های الکترولیتی آلومینیومی با ولتاژ نامی 40 تا 450 VDC و ظرفیت بین 220 تا 150000 uF (مانند B43504 یا B43505 از EP43) بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. بسته به نیازهای مختلف برق، گاهی اوقات دستگاه ها به صورت سری، موازی یا ترکیبی استفاده می شوند.  با مراجعه حضوری به شعبه  اصفهان تی وی سرویس از خدمات ما بهرمند شوید. عکس و تصویر در این رابطه در تعمیرات تلویزیون 2.

انرژی ذخیره شده در خازن به ولتاژ اعمال شده و مقدار بارهای موجود بر روی صفحات مربوط می شود. بنابراین در حالت ایستا انرژی موجود در خازن به صورت میدان الکتریکی بین دو صفحه رسانای آن است.

Q = CV

حال فرض کنید خازن با سرعت ثابت dQ در ولتاژ پایانه V ثابت شروع به تخلیه می کند، بنابراین انرژی آزاد می شود:

هنگامی که خازن بر روی مدارهای سیگنال دهی اعمال می شود، نقش آن عمدتاً انجام عملکردهای جفت، نوسان/همگام سازی و ثابت زمانی است.

بررسی و سوار کردن قطعات جدید - نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد

بررسی و سوار کردن قطعات جدید – نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد – اصفهان تی وی سرویس

تعمیرات تلویزیون 2تعمیرات تخصصی برد اصلی

کوپلینگ، جداسازی و خازن بای پس در تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

یک خازن سیگنال DC را مسدود می کند اما سیگنال AC را ارسال می کند. این عملکرد یک خازن زمانی می تواند بسیار مفید باشد که سیگنال مورد نظر AC باشد تا در خروجی وجود داشته باشد یا برعکس. در مدار تقویت کننده NPN BJT زیر، می توانیم نه تنها خازن کوپلینگ، بلکه خازن بای پس را نیز پیدا کنیم.

در مدار تقویت کننده ترانزیستور NPN، نقطه عملیاتی حالت پایدار به شدت به جریان پایه و ولتاژ کلکتور وابسته است که با مقاومت بایاس آن تعیین می شود. تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد تنها یکی از  مواردی است که ما بر روی آن تمرکز کرده ایم.

هنگامی که امیتر یک تقویت کننده امیتر مشترک دارای یک مقاومت بایاس باشد، بهره ولتاژ تقویت کننده کاهش می یابد و در عین حال باعث می شود که سیگنال افت ولتاژ ایجاد کند و به ورودی بازگردد تا سیگنال ورودی و خروجی جفت شود.

این مقاومت جزء سازنده کوپلینگ است. یک خازن به صورت موازی با مقاومت متصل می شود. از آنجا که یک خازن با ظرفیت مناسب دارای امپدانس کم نسبت به سیگنال AC است، اثر کوپلینگ ناشی از مقاومت را کاهش می دهد، بنابراین این خازن را خازن جداسازی/بای پس می نامند. با کلیک روی لینک اصفهان تی وی سرویس به سایت ما هدایت شده و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

نوسان/همگام سازی، نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد

در مدار تقویت کننده BJT امیتر مشترک بالا، می توانیم یک حلقه بازخورد مثبت بین ورودی و خروجی اضافه کنیم تا یک نوسان ساز تغییر فاز ایجاد کنیم، همانطور که در زیر نشان داده شده است. فرکانس نوسانگر به ترتیب با مقاومت و ظرفیت مولفه های R, C تعیین می شود. خروجی نوسانگر ورودی را 60 درجه به اضافه وارونگی تحمیل شده توسط BJT هدایت می کند، بنابراین کل تغییر فاز 240 درجه است.

جایی که f فرکانس نوسانگر بر حسب هرتز، R مقاومت بر حسب اهم، C ظرفیت در F و N عدد مرحله RC است.تعمیرات تلویزیون 3  تصویر مربوطه می باشد.

3) ثابت زمانی

این یک مدار انتگرال رایج متشکل از R و C است که به صورت سری به هم متصل شده اند. تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد با بهترین قیمت و کیفیت در دست انجام است.

هنگامی که ولتاژ سیگنال ورودی به ترمینال ورودی اعمال می شود، ولتاژ روی خازن (C) به تدریج افزایش می یابد. با افزایش ولتاژ جریان شارژ کاهش می یابد. مشخصات جریان عبوری از مقاومت (R) و ظرفیت (C) با فرمولی که در قسمت بالا معرفی کردیم توضیح داده شده است: اصفهان تی وی سرویس یکی از مراکز مردمی پسند بوده که با افتخار کار خود را پیش می برد.

ثابت زمان مدار RC زمان شارژ و تخلیه خازن را اندازه گیری می کند. با محاسبه، خازن را می توان تا حدود 62.3 درصد در زمان معادل 1 ثابت زمانی شارژ کرد و تخلیه کامل خازن حدوداً معادل 5 ثابت زمانی زمان می برد.

اضافه کردن قطعات جدید - نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد -

اضافه کردن قطعات جدید – نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد – اصفهان تی وی سرویس

تعمیرات تلویزیون 3 عیب یابی و تعمیر قطعات مختلف

نتیجه گیری های انجام شده درباره تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

خازن ها در مدار های الکتریکی از اهیمت بالایی برخوردار هستند. تاثیری که خازن ها بر رشد و پیشرفت برد ها و تکنولوژی مربوطه گذاشته غیر قابل انکار است. از این رو برای یک تعمیرکار مجاز و حرفه ای کار با این چنین تکنولوژی ها باید به سادگی باز کردن درب نوشابه باشد. هرچه مهارت یک تعمیرکار بیشتر بوده اعتبار و گسترش بیشتری را برای کمپانی و خود فرد نیز بیشتر می کند.

شما هم اگر هنگام تماشای تلویزیون با مشکلی مواجه شدید می توانید با مراجعه به لینک هایی که درمقاله موجود است. یا مراجعه به قسمت تماس با ما در سایت اقدام به رفع این مشکلات کنید. برای مطالعه بیشتر در این رابطه به لینک تعمیرات دراصفهان مراجعه کنید.

خازن‌های تلویزیون برای انتقال سیگنال‌های الکتریکی و انرژی بین قسمت‌های مختلف تلویزیون استفاده می‌شوند. در برخی موارد، خازن‌های تلویزیون ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند. در ادامه به برخی از مشکلات خازن‌های تلویزیون و راه‌حل‌های آنها می‌پردازیم:

  1. خازن‌های داغ: اگر خازن‌های تلویزیون شما داغ می‌شوند، ممکن است به دلیل افزایش دمای آنها باشد. این مشکل ممکن است به دلیل افزایش سطح جریان الکتریکی در خازن‌ها باشد. در این صورت، بهتر است تلویزیون را خاموش کنید و صبر کنید تا خازن‌ها خنک شوند. اگر این مشکل به صورت مداوم تکرار شود، بهتر است تلویزیون را به یک تکنسین مجرب برای تعمیر ببرید.
  2. خازن‌های شکسته: اگر خازن‌های تلویزیون شما شکسته باشند، ممکن است تصاویر شما با اختلال و نویز نمایش داده شود. در این صورت، بهتر است خازن‌های شکسته را تعویض کنید.
  3. خازن‌های الکترولیتی کوچک: در صورتی که خازن‌های تلویزیون شما الکترولیتی کوچک باشند! ممکناست که اندازه و ظاهر تصاویر شما به صورت نامنظم باشد. در این صورت، خازن‌های الکترولیتی کوچک را باید تعویض کنید.
  4. خازن‌های قدرت بالا: اگر خازن‌های تلویزیون شما قدرت بالایی دارند! می‌تواند باعث بارگیری جریان بیش از حد شود و از این رو تلویزیون شما خاموش شود. در این صورت، بهتر است تلویزیون را خاموش کرده و خازن‌های قدرت بالا را تعویض کنید.

در هر صورت، بهتر است برای تعمیر خازن‌های تلویزیون به یک تکنسین مجرب مراجعه کنید. همچنین،قبل از هرگونه تعمیر، بهتر است دستورالعمل‌های ایمنی را رعایت کنید و از ابزارهای مناسب برای تعمیر استفاده کنید. این کار می‌تواند به جلوگیری از خطراتی برای سلامتی شما و دستگاه تلویزیون کمک کند.

سئوالات متدوال  در رابطه با تعمیر تلویزیون سامسونگ در نجف آباد

  1. در صورت بروز هرگونه مشکل ازچه منابعی می توانم کمک بگیرم؟

با سرچ درگوگل و مراجعه به سایت ما.

  1. هزینه تعمیر صفحه نمایش شکسته زیاد بوده و آیا برایمان تعمیر به صرفه است؟

هزینه تعمیر ال سی دی مقدار قابل توجه است اما به صرفه می باشد.

  1. روی مهارت تعمیرکاران در این مجموعه می توان حساب کرد؟

بله مجموعه با سابقه درخشانی که دارد توانسته تا طی این سال ها به افراد بسیار خدمت کند.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در نجف آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *