ولتاژ VGH در پنل تلویزیون چه اهمیتی دارد؟

Vgh-Voltage-in-Tv-Panel-lg

Vgh-Voltage-in-Tv-Panel-lg


ولتاژ VGH در پنل تلویزیون چه اهمیتی دارد؟

امروز در این مقاله توضیح خواهیم داد که ولتاژ VGH در پنل تلویزیون به چه معنی است. همه چیز را در مورد ولتاژ VGH پنل خواهم گفت. اگر می‌خواهید اطلاعات کامل در مورد ولتاژ VGH کسب کنید این پست را تا آخر بخوانید.

در اینجا کلیه تکنیک‌ها و فرایندهای تعمیر گجت‌های الکترونیکی را که به صورت تجربی کسب کرده‌ایم با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. اغلب روی تعمیرات LED و LCD‌ متمرکز می‌شویم و بیشتر مقالات در مورد تعمیرات تلویزیون‌های LED و LCD است.

قبل از اینکه بحث در مورد VGH را شروع کنیم می‌خواهیم از شما بخواهیم اگر ابهام یا پرسشی در مورد تعمیر هر نوع وسیله الکترونیکی دارید حتماً در پایین این پست در قسمت نظرات بنویسید. حداکثر تا دو روز به شما پاسخ خواهم داد. در پست قبل در مورد کاربرد ولتاژ AVDD صحبت کردیم .

ولتاژ VGH چیست؟

VGH مخفف ولتاژ بالاست. در پنل تلویزیون به تعدادی ولتاژ مشترک نیاز است که تصویر را نشان دهد و منعکس کند و هچنین گرافیک بسازد. ولتاژ VGH یکی از آنهاست. وقتی در پنل، مدار PCB ولتاژ VGH مثبت را از خروجی FETها یا MOSFETها می‌گیرد، این ولتاژ ولتاژ VGH نامیده می‌شود. این نوع ولتاژ عامل بروز ایرادات زیادی در   تلویزیون های هوشمند   است. منظورم این است که اگر این ولتاژ به درستی تولید نشود یا در پنل تلویزیون گم شود آنگاه پنل ایرادات زیادی پیدا خواهد کرد، مشکلاتی مانند کار نکردن نمایشگر یا نمایشگر بدون تصویر.

ارزش ولتاژ VGH

ارزش ولتاژ VGH بین 20 تا 30 ولت است. یعنی در نقطه ولتاژ VGH در آموزش تعمیر پنل تلویزیون LED و LCD ولتاژ 20 تا 30 ولت می‌گیرید. 20 ولت ولتاژ حداقل و 30 ولت ولتاژ حداکثر ولتاژ VGH در پنل تلویزیون است. امیدوارم اطلاعات خوبی در مورد ولتاژ VGH در پنل تلویزیون دریافت کرده باشید.

مرکز تعمیر تلویزیون اصفهان با سابقه 15 ساله دارای نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان ، نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان می باشد . این مجموعه دارای سرویس رفت و برگشت رایگان جهت تعمیر تلویزیون شما می باشد .

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *