تکنسین ماهر - تعمیر تلویزیون در خانه

تکنسین ماهر - تعمیر تلویزیون در خانه - اصفهان تی وی سرویس


تعمیر تلویزیون در خانه یکی از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان با بیش از 15 سال تجربه است. ما با بکارگيري از بهترين متخصصان تلويزيون! امادگی داریم تا تعمیرات تلویزیون های شما را در منزل یا محل کار خود در اسرع وقت انجام دهیم. وجه‌تمايز نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان با رقبا، تسلط کامل‌متخصصان به آخرين‌تکنولوژي ساخت و تعمیر تلویزیون در خانه است. این موضوع باعث شده تا به راحتی علت خرابی تلویزیون ها را پیدا کنیم.

با پیدا کردن قطعه آسيب ديده و با تعمير آن، می توانیم از تعويض کامل آن جلوگيري کنیم. این امر باعث می‌شود تا  از ایجاد هزينه سنگين برای مشتري اجتناب کنیم. يکي از نمونه هاي اين موضوع، تعمير آبخوردگي پنل تلویزیون است. این مشکل به دلیل نیاز به تخصص و عدم تخصص کافي ديگر تعمیرکاران اصفهان! فقط متخصصان شرکت اصفهان تی‌ وی سرویس می‌توانند به صورت تعمیر تلویزیون در خانه ان را انجام دهند.

نویسنده سامان رحیمی
تاریخ 31 خرداد 1402
عیب‌یابی بررسی تنظیمات
بررسی اتصال کابل های جانبی
بررسی اتصالات برقی
اختلال در بک لایت فلش های ویروسی
دستگاهای مثل پلی استیشن و رسیور
کابل های با بی کیفیت
محافظ برق
اختلال در صدا یررسی منو تنظیمات
بررسی با هدفون
یررسی بلندگو دستگاه
خاموش شدن تلویزیون بررسی چراغ پاور
بررسی تایمر تلویزیون
بررسی اتصالات برقی
به روزرسانی نرم افزار
وجود کابل نامرغوب و USBویروسی

فهرست تصاویر تعمیر تلویزیون در خانه

خدمات تعمیرات 1تکنسین تعمیر تلویزیون

خدمات تعمیرات 2 تعمیر تلویزیون های خراب

خدمات تعمیرات 3تعمیر قطعت تخصصی تلویزیون

قدم های ما برای تعمیر تلویزیون در خانه شما

پاسخگويي به پرسش‌ها توسط‌کارشناسان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان، انجام و اطلاعات مورد نیاز در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر به تعمیر تلویزیون در خانه نیاز دارید برخي از اطلاعات اوليه شامل موارد زیر مي‌باشد.

بیشتر بخوانید  راهنمای تعمیرات ساده و 8 راه حل برای مشکلات رایج تلویزیون‎های lcd درخانه

۱.نحوه تعمیر تلویزیون در خانه.
۲.مدت زمان مورد نياز براي تعمیر تلویزیون در خانه.
۳.نوع قطعات مورد استفاده براي تعمیر تلویزیون در خانه.
۴.برآورد هزينه تقريبي تعمیر تلویزیون در خانه.
۵.هماهنگي زمان تعمير با شما.
در صورت موافقت شما متخصصان ما اقدام به تعمیر تلویزیون در خانه شما می‌کنند. تمام تلاش شرکت ما آن است تا خرابي و مشکل تلويزيون حل شود و خرابي دوباره تکرار نشود. پس از تمام شدن فرآيند تعميرات  بررسي‌هاي نهايي انجام می‌شود. کارشناسان‌فني esfahantvservice، پس از اطمينان از عملکرد‌ صحيح تلویزیون و کار‌امد بودن تعمیر تلویزیون در خانه، دستگاه را تحويل مي‌دهند.

تکنسین ماهر - تعمیر تلویزیون در خانه

تکنسین ماهر – تعمیر تلویزیون در خانه – اصفهان تی وی سرویس

خدمات تعمیرات 1تکنسین تعمیر تلویزیون

عیب یابی، کارشناسی و تعمیر تلویزیون در خانه

اکثر افراد با به وجود آمدن کوچکترین اختلالی در تلویزیون کنترل خود را از دست می‌دهند. انها سعی می کنند در کمترین زمان ممکن با مراکز تخصصی و یا تعمیرگاه ها تماس بگیرید! تا برای حل مشکل شان اقدام نمایند. اما باید بگوییم که خود کاربر نیز می‌تواند از طریق بررسی یک سری عوامل،مشکل به وجود آمده را برطرف نماید. گاهی مشکل به وجود آمده جزئی می باشد و توسط بررسی توسط کارشناسان اصفهان تی ‌وی سرویس و تعمیر تلویزیون در خانه قابل برطرف شدن است. گاهی مشکلات فقط با بررسی تنظیمات و یا با بررسی اتصال کابل های جانبی به دستگاه مشکل حل می‌شود.

همچنین گاهی اوقات بعضی از اتصالات برقی تلویزیون دچار اختلال می‌شود. با بررسی و عیب یابی، حل ان توسط کاربر قابل انجام است و اگر به نتیجه نرسیدید! در این صورت تعمیر مشکل به وجود آمده را دست افراد کاردان و باتجربه و همچنین مراکز تخصصی تعمیر بسپارید. همچنین قادر به تعمیر تلویزیون در خانه و محل سکونت شما می‌باشد.

بیشتر بخوانید  راهنمای تعمیرات ساده تلویزیون و اشاره به 3 مورد مشکلات

نکاتی برای حل کردن مشکل بک لایت تلویزیون در منزل

خرابی بک لایت یکی از شایع‌ترین خرابی ها در تلویزیون ها است. اولین کاری که شما باید انجام بدهید جدا کردن تمامی ورودی های تلویزیون است. در بعضی از مواقع فلش های ویروسی، دستگاهای مثل پلی استیشن و رسیور باعث خرابی تلویزیون می‌شود. یک نکته مهم اینکه از کابل های با کیفیت استفاده کنید. کابل های غیر استاندارد باعث ایجاد اختلال در عملکرد تلویزیون می‌شود. شما می‌توانید به سایت esfahantvservice مراجعه کنید و از خدمات تعمیر تلویزیون در خانه بهره‌مند شوید.

یکی دیگر از عوامل به وجود آمدن این مشکل خرابی محافظ برق است. بعضی اوقات محافظ های برق دچار اختلال می‌شود و نمی‌توانند برق مورد نیاز تلویزیون را تامین کنند. برای اطمینان از سالم بودن محافظ برق دوشاخه تلویزیون را مستقیم به پریز برق متصل کنید. در صورتی که مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون حل شد، محافظ برق را تعویض کنید. حتما از محافظ برق مخصوص تلویزیون استفاده کنید. نوسان برق هم باعث ایجاد مشکل در دستگاه می‌شود. نوسان برق باعث آسیب دیدن برد پاور تلویزیون می‌شود، برد پاور در اکثر مواقع قابل تعمیر می‌باشد. شما می‌توانید با بکار گیری این نکات به تعمیر تلویزیون در خانه بپردازید و از مراجعه به تعمیرگاه بپرهیزید.

تعمیر بک لایت - تعمیر تلویزیون در خانه

تعمیر بک لایت – تعمیر تلویزیون در خانه – اصفهان تی وی سرویس

خدمات تعمیرات 2 تعمیر تلویزیون های خراب

حل کردن مشکل صدا و خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

خرابی صدا یک مشکل شایع در تلویزیون های ال ای دی می‌باشد. اگر صدای تلویزیون تان قطع است به منو تنظیمات ان بروید و از قطع نبودن صدا دستگاه اطمینان حاصل کنید. اگر تنظیمات درست بود انها به یک هدفون متصل کنید. در صورتی که صدا کاملا رسا باید احتمالا بلندگو دستگاه شما خراب است و  باید تعویض شود. در این صورت شما می‌توانید با مرکز تعمیر تلویزیون اصفهان تی ‌وی سرویس ارتباط بگرید. تعویض بلندگو و تعمیر تلویزیون در خانه ممکن است و نیازی به حمل به تعمیرگاه ندارد.

بیشتر بخوانید  راه های بیشگیری از خرابی بک لایت تلویزیون + 4 نکته جالب

گاهی ممکن است برای شما پیش آمده باشد که موقع تماشا با خاموش شدن ناگهانی تلویزیون مواجه شده باشید. این امر بدین صورت است که بعد از این خاموش شدن ناگهانی چراغ پاور روشن است و یا نه.؟

برای رفع عیوب دستگاه خود می‌توانید از خدمات تعمیر تلویزیون در خانه سایت ما بهره‌مند شوید.
خاموش شدن ناگهانی تلویزیون حالت های متفاوتی دارد از جمله :

–چراغ پاور حالت چشمک زن دارد
–چراغ پاور فقط روشن است
–چراغ پاور هم خاموش است

در ابتدا یک سری موارد را برای تعمیر تلویزیون در خانه بررسی نمایید، مانند:

– در قسمت تنظیمات تلویزیون خاموش شدن تلویزیون روی تایمر ثبت نشده باشد.
– اتصالات برقی را بررسی نمایید.
– نرم افزار به روز باشد.

–کابل نامرغوب و یا USB ویروسی به دستگاه متصل نباشد.

این مشکل در تلویزیون می‌تواند از اختلال در دو قطعه برد پاور و برد مین در تلویزیون ایجاد شود.

نتیجه گیری درباره نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان

برای تعمیر تلویزیون ابتدا عیب‌یابی دستگاه انجام می‌ شود. سپس با توجه به توضیحات داده شده برای حل مشکل دستگاه اقدام کنید. در اخر لازم به ذکر است که اگر در زمینه تعمیرات تلویزیون تجربه و تخصص مورد نیاز را ندارید. از دستکاری تلویزیون خود خودداری کنید. زیرا ممکن است با کوچکترین خطا تلویزیون شما اسیب ببیند و تعمیر ان سخت شود. گاهی افراد بدون تجربه کافی در این زمینه دست به کار می ‌شود و باعث خرابی تلویزیون می ‌شوند. این کار باعث بروز هزینه های بالا برای شما می ‌شود. بنابراین توصیه می ‌شود برای تعمیر تلویزیون از خدمات سریع تعمیرات تلویزیون در خانه شرکت ما استفاده کنید. با مراجعه به سایت esfahantvservice  با ما تماس بگیرید.

تلویزیون خراب - تعمیر تلویزیون در خانه -

تلویزیون خراب – تعمیر تلویزیون در خانه – اصفهان تی وی سرویس

خدمات تعمیرات 3تعمیر قطعات تخصصی تلویزیون

سوالات رایج در این باره و پاسخگویی به سوالات

1.هزینه تعمیر تلویزیون در خانه چقدر است؟

هزینه تعمیر تلویزیون در خانه و تهیه لوازم صوتی و تصویری با توجه به نرخ نامه محاسبه می‌شود. هزینه قطعات با توجه به قیمت بازار محاسبه می‌شود.

2.همیشه تعمیر تلویزیون در خانه انجام می شود و چقدر طول می‌کشد؟

حدود %۹۰ در صد اوقات تعمیر تلویزیون در خانه انجام می شود. زمان تقریبی تعمیر تلویزیون توسط متخصصین شرکت تقریبا ۱ ساعت الی ۱.۵ ساعت می‌باشد.

3.علت روشن نشدن تلویزیون چیست؟

استفاده زیاد از این دستگاه ممکن است به مرور زمان باعث آسیب به قطعات داخلی آن شود. روشن نشدن تلویزیون قالبا از خرابی مین برد و برد تغذیه تلویزیون موجب می‌شود.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *