تعمیر تلویزیون قدیمی کمی دشوارتر از تعمیر تلویزیون جدید است. مشخص است که علت آن پیدا نشدن فرد ماهر در این حرفه است. امروزه بیشتر در خانه‌ها و مراکز اداری از تلویزیون‌های LCD و LED استفاده می‌شود. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان کمک می‌کند که از تلویزیون قدیمی خود استفاده کنید. مدل‌های تلویزیون‌های قدیمی موجود در بازار ایران مدل‌های LG و SONY و SAMSUNG هستند. در ادامه مطالب به ایرادات پیش امده برای آن‌ها و طریقه تعمیر تلویزیون قدیمی می‌پردازیم. باید در نظر داشت که اگر مشکل تلویزیون بر طرف نشد باید به کارشناسان در این زمینه مراجعه کرد. در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان با تعمیر در منزل هرکجای اصفهان در خدمت شما هستیم.

فهرست تصاویر

تعمیر تلویزیون 1تکنسین ماهر

تعمیر تلویزیون 2برد تلویزیون

تعمیر تلویزیون 3نمایندگی اصفهان

ایرادات و تعمیر تلویزیون قدیمی و قطعات برند سامسونگ

تلویزیون های سامسونگ جز معتبرترین تلویزیون های بازار هستند. خراب شدن این تلویزیون ها دور از ذهن است. مشخصا اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که کجا برای تعمیر تلویزیون قدیمی خود برویم. در اصفهان تی‌ وی سرویس تمامی خدمات این تلویزیون ها قابل دسترسی است. به طور کلی مراحل تعمیر تلویزیون قدیمی SAMSUNG به این ترتیب هست که اول تلویزیون شما عیب یابی می‌شود. سپس با توجه به نوع و میزان خسارت و آسیب دیدگی قطعات تعمیر تلویزیون قدیمی شما آغاز می شوند. برای دریافت پاسخ سوالات خود به esfahantvservice مراجعه کنید.

1)بیشترین مراجعه روزانه برای تعمیر تلویزیون قدیمی SAMSUNG به علت روشن نشدن آن‌ها است. علت های آن عبارتند از: خرابی پاور/ از کار افتادن هوریزنتال / خرابی در سیستم کنترل

بیشتر بخوانید  تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان و4نکته دکوراسیون$

برای تعمیر تلویزیون قدیمی پیش آمده ذکر شده قطعه با توجه به آسیب تعمیر یا به صورت کامل تعویض می شود. در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان خدمات این دستگاه موجود است.

تعمیر تلویزیون 1تکنسین ماهر

تکنسین ماهر - تعمیر تلویزیون قدیمی

تکنسین ماهر – تعمیر تلویزیون قدیمی – اصفهان تی وی سرویس

2) یکی دیگر از مشکلات و عیب های رایج تلویزیون قدیمی SAMSUNG دیر روشن شدن آن‌هاست. در ابتدا این مشکل به شکل دیر روشن شدن است. بعضی اوقات خودسرانه خاموش می شوند. گاهی چراغ سبز جلو خاموش و روشن می شود.

3) هنگامی که آهن ربا در جلوی این تلویزیون ها باشد و یا ضربه ای محکم بخورد این اتفاق رخ می‌دهد. حتی گاهی چند لکه سبز رنگ روی صفحه تلویزیون قرار می گیرد. در تلویزیون های قدیمی یک صفحه CRT در داخل تلویزیون قرار دارد که با استفاده از میدان مغناطیسی آن را خنثی می کند. CRT باعث می شود رنگ ها به ترتیب در ردیف ها قرار گیرند و نمایش داده شوند. در این موقعیت باید تلویزیون تعویض و یا تعمیر شود. در نمایندگی های تعمیرات تلویزیون سامسونگ با کمترین هزینه این کار انجام می‌شود.

قطعات تلویزیون - تعمیر تلویزیون قدیمی

قطعات تلویزیون – تعمیر تلویزیون قدیمی – اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 2برد تلویزیون

شیوه عیب یابی و تعمیر برند تلویزیون قدیمی LG و SONY

LG و SONY نیز با توجه به آوازه‌ای که در بازار دارند خرابی دستگاه دور از ذهن است. همانند تعمیر تلویزیون قدیمی SONY تعمیر تلویزیون قدیمی LG  نیز تقریبا به طور کلی به همان شکل انجام می‌شود. ابتدا و مهم ترین حرکت عیب یابی دستگاه می باشد. این نوع تلویزیون ها همانند SONY سه عیب شاخص درا هستند:

1)تاخیر در روشن شدن

2)روشن نشدن دستگاه

3)ترکیب شدن رنگ ها ولکه های سبز رنگ

برای تعمیر تلویزیون قدیمی LG و SONY عیب از قطعه پاور خازن هوریزنتال و در بخش کنترل سیستم هستند. این مورد با توجه به شدت اسیب تعمیر و یا تعویض می شوند. در ایراد ترکیب شدن رنگ مشکل اساسی تر است. در بیشتر اوقات به علت خرابی میدان مغناطیس CRT تلویزیون باید به صورت کامل عوض شود. اما امکان تعمیر تلویزیون قدیمی شما در اصفهان تی وی سرویس می باشد.

بیشتر بخوانید  5 راهنمایی برای تعمیرات سیستم عامل تلویزیون

4) ایراد رایج تلویزیون های قدیمی 5 بار چشمک زدن دستگاه است. به دلیل ضعف در لامپ تصویر تلویزیون به وجود می آید. معمولا این اتفاق در هنگام کار کردن و روشن بودن دستگاه است رخ می‌دهد. گاهی رنگ زمینه و تصویر تلویزیون به رنگ های آبی یا سبز و یا صورتی در می آید.

5)یکی از ایراد هایی که کمی معروف تر است و عجیب تر است، ایراد east/west است. تصویر تلویزیون به شکل استکانی و رایج تر کمر باریک در می آید. این ایراد نیز نیاز به افراد مجرب دارد. در نمایندگی اصفهان تی وی سرویس شما می توانید برای تعمیر تلویزیون قدیمی مراجعه فرمایید.

تعمیرات تلویزیون های قدیمی - تعمیر تلویزیون قدیمی

تعمیرات تلویزیون های قدیمی – تعمیر تلویزیون قدیمی – اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 3نمایندگی اصفهان

جمع بندی و نتیجه متن بالا را در قسمت زیر مشاهده کنید

نگهداری درست و تعمیر کامل باعث افزایش طول عمر دستگاه شما می‌ شود. تعمیر دستگاه توسط افراد ماهر باعث صرفه جویی در هزینه‌ های شماست. طی زمان طولانی تر عمری مفید تر برای دستگاه شما تضمین می‌ شود. تعمیر در محل و جلوی خود شما باعث دلگرمی و آسودگی بیشتر شما خواهد بود. تعمیر انواع تلویزیون ها در همه مدل ها در منزل هر کجای اصفهان امکان پذیر است. این مجموعه از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت تعمیرات تلویزیون است. دارای کادری ماهر و مجرب در تمامی نقاط اصفهان است. فقط با یک تماس با مجموعه، پشتیبان ها پاسخگوی شما خواهند بود.

 سوالات متداول مراجعه کنندگان در مورد تعمیر تلویزیون قدیمی در اینجا بخوانید

  • آیا تعمیر تلویزیون قدیمی ارزش دارد ؟
بیشتر بخوانید  راهنمای تعمیرات ساده و 8 راه حل برای مشکلات رایج تلویزیون‎های lcd درخانه

شاید شما با خود فکر کنید که تعمیر تلویزیون قدیمی به قول خودمان «افتابه خرج لحیم است». اما تا زمانی که دستگاه شما هنوز عمر مفیدی دارد، تعمیر و گاهی تعویض برخی قطعات تصمیمی منطقی است. حتی برای تلویزیون های قدیمی هم همینطور است. در نمایندگی esfahantvservice برای تعمیر تلویزیون قدیمی خود سعی داشته باشید با پیدا کردن فردی ماهر دستگاه را بهینه کنید.

  • تعمیر تلویزیون قدیمی در خانه به چه شکل است ؟

با تکمیل فرم ثبت نام پس از مشخص کردن زمان تعمیر تکنسین ها در هر کجای اصفهان به منزل شما می‌ آیند. روند تعمیر را آغاز می کنند و با توجه به آسیب وارد شده و محل زمان تعمیرات مشخص می‌شود.

  • علت قطعی صدا در تلویزیون چیست ؟

مطمئن شوید صدای تلویزیون رو حالت MUTE نباشد. تنظیمات تلویزیون بر روی حالت SAP نباشد. تمامی کابل های ورودی صدا را چک کنید که اشتباهی وصل نشده باشند. اگر دستگاهی مانند گیرنده دیجیتال به تلویریون وصل می باشد تنظیمات صدای آن را چک کنید. چک کنید که هدفون یا وسیله دیگری به تلویزیون وصل نباشد.

  • چقدر باید هزینه برای تعمیر تلوزیون قدیمی خود پرداخت کرد؟

در تعمیر تلویزیون قدیمی معمولا هزینه دقیقی نمی توان برای تعمیر برآورد کرد. معمولا قطعات نو در دسترس نمی باشد. به توجه به قطعه خراب شده قیمت به دست می آید. بسیاری دیگر از معیار ها در قیمت نهایی تاثیر بسیاری دارند. در این قسمت محدوده قیمت بعضی قطعات برای تعمیر تلویزیون قدیمی را برای شما گرد آوردیم. اما برای اطمینان بیشتر با esfahantvservice تماس بگیرید.

خازن الکترولیت 25 ولت 2200 میکرو فاراد                                       25000 – 30000 تومان
پاور دستگاه های CRT                                       500000 – 700000 تومان
قطعه CRT                                       تعویض دستگاه تلویزیون
نویسنده                                           امیر محمد مزیکی
تاریخ                                             21/4/1402

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *