تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان +3 دلیل خرابی تلویزیون چیست؟

تعمیر تلویزیون-نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

تعمیر تلویزیون-نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان-اصفهان تی وی سرویس


نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان | تلویزیون های قدیمی از فناوری CRT (لوله اشعه کاتدی) برای تولید تصویر صفحه استفاده می کنند. اگرچه واحدهای CRT عموما قابل اعتماد هستند.و تصاویر عالی تولید می کنند.اما محبوبیت آنها در سال های اخیر به دلیل در دسترس بودن واحدهای LCD و پلاسما کاهش یافته است.

این مجموعه های جدیدتر کوچکتر هستند و اندازه صفحه نمایش بزرگتری دارند. واحدهای CRT قدیمی می توانند طیف وسیعی از مشکلات را تجربه کنند.از جمله تداخل تصویر ناشی از انرژی مغناطیسی و سیگنال های ضعیف آنتن. مشکلات فنی جدی اغلب نیاز به کمک حرفه ای دارند. اما بسیاری از تعمیرات را می توان بدون دانش تخصصی انجام داد. تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان یکی دیگر از تخصصات نمایندگی شرکت اصفهان تی وی سرویس است.

فهرست مطالب

مغناطیس شدن تلویزیون و تاثیر آن بر خراب شدن تلویزیون

آنتن تلویزیون در و تاثیر آن بر خراب شدن تلویزیون

کابل هم محور در و دلایل خراب شدن تلویزیون

چگونه تصویر دانه دانه را در تلویزیون ال سی دی رفع کنیم

مراحل رفع تصویر دانه دانه در تلویزیون ال سی دی

نحوه تعمیر تلویزیون ال سی دی Humming

رفع اختلال تلویزیون در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

نتیجه گیری در مورد تعمیرات تلویزیون در هنگام خرابی

سولات متداول شما در مورد تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان

فهرست تصاویر

تعمیر تلویزیون 1-آنتن

تعمیر تلویزیون 2- برفک

تعمیر تلویزیون 3-ال سی دی

مغناطیس شدن تلویزیون و تاثیر آن بر خراب شدن تلویزیون

دستگاه هایی که از انرژی مغناطیسی استفاده می کنند.مانند بلندگوهای استریو یا موتورهای الکتریکی کوچک، از تلویزیون CRT دور نگه دارید. واحد CRT دارای ویژگی مغناطیس زدایی داخلی است. با این حال، اگر عملکرد مغناطیسی دستگاه CRT از کار بیفتد.چنین دستگاه هایی ممکن است باعث ایجاد مشکلات تصویری در دستگاه CRT شوند.

اگر اختلال تصویر ادامه داشت، یک کابل ضد گاز بخرید. این ها را می توان از اکثر فروشگاه های برق خریداری کرد. و برای از بین بردن دستگاه معیوب استفاده می شود.سیم پیچ ضد گاز را حدود 3 اینچ از صفحه تلویزیون دور نگه دارید. آن را به صورت دورانی بچرخانید. عرض دایره را افزایش دهید تا کل صفحه را بپوشاند. اکنون دستگاه شما باید کاملاً از بین برود.اطلاعات بیشتر در مقالات esfahantvservice مطالعه کنید.

عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان
دپارتمان اوج شید
نام نویسنده نسیم بهاران
تعداد کلمات 1693
زمان مطالعه 16 دقیقه

 

آنتن تلویزیون در و تاثیر آن بر خراب شدن تلویزیون

اگر کیفیت تصویر کانال های تلویزیون محلی ضعیف است، آنتن خود را تنظیم کنید. دریافت ضعیف تصویر ممکن است به دلیل سیگنال ضعیف روی آنتن باشد. آن را به موقعیت های مختلف منتقل کنید تا کیفیت تصویر بهبود یابد.اگر مشکل ادامه داشت، از پیچ گوشتی برای باز کردن پیچ های نگهدارنده آنتن در بالای تلویزیون قدیمی استفاده کنید.تعمیر تلویزیون 1-آنتن را نشان می دهد.

از فروشگاه برق آنتن بخرید. از یک پیچ گوشتی و پیچ برای محکم کردن آن در بالای تلویزیون استفاده کنید. مطمئن شوید که آنتن به طور ایمن نصب شده است.اما نه آنقدر محکم که اصلاً قابل جابجایی نباشد. زیرا ممکن است بعداً لازم باشد موقعیت آن را تغییر دهید.تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان در شرکت اصفهان تی وی سرویس در خدمت شماست.

تعمیر تلویزیون 1-آنتن

تعمیر تلویزیون 1-آنتن-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 1-آنتن

کابل هم محور در و دلایل خراب شدن تلویزیون

اگر تصویر دانه‌دار یا متلاطم به نظر می‌رسد.سیم‌های مسی را که جعبه کابل را به تلویزیون قدیمی متصل می‌کنند بررسی کنید. کابل‌های کواکسیال معمولاً با سوکت‌هایی که «RF» در تلویزیون‌های قدیمی‌تر مشخص شده‌اند، قرار می‌گیرند. مطمئن شوید که ایمن نصب شده است. زیرا اتصالات کواکسیال شل می تواند باعث تار شدن تصاویر شود.

کانکتور فلزی انتهای کابل کواکسیال در سوکت RF را بچرخانید. تنظیمات کوچک در موقعیت نوک می تواند به طور قابل توجهی کیفیت تصویر تلویزیون های قدیمی را بهبود بخشد.کابل کواکسیال را برای هر گونه پارگی یا فرورفتگی بررسی کنید.زیرا می تواند قدرت سیگنال را کاهش دهد. اگر علائم خرابی وجود دارد، یک کابل جدید از نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان خریداری کنید.

چگونه تصویر دانه دانه را در تلویزیون ال سی دی رفع کنیم

ابتدا با درک برخی از رایج ترین دلایل،می توانیدبه سرعت تصاویردانه دار یابرفی را در تلویزیون LCD خود حذف کنید. تعمیر تلویزیون 2- برفک را نشان می دهد.برای مثال، اگر اخیراً به یک ارائه‌دهنده تلویزیون کابلی یا ماهواره‌ای جدید تغییر داده‌اید. ممکن است تنظیمات شما به درستی پیکربندی نشده باشد. آب و هوای بد نیز می تواند باعث ایجاد مشکل در دریافت تلویزیون شود.تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان در esfahantvservice در خدمت شماست.رعد و برق در منطقه پخش ایستگاه می تواند تصویری تار ایجاد کند. تداخل مغناطیسی همچنین می تواند از منابع خارجی و داخلی باشد. هربار یک مشکل را حل کنیدتا به شما کمک کند تصویر تلویزیون خودرا دوباره روی فوکوس واضح ترمتمرکز کنید.

تعمیر تلویزیون 2- برفک

تعمیر تلویزیون 2- برفک-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 2- برفک

مراحل رفع تصویر دانه دانه در تلویزیون ال سی دی

کانال را بچرخانید تا تعیین کنید که آیا اندازه ذرات یک مشکل جدا شده است یا خیر. اگر مشکل در کانال های دیگر ظاهر نشود. بعید است مشکل در کانال شما ظاهر شود. لطفا با ارائه دهنده تلویزیون کابلی یا ماهواره ای خود با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید. اگر تصویر در کانال های دیگر واضح نیست، به مرحله بعد بروید.تمام کابل ها و اتصالات خارجی را که مستقیماً به تلویزیون می روند سفت کنید. ضمیمه‌های شل می‌توانند باعث ایجاد تصاویر ضعیف یا عدم وجود عکس شوند.

دمای اتاق را بالا ببرید.بسیاری ازتلویزیون های LCD در دماهای بین 5 تا 40 درجه سانتیگرادیا 41 تا 104 درجه فارنهایت بهترین عملکردرا دارند.تلویزیون را از وسایلی که هوای سرد یا صدا تولید می کنند دور کنید. جاروبرقی ها، مخلوط کن ها و مرطوب کننده ها می توانند در هنگام کار باعث تداخل تلویزیون شوند.به دنبال آسیب آشکار و اتصالات شل در آنتن ها و کابل های خارجی باشید. بهتر است انجام این کار از فاصله دور باشد.و دقت کنید به هیچ قسمتی دست نزنید. در صورت مشاهده آسیب، برای بررسی و تعمیر بیشتر با یک تکنسین خدمات در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید.

نحوه تعمیر تلویزیون ال سی دی Humming

از 12 ژوئن 2009، تمام ایستگاه های رادیویی اصلی موظف شدند به طور رسمی به سیگنال های پخش دیجیتال تغییر کنند.تعمیر تلویزیون 3-ال سی دی را نشان می دهد.بنابراین، دیگر پخش آنالوگ را از ایستگاه های تلویزیونی تمام قدرت دریافت نخواهید کرد. اگر تلویزیون شما قبل از می 2007 خریداری شده باشد. تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان در شرکت ما در اختیار شماست.ممکن است نیاز به خرید یک گیرنده یا تیونر دیجیتال برای دریافت سیگنال های دیجیتال داشته باشید. با این حال، هنوز هم می توانید از یک آنتن داخلی برای بهترین دریافت استفاده کنید.

تعمیر تلویزیون 3-ال سی دی

تعمیر تلویزیون 3-ال سی دی-اصفهان تی وی سرویس

تعمیر تلویزیون 3-ال سی دی

نحوه رفع تاری تلویزیون در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

رفع چند مشکل رایج باید مشکلات تاری تلویزیون شما را برطرف کند.وقتی صفحه تلویزیون تصویری تار نشان می دهد، مشکلی وجود دارد. تاری صفحه نمایش تلویزیون می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.از تنظیمات نادرست تلویزیون گرفته تا استفاده از جعبه کابل ناسازگار.یک تصویر تار را می توان با عیب یابی و یافتن منبع مشکل برطرف کرد،که راه حل رانشان می دهد.سیم برق را از تلویزیون جدا کرده و به پریز دیگری وصل کنید. پریزهای برق فعلی ممکن است باعث تداخل شوند. ودر نتیجه نمایشگر تار شوند. یک محافظ برق با کیفیت بالا اغلب به حذف تداخل الکتریکی کمک می کند.

تجهیزات الکترونیکی نزدیک را از تلویزیون دور کنید. رایانه ها و سایر وسایل الکترونیکی و همچنین لوازم خانگی اغلب منابع تداخل الکتریکی هستند .که باعث تار شدن تصاویر می شوند.اتصال کابل بین تلویزیون و جعبه کابل را بررسی کنید. مطمئن شوید که از کابل درست استفاده می کنید.در تلویزیون HD، از کابل HDMI در تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان استفاده کنید. که به طور خاص برای انتقال سیگنال های با وضوح بالا به تلویزیون طراحی شده است. در این نوع تلویزیون از کابل های آنالوگ یا کانکتورهای RCA استفاده نکنید. رنگ کانکتورهای RCA معمولا قرمز، سفید و زرد است.

کاهش نویز دیجیتال را در تلویزیون خاموش کنید. کاهش نویزدیجیتال با تغییر سطوح روشنایی، وضوح و سایر ویژگی های بصری، ظاهر طبیعی تصاویر نمایش داده شده است.که روی صفحه را تنظیم می کند. گاهی اوقات این تنظیم می تواند در کیفیت تصویر اختلال ایجاد کند.و در نتیجه کیفیت تصویر را از دست بدهد.

رفع اختلال تلویزیون در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در اصفهان

مشخصات تلویزیون و ست تاپ باکس خود را بررسی کنید. اگر تلویزیون با وضوح بالا (HD) است اما ست تاپ باکس نیست، ست تاپ باکس را ارتقا دهید .و آن را با یک مدل سازگار با HD جایگزین کنید. بدون جعبه کابل HD، تلویزیون HD تصویر صحیح را نمایش نمی دهد.تنظیمات نمایشگر را تا زمانی تنظیم کنید که تصویر دیگر تار نباشد.

در صورتی که یک کانال تلویزیون را با کیفیت استاندارد در تلویزیون HD مشاهده کنید.تصویر کشیده شده و به تناسب صفحه تلویزیون تغییر می کند. تنظیمات نمایشگر را طوری تنظیم کنید که تصویر کشیده یا مخدوش به نظر نرسد.پرده ها را بکشید و چراغ های اتاقی را که در آن تلویزیون تماشا می کنید خاموش کنید.نور زیاد در تلویزیون باعث کاهش کیفیت تصویر می شود. تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان در اصفهان تی وی سرویس در است.

نتیجه گیری در مورد تعمیرات تلویزیون در هنگام خرابی

تعمیر تلویزیون تهران  در سال 2014 تأسیس شد .و از آن زمان تاکنون به نیازهای انواع و مارک های تلویزیون پاسخ می دهد .و مصرف کنندگان را با جدیدترین اخبار، سریال های تلویزیونی مورد علاقه و نسخه های اصلی به روز نگه می دارد.زمانیکه دچار خرابی تلویزیون شدین میتوانید خودتان با تجربه ای که در مقاله به دست آوردید.دست به تعمیر تلویزیون های خود در خانه بزنید.در این مقاله به شما راه های در esfahantvservice وعلت های خرابی را آموزش دادیم.

سولات متداول شما در مورد تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان

آنتن تلویزیون چگونه میتواند بر خرابی تلویزیون تاثیر داشته باشد؟

دریافت ضعیف تصویر ممکن است به دلیل سیگنال ضعیف روی آنتن باشد.

چگونه تصویر دانه دانه را در تلویزیون رفع کنیم؟

ممکن است تنظیمات شما به درستی پیکربندی نشده باشد.

کابل هم محور چه تاثیری بر خرابی تلویزیون دارد؟

اگر تصویر دانه‌دار یا متلاطم به نظر می‌رسد.سیم‌های مسی را که جعبه کابل را به تلویزیون قدیمی متصل می‌کنند بررسی کنید.

بیشتر بخوانید : در مقاله قبلی ما میتوانید راجع به خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون در اصفهان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *