قطعه-نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان-

قطعه-نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان- اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان هشدار می‌دهد اولین قطعات داخلی در معرض خطر و به راحتی قابل شناسایی در صورت بروز مشکل، فیوزها هستند. اینها منبع تغذیه را در صورت وجود ولتاژ بیش از حد برای ایمن سازی تاسیسات الکتریکی قطع می کنند. دیدن سوختن آنها هنگام افزایش ولتاژ غیر معمول نیست. در نتیجه تلویزیون شما دیگر روشن نمی شود و بنابراین دیگر روشن نمی شود.

بدانید که اگر تلویزیون شما پس از نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان تعمیر نمی شود، شما شانس بیمه را دارید. هشدار اصفهان تی وی سرویس این است که فیوزها روی برد منبع تغذیه قرار دارند. فیوزهای روی برد را با استفاده از فیوز تستر یا مولتی متر تست کنید. اگر فیوز منفجر شده باشد، باید آن را تعویض کنید. هشدار: همیشه فیوز را با فیوز دیگری با همان آمپر و ولتاژ تعویض کنید.

فهرست عناوین

خازن ها و سایر اجزا را بسیار جدی بگیرید و به یک متخصص بسپارید.

سایر اجزا ممکن است مسئول تلویزیونی باشند که پس از قطع برق روشن نمی شود.

تنظیم مجدد برق تلویزیون شما با توجه به ضمانت نامه تتمیر

پاسخ سوالات متداول خود را نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان را ببیند.

فهرست تصاویر

برد  1تلویزیون

برد  2خرابی

خازن ها و سایر اجزا را بسیار جدی بگیرید و به یک متخصص بسپارید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان در اصفهان تی وی سرویس فعالیت دارد. ممکن است پس از قطع برق، تلویزیون شما دیگر روشن نشود زیرا یک یا چند خازن سوخته است. خازن ها در مدار الکتریکی ضروری هستند. آنها تثبیت جریان ها را در یک مدار الکتریکی ممکن می کنند. به عبارت دیگر، نوسانات ولتاژ را صاف می کنند.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان
نویسنده فلاحت
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1000 کلمه
مدت مطالعه 10 دقیقه

با این حال، این خازن ها به دلیل جریان موجی که ذخیره می کنند، می توانند به شدت پیر شوند، آسیب ببینند و گرم شوند. در خازن های استوانه ای، خرابی به راحتی با چشم غیر مسلح قابل تشخیص است: آنها در قسمت بالایی سطح آن باد می شوند.

خازن ها روی برد منبع تغذیه تلویزیون شما قرار دارند. می توانید آنها را با استفاده از نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان تست کنید. اگر یک یا چند خازن معیوب باشد، باید آنها را تعویض کنید.  در ادامه  برد  1 را ببیند.

سایر اجزا ممکن است مسئول تلویزیونی باشند که پس از قطع برق روشن نمی شود.

ممکن است یک مقاومت، ترانسفورماتور، دیود و غیره آسیب دیده باشد. اگر بعد از تمام دستکاری‌هایی نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان که در بالا مشاهده می‌کنید، همچنان تلویزیون شما کار نمی‌کند، به شما توصیه می‌کنیم با یک متخصص تماس بگیرید.

اولین واکنش زمانی که تلویزیون شما بعد از قطع برق دیگر کار نمی کند این است که بررسی کنید که مشکل از پریز برق نیست. این به این دلیل است که ممکن است مدار الکتریکی پریز دیواری شما آسیب دیده باشد و نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان. این امر مخصوصاً در صورتی معتبر است که هیچ چراغی در تلویزیون شما روشن نباشد زیرا می تواند به این معنی باشد که آن را تغذیه نمی کند. اصفهان تی وی سرویس در خدمت شماست.

تعمیر در منزل- نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

تعمیر در منزل- نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان- اصفهان تی وی سرویس

برد  1تلویزیون

برای بررسی اینکه آیا مشکل از پریز نیست، تلویزیون خود را به یک پریز دیواری دیگر وصل کنید. توجه داشته باشید، کابل برق آن را مستقیماً و بدون پریزهای متعدد به پریز وصل کنید. اگر تلویزیون شما بعد از نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان دوباره روشن شود، سوکت معیوب است و بنابراین باید با یک متخصص التقاطی تماس بگیرید. اگر هنوز هیچ نشانه‌ای از حیات نشان نمی‌دهد، احتمالاً مشکل از قسمت معیوب دستگاه شما است.

esfahantvservice.com بررسی می‌کند که کلید قطع نشده باشد. در غیر این صورت باید آن را ریست کنید یا فیوز مربوطه را عوض کنید. نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان را به ما بسپارید. در ادامه برد  2 را ببیند.

تنظیم مجدد برق تلویزیون شما با توجه به ضمانت نامه تتمیر

ابتدا بدانید که اگر تلویزیون شما بعد از قطع برق دیگر روشن نمی شود اما نشانگر استندبای آن روشن است، اول از همه به این معنی است که جریان دریافت می کند و همچنین کاملاً خاموش نیست. نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان در esfahantvservice.com فعالیت می‌کند.

این امکان وجود دارد که دستگاه برای ایمن سازی خود در حالت آماده به کار طولانی قرار گرفته باشد. سپس سعی کنید با نگه داشتن دکمه روشن/خاموش تلویزیون خود به مدت 10 ثانیه یک تنظیم مجدد الکتریکی انجام دهید.

برد- نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

برد- نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان – اصفهان تی وی سرویس

برد  2خرابی

اگر جواب نداد، نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان را امتحان کنید. برای آن:

  • کابل برق تلویزیون خود را از برق جدا کنید
  • دو دقیقه صبر کن
  • کابل را دوباره به پریز برق وصل کنید
  • قطعات را بررسی کنید

پاسخ سوالات متداول خود را نمایندگی تعمیر تلوزیون سونی در اصفهان را ببیند.

  • هنگام تعمیر در منزل چه کنیم؟

لطفا توجه داشته باشید: هنگام انجام دستکاری بسیار مراقب باشید. با جدا کردن تلویزیون از پریز برق یا با قطع برق از طریق قطع کننده مدار متصل به دستگاه، برق را قطع کنید. اگر صلاحیت انجام دستکاری ها را ندارید، با یک متخصص یا یک فرد صالح در اطراف خود تماس بگیرید. مراقب خطرات برق گرفتگی، بریدگی و آسیب به تجهیزات باشید.

  • چگونه تلویزیون دیگر روشن نمی‌شود؟

باید بدانید که در بیشتر مواقع وقتی تلویزیون بعد از قطع برق دیگر کار نمی کند، علت آن را باید به یکی از اجزای آن نسبت داد. در واقع، قطعات الکتریکی که یک تلویزیون را تشکیل می دهند، متعدد هستند و همگی در معرض تغییرات ولتاژ هستند. سپس احتمالاً در طول قطع برق که باعث اوج گرفتن ولتاژ می شود، برشته می شوند.

  • هنگام روشن نشدن تلویزیون کدام مورد را اول چک کنیم؟

ابتدا بررسی کنید که آیا سیم برق کار می کند یا خیر. برای انجام این کار، آن را با استفاده از یک مولتی متر تست الکتریکی کنید یا اگر کابل سازگار در دسترس دارید، سیم فعلی را با کابل برق دیگری جایگزین کنید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *