ما نمایندگی تعمیرات سخت افزاری تلویزیون هستیم. ما با تلویزیون های هر برند و مدلی کار می کنیم. ما تعمیرات تلویزیون را سریع و کارآمد انجام می دهیم. ما هم در اصفهان و هم در مناطق اطراف اصفهان کار می کنیم. انواع خدمات تعمیرات سخت افزاری تلویزیون را ارائه می دهیم. ما راه حل های تعمیر با کیفیت بالا را ارائه می دهیم. ما متعهد به تعمیر قطعات تلویزیون شما هستیم تا هزینه مواد تعمیر را کاهش دهیم. قبل از خرید یک تلویزیون جدید، بهتر است تعمیر آن را ارزیابی کنید. برای دریافت هزینه تعمیرات سخت افزاری تلویزیون با هر برندی در اصفهان با ما تماس بگیرید.

شرکت ما یک شرکت نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان می باشد. اصفهان تی وی سرویس یک سرویس تعمیر تلویزیون واقع در اصفهان است. که توسط متخصصان واجد شرایطی که قادر به تعمیر تلویزیون با هر برند و اندازه ای هستند، کار می کند. مهندسان ما هفته ای یکبار انواع تعمیرات سخت افزاری جدید را می پذیرند. شما باید قبل از بسته شدن در روز پنجشنبه ، این مورد را برای تعمیر نزد ما بگذارید. و در شنبه آینده بررسی می شود. ما 25 درصد هزینه بازرسی دریافت می کنیم که وقتی کالا نزد ما باقی می ماند. ما بقی هزینه تعمیرات سخت افزاری آن در کل ارزش تعمیر لحاظ می شود.

ما حداکثر تا 75 درصد قبض تعمیر کار می کنیم. این بدان معناست که اگر بتوانیم کالای شما را با کمتر از مبلغ ذکر شده تعمیر کنیم.، آن را تعمیر خواهیم کرد. در حین تعمیرات سخت افزاری شما هر چیزی تمام شود، با یک تخمین با شما تماس خواهیم گرفت. لطفا توجه داشته باشید که همه اقلام به دلیل در دسترس نبودن قطعات قابل تعمیر نیستند.

بیشتر بخوانید  تعمیر تلویزیون آب خورده +2 نکته درباره آن

انواع خدمات ما در شرکت سرویس تعمیرات تلویزیون و چگونگی کار ما

شرکت ما یک شرکت نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان می باشد. شرکت ما هم خدمات تعمیر در خانه را در هر نقطه از اصفهان ارائه می دهد. و هم در مرکز خدمات تخصصی خود خدمات ارائه می دهد. تکنسین های مجرب آنها تشخیص کامل و تعمیر هر گونه تلویزیون را انجام میدهد. و تعمیرات سخت افزاری عیب در تلویزیون های با هر اندازه را در شرکت esfahanTVservice ارائه می دهد. ما حداکثر تا 75 پوند قبض تعمیر کار می کنیم. این بدان معناست که اگر بتوانیم کالای شما را با کمتر تعمیر کنیم.، آن را تعمیر خواهیم کرد. در حین تعمیرات سخت افزاری شما هر چیزی تمام شود، با یک تخمین با شما تماس خواهیم گرفت.

خدمات سرویس تلویزیون 1 انواع خدمات ما

کارشناسان مرکز خدمات شرکت ما در مورد مشخصات فنی تمامی مدل‌های تلویزیون آگاه هستند. و می‌توانند نمایشگرها، ماتریس‌ها یا برنامه‌نویسی حافظه داخلی را با کیفیت بالا انجام دهند. کلیه تعمیرات تلویزیون و انواع تعمیرات سخت افزاری را با رعایت الزامات گارانتی انجام می شود. و در طول فرآیند تعمیر فقط از قطعات یدکی، گیرنده و کابل برق اصلی استفاده می شود.شرکت ما یعنی شرکت اصفهان تی وی سرویس  یک مرکز تعمیر حرفه ای در اصفهان و شهرهای اطراف است. که خدمات تعمیرات سخت افزار را با کیفیت بالا را برای طیف گسترده ای. از لوازم الکترونیکی مصرفی و حرفه ای با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد.

آنها تیمی از تکنسین های ماهر و با تجربه دارند. که می توانند تمام برندهای الکترونیکی از جمله سامسونگ ، ال جی ، فیلیپس، سونی و توشیبا را تعمیر کنند. ما در انواع تعمیرات سخت افزار انواع لوازم الکترونیکی، از جمله رایانه های اپل و ویندوز، تجهیزات صوتی./تصویری، دوربین های ویدیویی، تلویزیون، پروژکتور، فناوری قدیمی و غیره تخصص داریم. آنها تا سطح قطعات تراشه کار می کنند. تا خدمات تعمیر مقرون به صرفه و قابل اعتماد را در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان ارائه دهند. و تمام تعمیرات با کنترل کیفیت، آزمایش گسترده و 90 روز ضمانت انجام می شود.

بیشتر بخوانید  راهنمای تعمیرات پیشرفته تلویزیون‌های مختلف و بررسی 5 علت ایجاد مشکلات

خدمات ما در قالب لوازم صوتی و تعمیرات آن ها

شرکت esfahanTVservice یک مرکز خدمات و فروش واقع در اصفهان و شهر های اطراف است. که طیف گسترده ای از خدمات تعمیر و فروش لوازم الکترونیک و لوازم خانگی را ارائه می دهد. ما خدمات تعمیرات سخت افزار تلویزیون های LCD، LED، DLP، و پلاسما، و همچنین پخش کننده های DVD . و Blu-ray، رایانه ها، مانیتورها، جاروبرقی ها، دستگاه های ضبط ویدئویی، دستگاه های پخش سی دی.، صدای خانگی، بلندگوها و تجهیزات سینمای خانگی را ارائه می دهند. علاوه بر این، آنها خدمات تعمیرات سخت افزار و نصب تهویه مطبوع و آنتن سقف HD را ارائه می دهند. آنها همچنین خدمات تبدیل ویدیو و جایگزینی کنترل از راه دور را ارائه می دهند.

خدمات سرویس تلویزیون 2 تعمیرات لوازم صوتی

تلویزیون روشن نمی شود تصویر روی تلویزیون خالی است. روی صفحه تلویزیون خطوطی وجود دارد یا یک بازی روشن است و کنترل از راه دور تلویزیون کار نمی کند. وحشت نکنید.؛ متخصصان مجرب در سرویس تعمیرات سخت افزار تلویزیون شرکت ما . ، می توانند به سرعت تلویزیون ها یا هر برند یا مدلی را تعمیر کنند. با توجه به کارشناسان اصفهان تی وی سرویس ، میتوانید اطمینان حاصل کنید. که صفحه تخت یا تلویزیون پلاسما که دارید در بهترین شرایط ممکن کارکرد دارد. وقتی تلویزیون مورد علاقه‌تان را برای شرکت ما یعنی شرکت تعمیرات سخت افزار می‌آورید. لازم نیست که از اعتبار خارج شود. اگر بتوان آن را تعمیر کرد، مطمئن خواهیم شد که بدون هیچ مشکلی راه‌اندازی می‌شود.

برند هاوانواع تلویزیون هایی که مادر حیطه کاری خود تعمیر می کنیم

می توانید مطمئن باشید که تلویزیون شما صرف نظر از اینکه چه برندی باشد، در دستان توانمندی است. تعمیرات سامسونگ، ال‌جی، سونی، هایسنس، فیلیپس، TCL و تلویزیون هوشمند خود را به خدمات تعمیرات سخت افزار ما بیاورید. و ما آن را درست برای شما تعمیر خواهیم کرد. قیمت تعمیر تلویزیون با توجه به عوامل مختلف بسیار متفاوت است. اما همیشه می توانید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق تعمیر تلویزیون خود را دریافت کنید. یا آن را از طریق ایمیل ارسال کنید.تعمیرات سخت افزار منطقه خوب بهترین گزینه برای سریعترین خدمات برای تعمیر تلویزیون شما است.

بیشتر بخوانید  تعمیر تلویزیون ال‌‌ای‌دی و 6 نکته فنی و تکنولوژیک در تعمیر تخصصی یک تلویزیون

خدمات سرویس تلویزیون 3 برند هایی که تعمیر میکنیم

می توانید به ما اعتماد کنید تا در همان روزی که رایانه خود را وارد می کنید. کار عالی را فقط با استفاده از قطعات جایگزین با درجه بالاتر انجام دهیم. وقتی کامپیوتر خود را وارد کردید. ما بلافاصله در شرکت تعمیرات سخت افزار خود کار روی آن را شروع می کنیم. ما بیست و چهار ساعت در روز و هفت روز هفته در اینجا برای شما هستیم. و از خدمات مشتری مداری برتر که مهندسان بسیار آموزش دیده ما،. به هر یک از مشتریان خود ارائه می دهند، رضایت زیادی داریم. به تعمیرگاه تعمیرات سخت افزار تلویزیون ما مراجعه کنید، خدمات ما حتی بدون وقت قبلی در دسترس شماست.

شرکت EsfahanTVservice در اصفهان قرار دارد. خدمات ما تعمیرات سریع، منصفانه و مقرون به صرفه دستگاه را به مشتریان ارائه می دهد. ما ظرف یک ساعت دستگاه شما را زنده خواهیم کرد. دیگر نیازی به نگرانی در مورد خرید دستگاه های جدید به دلیل هزینه های غیرمنتظره گران تعمیر نیست. تعمیرات ما راه حل مناسبی برای شما است.

سوالات متداول در قالب شرکت و نمایندگی ما و چگونگی ارتباط با ما

  1. آیا تلویزیون های نسل جدید می توانند به اطلاعات ما مسلط باشند ؟

امکان دسترسی به اطلاعات شما از طرف تلویزیون نسل جدید فقط در حالتی ممکن است که اطلاعات لازم را به آن بدهید.

  1. چرا بعضی اوقات صدا وتصویر تلویزیون قطع می شود؟

شما می توانید با ارتباط گرفتن با ما از طریق سایت ما یا شماره تلفن ما از ایراد تلویزیون خود در این زمینه آگاه شوید.

  1. چرا تلویزیون ما برخی از کانال ها و شبکه ها را نمایش نمی دهد؟

شما باید به تعمیرات سیستم عامل مراجعه کنید و یا از قسمت تنظیمات کانال ها را بازیابی کنید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *