انواع خرابی ها در تلویزیون-تعمیرات پایه تلویزیون

انواع خرابی ها در تلویزیون-تعمیرات پایه تلویزیون-اصفهان تی وی سرویس


تعمیرات پایه تلویزیون از جمله مواردی است که برای انجام آن نیاز به متخصص با تجربه و حرفه ای است. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان ارائه دهنده انواع خدمات تعمیرات پایه تلویزیون با تعرفه مناسب است.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان ارائه دهنده انواع خدمات تعمیرات پایه تلویزیون با تعرفه مناسب است. می توانید ازطریق سایت اصفهان تی وی سرویس با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنید.

در دنیای امروز تلویزیون ها به یکی از وسایل جدایی ناپذیر هر منزلی تبدیل شده است که هر کدام از اعضای خانواده بنا به مقتضای سن خود از آن استفاده می کنند. بزرگسالان به تماشای فیلم و یا اخبار می نشینند. کودکان و نوجوانان به تماشای کارتون و یا بازی با آن ها به کمک کنسول های بازی می پردازند. حال این تلویزیون ها در طول عمرشان ممکن است دچار خرابی های متعددی شوند که حل بعضی از این خرابی ها ساده است و از عهده ی همه ی بر می آید. اما بیشتر این خرابی ها به گونه ای است که باید برای رفع آن ها به یک متخصص با تجربه مراجعه کرد و کار تعمیر را به آن ها سپرد. در ادامه ی مقاله با انواع خرابی ها و تعمیرات پایه تلویزیون آشنا می شوید.
نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان با داشتن کارشناسان با تجربه و حرفه ای می توانند به شما در زمینه ی انواع تعمیرات تلویزیون کمک رسانی کنند.

فهرست تصاویر:

انواع خرابی ها در تلویزیون 1خطوط عمودی روی صفحه

انواع خرابی ها در تلویزیون 2کشیدگی و یا فشردگی تصویر

انواع خرابی ها در تلویزیون 3خاکستری شدن تصویر

انواع خرابی در تلویزیون های  LCD و LED  و تعمیرات پایه تلویزیون:

چراغ پاور تلویزیون چشمک می زند و تلویزیون روشن نمی شود: هنگامی که با این مشکل مواجه می شوید یک مشکل در اتصال الکتریکی تلویزیون است که تنظیمات عیب یابی خود تلویزیون آن را شناسایی کرده است. در این حالت این است که تلویزیون را از برق بکشید و بعد از چند دقیقه مجدد آن را وصل کنید. اگر مشکل انتقال برق باشد ممکن است برطرف شود. در صورت برطرف نشدن باید برای تعمیرات پایه تلویزیون به نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان با مراجعه به سایت esfahantvservice مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید  راهنمای تعمیرات ساده و 8 راه حل برای مشکلات رایج تلویزیون‎های lcd درخانه

صدا از تلویزیون شنیده می شود اما تصویری دیده نمی شود: اگر تلویزیون شما عادی به نظر می رسد اما صفحه ی تلویزیون سیاه است احتمال زیاد سیستم نور پس زمینه دچار مشکل شده است. که برای تعمیرات پایه تلویزیون باید به متخصص مراجعه کنید. همچنین ممکن است پنل LCD  دچار مشکل شده باشد و نیاز باشد که عوض شود. که در این صورت نیز برای تعویض پنل و تعمیرات پایه تلویزیون باید به کارشناس مراجعه فرمایید.

خطوط عمودی روی صفحه نمایش: اگر خطوط عمودی متعددی روی صفحه نمایش تلویزیون شما دیده شد در این صورت این نشانه ای از کهنه شدگی پنل صفحه شما می باشد. در این صورت باید پنل تلویزیون شما تعویض شود که تعویض آن نیز به عهده ی کارشناس با تجربه و حرفه ای می باشد. می توانید به منظور تعمیرات پایه تلویزیون به سایت اصفهان تی وی سرویس مراجعه کنید و فرم درخواست تعمیرات را تکمیل کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

خطوط عمودی روی صفحه نمایش-تعمیرات پایه تلویزیون

خطوط عمودی روی صفحه نمایش-تعمیرات پایه تلویزیون-اصفهان تی وی سرویس

انواع خرابی ها در تلویزیون 1خطوط عمودی روی صفحه

با خرابی های تلویزیون و روش های حل آن ها بیشتر آشنا شوید:

خطوط عنکبوتی روی صفحه نمایش: خطوط متعددی که از یک نقطه از صفحه تابش می کنند و هنگامی که تلویزیون را روشن می کنید به نظر می رسد که این خطوط پخش می شوند. این خطوط نشان دهنده برخورد فیزیکی شی ای با صفحه تلویزیون است که باعث شکستن پنل تلویزیون شده است. در این حالت پنل دیگر قابلیت تعمیر ندارد و نیاز است که آن را تعویض کنید. برای تعویض و تعمیرات پایه تلویزیون خود می توانید به سایت esfahantvservice مراجعه کنید.

تلویزیون تصویر دارد اما صدایی ندارد: این مشکل برعکس موردی است که پیشتر اشاره شد. هنگامی که تصویر قابل رویت است اما صدا شنیده می شود چندین عامل ممکن است باعث به وجود آمدن آن شده باشد که در ادامه با آن آشنا می شوید. اول از همه بررسی کنید که صدای تلویزیون کم و یا در حالت mute نباشد. سپس ببینید که آیا وسیله ی دیگر مثل انواع هدفون های بی سیم به آن متصل است یا خیر که در این صورت دیگر صدا از تلویزیون به گوش نمی رسد و باید اتصال آن ها را قطع کنید. همچنین روشن بودن بلندگوهای خارجی را بررسی کنید که در صورتی که آن ها به تلویزیون متصل باشند و خاموش باشند و یا دچار خرابی باشند در این صورت صدایی به گوش نمی رسد. برای بررسی خرابی بلندگوهای خارجی و تعمیرات پایه تلویزیون خود می توانید به کارشناسان با تجربه مراجعه فرمایید. از اتصال درست کابل ها و اتصالات اطمینان حاصل کنید. کانال های دیگر تلویزیون را نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکل آیا مربوط به یک کانال خاص است یا خیر. اگر با بررسی همه ی این موارد باز هم مشکل صدا حل نشد در این صورت ممکن است مین برد تلویزیون خراب باشد. که برای تعمیر آن و انواع تعمیرات پایه تلویزیون باید به تعمیرکار حرفه ای و کار بلد در سایت اصفهان تی وی سرویس مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید  نگهداری درست و پیشگیری از خرابی تلویزیون

درباره انواع دیگری از خرابی های تلویزیون بیشتر بدانید:

تصویرحالت به هم فشرده یا به طورغیر طبیعی کشیده شده است:

کشیدگی تصویر تلویزیون-تعمیرات پایه تلویزیون

کشیدگی تصویر تلویزیون-تعمیرات پایه تلویزیون-اصفهان تی وی سرویس

انواع خرابی ها در تلویزیون 2کشیدگی و یا فشردگی تصویر

این مورد ممکن است به دلیل ایراد در نسبت تصویر تلویزیون شما باشد. که می توانید به قسمت تنظیمات تلویزیون خود رفته و نسبت تصویر را به نسبت اصلی بازگردانید و مشکل را حل کنید. همچنین در صورتی که نمی دانید چگونه به قسمت تنظیمات تلویزیون خود بروید به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید. می توانید برای دریافت راهنمایی در زمینه تعمیرات پایه تلویزیون خود به سایت esfahantvservice مراجعه فرمایید.

خطوط عجیب و غریب در اطراف اشیاء: چنین خطوط عجیب و غریبی در اطراف افراد و اشیاء می تواند به علت سطح وضوح زیاد تلویزیون باشد. برای تنظیم آن به منوی تلویزیون خود رفته و وضوح تصویر را کاهش دهید. یک دلیل دیگر می تواند  ناشی از پردازش بهبود لبه تلویزیون تان باشد که ممکن است در صفحه نمایش های با وضوح بالا نیاز نباشد. که در این صورت به منوی تلویزیون خود مراجعه کنید و با کمک دفترچه راهنما این مورد را برطرف کنید. همچنین می توانید تعمیرات پایه تلویزیون خود را به کارشناسان با تجربه بسپارید.

صفحه نمایش کمی خاکستری شده است: در این صورت در اولین قدم دستگاه های ورودی را بررسی کنید. تلویزیون را خاموش کنید و در صورتی که آن را به دستگاه دیگری متصل کرده اید آن ها را جدا کنید. اگر مشکل همچنان وجود داشت تنظیمات تصویر را تغییر دهید و ببینید که آیا مشکل برطرف می شود یا خیر. در صورتی که باز هم مشکل برطرف نشد تلویزیون خود را ریست کنید.

بیشتر بخوانید  تعمیرات سخت افزار تلویزیون و 3 نوع دستگاه دیگر در نمایندگی ما !

خاکستری شدن تصویر تلویزیون-تعمیرات پایه تلویزیون

خاکستری شدن تصویر تلویزیون-تعمیرات پایه تلویزیون-اصفهان تی وی سرویس

انواع خرابی ها در تلویزیون 3خاکستری شدن تصویر

که ممکن است برای همه ی تلویزیون ها یکسان نباشد و باید به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید. اگر برطرف نشد به احتمال زیاد برد تیکان آسیب دیده و یا اتصالات داخل تلویزیون شما دچار مشکل شده است. که باید به برای تعمیرات پایه تلویزیون خود به متخصص با تجربه مراجعه کنید.

خلاصه انواع خرابی ها و تعمیرات پایه تلویزیون و سوالات متداول مرتبط:

در این مقاله با انواع خرابی های تلویزیون و روش های حل آن ها به طور خلاصه آشنا شدید.از جمله مواردی که اشاره کردیم چشمک زدن چراغ پاور و روشن نشدن تلویزیون، بدون تصویر بودن صدای تلویزیون، بدون صدا بودن تصویر تلویزیون، کشیدگی و یا به هم فشردگی تصویر تلویزیون، خطوط عجیب و غریب در اطراف اشیا و افراد و در آخر به خاکستری شدن تصویر اشاره کردیم.و گفتیم که برای تعمیرات تخصصی و تعمیرات پایه تلویزیون خود حتما باید به کارشناسان با تجربه مراجعه کنید.

1.آیا مشکل کشیدگی و یا به هم فشردگی تصویر قابل حل است؟ بله با مراجعه به قسمت تنظیمات تلویزیون خود و بازگرداندن نسبت تصویر در آن به مقدار اصلی و اولیه مشکل حل می شود. همچنین می توانید برای دریافت راهنمایی در زمینه تعمیرات پایه تلویزیون خود به کارشناس مراجعه کنید.

2.در چه صورتی مشکل خرابی صدا قابل حل شدن با راه حل های ساده نیست؟ در صورتی که مشکل از برد اصلی و یا مین برد تلویزیون باشد در این صورت باید برای تعمیرات پایه تلویزیون و تعمیر مین برد به کارشناس با تجربه مراجعه کنید.

3.برای شناسایی انواع خرابی ها در تلویزیون و رفع آن ها به کجا مراجعه کنم؟ با مراجعه به سایت اصفهان تی وی سرویس و تکمیل فرم درخواست تعمیرات می توانید با کارشناسان در جهت تعمیرات پایه تلویزیون خود ارتباط برقرار کنید.

نویسنده محمودزاده
مدت زمان مطالعه 10 دقیقه
تاریخ انتشار 28/03/1402

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *